Doppio Spijkenisse

Elementenweg 17 3201 LG Spijkenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Doppio Spijkenisse

LS64 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hier koffie gedronken. Een Latte Machiato en een koffie met chocola. De koffie was erg lekker. Bediening erg aardig. Er hing daar in de zaak een enge akelige lucht. Tot mijn verbazing zag ik dat er ook honden binnen mogen. Sorry, maar waar gegeten en gedronken wordt vindt ik het niet kunnen dat er honden toegelaten worden. Je zit letterlijk in hun lucht en niet hygenisch. Ik kom hier dan ook niet meer.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Tijdens fietstocht even gestopt. Wow. Hier word je blij van. Superlocatie, strak ingericht. Lekker gebakje erbij van Dudok (maak zelf wat lekkers joh!!). Diepvries denk ik? Maar het smaakte. De koffie ook prima. Ze hebben hier goed naar Starbucks gekeken. Slim gedaan, diverse soorten in diverse mokgroottes. Top. Aardige bediening. We rekenden € 14,- af dat is veel geld voor een grote cappuccino, espresso en 2 gebakjes. Volgende keer lekker vers net gebakken taartje erbij en we komen wekelijks!!!
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijke koffie en red velvet cake. Het is fijn dat je hier rustig kan zittem zonder opgejaagd te worden. De bediening straalt enthousiasme uit en is correct aanwezig. Het strakke interieur is functioneel en gezellig. Wat jammer dat het terras niet aan de voorkant is, zodat je uitkijkt over de boten/het water.
Ben En Tony D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vandaag voor de tweede keer bij Doppio Spijkenisse een broodje gegeten net als de eerste keer weer een uur op ons broodje moeten wachten personeel functioneert niet goed en er is geen goede leiding jammer
Cis I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijke espresso en cappuccino met verrukkelijk gebak, vriendelijk en behulpzaam personeel. We waren maar met z'n tweeën maar even vriendelijk als tegen de grote groep
Helmpje H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Jammer dat wij op zondag 22 november niet z'n leuke ervaring hebben gehad aan Doppio. Zeker omdat wij iets te vieren hadden met z'n vieren. Wat ik niet begrijp is dat er zoveel personeel loopt wat alleen aandacht heeft voor een groot gezelschap dan andere klanten in de zaak?. Borden die leeg waren werden niet opgehaald, en om wat te bestellen moesten we moeite doen. Zeker voor de prijs verwacht je een snelle afhandeling en mag je verwachten dat men je tafel snel afruimt. En een tip: als er een klacht komt op Facebook moet je gelijk dit oplossen en niet beloven daar komen we op terug?. Deze klacht is meer dan een week oud en nog geen reactie?. Dan ben je niet serieus bezig met de klant. Voor mij was het de koude douche!. Hoop dat dit niet meer voorkomt in de toekomst. Klant van 4.00 euro is net zo belangrijk dan iemand die een groot feestje geeft!.
. Kortom slechte service en totaal niet de moeite genomen om een oplossing te bedenken.
Oscar-Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vandaag voor de eerste keer bij Doppio geweest. De munt thee en sandwich gerookte zalm waren erg lekker. De pumpkin spiced Latte was helaas lauw, slap en niet bepaald lekker te noemen. Een slechte prijs kwaliteit verhouding. De bediening was vriendelijk maar onoplettend. Ontzettend lang gewacht om te mogen bestellen terwijl er ruim voldoende personeel liep en het niet bijzonder druk was. De vuile borden werden niet weggehaald en nadat we die zelf bij de bar hadden gebracht ging er bij het personeel nog geen belletje rinkelen.. Na een poosje hebben we zelf gevraagd of we nog iets mochten bestellen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Leuke nieuwe zaak in Spijkenisse! Heerlijke koffie met lekkere gerechten en ontzettend vriendelijk personeel Echt een aanrader!