Dot Groningen

6,3

Jouw recensie over het restaurant Dot Groningen

Margot B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We vonden het eten niet lekker. Papperig, alles in 1 bord, geen smakelijke presentie op deze manier. Mexicaans-achtig eten zijn wij heel anders gewend. In één woord, het zag er niet uit. Advies, frisse uitstraling op het bord die plezier brengt in de maaltijd.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Voor de lunch binnen gelopen; net niet zonnig genoeg om op het sfeervolle terras plaats te nemen dus naar binnen. Hele grote ruimte maar sfeervol ingericht. Ingewikkelde lunchkaart zonder kinderopties. Bij navraag zelfs niets mogelijk op aanvraag. Zelfs voor de volwassenen was de keus lastig; geen standaard broodjes of salades maar onduidelijk wat er geleverd wordt. Het bestelde blijkt lekker, maar toch ambitieus om het ambitieus willen zijn
Mickie .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het streetfoodconcept is leuk, maar de uitvoering van de gerechten zijn om te janken. Echt niet ok.
Meiden van de bediening zijn erg aardig maar wachttijden op zowel eten als drinken buiten proportioneel. (En nee het was niet druk) Dikke dikke nogo!
GJ D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Leuke locatie met bijzonder eten. De kaart is niet heel logisch ingedeeld met voor/hoofd/na, maar na wat uitleg is het gelukt om wat lekkers te bestellen. Het eten was echt lekker, de bediening was oke en de muziek stond wat hard. De ene helft van de tafel koos een meergangen concept terwijl de andere helft een voorgerecht en hoofdgerecht koos. Het lukte de keuken niet om dit logisch uit te serveren. Zodoende zat de ene helft aan het hoofdgerecht en de andere helft aan een voorafje. Helaas duurde het ook lang voordat er eten op tafel stond.
Kortom, kwaliteit eten echt een hele dikke plus. Sfeer is leuk, maar muziek mag stuk zachter. Bediening is onder de maat, maar zeker wel vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker nog wel een keer terug.
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ik en twee vegetarische vrienden kregen hier de daghap. De vegetarische metgezellen kregen een bord een kleine portie linzen (+/- 50 gram) met 3 blaadjes sla. Op de reactie of er niet ook gefrituurde maïs bijhoorde werd geantwoord: "Dat kunnen we niet doen omdat het hier een daghap betreft". Prijs van de daghap: €10,50, prijs van dit gerecht INCLUSIEF de gefrituurde maïs op de kaart: €8,50. Na overleg met de ober (die weinig kennis had) kregen ze nog een portie frietjes erbij, maar moesten nog wel het volle pond betalen. Bedankt maar wij komen hier niet meer terug.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met wat vriendinnen hier gegeten. Wat is het gaaf geworden! Ik had niet verwacht dat zo'n grote ruimte zo sfeervol zou kunnen aanvoelen. Een aantal van ons hadden de hotchpotch erg leuk gedaan! Zo proef je ook gerechten die je anders misschien niet zou kiezen. De rest had losse gerechten wat een uitdaging zou zijn voor de keuken. Dit viel uiteindelijk geloof ik wel mee. Ikzelf had de peking eend lekker qua smaak maar wel wat droge stukjes. Erg leuk dat je je eigen rolletjes maakt met alle losse ingrediënten. De paksoi had iets warmer gemogen maar de smaken waren goed! En dan het dessert... ik heb mijn Tony chocolony dessert geruild met een tafelgenoot voor de Oreo creme brulee en dat was geen slechte keuze!! Heaven!! Jammer dat ze niet wat vaker vroegen of we nog iets willen drinken maar al met al hebben we een lekker gegeten en een gezellige avond gehad!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Voorafgaand aan een voorstelling besloot ik samen met een vriend hier te gaan eten. Het interieur en de sfeer zijn hip en relaxed. De tafels zijn alleen vrij hoog en de stoelen te laag waardoor ik met opgetrokken schouders zat te eten, niet heel fijn. Toen kwam de bestelling! Ik wilde graag een salade eten vanwege dieet en zware lunch die dag. Op de kaart stond een simpele groene salade (4,50) en tomaten salade met chorizo (+7,50). Ik stelde aan de serveerster voor dat de kok ze kon samenvoegen waarop zij voorstelde dat ik dat zelf kon doen aan tafel. Mijn tafelgenoot bestelde de steak met boontjes en tomaat (21!! Euro) en daarbij een soort friet met parmezaan erover. De boontjes bleken een berg bonen uit blik zonder smaak te zijn. Niet echt lekker. Mijn salade was uiteindelijk door de keuken gemixt, maar zat onder de saus waardoor elke hap hetzelfde smaakte. Daarnaast was de chorizo niet meer terug te vinden, de saladebladeren gigantisch en overige groente minuscuul. Tot slot de friet parmazaan... een vettig dun frietje met taaie parmazaan erover. Nee, niet voor herhaling vatbaar. De rode huiswijn was prima.