Dorhout Mees

Strandgaperweg 30 8256 PZ Biddinghuizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wildbouillon, Getrokken van diverse soorten wild, met bospaddenstoelen
      Tomatensoep, de bekend, romige tomatensoep met gehaktballetjes
      Beide soepen worden geserveerd met stokbrood en roomboter
  • Hoofdgerechten
    • Zalmfilet op de huid gegrild, geserveerd met dille boter
      Hollandse varkenshaas, geserveerd met champginonroomsaus
      Quiche mediterrane, met geitenkaas, pijnboompitten en diverse groentes
      Bovenstaande gerechten worden geserveerd met bijpassende garnituren
  • Nagerecht
      Proeverij van 3 desserts
      Proeverij van 3 desserts

Over het restaurant Dorhout Mees

Welkom bij Restaurant Dorhout Mees.

Wellicht hebt u al genoten van de activiteiten die wij te bieden hebben of verblijft u bij ons in het hotel. U ontmoet elkaar nu in ontspannen sfeer om een mooie middag of avond te beleven en te genieten van lekker eten en drinken. Ook wij ontmoeten u: als gast. Wij genieten van ons vak, iedere dag is een unieke belevenis. Graag willen we onze passie delen en u het beste bieden van wat wij in huis hebben.

Onze medewerkers gaan uiterst zorgvuldig om met uw voedsel allergie of intolerantie. Onze keukenbrigade heeft de allergenen van de meest voorkomende allergieën verwerkt bij alle gerechten op een uitgebreide allergenenkaart. Desondanks verzoeken wij u ten alle tijden uw allergie of intolerantie aan onze medewerkers kenbaar te maken, zodat onze chef-kok met alle zorgvuldigheid uw maaltijd kan bereiden en waar nodig met u een juiste menukeuze kan samenstellen.

Meer informatie over restaurant Dorhout Mees

Jouw recensie over het restaurant Dorhout Mees

Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
eten was lekker, bediening chaotisch. Door AH-prijs is prijs-kwaliteit in verhouding.
R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vriendelijk ontvangst met leuke aardige bediening.
kip saté gegeten. het vlees was goed maar kan beter.
wanneer je het vlees iets kleiner snijd en korter bakt, blijft. het vlees malser

Toetje smaakte goed ( ijs met fruit ) maar mag zeker 30 procent minder.
het is een een nagerecht en geen maaltijd. koffie was prima.

