Double Dutch

Maandag en Dinsdag 12:00 - 22:00
Woensdag en Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00
Zondag 12:0

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Michael U.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Een prachtige zaak om te zien, bij binnenkomst zie je een goed verzorgde klassiek ingerichte zaak. Het eten wordt snel geserveerd door attente en erg vriendelijke bediening. De tournedos was perfect! Je kom merken dat de keuken veel aandacht besteed aan de gerechten. Zeker een aanrader!
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier gisteren met 4 personen gedineerd.We wisten niet van het bestaan van dit restaurant maar mijn schoonzuster bracht ons hier naar toe.Het was een verrassing.Eerst gezellig op het terras wat gedronken en later binnen gegeten.Een gezellige zaak,van binnen en van buiten.Het eten was ook smaakvol.Ik had pikant gekookte mosselen,die waren lekker maar het pikante heb ik niet geproefd.De andere hadden zeetong,pannetje Gamba’s en fish en chips.Voor die tijd hadden we ook lekkere tomatensoep,geitenkaassalade en garnalencocktail.Ter afsluiting nog een lekker toetje.Dus een geslaagde avond.
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Super gelegenheid om op het mooie terras wat te eten en drinken.
Maar helaas vonden we de bediening en het eten deze keer stukken minder.
Tomaten soep werd te koud geserveerd,werd wel een nieuwe gebracht maar duurde te lang voordat er een nieuwe soep werd gebracht. Sate idem dito.Jammer want de volgende keer denk je toch na om weer na binnen te lopen.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Zalig geluncht !
Super service !
Leuk plekje (bij de openhaard)
Zeker voor herhaling vatbaar !
Btw voor het eerst witlof gegeten ! (Zat in de salade !!)
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Prima restaurant en dito eten. De zalm is goed en de kipsaté is ook lekker bereid. Wat alleen erg tegenviel was de service: de deur naar het terras stond open en het was 's avonds koud, toen we vroegen of de deur dicht mocht werd er gezegd dat er nog mensen op het terras zaten en het niet kon. Wij met jassen aan in het restaurant gezeten. Er werd verder ook niet meer naar ons omgekeken. Dit alles terwijl er ook een 2e deur is waarmee je het terras op komt. Erg jammer.
MoVeKo .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gisteren voor het eerst hier wezen eten en zeker voor herhaling vatbaar! Wij hadden biefstuk, kipsaté en varkenshaas, allemaal erg lekker en met ruim voldoende lekkere bijgerechten. De saté was voor ons zoontje, welke keurig als eerste, wat afgekoeld op een lauw bord werd geserveerd (hier is bij andere restaurants vaak geen aandacht voor), zodat hij gelijk kom eten. Bediening zeer vriendelijk en attent! Prijs-kwaliteit is prima.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Een mooi restaurant op een leuke locatie. Hadden gereserveert voor 3 personen en een baby, maar kregen een twee persoonstafel veel te klein. Later konden we verhuizen naar een grotere tafel maar drankjes enzo moesten we zelf meenemen plus kinderwagen geen leuk gedoe. Eten was gewoontes. Is geen plek waar je met kleine kinderen moet komen.
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Kwaliteit zeer wisselend. Carpaccio was goed, maar de mosterdsoep was erg zuur.
Ook bij de hoofdgerechten was de kwaliteit soms goed, soms matig. Prijs/kwaliteit ligt te hoog. Al met al viel het toch ietwat tegen.
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Mooie plek om te lunchen. Heel adequate bediening. Gisteren waren we in een restaurant waar drie man bediening het nog konden verkl.....n. Vandaag liep een dame rustig en adequaat en had voldoende tijd om de gasten te woord te staan enz. Wijnen voor een eetcafe meer dan behoorlijk. Komen graag terug
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Tijdje geleden hier prima gegeten met leuk wijn. Super terras en leuke vlotte bediening. Naar mate de avond vordert wordt het meer een gezellig cafe met volgens mij veel (vaste) bezoekers uit de buurt. Kijk nu al uit naar een mooie zomerdag om op het terras te zitten!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Hier met 2 personen gegeten. Vooraf brood met smeersels: altijd een fijn begin. Heerlijk brood met voldoende smeersels. We namen allebei als hoofdgerecht een kipsaté, casavechips, salade en patat. Prima saté met lekkere satésaus. Ook de patat was prima gebakken: lekker knapperig. Wel erg zout! Salade was lekker fris. Al met al een prima gerecht, voor een leuke prijs!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
We hebben gisteren gegeten bij double dutch. De inrichting is warm en gezellig! Je kunt zien dat hier veel aandacht aan besteed is. We hebben gisteren met z'n zessen gegeten, heerlijk buiten op het prachtig terras. We zijn vriendelijk geholpen, leuk en nette bediening! Wij hebben zelf de tournedos gegeten, het vlees was mals en de bijbehorende groenten waren top! De kinderen hebben saté gegeten en ook dit was heerlijk! Als nagerecht hebben wij de chocolade risotto met mango sorbet op! In een woord geweldig! Wij komen hier zeker vaker! Dikke 10 voor jullie. Dank je wel
BE112 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Restaurant is op zich gezellig, Erg bruin en met buiten zwarte parasols openstaand is het binnen wel wat donker en somber. Tafels lijken al enige tijd geen (extra) doekje te hebben gehad. Veel stof en broodkruimels, dat hoort niet.
