Doremi Sushi & Vietnamese Cuisine

Doctor Lelykade 222D 2583 CP Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Doremi Sushi & Vietnamese Cuisine

Donderdag t/m Zondag 15:00 tot 22:30 open

6,9

Jouw recensie over het restaurant Doremi Sushi & Vietnamese Cuisine

Andries K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Achtergrond muziek redelijk hard en doet niet aan vietnam of japan denken
Bestellen verliep niet heel soepel door technisch probleem met ipad van de ober, werd opgelost door extra gerechtje gratis, prima! Kwalitatief goede sushi!
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zo onaangenaam verrast als we waren door het kille,schone, zakelijke interieur zo aangenaam was de kennismaking met de vietnamese cuisine. Komen terug voor het eten, niet voor de sfeer.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer vriendelijk ontvangst en bediening door de gastheer. Afwijken van de menukaart is mogelijk, dus met alle wensen wordt rekening gehouden. We hebben heerlijk gegeten.
Zo jammer dat er kennelijk door de gemeente bepaalde vergunningen maar niet worden verleend.
We hopen dat dit niet ontmoedigend werkt want dit zou wel eens ons vast restaurant kunnen worden!
Yvette N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Iets te harde achtergrondmuziek
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het was schoon en het interieur is netjes.De bediening was adequaat en vriendelijk. De smaak van het eten was goed. Maar het gebodene stond niet in verhouding tot de gevraagde prijs. Er was veel vermicelli en ijsbergsla in het gerecht verwerkt en weinig andere zaken.
De tafel van Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fantastische keuken, alles wordt vers gemaakt, ook verrukkelijke vegetarische gerechten. Was bijna gênant om zo weinig af te rekenen met ons viertjes voor zulk fantastisch vers en met zorg bereid eten met de AH actie, dus we hebben een welverdiende dikke fooi gegeven.
Lilian R.
Prettige ontvangst en heerlijke gerechten die fris oogden zeer goed smaakten.
Er waren slechts weinig tafels bezet in een heel groot restaurant en dat is wel mede bepalend voor de sfeer. Ze verdienen meer gasten.
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De rundvleesballetje waren net smakballetjes. Had geen vleesstructuur. Te veel mie en weinig smaak. Het voorgerecht was wel lekker.
Kirsten L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het duurt ontzettend lang voordat het eten er is, maar dan is het wel zeer vers en goed van smaak. Beter meerdere dingen tegelijk bestellen om de wachttijd te verkorten. Het personeel is wel erg vriendelijk en verontschuldigend over de lange wachttijden.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Aan de uitstraling moet gewerkt worden. Het is nu 1 grote ruimte en mag knusser gemaakt worden. Sushi was lekker en vers gemaakt, mag wat meer pit hebben naar onze smaak. Bediening was vriendelijk en vroeg meermaals om feedback. Dus geef oprechte feedback, daar hebben ze iets aan.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Moeilijk te beoordelen restaurant ervaring.. het eten was absoluut aan te raden en erg lekker. Ook het personeel was erg aardig en deed zijn best het je naar de zin te maken. Helaas zal ik hier niet meer terugkomen omdat ik zo idioot lang op elke gang moest wachten, dat ik er chagrijnig van werd. We kwamen om 19.00 binnen en pas om 19.55 werd ons voorgerecht op tafel gezet. Hierna weer 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht en ons toetje binnen 5 minuten moeten opschrokken omdat we weg moesten. Niet alleen wij maar bijna alle tafels om ons heen waren aan het klagen over de belachelijk lange wachttijd. Ondanks de vele verontschuldigingen en aardige jongen in de bediening toch echt geen goede ervaring en een nare bijsmaak aan dit restaurant overgehouden. Ook het feit dat in deze twee uur niet een keer is gevraagd of we nog wat wilden drinken, draagt niet bij aan een goede beoordeling.

Jammer, want aan de kwaliteit van het eten ligt het niet!
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Kom hier zeker nog en keer terug!
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Jammer het eten was niet vers en erg asngepast aan de Hollandse smaak. De soep was rondiit vies en lauw.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Groot restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Verse en smakelijke gerechten