Douwe Egberts Cafe

Zaterdag 09:00 - 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Allerlei soorten koffie en koffiespecialiteiten. Alles staat op een bord boven de balie en kan meteen besteld worden. Alles ziet er heerlijk uit en wordt vers klaargemaakt waar je bij staat. Wel zelf halen, geen bediening aan de tafel.
Daarbij heerlijke taart( de cheesecake moet je proberen) en muffins.
Leuk is de luie stoelen op de eerste etage die helaas wel vaak bezet zijn!
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Eens in de zoveel tijd drinken we er een heerlijke kop koffie of één van hun andere specialiteiten. De triple chocolate cookie en de cheesecake zijn onze favorieten. Het is wel allemaal en de prijs en soms is het echt zoeken naar een zitplaats. Tafels en stoelen staan (te) dicht op elkaar, dus de kans is groot dat je ongewild naar andermans conversatie zit te luisteren. De zaak is eigenlijk te klein voor de te grote toestroming van mensen. Je kan ook buiten zitten, maar als niet-roker zit ik daarom liever toch binnen.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Prima locatie voor een kop koffie met gebak. Net zo als bij vele andere DE zaken is de service goed. Attent en aardig personeel. De inrichting is netjes. Goede locatie.