Over het restaurant Dos Tapasrestaurant

Spaanse sferen in Amsterdam

Restaurant Dos in Amsterdam is een Spaans tapas restaurant aan de rand van de Jordaan. Veel ruimte, licht en lucht in de sfeer van een Madrileens grand café. Tapas eten als de informele manier van samen eten, met z’n tweeën of met z’n vijftigen. Goede Spaanse wijnen, zonder veel opsmuk maar eerlijk gemaakt en robuust van smaak.

Veel muziek, flamenco, Spaanse kunst en cultuur. En de Spaanse chaos en informele sfeer blijven zorgen voor dat onmiskenbare Spanje gevoel.

Niet alleen lekker tapas eten, maar bij Dos kun je ook terecht voor typische Spaanse avonden met Spaanse films en flamenco muziek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dos Tapasrestaurant

Lijn 3 en bus 18
  • Kom je met de auto?
    Hoek Marnixstraat met de Nieuwe Willemstraat

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dos Tapasrestaurant

Cloey M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een gezellig restaurantje alleen het eten wat minder.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hier een grote borrel gegeven (115 mensen) met hapjes. Alles wat uitstekend erzorgd, tapas kwamen meteen door, drank ging prima, ook microfoons en een beamer beschikbaar. Ook na afloop veel complimenten gehad. Op en top geslaagd.
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Sfeervolle zaak op mooie plek, randje Jordaan. Eten is geweldig: prachtige en overheerlijke tapas en de paella is in één woord fantastisch! Enige commentaar: de duidelijk net nieuwe serveerster heeft het wat moeilijk en is wat onhandig, rommelig en knullig.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker eten en vriendelijke bediening tegen zeer redelijke prijzen. Moeten alleen erg oppassen dat ze niet aan het succes ten onder gaan. Het is er (te) druk en erg lawaaiig (zaterdagavond). Bestelling opnemen duurt lang, bezorging van de bestelde gerechten nog langer (30 +minuten wachten is eerder regel dan uitzondering) en er wordt nog
wel eens een bestelling vergeten. Op zich begrijpelijk gezien de drukte
maar gaat toch wel storen. Moet er wel bij vermelden dat de mensen bij bij Duendos dat zelf ook goed in de gaten hadden want het dessert kregen we gratis vanwege al het voornoemde. Laten we hopen dat het een uitzondering was.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Fantastisch Spaans eten en geweldige bediening! De sfeer is ook top in het echt Spaans ingerichte restaurant .
We komen er zeker nog vaak terug!
Fijnproever123456789 J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijke no-nonsense maaltijd in gezellige Spaanse setting!
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuke bediening en heerlijk gegeten.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben genoten van alle heerlijke authentiek Spaanse hapjes in een geweldige ambiance het is in het begin nog wel uitproberen wat lekker is want dat is lastig uit de Spaanse benamingen af te lezen maar we hebben ons goed laten adviseren en komen beslist vaker terug om zo nog meer lekkers uit te proberen !!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettend aardige mensen. Beeldschone toiletten bovendien.
Farshin G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Van alle tapas restaurants in Amsterdam waar ik geweest ben, benadert deze het Spaanse 'gevoel' toch wel heel goed. De locatie is het sterkste punt. Sfeervol aan het water, zowel buiten als binnen is er altijd wel plek. Lekker levendig, net niet te rumoerig. Zeker niet stijf! Maar wel gerechten van goede kwaliteit. Knoflook is er in overvloed, maar dat hoort erbij. Ontvangst is zeer hartelijk, maar uiteraard wordt er wel eens een karaf water vergeten en is men niet altijd even snel met rondvragen of er weer wat gedronken dient te worden. Vriendelijkheid is wel dik in orde en het eten dus zeker lekker! Champignons zijn een aanrader en vlees
PC V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De gerechten waren heerlijk en porties royaal. Het duurde bij ons alleen erg lang voordat de bestelling werd uitgeserveerd terwijl het niet vol zat.
Aardige bediening.
marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
heerlijk eten goede prijs kwaliteit verhouding in leuke ambiance. Een echte aanrader !
Jolands K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en door de sfeer en omgeving fijne avond gehad. Tip!
Toiletten controleren en tussendoor schoonmaken. Veel water op de wastafels.

Komen graag weer terug.
Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Zeer vriendelijk personeel. Prettige, gezellige en ongedwongen sfeer. Een echte aanrader!
sigridrappange1 R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hele gezellige avond gehad onder het genot van heerlijke echte Spaanse tapas.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Zeer vriendelijke bediening je waande je gewoon ergens in Spanje. Top!
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zoooo gezellig en lekker. Ga maar genieten
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Alles was prima en smakelijk maar de gemengde salade had een te vette en overdadige dressing
rob D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekkere ongedwongen sfeer, levendig. Eten is echt helemaal top!!! We hebben een vlees schotel en vis schotel genomen en dat was echt perfect!!!!!
Alleen bovenin staan de stoelen heel dicht op elkaar en dat kan irritatie opleveren.
Maar ik zou zo weer terug komen.
ingmar B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Dos is al jaren 'mijn stekkie'. Bij binnenkomst heeft het de sfeer van een echte 'cantina'. De service is eigenlijk altijd persoonlijk tot heel persoonlijk (ook nu weer: we kregen een spontane likeur-proeverij om te bepalen wat te drinken bij ons toetje). Het eten is van een constante goede kwaliteit, afwisselend, genoeg voor vegetariërs. De muziek is gedempt, je kunt rustig praten met elkaar. De belichting is zoals ik hem graag zie; wat gedempt, warm.... kortom, Dos is een soort Spaanse Herberg, waar je spontaan aanlegt, terwijl je de allure van een professioneel restaurant ervaart!
Vergeet niet hun 'flan' als toetje. De subtiele kaneel/room smaak is verukkelijk!
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, goeie prijs en voortreffelijk eten. De paella is zalig! Ik kom snel terug!