Dorset

Grotestraat 167 7622 GE Borne Nederland Kaart
31-742661925

Over het restaurant Dorset

Totaalbeleving in Dorne

Een Frans-mediterrane keuken met oog voor kwaliteit en detail, dat is Dorset. Het menu verandert maandelijks dus ook als je hier al eens gegeten hebt is het zeker de moeite waard om terug te komen. Het speciaal voor dit restaurant ontworpen interieur sluit helemaal aan bij de mooie gerechten en wijnen.

Meer informatie over restaurant Dorset

• : Parkeerplaats

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,3
Benjo H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Vlak van smaak. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Wellicht een onervaren keukenbrigade. Wijn voor de prijs zeer matig. Dit moet beter worden, anders gaat de goede reputatie er aan.
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten...????
Mies T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten, fijne wijntjes en prachtige ambiance! Hebben genoten! Niet alleen van de kunstwerkjes op het bord, maar ook van de prachtige smaken! Ga een poging wagen het na te maken.......
JBOBO .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Met ons gezin werden zeer prettig ontvangen door de gastheer (waarschijnlijk eigenaar). Het verrassingsmenu dat we bestelden overtrof onze verwachtingen, veel aandacht voor detail en erg smaakvol. Onze kinderen van 17 en 15 hebben ook erg genoten van alle verschillende prachtige gerechten/gerechtjes. Voor de kinderen duurde het serveren van het nagerecht net iets te lang. We komen zeker nog eens terug.
luc.belinda .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was zeer bijzonder en erg smaakvol! Het was voor ons een echt relax avondje uit en gingen met voldaan gevoel naar huis
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Geweldig restaurant, uitstekende keuken, zeer prettige ambiance!
Jarith V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een avond vol heerlijke culinaire verassingen. 5 gangen wijn/spijs, voor een correcte prijs. Open en vriendelijke informele sfeer. Echt een aanrader als je openstaat voor de kwaliteit van de keuken. Bedankt en tot een volgende keer.
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super leuke avond gehad!
Heerlijk gegeten!!
Leuke bediening, kom zeker nog eens terug...
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
heerlijk gegeten!
Iedere keer weer een verrassing en mooi geserveerd!
Echt een aanrader. As donderdag komen we weer
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wat ik zo fijn vind bij Dorset is dat je geen speciaal AH menu krijgt geserveerd. Je krijgt een 'Dorset' ervaring. Een fijne avond met heerlijke en verrassende gerechten in een fijne ambiance. Een compliment voor de gastheren en keukenbrigade!
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima locatie, gastvrij, met heerlijk eten. Top!
J-R-NH .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Dorset staat bij ons nu met stip op nummer 1 als beste restaurant in Nederland. We wilden op een zondag naar Dorset om het eens te ervaren. Niet wetende dat Dorset op zondag eigenlijk gesloten is, was de deur al open voor een gezelschap later die middag. We werden echter door eigenaar/chef kok Willem Dankers hartelijk ontvangen, en na kort ruggespraak met de keuken konden we zelfs een lunch krijgen. Plaatsgenomen aan een keurig gedekte tafel twee salades besteld. "Iets met vis is uitstekend." De twee salades daarna waren voortreffelijk, en signature dish waardig. Heerlijk zachte zalm, coquilles die perfect gegaard waren en een heerlijke dressing. Top basis componenten. De koffie als laatste was geweldig, ieder 5 huisgemaakte heerlijk friandises. De wijn was zeer goed passend.
Dorset is met visie "gemaakt" door Willem & Kitty Dankers. Dit is vooral met veel passie gedaan. Ongekende gastvrijheid gecombineerd met heerlijk eten, en op een zeer passend prijsniveau. Hier komen we zeker vaker terug.
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten en de wijnen waren voortreffelijk tot en met de koffie met lekkernijen waaronder heerlijke versgebakken bitterkoekjes. Het enige minpuntje was dat het vrij rumoerig was door de aanwezigheid van enkele groepen. We komen zeker terug!
feliciableijerveld .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Restaurant Dorset is een gelegenheid met veel sfeer en een oprecht moment van culinaire verwennerij. Bij elk gerecht zowel elke hap is de verrassing weer daar. Uitleg van de samenstelling van het gerecht wordt goed gepresenteerd. Vriendelijke en keurige bediening. Zoals u nu wel zal begrijpen hebben wij een heerlijke en gezellige avond beleeft bij restaurant Dorset.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hadden een zeer gevarieerd verrassingsmenu met een extra 4e gang. De gerechten waren goed op elkaar afgestemd en bijzonder lekker. Op de avond dat wij er waren was er een grote groep, waardoor de wachttijd heel erg lang was en het nogal onrustig was. Maar ondanks dat bleef de bediening vriendelijk en correct.
We komen zeker nog eens terug.
joeb18 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij werden hartelijk ontvangen en hebben een verrassingsmenu gekregen. Vooraf werd er gevraagd wat een ieder echt niet wilde eten. Bij ons was 1 persoon die als wens had alles licht gezouten, hieraan werd goed gehoor gegeven. Het complete menu was fantastisch smaakvol, origineel en creatief. Wij hebben ons echt laten verrassen en het was een onvergetelijke avond. Komen beslist nog eens.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Genoten van een heerlijke avond bij Dorset. Willem en zijn team stonden voor ons klaar en maakten geen enkel onderscheid tussen de gasten via de AH-actie en anderen. Er was geen kaart, maar we gaven de keuken met vertrouwen de vrije hand en dat werd prima ingevuld met verrassende gerechten en nieuwe smaken, zoals de zilte groente bij de coquille die we als voorgerecht kregen. We kozen voor een extra tussengerecht en natuurlijk voor de als altijd fantastische koffie-met-lekkers, waarbij de huisgemaakte warme bitterkoekjes en prachtig slotakkoord vormden.
Remko W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Erg lekkere en verrassende gerechten. Goede service, maar soms een beetje rommelig. De beloftes werden nagekomen, zoals verrassing voor jarigen. Wij bevelen het ten zeerste aan!
annabellio .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk gegeten met leuke smaakcombinaties, ontzettend vriendelijk personeel en chique sfeer. Alles heeft bij ons bijgedragen aan een geweldige avond.
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten.....prettige ambiance.....zeer vriendelijk, professioneel personeel.
Wij vonden alleen dat de 2-persoonstafeltjes iets te dicht op elkaar stonden.