Dorpsherberg de Sterke Duvel

Hoogte 4 4681 AB Nieuw-Vossemeer Nederland Kaart

Over het restaurant Dorpsherberg de Sterke Duvel

Dorpsherberg De Sterke Duvel weet gasten te vermaken en te verwennen. Gezelligheid staat op nummer 1, zowel op het terras, in het bruin café als in de warm aangeklede feestzaal. Behalve het wisselende à la carte menu, kun je hier ook steengrillen of barbecueën, stellen ze met alle plezier een buffet voor je samen of verzorgen ze de catering op locatie. Of ze toveren met gemak een high wine, high beer of high tea op tafel. Wat jij wilt.

Meer informatie over restaurant Dorpsherberg de Sterke Duvel

9,2

Jouw recensie over het restaurant Dorpsherberg de Sterke Duvel

R V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
het Eten was Heerlijk de sfeer goed de bediening heel vriendelijk en behulpzaam en zeker voor herhaling vatbaar een dikke 10 +
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was heel gezellig. Wij gaan er vaker eten en het is altijd heel goed. Het was nu rumoerig omdat er een feest was met kinderen. Dit was om 19.00 uur afgelopen en toen was het heel rustig.
Wij hebben er ook regelmatig avondjes gehad van een buurtvereniging met een barbecue ook deze is altijd zeer goed, uitgebreid en gewoon lekker, genoeg van allerlei soorten vlees en vis. Dus ik ben heel positief over de sterke Duvel!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke informele sfeer. Vriendelijke bediening met oog voor de gasten. Is een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
catslot26 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij waren met ons vieren en naar onze mening een top restaurant waar we niet alleen heerlijk hebben gegeten maar ook vriendelijk te woord werden gestaan. Wij komen het volgende jaar hier weer zeker terug.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellige dorpsherberg, hetgeen de naam al zegt. Vriendelijke eigenaresse die goed meedenkt. Niet heengaan als je 5 sterren verwacht maar wel voor een etentje met een goede maaltijd in een leuke dorpskern. De rit er naar toe gaat door een mooi stukje Nederland.
JoaJac .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Tweede keer dat we hier kwamen met AH actie. Reden was omdat het gewoon echt goed was de eerste keer. Speciale vermelding voor het Desert " hemelse modder". Echt super. Over het desert hoefde we het tweede bezoek niet na te denken !
ineke.ooms .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten ! Sommige keuzes van de gerechten in ons gezelschap waren met een kleine bijbetaling ! ( dat is aankeuze die je zelf maakt) ) Maar SUPERGOED. Echt een aanrader!
Marie-louise V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
we hebben heerlijk en gezellig gegeten
het was erg warm binnen dat was het enigste min puntje

zeer vriendelijk snelle bediening en lekker gegeten we zaten vol hihi
voor herhaling vatbaar
Liset Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
na een prima ontvangst heb ik samen met mijn man genoten van de sfeer en een heerlijk menu (AH-restaurantactie) hoewel de zaak sinds een aantal jaren draait was ik er nog nooit geweest. het viel mij op hoe smaakvol alles ingericht was en hoezeer de gastvrouw met haar gasten begaan was, wij hebben genoten van een uitstekende maaltijd en een top service en komen zeker nog eens terug.