Met vriendelijke groeten,

Fam: Rodriguez.
A.H. .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Met een zakelijk gezelschap van 5 personen gereserveerd op korte termijn. Vriendelijke ontvangst en begeleiding naar gereserveerde tafel. Aangezien er net die dag jachtexamens werden afgenomen was het erg druk en is gevraagd om een andere tafel in een rustiger gedeelte van het restaurant, dit was geen probleem.
Het eten was van voortreffelijke smaak en kwaliteit, wellicht lijken de prijzen op de kaart wat hoog maar de geserveerde gerechten waren dermate geproportioneerd dat de prijs-kwaliteitverhouding erg gunstig uitpakt. Als tip is te overwegen om een senioren optie toe te voegen aan de kaart.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
heerlijk rustig restaurant met veel aandacht voor de gast. Mooie grote kaart met veel keuze.
Lekkere wild spijzen, goede bediening
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. In alle rust kunnen genieten. Erg prettige en fijne bediening. Als wij in de buurt zijn komen wij zeker nog eens aan.
Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig restaurant met veel natuurlijke decoraties. Sommigen zouden het misschien wat "oubollig" vinden maar wij vonden het er erg gezellig en warm aanvoelen. De knusse open haard droeg daar zeker toe bij. De echt lekkere gerechten werden in een mooi tempo door de hartelijke en vlotte bediening aangedragen.
Wij komen hier graag weer terug.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het wildmenu was wederom perfect bediening was zeer attent en netjes en de wijnen waren voortreffelijk.
We komen zeker terug voor de nog komende culuniare aanbiedingen.
G.er L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geweldige bediening met bijzonder inlevingsgevoel. We hebben een zeer plezierige avond gehad met een mooie boodschap welke met de medewerking van het personeel tot stand kwam. Nogmaals hartelijk dank aan de bediening.
D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hadden gereserveerd voor de winter bbq avond, helaas ging die niet door, dit werd pas aan de tafel medegedeeld.
Gekozen voor de kaart, vervolgens was het eten super goed en voldoende. We gingen tervreden naar huis.
Ella T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk eten en een attente bediening. Hartelijk personeel. Inrichting kan wel een update gebruiken. We komen zeker weer terug
jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hartje zomer maar we zijn toch voor de brandende haard gaan zitten. Het zitje met de chesterfields zag er zó uitnodigend uit :-) We werden hartelijk onthaald door de gastheer. Vooraf hadden we het jagersplankje (2 breekbroden met tapenade, roomkaas en aioli) alles vers. Op de wijnkaart genoeg keuze, de Argentijnse huiswijn van Salentijn zijn prima, we hadden ook de Malbec. Hoofdgerecht was de zalm en een flinke salade met geitenkaas en spek -daarbij toast met echte roomboter. De bediening was perfect; in voor een gezellig praatje en timing prima. We hadden een heerlijke avond!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We hadden eerder deze week gereserveerd maar op de avond zelf kwam Murphy op bezoek. Na ruim 1.45 uur kwam er dan eindelijk eten. Soepje wat hoorde bij de proeverij kwam lauw. Gelukkig werd dat snel gefixed. Uiteindelijk de plank met de gerechten van de nieuwe kaart en die was prima. Mooie fles wijn tegen tarief van de huiswijn gekregen en een nagerecht ter compensatie. Wel zo netjes. Het ademt de sfeer van een jachthuis maar aan het schilderwerk mag wel wat aandacht worden besteed. Met name ook in de toiletten.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
nadat we zijn wezen kleiduiven schieten in het restaurant gegeten.
restaurant ziet er verzorgd en netjes uit!
viel mij op dat er erg veel verschil zit tussen de kunsten van de gastheren/vrouwen.
de ene bediend je keurig en is zeer beleefd terwijl de andere halve bestellingen opneemt en ook niet echt geïnteresseerd om zich heen kijkt.
vlees was goed bereid maar het is dan wel jammer dat de saus dan weer een beetje een chemisch smaakje heeft alsof het uit een pakje komt.
daarom vond ik de prijs die je er dan voor moet betalen vrij hoog voor wat je krijgt.
wel een ontzettend leuke middag gehad bij jullie!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
En vol uur wachten voor een Kip en Varkens haas saté is te lang, zeker voor wat er op tafel werd gezet, saté maar dan zonder stokjes, meer een bergje vlees stukjes, zeg maar hap klare brokken, hier en daar zwart aangebrand, overgoten met een pinda saus, die moet Ik zeggen niet te zoet was, maar huisgemaakt ? Denk het niet, wat de 2 schijven harde meloen op het rechthoekige bord deden is mij niet geheel duidelijk, op mijn vraag op de Chef soms in slaap was gevallen `voor` het bereiden van de 2 bestellingen, kreeg Ik als antwoord, er is iets misgegaan met de bon, wel het kan niet aan de drukte gelegen hebben, dat was niet het geval. Wat koste die mislukte maaltijd Euro 16,50 PP.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Twee nachten in het hotel gezeten en in het restaurant erg lekker gegeten en het pereoneel was zeer vriendelijk, zeker een aanrader! Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
We hebben hier met z'n tweeën gegeten. Het eten was erg goed, we hebben beide de wildschoten besteld. De fazant vond ik te droog, dat was jammer, de rest was heerlijk. Ook de wijn vond ik heel goed gekozen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Ondanks de laatste beoordeling hier toch gaan dineren en totaal geen spijt van gekregen.
Het restaurant is niet in het hotel, maar op een paar minuten lopen langs een deel van de golfbaan en dito wilde konijnen. Eerst heerlijke uiensoep, die net als een eerdere beoordeling erg lekker was en ons meteen deed voornemen deze thuis ook eens zo te maken. De hoofdgerechten op de menukaart inderdaad nogal prijzig, maar de plateservice niet en allebei genoten van de Ossenhaaspuntjes, die zo rijkelijk vertegenwoordigd waren, dat we het met moeite, maar genietend, opkregen. Af en toe zou je als senior willen, dat er seniorenporties zouden zijn. Het decor binnen is semirustiek, niet onze smaak, maar wel passend in deze omgeving.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Leuke dag gehad met prima lunch op doorhout mees. Mooi gelegen tussen meerdere golfbanen ligt het golfrestaurant. Je moet er inderdaad geen hoogstanden verwachten maar de gerechten zijn goed en aan de opmaak is zorg besteedt! De gehaktschotel is gemaakt van verse producten. Prima voor een tussenstop!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Gisteren na een partij golf gegeten met vrienden, en dat valt niet tegen. Natuurlijk moet je geen menukaart verwachten met culinaire hoogstandjes, maar wat wij gegeten hebben was prima verzorgd en de bediening was erg goed. Als wij nog een keer gaan spelen op deze baan gaan wij zeker weer eten.