Dorhout Mees

Strandgaperweg 30 8256 PZ Biddinghuizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wildbouillon, Getrokken van diverse soorten wild, met bospaddenstoelen
      Tomatensoep, de bekend, romige tomatensoep met gehaktballetjes
      Beide soepen worden geserveerd met stokbrood en roomboter
  • Hoofdgerechten
    • Zalmfilet op de huid gegrild, geserveerd met dille boter
      Hollandse varkenshaas, geserveerd met champginonroomsaus
      Quiche mediterrane, met geitenkaas, pijnboompitten en diverse groentes
      Bovenstaande gerechten worden geserveerd met bijpassende garnituren
  • Nagerecht
      Proeverij van 3 desserts
      Proeverij van 3 desserts

Over het restaurant Dorhout Mees

Welkom bij Restaurant Dorhout Mees.

Wellicht hebt u al genoten van de activiteiten die wij te bieden hebben of verblijft u bij ons in het hotel. U ontmoet elkaar nu in ontspannen sfeer om een mooie middag of avond te beleven en te genieten van lekker eten en drinken. Ook wij ontmoeten u: als gast. Wij genieten van ons vak, iedere dag is een unieke belevenis. Graag willen we onze passie delen en u het beste bieden van wat wij in huis hebben.

Onze medewerkers gaan uiterst zorgvuldig om met uw voedsel allergie of intolerantie. Onze keukenbrigade heeft de allergenen van de meest voorkomende allergieën verwerkt bij alle gerechten op een uitgebreide allergenenkaart. Desondanks verzoeken wij u ten alle tijden uw allergie of intolerantie aan onze medewerkers kenbaar te maken, zodat onze chef-kok met alle zorgvuldigheid uw maaltijd kan bereiden en waar nodig met u een juiste menukeuze kan samenstellen.

Meer informatie over restaurant Dorhout Mees

Jouw recensie over het restaurant Dorhout Mees

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
ze zijn niet goed ingesteld op het ah menu, we kregen maar 1 bakje aardappels met zijn vieren. De bediening had nauwelijks tijd omdat het er druk was met partijen. We moesten 3 kwartier wachten op de soep.
Eten was wel lekker maar erg weinig. Mensen die geen ah menu hadden kregen veel meer.
geen aanrader met ah menu
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
De entree komt kil over maar verder is alles oke en mooi uitzicht vanuit het restaurant. Het eten was lekker en heel mooi opgediend
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Was even rommelig toen we binnen kwamen, maar het eten was heerlijk en de accomodatie gezellig.
Roberto C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
In een woord uitstekend, in een prachtige embiance.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
een heerlijk exclusief 3 gangen keuze menu.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heel ontspannen sfeer in mooie omgeving om met vrienden tijdens een etentje bij te kunnen praten.
Het personeel was heel correct en service gericht.
E.S. V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Ga er beslist nog een keer naar toe.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zeer lekker gegeten, gastvrij ontvangst.
Je moet alleen wel weten dat het restaurant daar zit.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Perfect gegaard hoofdgerecht! Verrassend lekker toetje prijs / kwaliteit was redelijk.
A.H. .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Op een maandagavond gereserveerd voor een zakelijk (diner)overleg. Vanwege mooie weer buiten een tafel gevraagd en toegewezen gekregen. Er was een zeer ruimte overdekking geplaatst van parasoldoek waardoor nagenoeg het gehele terras schaduw had, zeer prettig! Eten was kwalitatief en kwantitatief meer dan voldoende, we zijn niet anders gewend. Helaas was de wachttijd deze keer langer dan gewend ondanks het beperkte aantal gasten deze avond, wellicht speelde de voorbereiding van een groot toernooi verderop deze week een verstorende rol. We hebben er niet over geklaagd echter bij het afrekenen werd op eigen initiatief aangegeven dat de afsluitende koffie voor rekening van Dorhout Mees was aangezien de wachttijd langer was dan gewenst, compliment! Ik kom hier zeker weer terug en kan deze locatie zowel zakelijk als ook privé van harte aanbevelen
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voor een restaurant dat zo ver van de bewoonde wereld ligt, voor mijn begrip niet in de buurt van een centrum of woonkern, is het niet goed genoeg. Over smaak valt niet te twisten maar alle vrienden hadden hetzelfde, smaak van het eten was er niet. Flauw, hoorde ik bij elk gerecht en we hadden meerdere gerechten op tafel.
Dhr.H. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
geweldige locatie . Perfect eten
Blankersh B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten. Ruime hoeveelheden. Zeer vriendelijk en attent personeel. Met AH actie beperkte keuze.
Ruim terras, heerlijk buiten gegeten.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We hebben erg lang moeten wachten op voor-en hoofdgerecht (en steeds op de drankjes). Als er een drankje werd opgenomen moesten we soms meerdere malen vragen waar het bleef. Bediening had geen vaste tafels om te bedienen, dus als er net wat was opgenomen kwam er gerust een andere ober vragen of je al wist wat je wilde eten.. kwam slordig over. Vooral als je dan gerust 15 minuten moest wachten op een drankje.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
eten was lekker, bediening chaotisch. Door AH-prijs is prijs-kwaliteit in verhouding.
R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vriendelijk ontvangst met leuke aardige bediening.
kip saté gegeten. het vlees was goed maar kan beter.
wanneer je het vlees iets kleiner snijd en korter bakt, blijft. het vlees malser

Toetje smaakte goed ( ijs met fruit ) maar mag zeker 30 procent minder.
het is een een nagerecht en geen maaltijd. koffie was prima.

Met vriendelijke groeten,

Fam: Rodriguez.
A.H. .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Met een zakelijk gezelschap van 5 personen gereserveerd op korte termijn. Vriendelijke ontvangst en begeleiding naar gereserveerde tafel. Aangezien er net die dag jachtexamens werden afgenomen was het erg druk en is gevraagd om een andere tafel in een rustiger gedeelte van het restaurant, dit was geen probleem.
Het eten was van voortreffelijke smaak en kwaliteit, wellicht lijken de prijzen op de kaart wat hoog maar de geserveerde gerechten waren dermate geproportioneerd dat de prijs-kwaliteitverhouding erg gunstig uitpakt. Als tip is te overwegen om een senioren optie toe te voegen aan de kaart.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
heerlijk rustig restaurant met veel aandacht voor de gast. Mooie grote kaart met veel keuze.
Lekkere wild spijzen, goede bediening
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. In alle rust kunnen genieten. Erg prettige en fijne bediening. Als wij in de buurt zijn komen wij zeker nog eens aan.
Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig restaurant met veel natuurlijke decoraties. Sommigen zouden het misschien wat "oubollig" vinden maar wij vonden het er erg gezellig en warm aanvoelen. De knusse open haard droeg daar zeker toe bij. De echt lekkere gerechten werden in een mooi tempo door de hartelijke en vlotte bediening aangedragen.
Wij komen hier graag weer terug.