Dorset

Grotestraat 167 7622 GE Borne Nederland Kaart
31-742661925

Over het restaurant Dorset

Totaalbeleving in Dorne

Een Frans-mediterrane keuken met oog voor kwaliteit en detail, dat is Dorset. Het menu verandert maandelijks dus ook als je hier al eens gegeten hebt is het zeker de moeite waard om terug te komen. Het speciaal voor dit restaurant ontworpen interieur sluit helemaal aan bij de mooie gerechten en wijnen.

Meer informatie over restaurant Dorset

• : Parkeerplaats

Zondag gesloten
Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Dorset

Marijn Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke avond, erg gezellig en fantastische bediening. geen betere sfeer en omgeving voor mijn huwelijksaanzoek. Erg blij met de manier waarop het Dorset hierop heeft ingespeeld!
Yeannine G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk culinair verwend! Een absolute aanrader en een feestje voor je smaakpapillen, we hebben genoten! Mooie keuken, goede sfeer en prima service.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De lat hier ligt hoog, dat merk je aan de service en aan de gerechten en toch is de sfeer warm en gastvrij. Wij hebben een geweldige avond beleefd, voelden ons helemaal welkom met de vriendelijke ontvangst in een warme ambiance. Het menu was een feest voor het oog en de smaakpapillen. Mooie gerechten met verrassende, tongstrelende smaakcombinaties, alles prachtig in balans. Het begeleidende wijnarrangement met topwijnen, maakte het geheel helemaal af. Kortom een heerlijke ervaring, We komen graag terug! Kleine noot hierbij; let op het begeleidende garnituur bij opeenvolgende gerechten, zodat deze niet herhaald worden.
Carine K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fantastisch gegeten in prachtig restaurant. Je wordt echt als gast behandeld. Enorme aanrader! Zeker 'de investering' waard
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zijn hier voor de 4e keer met de AH actie geweest en hebben weer een heerlijke avond gehad. De 3e gangen waren zoals gewoonlijk zeer verrassend en smaakvol. De bediening was snel en vriendelijk en wist alle gerechten goed uit te leggen. Zeker een aanrader!
madivado .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben met een AH restaurantactiebon gegeten. We kregen van tevoren de keuze om het menu eventueel uit te breiden.. of te kiezen voor voor-/hoofd-/nagerecht of voor-/tussen-/hoofdgerecht. Wij kozen voor het laatste. We hebben heerlijk gegeten en ook met de doorgegeven allergieen werd goed rekening gehouden. Zo werd het neergezette zoutje voor 1 persoon speciaal aangepast.
Wat we erg fijn vonden was dat wij met de AH bon niet anders behandeld werden dan andere gasten.
Ik zou het volgend jaar zo weer overdoen!
D.J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hadden gereserveerd om halfzeven. Moesten erg lang wachten. soms langer dan een half uur tussen de gangen. Het eten was goed, echter zeer kleine porties.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben uitstekend gegeten,vonden echter voor een 3 gangen menu. De tijd die er genomen werd erg lang.
We waren om 19.00 uur aanwezig en vertrokken om 23.15 uur
Wij vonden het een erg lange avond,maar de prijs kwaliteits verhouding was uitstekend.
Bertus D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was voor ons een complete verrassing, zowel het restaurant als het diner. We waren helemaal verbluffend over het eten, de bediening en de gastvrijheid. Het eten was een complete verrassing en bij elk gerecht werd ons verteld wat er geserveerd werd. Een echte aanraden.
mirh .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk met vier personen gegeten. Prettige ontvangst en bediening.
Prima uitleg over gerechten. Heerlijke wijn. Koffie na met allerlei lekkers aan te bevelen.
Gé H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijke gerechten, verrassend gepresenteerd. Vooral de visjes zwemmend onder ons gerecht{heel bijzonder en origineel}.
En de koffie met lekkers. Ook zeker een aanrader!
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke ontvangst en bediening.
We hadden geboekt via een AH arrangement en dat was prima. Heerlijk verrassend eten en geweldige after dinner coffee! ( aanrader!)
Twee puntjes van kritiek:
* het wijnarrangement was erg prijzig! Volgende keer gewoon fles (sen) wijn bestellen.
