Doppio Espresso Zwolle

31-382000173

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Zwolle

Lekkeh .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Uniek veel aanbod van diverse koffies/espresso's. Was erg verrast door de French Press. Een lekkere gebakje smaakte ook goed. Je kan er gezellig binnen zitten en personeel is er vlot bij.
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Het decor is leuk, klein gezellig koffiehuis waar je ook een klein hapje kunt eten. De koffie en de taartjes zijn verrukkelijk. De bediening is vlot, gezellig, in een woord fantastisch. Een heerlijke plek om even bij te komen na het shoppen.
Wogan D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Ton44444 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Wij komen hier regelmatig voor een perfecte macchiato of lungo. En maken graag een keus uit het overheerlijke gebak! Lekker trendy ingericht, vriendelijk personeel.