Dorhout Mees

Strandgaperweg 30 8256 PZ Biddinghuizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wildbouillon, Getrokken van diverse soorten wild, met bospaddenstoelen
      Tomatensoep, de bekend, romige tomatensoep met gehaktballetjes
      Beide soepen worden geserveerd met stokbrood en roomboter
  • Hoofdgerechten
    • Zalmfilet op de huid gegrild, geserveerd met dille boter
      Hollandse varkenshaas, geserveerd met champginonroomsaus
      Quiche mediterrane, met geitenkaas, pijnboompitten en diverse groentes
      Bovenstaande gerechten worden geserveerd met bijpassende garnituren
  • Nagerecht
      Proeverij van 3 desserts
      Proeverij van 3 desserts

Over het restaurant Dorhout Mees

Welkom bij Restaurant Dorhout Mees.

Wellicht hebt u al genoten van de activiteiten die wij te bieden hebben of verblijft u bij ons in het hotel. U ontmoet elkaar nu in ontspannen sfeer om een mooie middag of avond te beleven en te genieten van lekker eten en drinken. Ook wij ontmoeten u: als gast. Wij genieten van ons vak, iedere dag is een unieke belevenis. Graag willen we onze passie delen en u het beste bieden van wat wij in huis hebben.

Onze medewerkers gaan uiterst zorgvuldig om met uw voedsel allergie of intolerantie. Onze keukenbrigade heeft de allergenen van de meest voorkomende allergieën verwerkt bij alle gerechten op een uitgebreide allergenenkaart. Desondanks verzoeken wij u ten alle tijden uw allergie of intolerantie aan onze medewerkers kenbaar te maken, zodat onze chef-kok met alle zorgvuldigheid uw maaltijd kan bereiden en waar nodig met u een juiste menukeuze kan samenstellen.

Meer informatie over restaurant Dorhout Mees

Jouw recensie over het restaurant Dorhout Mees

Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Dit is voor ons het tweede jaar op rij dat we hier 's avonds komen dineren. Twee mooie avonden en telkens goed diner. Vriendelijke en goede bediening aan tafel.
Kwaliteit en hoeveelheid ok. Wachttijd ok ondanks drukte.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel ontbijt is
Top mooie kamers wij zijn nu voor de vijfde maal hier geweest en weer erg genoten ook het restaurant is zeer aan te bevelen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
In 3 jaar is de kaart nog niet gewijzigd, dit vonden we teleurstellend, ook van de maandmenu is geen sprake meer. Zeer jammer. Het was er erg lawaaiierig en de porties zijn niet evenredig met de prijs...
B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eten is werkelijk heerlijk.
Super bediening met een lach en voortreffelijke uitleg over de gerechten.
Aanrader is het wild-plateau.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Alles prima. Alleen was de reservering niet bij Dorhout Mees doorgekomen via het systeem van Iens/AHrestaurantactie.nl Niet alleen onze reservering, maar nog drie reserveringen waren niet doorgekomen, terwijl wij wel allemaal een bevestiging hadden ontvangen van de reservering. Het was nu geen probleem omdat er wel ruimte was en Dorhout Mees het prima heeft opgelost, maar als alles bezet geweest zou zijn, dan was het wellicht een teleurstelling geworden.
Geadviseerd wordt dus om het systeem van de Iens/AHrestaurantactie beter af te stemmen op de reserveringen bij het gekozen restaurant opdat er geen verrassingen bij aankomst bij het gekozen restaurant ontstaan.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Je voelde je niet echt welkom, niemand die de gasten ontving, moest zelf iemand aanschieten i.v.m. de reservering. Na het opnemen van de bestelling duurde het bijna een uur voor het voorgerecht op tafel kwam, het hoofdgerecht duurde gelukkig wat minder lang en het nagerecht stond direct daarna zonder pauze op tafel.
Betsy B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prettige omgeving en goed en vriendelijk geholpen .Prima eten goede porties .Kortom zeer tevreden
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
ze zijn niet goed ingesteld op het ah menu, we kregen maar 1 bakje aardappels met zijn vieren. De bediening had nauwelijks tijd omdat het er druk was met partijen. We moesten 3 kwartier wachten op de soep.
Eten was wel lekker maar erg weinig. Mensen die geen ah menu hadden kregen veel meer.
geen aanrader met ah menu
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
De entree komt kil over maar verder is alles oke en mooi uitzicht vanuit het restaurant. Het eten was lekker en heel mooi opgediend
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Was even rommelig toen we binnen kwamen, maar het eten was heerlijk en de accomodatie gezellig.
Roberto C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
In een woord uitstekend, in een prachtige embiance.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
een heerlijk exclusief 3 gangen keuze menu.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heel ontspannen sfeer in mooie omgeving om met vrienden tijdens een etentje bij te kunnen praten.
Het personeel was heel correct en service gericht.
E.S. V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Ga er beslist nog een keer naar toe.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zeer lekker gegeten, gastvrij ontvangst.
Je moet alleen wel weten dat het restaurant daar zit.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Perfect gegaard hoofdgerecht! Verrassend lekker toetje prijs / kwaliteit was redelijk.
A.H. .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Op een maandagavond gereserveerd voor een zakelijk (diner)overleg. Vanwege mooie weer buiten een tafel gevraagd en toegewezen gekregen. Er was een zeer ruimte overdekking geplaatst van parasoldoek waardoor nagenoeg het gehele terras schaduw had, zeer prettig! Eten was kwalitatief en kwantitatief meer dan voldoende, we zijn niet anders gewend. Helaas was de wachttijd deze keer langer dan gewend ondanks het beperkte aantal gasten deze avond, wellicht speelde de voorbereiding van een groot toernooi verderop deze week een verstorende rol. We hebben er niet over geklaagd echter bij het afrekenen werd op eigen initiatief aangegeven dat de afsluitende koffie voor rekening van Dorhout Mees was aangezien de wachttijd langer was dan gewenst, compliment! Ik kom hier zeker weer terug en kan deze locatie zowel zakelijk als ook privé van harte aanbevelen
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voor een restaurant dat zo ver van de bewoonde wereld ligt, voor mijn begrip niet in de buurt van een centrum of woonkern, is het niet goed genoeg. Over smaak valt niet te twisten maar alle vrienden hadden hetzelfde, smaak van het eten was er niet. Flauw, hoorde ik bij elk gerecht en we hadden meerdere gerechten op tafel.
Dhr.H. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
geweldige locatie . Perfect eten
Blankersh B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten. Ruime hoeveelheden. Zeer vriendelijk en attent personeel. Met AH actie beperkte keuze.
Ruim terras, heerlijk buiten gegeten.