Dorset

Grotestraat 167 7622 GE Borne Nederland Kaart
31-742661925

Over het restaurant Dorset

Totaalbeleving in Dorne

Een Frans-mediterrane keuken met oog voor kwaliteit en detail, dat is Dorset. Het menu verandert maandelijks dus ook als je hier al eens gegeten hebt is het zeker de moeite waard om terug te komen. Het speciaal voor dit restaurant ontworpen interieur sluit helemaal aan bij de mooie gerechten en wijnen.

Meer informatie over restaurant Dorset

• : Parkeerplaats

Zondag gesloten
Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Dorset

Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We waren voor het eerst bij restaurant Dorset in Borne. We hebben genoten. Heerlijk eten en daarnaast gastvrije mensen. Eén gerechtje mochten we in de keuken opeten. Uiteindelijk hebben we meerdere dingen mogen proeven in de keuken, erg leuk. Op die manier krijg je nog meer gevoel bij het restaurant. Leuk gepraat met Willem (eigenaar) en naar aanleiding hiervan een rondleiding door het prachtige gebouw. Kortom: een heerlijke avond, bedankt!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Top
L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prettig, gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten. Jammer, dat bij opdienen gerechten en inschenken wijn de betreffende medewerker/medewerkster niet kon zeggen wat er precies op het bord lag en welke wijn er werd geschonken. Dit gold voor zowel het voor-, hoofd- als nagerecht. Verbeterpunt.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Dorset stond al langer op ons verlanglijstje en gisteravond eindelijk geweest. Gerechten top prijs kwaliteit verhouding.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk genoten van het eten en de bediening. Werden zelfs voor een heerlijk verrassend hapje in de keuken uitgenodigd! Topavond
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Alles was prima in orde !
Er was goed geluisterd naar mijn wensen vooraf geuit..Het eten en drinken de hartelijke service TOP
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het vijf gangen verrassing menu was mijn keuze bij Dorset. De chef zelf (Willem Dankers) kwam aan mijn tafel of hij kon helpen met de keuze van de gangen. Ik ben gegaan voor vijf visgerechten.
Na de amuses kwam de chef weer aan mijn tafel. Hij nodigde mij uit om te eten in de keuken; chefs table. Een mooie herinnering aan deze avond; de witte brigade aan het werk zien.
Als eerste gang kreeg zeebaars, de tussengerechten kreeft en rode poon, als hoofd de kabeljauw en het dessert was vanille ijs met allerlei 'zure' smaken.
Alle gerechten waren heerlijk en vol van smaak. Als ik binnenkort weer in de buurt ben, ga ik er zeker weer langs.
Silvia R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vanavond bij Dorset gegeten. Wij dachten dat wij via de AH actie hadden gereserveerd, maar dat heb ik niet goed gezien op web site van Iens . Dit jaar staan ook de restaurants op de web site die er niet aan mee doen. Helaas dus geen 2 couver gratis.
De gerechtjes zijn voor wat je er voor moet betalen wel heel erg klein. Er zit veel te weinig groenten bij, ik had 3 kleine stukjes maïs. Wacht tijd tussen de gangen was voor ons erg lang . De gerechtjes zijn wel smakelijk en worden mooi opgediend. Ik meende dat er bij mijn gerecht pekingeend, 2 kleine stukjes, bulgar als bijgerecht zat. Ik kon het niet op mijn bordje terug vinden en heb dit nagevraagd bij de gastvrouw. Zij zou het nakijken. Helaas heb ik geen antwoord gekregen. Ontvangst en bediening zijn vriendelijke.
Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het was een feestje! Attente en vriendelijke service. Op elk bord een heerlijk en kleurig kunstwerkje met een vriendelijke uitleg. Super ambiance. De koffie behoorlijk sterk maar super om bij te komen van de bubbels.
anja L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Super leuke modeshow van Faberge in samenweking met restaurant Dorset. Heerlijk gegeten in een super mooie Ambiance met heerlijk wijntje erbij.Vriendelijke bediening.Top avond!!!!
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gereserveerd via AH-actie. Bij aankomst werd gezegd dat Dorset daar niet aan meedeed. Dat werd dus à la carte eten (geen enkele coulance). Gerechten klein en bovenal erg zout. Geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Dorset! Na de wijnproeverij van het Wijncollectief hebben wij heerlijk genoten van het aangeboden verrassingsmenu. Tot onze verrassing werden wij voor het hoofdgerecht uitgenodigd in de keuken van het restaurant. Echt helemaal top qua sfeer en eten.
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben genoten van het verrassingsmenu! Vriendelijk personeel en een gezellige ambiance!
hdeboer .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
De amuse beloofde al veel goeds, en alle gerechten waren heerlijk en gevarieerd. Ik vind het normaal gesproken zonde om me vol te stoppen met brood en boter tijdens een diner, maar kon niet genoeg krijgen hiervan, echt heerlijk. De bijpassende wijnen waren erg lekker en passend bij de gerechten, maar kunnen wat ons betreft nog iets beter. De service was super, goed tempo van de gerechten, mooie uitleg, ongedwongen.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prijs-kwaliteitsverhouding konden we niet aangeven omdat we een dinerbon hebben gebruikt. Geen idee welke prijzen er op de kaart staan.
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig en entourage helemaal goed!

Ook leuk dat jullie een soort thema-avond organiseren zoals deze.
Benno T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We zijn geweest in de laatste dagen voor de zomersluiting. We hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Heerlijk buiten gezeten. Bijzondere gerechten gehad.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het driegangen verrassingsmenu zo vlak voor de vakantie had niveau en verfijning. Verkoelende ventilators zouden een prettige aanvulling kunnen zijn.
Maartenlohuis .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Het eten is heerlijk en smaakvol, de service heel erg hartelijk en erg goed! Wij komen hier graag!
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten net met zn 3en bij Dorset. Elk gerechtje was bijzonder en erg goed. De bediening wist duidelijk waar ze mee bezig waren en met mijn dieetwensen (vegetarisch) werd heel erg goed omgegaan. Er werd mij gevraagd of ik een paar ingredienten of specerijen kon noemen die ik lekker vond en hiermee werd onmiddelijk een super goed vegetarisch alternatief gemaakt. Tot slot was de wijn ook erg goed.