* aan de kinderen ( 9 en 11 jaar) werd gevraagd of ze er frietjes bij wilden hebben , toen kregen ze allebei een grote portie, waarvan er 1 half op was en van de andere niets gegeten- zo veel- en daarvoor werd € 10,00 extra berekend...
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een perfecte avond met een aaneenschakeling van hemelse hoogstandjes. De bediening is zeer gastvrij en persoonlijk, lekker informeel.
Nathasja O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten, de gastvrouw/heer gaf bij iedere gang uitleg over wat er voor ons stond, een bijpassende wijn erbij, helemaal top! Er werd gevraagd of we een 4e gang wilden hebben we niet gedaan achteraf spijt dat we dat niet gedaan hebben zo lekker dat alles was. De koffie met snoeperij is ook zeker een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We waren met ons vieren.Heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties.Alleen de keuze van de wijnen vonden wij wat minder. Verder alle lof.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten! Verfijnd, heerlijke smaken. We hebben een extra gang genomen, geen spijt van gehad. Uiterst vriendelijke mensen in de bediening en in de keuken. Deze houden we er in! Bedankt!
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben hier met de Ah actie gegeten.
Mooie opgemaakte borden en het eten smaakte voortreffelijk.
Het was mooi weer dus we hebben heerlijk buiten op het terras gegeten.
De eigenaar en tevens kok liep ook op het terras rond en gaf iedereen een stralende lach.
Zo hoor je de gasten welkom te heten.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben een uitmuntende avond gehad, totdat bij het dessert er bij een van de witte chocolade taartjes een stuk plastic in het taartje zat. Dit is helaas niet goed opgelost, een gemiste kans. Wij hadden op z'n minst een snelle reactie en een oplossing verwacht. Na lang wachten zijn we gaan afrekenen toen werd ons wel de mogelijkheid geboden voor een kop koffie van de zaak, maar naar onze mening te laat. Aan de service aan tafel heeft het niet gelegen, uitmuntend alles uitgelegd over de gerechten en een fijne service. Helaas gingen we met een domper weg.
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Woensdag avond 20 juni, na een forse bui in de namiddag was het benauwend warm.
Bij aankomst op de parkeerplaats bleek dat de mensen van Dorset er in de korte tijd na de bui in geslaagd waren om 90% van de tafeltjes naar het prachtige terras te verplaatsen.
De voorspelling was immers dat het droog zou blijven en met wist de wens van de meeste gasten om buiten te dineren goed in te vullen.
Wij hebben in het verleden wel vaker bij Dorste gegeten maar we zijn geen regelmatige gasten, de aanleiding deze keer was mijn op handen zijnde verjaardag die ik hier graag wilde vieren met mijn zwager en schoonzus en mijn schoonouders.
Als Albert Heijn klant hadden we deze keer gebruik gemaakt van de actie waardoor elk tweede couvert gratis is op basis van het verrassingsmenu a € 45,-
Zelf heb ik een enorme hekel aan dit soort bonnen acties en heb in het verleden ook wel via veilingwebsites dinerbonnen gescoord wat altijd op een teleurstelling uitliep.
Hoe anders was het deze avond, aan niets heb ik kunnen merken dat wij gebruik maakten van een actie tarief! Heel klein min puntje was dat de dame die ons aan kwam vragen wat wij wilden drinken even melde: “u komt toch voor het AH menu?” gelukkig had ik mijn gasten (familie) al van te voren verteld dat we gebruik gingen maken van de AH actie anders was mij nu het schaamrood naar de kaken geschoten……
We hebben voortreffelijk gegeten en aangezien het een verassing menu is zal ik niet verraden wat wij gegeten hebben anders is het geen verrassing meer.
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert allemaal zeer verfijnt en de heerlijkheden bij de koffie niet te vergeten!
We hadden ook voor bijpassende wijnen gekozen waarbij de volle donker rode wijn er zeer positief uitsprong. (Leuk label met een doodshoofd)
cmakittie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Geen donkere borden en geen ree op een zomerse avond.brood was keihard en de karaf water was lauw!
Waarom geen wit aardewerk.?De gerechten komen veel beter uit.Op donkere borden zie je niet goed wat je eet.