Dorset

Grotestraat 167 7622 GE Borne Nederland Kaart
31-742661925

Over het restaurant Dorset

Totaalbeleving in Dorne

Een Frans-mediterrane keuken met oog voor kwaliteit en detail, dat is Dorset. Het menu verandert maandelijks dus ook als je hier al eens gegeten hebt is het zeker de moeite waard om terug te komen. Het speciaal voor dit restaurant ontworpen interieur sluit helemaal aan bij de mooie gerechten en wijnen.

Meer informatie over restaurant Dorset

• : Parkeerplaats

Zondag gesloten
Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Dorset

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke/goede bediening en lekkere bijpassende wijnen. De kaart op basis van tussengerechtjes is erg leuk. Verwacht hier geen grote porties, maar kom hier naartoe voor de verfijnde keuken. Met recht een Bib Gourmand!
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Perfect gegeten. Prima uitgebalanceerde gerechten met dito wijnen. Een echte aanrader !!
Als we toch een klein puntje van kritiek zouden moeten geven dan vinden we dat het interieur wel een kleine upgrade mag hebben ! De Styling is wat donker/somber. Dit doet echter niets af aan de kwaliteit van het eten.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima ontvangst, aardig personeel. Het uitstapje naar de keuken was leuk om mee te maken . Aanrader voor wie een keer goed en gezellig uit eten wil .
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zoals altijd was het weer geweldig. Willem en Kiity en hun team zijn perfecte gastvrouwen en - heren. Het doet je beseffen dat het te lang geleden was dat we er waren.
Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede ambiance en lekkere en goede gerechten met lekkere bijpassende wijnen! Bediening gastvrij en vlot, maar niet opdringerig. Restaurant was vol, maar je had er geen last van.
Zeker een restaurant om een keer terug te komen!
N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag Dorset in Borne bezocht voor een 5-gangen-diner. Echt weer een geweldige avond gehad met het heerlijkste eten en fantastische service, Dorset stelt nooit teleur.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Gisteravond (28 maart 2018) met 48 gasten heerlijk gegeten in een buitengewoon goede sfeer. De ontvangst door gastvrouw Manon Vrijs was hartelijk, de bediening uitstekend. Alles klopte tot in detail, van kwaliteit wijnen, glaswerk, achtergrondmuziek tot en met de koffie. iedereen was unaniem van mening: 'Het was in alle opzichten tóp.'
Pleun M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Super leuke avond gehad. Hier weten ze hoe het moet. Relaxed ongedwongen sfeer, het zijn de kleine dingen die het maakt. Zoals je tafel versieren omdat ze op fb gezien hebben dit je jarig was. Dat is beleving verwennerij even een gang uitserveren aan de keuken tafel. In het hart van het restaurant de plek waar de mooie smaak sensaties gecreëerd worden. Een nieuwe keuken met atelier. Dit was niet de eerste keer en zeker niet de laatste. De reis er naar toe dubbel en dwars waard.
Viviane D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker eten. Ook even in de keuken gezeten. Leuk idee.
Prettige bediening. Leuk dat restauranthouder even een praatje kwam maken.
Mooi interieur. Iets te weinig licht.
Vincent A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Service, kwaliteit van eten en entourage in hoofdletters geschreven
Adriano D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Ik besloot 31 Jan j.l. mijn Happy Birthday extra happy te maken door met mijn dochter deze toch al historische dag af te sluiten met een feestelijk diner bij Dorset.Zoals iedere keer dat ik me in goed gezelschap hier schaamteloos heb laten verwennen was het weer een top avond. Smaakvolle, creatieve en mooi opgemaakte culi-creaties van maître Willem in een even smaak-en stijlvolle ambiance met een sympathieke, niet opgeprikte bediening. In de woorden van Schwarzenegger: ‘Aaahl bee bakkk ’! A.Vandenberg
Ed J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
reservering is goed
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening meer dan vriendelijk! Echt genoten van een avond uit. Ook erg bijzonder dat we een deel van het menu aan een ingedekte tafel in de keuken geserveerd kregen! Top!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten bij Dorset is altijd een feest. Maar met de uitbreiding van de keuken met een chefs table is de beleving nog optimaler. Heerlijk vier gangen gegeten in de keuken. Leuk om de brigade aanmeet werk te zien.
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We waren met z’n vieren en hebben een top avond gehad. Het eten was uitstekendend de wijn die daarbij geschonken werd was super lekker. De sfeer van Dorset is heel plezierig en de gastheer met z’n medewerkers maken er voor de gasten een feestje van. Een echte aanrader !
Marijn Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke avond, erg gezellig en fantastische bediening. geen betere sfeer en omgeving voor mijn huwelijksaanzoek. Erg blij met de manier waarop het Dorset hierop heeft ingespeeld!
Yeannine G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk culinair verwend! Een absolute aanrader en een feestje voor je smaakpapillen, we hebben genoten! Mooie keuken, goede sfeer en prima service.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De lat hier ligt hoog, dat merk je aan de service en aan de gerechten en toch is de sfeer warm en gastvrij. Wij hebben een geweldige avond beleefd, voelden ons helemaal welkom met de vriendelijke ontvangst in een warme ambiance. Het menu was een feest voor het oog en de smaakpapillen. Mooie gerechten met verrassende, tongstrelende smaakcombinaties, alles prachtig in balans. Het begeleidende wijnarrangement met topwijnen, maakte het geheel helemaal af. Kortom een heerlijke ervaring, We komen graag terug! Kleine noot hierbij; let op het begeleidende garnituur bij opeenvolgende gerechten, zodat deze niet herhaald worden.
Carine K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fantastisch gegeten in prachtig restaurant. Je wordt echt als gast behandeld. Enorme aanrader! Zeker 'de investering' waard
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zijn hier voor de 4e keer met de AH actie geweest en hebben weer een heerlijke avond gehad. De 3e gangen waren zoals gewoonlijk zeer verrassend en smaakvol. De bediening was snel en vriendelijk en wist alle gerechten goed uit te leggen. Zeker een aanrader!