Dorsthuys & Demmers & Spijslokaal

Brink 14 3741 AL Baarn Nederland Kaart

Over restaurant Dorsthuys & Demmers & Spijslokaal

Ruimte en goed eten bij het Spijslokaal

Dorsthuys en Demmers is een typisch spijslokaal. Het restaurant is mooi ingericht waar je de hele dag terecht kunt voor goed eten. De ruime opzet draagt bij aan de rust. Iedereen vindt wel iets lekkers op de overzichtelijke menukaartkaart, van rode bieten salade tot ribeye. Zonnig weertje? Zoek een plekje op het rieten terras en laat vakkundig personeel je verwennen.

Meer informatie over restaurant Dorsthuys & Demmers & Spijslokaal

• Catering , Huisdieren welkom , Terras
Havank .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de AH actie. De biefstukpuntjes zijn perfect en je kan kiezen uit een voorgerecht met meerdere kleine hapjes. Bediening altijd vriendelijk.
Jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel prettige ontvangst! Erg goede bediening met uitleg. De mensen zijn ook hulpvaardig.
De gerechten werden mooi opgediend en hebben ons heerlijk gesmaakt.
Wij hadden een fijn plekje aan het raam met uitzicht op de Brink.
MK R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat jammer dat de vorige uitbaters moesten opstappen door een extreme huurverhoging volgens het personeel. De frituurlucht komt je bij de deur al tegemoet. Nootjes hebben we niet meer bij de borrel. Wordt te snel muf.....
Casper9876 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant met een hoog ons kent ons gehalte. De ontvangst was hartelijk, Het eten was smakelijk. Zeker waard om nog eens terug te komen.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De bediening is altijd erg vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Vooraf diverse vlees en vis gerechtjes (kwalitatief heel lekker en zag er gezellig uit). Als hoofdgerecht de ossehaaspuntjes, heerlijk mals. Al met al een leuk restaurant met heerlijk eten.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Uitgebreide parkeermogelijkheid. Prima locatie. Vriendelijke, vlotte bediening. Eten verrassend en lekker.
Verstaanbaarheid matig, zeker als mensen aan andere tafels luid spreken.
Ah260855iens .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Dankzij de AH-actie-kaart van EvT hier gedineerd. Keuze uit een speciaal hiervoor geselecteerd menu, bestaande uit vis, vlees en vegetarisch. Grote porties, prima van smaak en mooi van opmaak en daarbij een karaf water op verzoek. Voor wie er gevoelig voor is, is de akoestiek nogal slecht. De bediening had het erg druk. In de zomer kan je hier genieten op het terras.
Sallytha1991 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Helaas kon personeel niet waarmaken wat ze beloofde. Voorgerecht had ik gekozen voor vlees en vis want dat kon volgens het personeel. Ik kreeg vlees vis en vegetarisch toen ik er wat van zij tegen de chef/baas kreeg ik een snouwerig antwoord met je kon alleen los of mix van die 3. Hoofdgerecht was top. Toetje heb ik laten staan aangezien ik vroeg of ik ook gewoon een bolletje vanille ijs met slagroom mocht. En toen kreeg ik als antwoord ja hoor ik zorg dat u een heerlijk bolletje vanille ijs met slagroom en chocolade saus krijgt. En wat kreeg ik cake met iets van bessen ofzo. Dus mooie praatjes maar niks waar kunnen maken.
Marianne1510 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier gegeten met kaarten Ah restaurantactie, perfect ze hebben aparte kaart zodat je alle voorgerechten op planken krijgt. Dus kan je heerlijk voorgerechten proeven, het hoofdgerecht wat wij kozen waren ossehaaspuntjes, heerlijk mals, en als nagerecht surprise vd chef. Alles heerlijk en heel ruime porties. Kortom heerlijk gegeten, zijn paar jaar hier niet meer geweest maar komen zeker terug.
Charles B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
zonder de AH aktie waren we daar nooit heen gegaan. Nu kennis gemaakt met een gezellig restaurant met prima eten. heerlijk zitten kletsen, ondertussen genoten van subliem lekker en voldoende eten. de driegangen waren allemaal perfect. Ook fijn geen ellenlange kaart, maar gewoon keuze maken en relaxen. wij gaan er zeker weer heen. Aanrader!
Ruwo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima eten , goede bediening, voldoende keus van het menu
voorgerecht plankje met 3voorgerechtjes, hoofdgerecht zalm, was perfect, dessert, ijs met kokosrol kortom perfect alles
Ingridtlam .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vooraf hadden we diverse hapjes vis, vlees en groente. Hoofdgerecht ossehaaspuntjes, voortreffelijk bereid en het toetje was een surprise van de chef. Al met al heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Oh ja niet te vergeten een heerlijke rode Spaanse wijn! Wij komen hier al jaren en dat zal ook zo blijven.
Wildavandenbos .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn hier met 8 personen wezen eten ,met de actie van A.H. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk en gastvrij,echt een aanrader
D.blumer .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij vonden alles heerlijk! Het voorafje was luchtig, van alles wat.
Het vlees was heerlijk rosé .
Het toetje was geweldig lekker. Mmmmmm
Bbdezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten met me vriendin. Het was super mooi weer en de terrassen zaten vol. Ondanks de drukte en het prachtige weer verliep alles heel spoedig en was het eten echt heerlijk.
Lidanaber1958 N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij maakten ook gebruik van de AH actie. In het speciale AH menu was de keuze dan wel beperkt, hetgeen geserveerd werd, was zeer smakelijk. De bediening was rustig, attent (extra water vanwege de warmte) en voor een suikervrij dessert was een leuk alternatief. Wij gaan zeker nog een keer terug om van de 'gewone' kaart te eten.
E.nieuwmeijer1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden het ah menu. Het was heerlijk. Er was een klein probleempje met het vlees, maar dat werd meteen perfect opgelost. Bediening is erg vriendelijk. Het was erg druk in het restaurant en was erg rumoerig. Was op zich geen probleem, maar viel ons wel op.
EEMM .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was lekker. Alleen lang moeten wachten. Bediening was ons vergeten toen we naar binnen gingen toen het koud was op het terras. Er zat 3 kwartier wachttijd tussen de gerechten en het personeel kwam niet even langs.
Er werd na het eerste drankje niet meer gevraagd of we wat wilden drinken.
Na ook weer wachten op het afhalen van het nagerecht besloten we maar thuis koffie te drinken....
Wij gaan hier niet meer terug.
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij kwamen hier voor de eerste keer en dat is zeker niet de laatste keer.
Gevarieerd voorgerecht met vis en vlees, heerlijk hoofdgerecht met verse groenten en nagerecht was verrassend en lekker.
Bediening was prima