Dorhout Mees

Strandgaperweg 30 8256 PZ Biddinghuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dorhout Mees

Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hartje zomer maar we zijn toch voor de brandende haard gaan zitten. Het zitje met de chesterfields zag er zó uitnodigend uit :-) We werden hartelijk onthaald door de gastheer. Vooraf hadden we het jagersplankje (2 breekbroden met tapenade, roomkaas en aioli) alles vers. Op de wijnkaart genoeg keuze, de Argentijnse huiswijn van Salentijn zijn prima, we hadden ook de Malbec. Hoofdgerecht was de zalm en een flinke salade met geitenkaas en spek -daarbij toast met echte roomboter. De bediening was perfect; in voor een gezellig praatje en timing prima. We hadden een heerlijke avond!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We hadden eerder deze week gereserveerd maar op de avond zelf kwam Murphy op bezoek. Na ruim 1.45 uur kwam er dan eindelijk eten. Soepje wat hoorde bij de proeverij kwam lauw. Gelukkig werd dat snel gefixed. Uiteindelijk de plank met de gerechten van de nieuwe kaart en die was prima. Mooie fles wijn tegen tarief van de huiswijn gekregen en een nagerecht ter compensatie. Wel zo netjes. Het ademt de sfeer van een jachthuis maar aan het schilderwerk mag wel wat aandacht worden besteed. Met name ook in de toiletten.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
nadat we zijn wezen kleiduiven schieten in het restaurant gegeten.
restaurant ziet er verzorgd en netjes uit!
viel mij op dat er erg veel verschil zit tussen de kunsten van de gastheren/vrouwen.
de ene bediend je keurig en is zeer beleefd terwijl de andere halve bestellingen opneemt en ook niet echt geïnteresseerd om zich heen kijkt.
vlees was goed bereid maar het is dan wel jammer dat de saus dan weer een beetje een chemisch smaakje heeft alsof het uit een pakje komt.
daarom vond ik de prijs die je er dan voor moet betalen vrij hoog voor wat je krijgt.
wel een ontzettend leuke middag gehad bij jullie!
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
En vol uur wachten voor een Kip en Varkens haas saté is te lang, zeker voor wat er op tafel werd gezet, saté maar dan zonder stokjes, meer een bergje vlees stukjes, zeg maar hap klare brokken, hier en daar zwart aangebrand, overgoten met een pinda saus, die moet Ik zeggen niet te zoet was, maar huisgemaakt ? Denk het niet, wat de 2 schijven harde meloen op het rechthoekige bord deden is mij niet geheel duidelijk, op mijn vraag op de Chef soms in slaap was gevallen `voor` het bereiden van de 2 bestellingen, kreeg Ik als antwoord, er is iets misgegaan met de bon, wel het kan niet aan de drukte gelegen hebben, dat was niet het geval. Wat koste die mislukte maaltijd Euro 16,50 PP.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Twee nachten in het hotel gezeten en in het restaurant erg lekker gegeten en het pereoneel was zeer vriendelijk, zeker een aanrader! Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
We hebben hier met z'n tweeën gegeten. Het eten was erg goed, we hebben beide de wildschoten besteld. De fazant vond ik te droog, dat was jammer, de rest was heerlijk. Ook de wijn vond ik heel goed gekozen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Ondanks de laatste beoordeling hier toch gaan dineren en totaal geen spijt van gekregen.
Het restaurant is niet in het hotel, maar op een paar minuten lopen langs een deel van de golfbaan en dito wilde konijnen. Eerst heerlijke uiensoep, die net als een eerdere beoordeling erg lekker was en ons meteen deed voornemen deze thuis ook eens zo te maken. De hoofdgerechten op de menukaart inderdaad nogal prijzig, maar de plateservice niet en allebei genoten van de Ossenhaaspuntjes, die zo rijkelijk vertegenwoordigd waren, dat we het met moeite, maar genietend, opkregen. Af en toe zou je als senior willen, dat er seniorenporties zouden zijn. Het decor binnen is semirustiek, niet onze smaak, maar wel passend in deze omgeving.
JEVMG .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Het eten ontstijgt hier ternauwernood het niveau van een wat aangeklede "kantinehap" en het decor doet daar nog een schepje bovenop. Tafels en stoelen die uit een sportkantine lijken te komen, prima waar het voor bedoeld is maar geen uitstraling als "restaurant".

Het personeel doet in principe wat het kan. Alles wordt op tijd en netjes geserveerd, behalve als je tijdens een evenement (competitie kleiduiven-schieten) binnenkomt voor een kop koffie, dan is er 0,0 bediening. Geen wonder dat er dan ook niemand blijft lunchen...
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Leuke dag gehad met prima lunch op doorhout mees. Mooi gelegen tussen meerdere golfbanen ligt het golfrestaurant. Je moet er inderdaad geen hoogstanden verwachten maar de gerechten zijn goed en aan de opmaak is zorg besteedt! De gehaktschotel is gemaakt van verse producten. Prima voor een tussenstop!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Gisteren na een partij golf gegeten met vrienden, en dat valt niet tegen. Natuurlijk moet je geen menukaart verwachten met culinaire hoogstandjes, maar wat wij gegeten hebben was prima verzorgd en de bediening was erg goed. Als wij nog een keer gaan spelen op deze baan gaan wij zeker weer eten.
Nossies .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Met een groep vrienden gegeten. Geen menukaart gekregen, maar iemand van de bediening gaf de keuzes aan, zonder daarbij prijzen te noemen. Daarna duurde en duurde het maar voor we ons eten kregen. Het brood was geweldig lekker. De rest voldeed niet aan de verwachtingen. Droge eendenborst. En uiteindelijk enorm geschrokken van de rekening! Gerechten pasten absoluut niet bij deze prijzen!