Dorsthuys & Demmers & Spijslokaal

Brink 14 3741 AL Baarn Nederland Kaart

Over het restaurant Dorsthuys & Demmers & Spijslokaal

Ruimte en goed eten bij het Spijslokaal

Dorsthuys en Demmers is een typisch spijslokaal. Het restaurant is mooi ingericht waar je de hele dag terecht kunt voor goed eten. De ruime opzet draagt bij aan de rust. Iedereen vindt wel iets lekkers op de overzichtelijke menukaartkaart, van rode bieten salade tot ribeye. Zonnig weertje? Zoek een plekje op het rieten terras en laat vakkundig personeel je verwennen.

Meer informatie over restaurant Dorsthuys & Demmers & Spijslokaal

• Catering , Huisdieren welkom , Terras
hermandekruif .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zeer goede ontvangst en vriendelijk. Jassen werden aangepakt. Het eten prima goede kwaliteits prijsverhouding. De tafel stond netjes klaar aan het raam zoals afgesproken.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Bediening is zeer vriendelijk en georganiseerd. We hebben lekker gegeten op een leuke plek.
Lidanaber1958 N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
een gezellig restaurant met een leuke kaart! vooral de keuze voor vegetarisch was weer verrassend!
Marjanne L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een leuke gelegenheid. Al met al hebben we genoten van dit etentje. We waren hier met de AH-restaurantactie. Daarmee een speciale kaart vanwege de actie daardoor was de keuze niet heel groot, maar kwalitatief prima.
Marchel R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was supergoed . Heerlijke wijn. Bediening gezellig en behulpzaam. Al met al een topavond. Kom er zeker nog een keertje eten ????????????. Thanx
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Na jaren niet geweest te zijn vanwege de teleurstellende gerechten, nu weer een poging bij de nieuwe eigenaar van Restaurant Demmers. De bediening is en blijft hier altijd uitermate vriendelijk, over de service niets dan goeds. Een garderobe is er denk ik niet, want de jas mocht gewoon over de stoel. De gerechten smaakten redelijk, maar waren volgens mij gewoon kant-en-klaar en uit de diepvries. Verder een gezellige avond gehad, maar zeker geen culinair hoogstandje. Groot minpunt was dat het frituurvet in het restaurant te ruiken was en bij thuiskomst deze lucht nog in mijn kleding/jas zat :(
Havank .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima gegeten ! Leuk en lekker voorgerecht : 3 tapas op een plankje, naar keuze in vlees of vis. Als hoofdgerecht Ossenhaaspuntjes met smakelijk pepersausje (bijpassende groente kon wat gevarieerder) en voor partner een flinke moot zalm met risotto. Lekkere frietjes. Een verrassend en niet te zwaar nagerecht. Zeker om nog eens terug te komen.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de AH actie. De biefstukpuntjes zijn perfect en je kan kiezen uit een voorgerecht met meerdere kleine hapjes. Bediening altijd vriendelijk.
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel prettige ontvangst! Erg goede bediening met uitleg. De mensen zijn ook hulpvaardig.
De gerechten werden mooi opgediend en hebben ons heerlijk gesmaakt.
Wij hadden een fijn plekje aan het raam met uitzicht op de Brink.
MK R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat jammer dat de vorige uitbaters moesten opstappen door een extreme huurverhoging volgens het personeel. De frituurlucht komt je bij de deur al tegemoet. Nootjes hebben we niet meer bij de borrel. Wordt te snel muf.....
casper9876 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant met een hoog ons kent ons gehalte. De ontvangst was hartelijk, Het eten was smakelijk. Zeker waard om nog eens terug te komen.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De bediening is altijd erg vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Vooraf diverse vlees en vis gerechtjes (kwalitatief heel lekker en zag er gezellig uit). Als hoofdgerecht de ossehaaspuntjes, heerlijk mals. Al met al een leuk restaurant met heerlijk eten.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Uitgebreide parkeermogelijkheid. Prima locatie. Vriendelijke, vlotte bediening. Eten verrassend en lekker.
Verstaanbaarheid matig, zeker als mensen aan andere tafels luid spreken.
ah260855iens .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Dankzij de AH-actie-kaart van EvT hier gedineerd. Keuze uit een speciaal hiervoor geselecteerd menu, bestaande uit vis, vlees en vegetarisch. Grote porties, prima van smaak en mooi van opmaak en daarbij een karaf water op verzoek. Voor wie er gevoelig voor is, is de akoestiek nogal slecht. De bediening had het erg druk. In de zomer kan je hier genieten op het terras.
sallytha1991 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Helaas kon personeel niet waarmaken wat ze beloofde. Voorgerecht had ik gekozen voor vlees en vis want dat kon volgens het personeel. Ik kreeg vlees vis en vegetarisch toen ik er wat van zij tegen de chef/baas kreeg ik een snouwerig antwoord met je kon alleen los of mix van die 3. Hoofdgerecht was top. Toetje heb ik laten staan aangezien ik vroeg of ik ook gewoon een bolletje vanille ijs met slagroom mocht. En toen kreeg ik als antwoord ja hoor ik zorg dat u een heerlijk bolletje vanille ijs met slagroom en chocolade saus krijgt. En wat kreeg ik cake met iets van bessen ofzo. Dus mooie praatjes maar niks waar kunnen maken.
Marianne1510 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier gegeten met kaarten Ah restaurantactie, perfect ze hebben aparte kaart zodat je alle voorgerechten op planken krijgt. Dus kan je heerlijk voorgerechten proeven, het hoofdgerecht wat wij kozen waren ossehaaspuntjes, heerlijk mals, en als nagerecht surprise vd chef. Alles heerlijk en heel ruime porties. Kortom heerlijk gegeten, zijn paar jaar hier niet meer geweest maar komen zeker terug.
Charles B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
zonder de AH aktie waren we daar nooit heen gegaan. Nu kennis gemaakt met een gezellig restaurant met prima eten. heerlijk zitten kletsen, ondertussen genoten van subliem lekker en voldoende eten. de driegangen waren allemaal perfect. Ook fijn geen ellenlange kaart, maar gewoon keuze maken en relaxen. wij gaan er zeker weer heen. Aanrader!
ruwo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima eten , goede bediening, voldoende keus van het menu
voorgerecht plankje met 3voorgerechtjes, hoofdgerecht zalm, was perfect, dessert, ijs met kokosrol kortom perfect alles
ingridtlam .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vooraf hadden we diverse hapjes vis, vlees en groente. Hoofdgerecht ossehaaspuntjes, voortreffelijk bereid en het toetje was een surprise van de chef. Al met al heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Oh ja niet te vergeten een heerlijke rode Spaanse wijn! Wij komen hier al jaren en dat zal ook zo blijven.
wildavandenbos .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn hier met 8 personen wezen eten ,met de actie van A.H. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk en gastvrij,echt een aanrader