We namen een hoofd- en nagerecht. De maaltijd salade was oke, al wordt er wel erg ruim met uien gewerkt wat het geheel wat eentonig maakt. De kalfsentrecote was goed mals, het bedje groenten waar het vlees op lag te gaar gekookt/gebakken. Dat je er apart voor een paar euro de saus bij moet bestellen is een minpunt, die hoort er echt gewoon bij te zitten. Nagerecht lemon cheesecake en appeltaart met ijs en slagroom waren prima. Een glas huiswijn voor 4,25 is aan de (te) dure kant. Oh ja, en personeel is vriendelijk maar blokjes ijs met je handen pakken en in een glas doen......kan natuurlijk niet. Al met al wel goed gegeten maar er kan nog wel wat verbeteren in DD.
StefanieJJ .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Op vrijdagavond gegeten met een groep vriendinnen bij Double Dutch. Het restaurant annex café ziet er mooi en verzorgd uit. De open haard stond aan en dat geeft een gezellige sfeer. De bediening is aardig, nam onze jassen aan en handelde zeer snel en correct toen wij zeiden dat we met één persoon minder waren; de tafel werd snel aangepast.
Als voorgerecht hertenham met vijgen gegeten. Dat was wel het meest bijzondere op de kaart. De anderen aten carpaccio en zalm. De porties zijn zeer ruim, mooi opgemaakt, maar voor een voorgerecht niet goedkoop. Allen waren wij tevreden over de smaak.
De hoofdgerechten waren wat minder een succes. Vanwege de relatief hoge prijs van de voorgerechten, het meest eenvoudige gerecht van de toch weinig spannende hoofdgerechten-menukaart uitgezocht: kipsaté en/of varkenshaassaté met frieten. De opmaak van de borden was, in tegenstelling tot de voorgerechten karig en de smaak niet bijzonder. Dat maken we thuis beter klaar. De prijs voor een glas (huis-)wijn is €4,25.
Gedurende de avond werd het drukker in het café-gedeelte. De bediening bleef erg vriendelijk. Onze jassen moesten we bij vertrek zelf uit de garderobekast pakken in het halletje bij de buitendeur. We hebben een gezellige avond gehad, maar de prijs-kwaliteitverhouding is wat ons betreft niet in orde.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Wat viel dat tegen zeg! Erg duur, slechte kwaliteit eten. Gezien het feit dat de biefstukken niet goed waren bereid i.p.v. medium waren ze te lang door gebakken en onze enige side dish (het bakje frites) was ook al niet goed gebakken. Hier komen wij nooit meer!
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
We zochten in Barendrecht naar een plaats waar we met klanten een lunch konden gebruiken. Bij Double Dutch was niemand van ons ooit geweest en we stapten zomaar zonder te reserveren binnen.
Voordat we echter binnen waren zwaaide de deur open, werden wij hartelijk welkom geheten en mochten wij een tafel uitzoeken.
De eerste indruk was direct zeer positief, keurige ontvangst dus, snelle bediening en we hebben gegeten in een bijzonder gezellige sfeer.
Het interieur is heel speciaal met een mooie open haard, geeft direct een warm gevoel, zeker wanneer het een druilige kille dag is.
We hebben van de lunchkaart gekozen, uitsmijter, sate brood omelet ed. alles was goed van smaak en zag er goed uit, maar het was niet echt onderscheidend van andere zaken, die wij wel eens frequenteren.
Toch een dikke pluim voor de prettige bediening en de mooie inrichting.
We komen zeker weer eens terug wanneer we in de buurt zijn en moeten wellicht om een goede indruk van de kwaliteit eten te krijgen, de grote kaart eens uitproberen.
Esther U.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Prima restaurant met heel vriendelijke bediening. Je voelt je meteen welkom en verzorgd en die jongen had heel mooie ogen.... Lekkere lounge muziek. Geschikt voor elk soort publiek. Ook goed voor een zakelijke lunch denk ik. Het eten is lekker, de kalfsentrecote was precies goed. Alleen wat aan de dure kant voor wat je er voor krijgt. De tafels en stoelen zijn erg laag en dat is onprettig eten als je zo lang bent als wij. Heel mooi ingericht, als een soort heren societeit. Grappig bedacht. Relaxte sfeer.
JoostvB .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Met vrienden lekker gegeten tegen een aanvaarbare prijs in sfeervolle ambiance met een zeer mooi buitenterras, zal ik zeker aanbevelen aan anderen.
Edo D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Gisteravond op het terras gegeten bij DD. Vriendelijke bediening, restaurant ziet er netjes uit en heeft binnen een uitgesproken "oud bruin" uitstraling. Bestelde heilbot en de gemarineerde gamba's vielen nogal tegen; beide gerechten waren op zich goed gegaard maar zagen er fantasieloos uit, hadden te weinig smaak en waren niet warm genoeg. En dat kan niet door een overwerkte keuken komen want op het terras waren 3 of 4 tafels bezet en binnen was het ook zo goed als leeg. De prijs van eur 24,50 voor de gamba's staat bovendien absoluut niet in verhouding tot hetgeen je krijgt (5 of 6 kleine gamba's op soort aardappelpuree en wat gebakken verse spinazie + wat friet), veel te duur. De vermoedelijke eigenaar (kettingrokend) en zijn partner zaten te bekvechten op het terras, erg onprofessioneel en zeker geen reclame voor je bedrijf! Wij komen hier voorlopig niet meer. Jammer want in het verleden zijn de ervaringen wel eens anders geweest.