Dorset

Grotestraat 167 7622 GE Borne Nederland Kaart
31-742661925

Over het restaurant Dorset

Totaalbeleving in Dorne

Een Frans-mediterrane keuken met oog voor kwaliteit en detail, dat is Dorset. Het menu verandert maandelijks dus ook als je hier al eens gegeten hebt is het zeker de moeite waard om terug te komen. Het speciaal voor dit restaurant ontworpen interieur sluit helemaal aan bij de mooie gerechten en wijnen.

Meer informatie over restaurant Dorset

• : Parkeerplaats

Zondag gesloten
Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Dorset

Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Maartenlohuis .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Arvid K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het is altijd weer feest om er te mogen eten!! Als toetje iets met gin tonic en ijs! Ik kan het van harte aanbevelen!!
H. G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met verrassende gerechten. Het weer was perfect, we konden de hele avond buiten zitten.
P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben genoten van een goed georganiseerde en smakelijke private dining. Het was een mooie avond!

Met vriendelijke groet,

Karin Philippi
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Een aantal jaar geleden een heerlijk restaurant. Recenter een paar slechte ervaringen waarvan de laatste op 28-4-18. Rekening klopte niet en de 2 desserts die wij niet konden eten omdat ik ziek werd, werden zonder pardon in rekening gebracht. 8 asperges voor 16 euro die nergens naar smaakten. Gereserveerd met een actie uit de nieuwsbrief (4 voor 3), waarna bij aankomst werd getwijfeld aan deze vermelding bij reservering en door de gastvrouw werd gezegd dat we dan echt wel 4 gangen moesten afnemen ‘omdat het voor ons ook leuk moet blijven’. Uiteindelijk 354 euro moeten afrekenen voor 4 gangen voor 4 personen en een aantal bob-glaasjes wijn. Nee, na deze ervaring heeft Dorset afgedaan als 1 van Twente’s betere restaurants, komen wij er niet meer terug en zullen we dat ook niemand aanraden omdat de prijzen zeer hoog zijn, de klantvriendelijkheid zeee te wensen overlaat en je voor dat geld echt beter ergens anders heen kunt gaan.
Hedwig E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wanneer er buiten gegeten wordt, is het jammer dat het gebouw( houtwerk) er wat vies uitziet. Verder een prachtige plek om buiten te eten!!
Een gebouw om trots op te zijn.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We zaten voor in de zaak, prima plekje maar ik zou wel iets (proberen) te doen aan de zoemende spotjes. verder erg gastvrij en heerlijk gegeten. We komen zeker terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke/goede bediening en lekkere bijpassende wijnen. De kaart op basis van tussengerechtjes is erg leuk. Verwacht hier geen grote porties, maar kom hier naartoe voor de verfijnde keuken. Met recht een Bib Gourmand!
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Perfect gegeten. Prima uitgebalanceerde gerechten met dito wijnen. Een echte aanrader !!
Als we toch een klein puntje van kritiek zouden moeten geven dan vinden we dat het interieur wel een kleine upgrade mag hebben ! De Styling is wat donker/somber. Dit doet echter niets af aan de kwaliteit van het eten.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima ontvangst, aardig personeel. Het uitstapje naar de keuken was leuk om mee te maken . Aanrader voor wie een keer goed en gezellig uit eten wil .
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zoals altijd was het weer geweldig. Willem en Kiity en hun team zijn perfecte gastvrouwen en - heren. Het doet je beseffen dat het te lang geleden was dat we er waren.
Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede ambiance en lekkere en goede gerechten met lekkere bijpassende wijnen! Bediening gastvrij en vlot, maar niet opdringerig. Restaurant was vol, maar je had er geen last van.
Zeker een restaurant om een keer terug te komen!
N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag Dorset in Borne bezocht voor een 5-gangen-diner. Echt weer een geweldige avond gehad met het heerlijkste eten en fantastische service, Dorset stelt nooit teleur.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Gisteravond (28 maart 2018) met 48 gasten heerlijk gegeten in een buitengewoon goede sfeer. De ontvangst door gastvrouw Manon Vrijs was hartelijk, de bediening uitstekend. Alles klopte tot in detail, van kwaliteit wijnen, glaswerk, achtergrondmuziek tot en met de koffie. iedereen was unaniem van mening: 'Het was in alle opzichten tóp.'
Pleun M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Super leuke avond gehad. Hier weten ze hoe het moet. Relaxed ongedwongen sfeer, het zijn de kleine dingen die het maakt. Zoals je tafel versieren omdat ze op fb gezien hebben dit je jarig was. Dat is beleving verwennerij even een gang uitserveren aan de keuken tafel. In het hart van het restaurant de plek waar de mooie smaak sensaties gecreëerd worden. Een nieuwe keuken met atelier. Dit was niet de eerste keer en zeker niet de laatste. De reis er naar toe dubbel en dwars waard.
Viviane D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker eten. Ook even in de keuken gezeten. Leuk idee.
Prettige bediening. Leuk dat restauranthouder even een praatje kwam maken.
Mooi interieur. Iets te weinig licht.
Vincent A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Service, kwaliteit van eten en entourage in hoofdletters geschreven
Adriano D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Ik besloot 31 Jan j.l. mijn Happy Birthday extra happy te maken door met mijn dochter deze toch al historische dag af te sluiten met een feestelijk diner bij Dorset.Zoals iedere keer dat ik me in goed gezelschap hier schaamteloos heb laten verwennen was het weer een top avond. Smaakvolle, creatieve en mooi opgemaakte culi-creaties van maître Willem in een even smaak-en stijlvolle ambiance met een sympathieke, niet opgeprikte bediening. In de woorden van Schwarzenegger: ‘Aaahl bee bakkk ’! A.Vandenberg
Ed J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018