Dorhout Mees

Strandgaperweg 30 8256 PZ Biddinghuizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Wildbouillon, Getrokken van diverse soorten wild, met bospaddenstoelen
      Tomatensoep, de bekend, romige tomatensoep met gehaktballetjes
      Beide soepen worden geserveerd met stokbrood en roomboter
  • Hoofdgerechten
    • Zalmfilet op de huid gegrild, geserveerd met dille boter
      Hollandse varkenshaas, geserveerd met champginonroomsaus
      Quiche mediterrane, met geitenkaas, pijnboompitten en diverse groentes
      Bovenstaande gerechten worden geserveerd met bijpassende garnituren
  • Nagerecht
      Proeverij van 3 desserts
      Proeverij van 3 desserts

Over het restaurant Dorhout Mees

Welkom bij Restaurant Dorhout Mees.

Wellicht hebt u al genoten van de activiteiten die wij te bieden hebben of verblijft u bij ons in het hotel. U ontmoet elkaar nu in ontspannen sfeer om een mooie middag of avond te beleven en te genieten van lekker eten en drinken. Ook wij ontmoeten u: als gast. Wij genieten van ons vak, iedere dag is een unieke belevenis. Graag willen we onze passie delen en u het beste bieden van wat wij in huis hebben.

Onze medewerkers gaan uiterst zorgvuldig om met uw voedsel allergie of intolerantie. Onze keukenbrigade heeft de allergenen van de meest voorkomende allergieën verwerkt bij alle gerechten op een uitgebreide allergenenkaart. Desondanks verzoeken wij u ten alle tijden uw allergie of intolerantie aan onze medewerkers kenbaar te maken, zodat onze chef-kok met alle zorgvuldigheid uw maaltijd kan bereiden en waar nodig met u een juiste menukeuze kan samenstellen.

Meer informatie over restaurant Dorhout Mees

Jouw recensie over het restaurant Dorhout Mees

Mariet M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
.gezellig restaurant en goed eten maar ook belangrijk heel fijn personeel, prima bediening heel gezellig.
Er worden allemaal verse producten gebruikt dat is te proeven, de zalm was overheerlijk en zo ook het varkenshaasje.
De locatie is in het donker wel lastig te vinden
W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Beetje oubollige ambiance, maar dat past prima. Het is hier niet goedkoop! Zeer aardig personeel, attent en hulpvaardig.
A.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
We hebben hier heerlijk gegeten. Zeker het wild is aan te raden. En de bediening is heel erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar
G F.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Gewoon, maar gezellig gewoon goed! Heerlijke stoelen ! Eten was goed .
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk gegeten in rustige en sfeervolle ruimte.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We voelden ons positief verrast door de service en de gerechten, ontspannend en heerlijk gegeten. Kleine opmerkingen; 1) Mijn stoel had weinig ruimte waardoor ik al gauw stootte tegen mijn achterbuurman, verstorend. 2) mijn vrouw had het maandmenu, wat een heerlijke, gevarieerde en prachtige dis was inclusief dessert, maar wat schetst m'n verbazing dat het niet veel scheelde van mijn menu al carte, echter dat was 2x zo duur. Maar let onverlet, prachtige ambiance, fijne oprechte service, mooi creatief opgemaakte gerechten en heerlijk van smaak. Bedankt voor een mooie avond.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Klein groep, zes personen, gebruik gemaakt van de AH-dineractie. De accomodatie mag ietwat gedateerd zijn, deze past wel in de omgeving, en hetgeen er geboden wordt.
De gastvrijheid was los en amicaal, wat heel plezierig was. Het menu, in aanbod samengesteld voor de actie, was erg smakelijk, en de porties meer dan ruim. Wij allen hebben het bezoek als heel plezierig ervaren. Een aanbeveling voor anderen die hieraan nog twijfelen. De eerder gelezen recenties waarin het gebodene negatief wordt beschreven, is niet onze ervaring en kunnen deze dan ook niet delen.
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Dit is voor ons het tweede jaar op rij dat we hier 's avonds komen dineren. Twee mooie avonden en telkens goed diner. Vriendelijke en goede bediening aan tafel.
Kwaliteit en hoeveelheid ok. Wachttijd ok ondanks drukte.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel ontbijt is
Top mooie kamers wij zijn nu voor de vijfde maal hier geweest en weer erg genoten ook het restaurant is zeer aan te bevelen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
In 3 jaar is de kaart nog niet gewijzigd, dit vonden we teleurstellend, ook van de maandmenu is geen sprake meer. Zeer jammer. Het was er erg lawaaiierig en de porties zijn niet evenredig met de prijs...
B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eten is werkelijk heerlijk.
Super bediening met een lach en voortreffelijke uitleg over de gerechten.
Aanrader is het wild-plateau.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Alles prima. Alleen was de reservering niet bij Dorhout Mees doorgekomen via het systeem van Iens/AHrestaurantactie.nl Niet alleen onze reservering, maar nog drie reserveringen waren niet doorgekomen, terwijl wij wel allemaal een bevestiging hadden ontvangen van de reservering. Het was nu geen probleem omdat er wel ruimte was en Dorhout Mees het prima heeft opgelost, maar als alles bezet geweest zou zijn, dan was het wellicht een teleurstelling geworden.
Geadviseerd wordt dus om het systeem van de Iens/AHrestaurantactie beter af te stemmen op de reserveringen bij het gekozen restaurant opdat er geen verrassingen bij aankomst bij het gekozen restaurant ontstaan.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Je voelde je niet echt welkom, niemand die de gasten ontving, moest zelf iemand aanschieten i.v.m. de reservering. Na het opnemen van de bestelling duurde het bijna een uur voor het voorgerecht op tafel kwam, het hoofdgerecht duurde gelukkig wat minder lang en het nagerecht stond direct daarna zonder pauze op tafel.
Betsy B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prettige omgeving en goed en vriendelijk geholpen .Prima eten goede porties .Kortom zeer tevreden
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
ze zijn niet goed ingesteld op het ah menu, we kregen maar 1 bakje aardappels met zijn vieren. De bediening had nauwelijks tijd omdat het er druk was met partijen. We moesten 3 kwartier wachten op de soep.
Eten was wel lekker maar erg weinig. Mensen die geen ah menu hadden kregen veel meer.
geen aanrader met ah menu
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
De entree komt kil over maar verder is alles oke en mooi uitzicht vanuit het restaurant. Het eten was lekker en heel mooi opgediend
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Was even rommelig toen we binnen kwamen, maar het eten was heerlijk en de accomodatie gezellig.
Roberto C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
In een woord uitstekend, in een prachtige embiance.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
een heerlijk exclusief 3 gangen keuze menu.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heel ontspannen sfeer in mooie omgeving om met vrienden tijdens een etentje bij te kunnen praten.
Het personeel was heel correct en service gericht.