Douwe Egberts Koffie Café

Maandag 11:00 - 18:00
Dinsdag t/m Zaterdag 08:30 - 18:00

Marc W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gewoon prima in orde. Correcte, vriendelijke medewerkers. Appeltaart wordt ter plekke bereid en is beslist de moeite waard. Al met al moesten we toch meer betalen dan we hadden verwacht maar je kunt er prima zitten en ook als je je koffie op hebt wordt je niet de zaak uitgekeken.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Een heerlijke cappuccino hier gedaan met een mozzarella-pesto tosti, ook echt erg lekker. Het decor ziet er op zich mooi uit maar alle tafeltjes stonden scheef en waren niet schoon gemaakt na de vorige gasten.. Ik was voor een cappuccino met een tosti maar €8,10 kwijt dus dat is geen geld. Service kan beter, we werden wel snel geholpen en het eten kwam snel maar daarna bleven we net zo lang met de lege borden en glazen zitten tot we gingen afrekenen, niemand kwam vragen of alles had gesmaakt en of we nog iets te drinken wilden. Al met al zou ik hier nog wel eens terug komen om dan een goede kop koffie te drinken.
Mickey91 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Erg leuke inrichting en ontspannen sfeer: leuk om gezellig een kop koffie te drinken, maar ook om even terug te trekken met werk/studie/boek. Lekkere zoetigheden, wel een beetje prijzig. Helaas ontzettend onprofessionele bediening: ze bedoelen het goed en doen het redelijk vriendelijk allemaal. Maar het komt allemaal ontzettend sloom op gang en gaat op een niet efficiënte manier (3 keer heen en weer lopen voor 1 bestelling). Vaak ook nog het personeel moeten herinneren aan een bestelling. Met een glimlach worden dan excuses gemaakt, maar na een derde keer herinneren lijkt me dat niet meer gepast. Erg jammer, want de ambiance is verder leuk.
Alma D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Leuk restaurant voor een goede kop koffie, maar ook om een middag op je laptop te werken. Er zitten ook veel jonge mensen te werken. We hadden een cheesecake, die was wel oke.. Ik had een latte die was top! En mijn vriend de special met cocos en banaan die was ook een heerlijk!
M. M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Lekkere grote cappucino met een stuk brownietaart!
Het enige nadeel is dat het wel duur is, voor bovengenoemde bestelling moesten we maar liefst € 15,60 aftikken. Hoewel het lekker is, is het wel erg duur.