Doppio Espresso

6,9
Kan beter
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Geluncht bij Doppio. Mooie zaak in mooi pand. Broodjes goed klaar gemaakt en vers. Toch is er meer van te maken qua smaak. De espresso is 2 slokjes groot en en gaat qua sterkte richting ristretto. Wel goed warm en aromatisch, smakelijk. De bediening kan sneller, alerter, energieker en enthousiaster. We hebben 3 tafels om status van bestellen zien vragen aan de toonbank, inclusief wijzelf. Wel vriendelijk overigens. Komen voorlopig niet terug want hebben hier al eens eerder een dergelijke ervaring gehad.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vandaag 23/11 bij Doppio geweest om een kopje koffie te drinken, prima koffie goed warm en prima vriendelijke bediening.Het broodje dat ik had was goed maar niet bijzonder dat was jammer.Maar voor de koffie en de ambiance is dit toch voor mij een aanrader.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Fantastische espresso, met aroma, heet en goed op sterkte tussen koffie en ristretto, krikt het cijfer voor de consumpties op. De sandwich kip met ijsbergsla en plakken waterige tomaat, mayo en ketchup kan exotischer maar was oke. Tafelgenoten waren beter te spreken over de Tuna melt en de sandwich eendenborstfilet. De service was vriendelijk maar kan attenter en vlotter. Een vergissing (geen probleem) werd goed opgelost door een collega.
FransFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Bekende keten op een goede lokatie. Gisteren een lunch gedaan, met koffie en een salade. En dat viel redelijk tegen. De salade was slecht gevuld en wat droog, de dubbele espresso was lauw.
tirza-mooijman .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Prima lunchgelegenheid of voor een lekkere kop koffie met een stukje taart. Service kan iets alerter, maar wel vriendelijk. Doppio lunch compleet is aan te bevelen: een lekkere italiaanse tosti, sap en koffie of thee voor € 8,95.
greta G.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Prachtige locatie, hier ga je heen voor een heerlijke koffie, lekkere taart/cakes en een super leuke bediening.
Ik heb er niet gegeten dus de beoordeling is alleen voor koffie en cakes.
elena1957 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015

In de Zijlstraat in Haarlem Doppio ontdekt; een zgn. espressobar. Ik kan de Doppio lunch compleet van harte aanbevelen. Voor € 8,95 krijg je een heerlijke Italiaanse tosti, sap en koffie of thee naar keuze. Erg lekker!