Double B

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
7,1
Renkie .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Leuk nieuw concept in Leeuwarden. Zelf je burger samenstellen, eten is ook zeker wel van goede kwaliteit. Goede burger, prima gebakken. Porties bijgerechten zijn wel wat klein.
Eten staat snel op tafel, dus niet echt een plek om heen te gaan als je uitgebreid wilt tafelen. Maar zeker wel de moeite waard om eens te gaan eten.
Qua setting staan de tafeltjes inderdaad wel vrij dicht op elkaar en oogt het allemaal wat krap. Personeel heel vriendelijk ondanks dat ze het wel druk hadden.
Elske P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
De bediening wordt slechter en slechter. wij zijn vaste klant bij Double B maar afgelopen keer hebben wij 3 kwartier gewacht en nog werd onze bestelling niet opgenomen (ook moesten we zelf naar de bar lopen en vragen om zowel een drankje, de kaart en vervolgens werd de ingevulde kaart nooit opgehaald). Wij zijn dus maar weggegaan. Erg slecht, Double B begint naast zijn schoenen te lopen, instrueer je personeel duidelijk en zorg voor een goed systeem want dit kost hun klanten. Eten is prima, maar alles valt of staat met goede vlotte bediening.
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in dit restaurant! Je kunt je eigen burger samenstellen en eventueel side dishes kiezen. We wisten toevallig hoe het concept werkte door verhalen van anderen, daarom waren we erg nieuwsgierig. Maar als we het concept niet kenden was het nogal verwarrend geweest. Dus een tip is dat de bediening het concept uitlegt. Verder hadden we het idee dat de bediening weinig oog voor ons had nadat we ons eten ophadden terwijl het niet eens druk was. Ze vroegen niet naar een drankje of nagerecht. Het contrast tussen het geweldige eten en de mindere service was groot.
Bonita M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het eten zeer snel op tafel, wat opzich positief is. Echter wel zo snel, dat je niet echt het idee hebt dat je lekker uit eten bent. We liepen om 19:00 uur binnen, en kwamen om 19:45 weer naar buiten. Daarnaast staan de tafeltjes erg krap op elkaar en moet er vaak personeel langs, wat niet echt optimaal is. De vegetarische burger is geen aanrader.. De samengeperste groentepuree valt uit elkaar en heeft weinig weg van een echte 'burger'. De frietjes waren wel erg lekker.

De sfeer is rumourig, het is er druk en de muziek staat er erg luid. Wij konden elkaar helaas amper verstaan door het geluid van de boxen.

Al met al voor mij zeker geen aanrader.
Marjolijn M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Meerdere malen afgelopen 12 maanden gegeten, altijd goed! Erg leuk concept, zelf je burger samenstellen en bijgerechten kiezen. Grote portie voor een goede prijs. Eenmaal gehad toen het zoals vaak mega vol was, ze onze bestelling kwijt waren, kregen wel netjes excuses en drankjes van het huis! Blijven dus zeker komen.
Sannygr .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met een groep van 8 personen (4 volw. en 4 kids) gegeten. We waren mooi vroeg, dus ruime hoge tafel. Bediening was prima. Leuk concept van hamburgers, echt een aanrader. Helaas was alles wel erg vet, zelfs de maiskolf. Dus gezellig, leuk concept, best lekker gegeten, maar mag iets minder vet.
Charlottehoupt .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening. Bij binnenkomst kregen we een goede uitleg over hoe het werkt. We waren met vijf personen, en het tafeltje was eigenlijk te klein om er met zijn 5e aan te eten, zeker gezien de grote van de "borden". Wij komen zeker weten weer terug.
Richard058 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Double B is een aanwinst voor de stad Leeuwarden. Hier verkopen ze misschien wel de beste hamburgers van Leeuwarden in ook nog eens een hele gezellig sfeer die goed past bij het concept. Je kunt zelf je eigen burger samenstellen op basis van brood, burger, verschillende toppings en sauzen. De burgers en bijbehorende nacho's/friet etc zijn prima op smaak en qua porties is het precies goed! Niet teveel, maar zeker ook niet te weinig. Kortom een aanrader en hier ga ik zeker vaker terugkomen.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Double B is een leuk hamburger restaurant waar je heerlijk een burger kan eten. Het is dan ook erg leuk dat je zelf je burger helemaal
Kan samenstellen door middel
Van een kaart en een stift waarop je je keuze kan aanvinken. Servetten heb je zeker nodig want het eten is behoorlijk vet. Tafeltjes zijn erg klein en staan heel dicht naast elkaar waardoor je je een beetje opgekropt voelt. Wat wij ook jammer vonden is dat er alleen Ben en Jerry's als nagerecht is, een goede amerikaanse milkshake of cheesecake zou hier zeker op zijn plek zijn!
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Nu voor de tweede keer bij Double B wezen eten. De eerste keer was het eten net zo goed in orde als de tweede keer echter zaten we in een zaal samen met een volleybalteam waardoor er aan onze tafel geen gesprek meer te voeren was. Deze keer zaten we in de voorste zaal waar we zeer goed werden geholpen. Het concept met de gereserveerde tafels vanaf een bepaald tijdstip zijn ideaal. Zodoende konden we toch nog terecht ondanks dat alles vol zat door de reserveringen. De prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde. De gebruikte producten zijn van hoge kwaliteit en de speciale herfstburger is zeker een aanrader!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Vorige week woensdag een bezoek gebracht aan Leeuwarden. Voor mij was Double B de eerste keer, echter wordt dit zeker niet de laatste keer.

Eten: 10
Er staat meer op de kaart dan dat je van een burgertent mag verwachten. Burgertent is misschien niet de juiste verwoording, eerder burger restaurant.
Je kan aan alles je eigen draai geven dmv aanvinken op de kaart. Hierbij stel je dus je eigen persoonlijke (ideale) burger samen en voor de mensen die niet kunnen kiezen is er nog altijd de special. Ik had eerder bij een andere burgertent gegeten in Haarlem, qua smaak is het te vergelijken. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Double B aangezien je hier alles zelf kan samenstellen en het is goedkoper. Dus qua prijs/kwaliteit verhouding zit het zeker goed.

Service: 10
Vriendelijke bediening, lijkt erop dat ze met plezier werken. We iedere keer snel geholpen.

Decor: 9
Leuk decor met goede muziek op de achtergrond. Ik heb begrepen dat het laatst helemaal verbouwd was en dat dit een nieuwe restaurant is. Zitbanken zitten comfortabel.
Hadassa G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Als je binnenkomt zijn er verschillende ruimtes waar je kan zitten. Wij waren met z'n 3-en.
Vriendelijk personeel. De kaart werd even uitgelegd, je kan je volledige burger zelf samenstellen. Houdt er rekening mee dat als je het laatste vakje van de 3 vakjes achter een ingrediënt aankruist je 3 keer dat ingrediënt krijgt.
De burgers waren goed gebakken en bleven sappig. De volledige maaltijd klopte en de prijs is laag in verhouding met de kwaliteit. Hier komen we binnenkort zeker terug!