Doppio Rotterdam

Zaterdag en Zondag Gesloten
6,7
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op zaterdag 27 nov doppio bezocht voor een dubbele espresso.
Espresso was goed van smaak , maar helaas niet heet.(lauw)
Heb daar iets van gezegd, maar helaas zagen de dames van de bediening dat als een aanval. Er was niets aan te doen,zo komt het uit het aparaat :( heel jammer
Vriendelijk en beetje opdringerig personeel.
Tantetroel .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bekwaam, enthousiast, vriendelijk personeel.
Heldere uitleg over alle koffie en thee.
Ik mocht zelfs m'n net gekochte taart van een andere winkel in hun koeling laten staan gedurende mijn bezoek. Super tof!
Alles netjes en schoon.
Eten is duidelijk niet de core business. Karig belegd, eenvoudig, ik vond er niet veel aan. Een veel te hoge prijs voor wat je er voor krijgt.
Koffie en thee zijn lekker en goed met goeie quotes op de kopjes ;)
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Niets gegeten, wel diverse koffie-varianten gedronken. De winter specials zijn helaas niet heet, zelfs lauw te noemen. Qua smaak gelukkig wel lekker. Ik kreeg wel netjes een nieuwe toen ik de lage temperatuur aankaartte, maar het kan blijkbaar niet goed warm door de koude slagroom en andere toevoegingen. Bediening zeer vriendelijk maar onthoudt niet wie wat heeft besteld. Gemoedelijke sfeer, strakke inrichting. Ben zeker van plan hier vaker te komen (lekker dichtbij bioscoop en CS) en dan ook wat te eten.
Fiona L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Heerlijke cappuccino! Ik had eigenlijk ook nog trek in een gebakje maar helaas was er niet heel veel keuze. Barista was erg vriendelijk en attent. Zaak is vrij strak ingericht met voldoende zitplaatsen.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Als lunch een driedubbele tosti met pommodori en mozarella gegeten; leuk opgediend en lekker door het peperig sausje dat er bij zat. Jammer was dat het nogal lang duurde voordat ze geserveerd werden. Het bedienend meisje is zich wel 2x komen verontschuldigen, maar even een lunchhapje van een uur...? De cappuccino was lekker de lokatie gaat heel leuk worden. Prachtig mooi ingerichte zaak op een nu nog Kruisplein vol bouwwerkzaamheden, maar voorzien van een leuk aangekleed terras aan de achterkant. Als het helemaal klaar is buiten zal het een mooie lokatie zijn.