Doppio Espresso Utrecht

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 18:00

Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Dit lunch restaurant heeft ons echt blij verrast! Het is sfeervol en aan alles is gedacht. We kwamen binnen, alles is super schoon en ziet er nieuw uit, de WC zijn groot, schoon en aan alles is gedacht, geurstokjes, tampons en zelf billendoekjes voor kinderen. De koffie was fantastisch, verse jus en een heerlijke tosti gegeten, wij komen zeker terug. Je moet even een klein stukje voor lopen, maar het is zeker de moeite waard, WIJ KOMEN TERUG!
Djflb .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Ik ben hier geweest voor een zakelijke lunch. Mooi interieur en de bediening is erg vriendelijk. Broodje kip is een aanrader en ook de groene smoothie. TOP TENT!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Wat n mooie zaak is Doppio. Ik drink helaas geen koffie maar gelukkig hebben ze heerlijke thee en genoeg keuze hierin! Ik heb n heerlijke lunch op: lekkere sandwich met zalm. Het brood was erg lekker en de zalm ook. Ook fijn dat je die lekkere thee kunt kopen, heb ik dus ook gedaan! Ik heb de smaak " Nettare d'africa gekocht. Dat is een rooibos thee met orange, cranberry en orange blossoms. southafrican rooibos.
De locatie is goed bereikbaar en zeker n aanrader als je onderweg langs de A2 even wilt stoppen voor een lunch of wat te drinken.
Sanne8484 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Wow! Mooie zaak en erg lekker geluncht. De Italiaanse tosti is echt aan te raden. En ook zeker niet duur vergeleken met de andere hippe zaakjes in Utrecht. Mooie aanwinst voor de stad!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Was hier wezen eten omdat het me lekker leek. Mooi design.
Echter broodje was heel erg duur, opzich niet erg maar dan verwacht je wel wat.
Heel weinig beleg (2 hele dunne plakjes tomaat en 4 zeer dunne plakjes mozarella), geen buffelkaas zoals op de kaart en de pesto erg zout.
Bord was compleet dof van de diepe krassen en de dame achter de toonbank oogde chagrijnig en tot zich zelf gekeerd.
Had opzich de cheesecake wel nog gewild maar wou eigenlijk allen maar weer weg. Groet Michelin kok.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Lekkere koffie, ik had eerst de latte genomen, die vond ik niet sterk genoeg, maar dat klopt wel met hun beschrijving, daarna de Cortado, die was weer erg sterk, maar wel heel lekker. Het landbrood was heerlijk, heel luchtig, de zalm erop prima. De bediening heel vriendelijk. We hebben lekker buiten in de zon gezeten, maar een mooi uitzicht heb je daar natuurlijk niet. Ik zou het interieur nog beter vinden als je nog meer afgesloten bent van het grootschalige winkelgebeuren eromheen. Maar fijn om daar zulke lekkere koffie te vinden!