Doppio Espresso Utrecht (Nobelstraat)

Nobelstraat 239 3512 EM Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Utrecht (Nobelstraat)

Maandag t/m Woensdag 08:00 - 19:00
Donderdag 08:00 - 21:00
Vrijdag 08:00 - 19:00
Zaterdag 09:00 - 19:00

Eduh .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Uitstekende koffie geserveerd met water met ijsblokjes. Vriendelijke en snelle service. Goed zittend meubilair, fijne leestafel en leuke inrichting. Geen irritant harde muziek en prima akoestiek. Bijgaand hadden we een stukje taart en een tosti en hoewel geen verrassende eetervaring was het verzorgd en smakelijk. Alles in orde dus bij Doppio.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Leuke koffiebar/lunchroom tussen Janskerkhof en de Stadsschouwburg. Vriendelijk personeel, lekkere koffie en héérlijke tosti's.
Maria Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Gisteren met drie anderen bij Doppio afgesproken voor de lunch. Toen ik als eerste aankwam was het erg druk. Ik kon nog nèt ergens zitten, maar binnen tien minuten was er tactisch een tafeltje van 4 geregeld. Heel attent.
Het menu biedt een uitgebreide keuze aan koffie en thee (met uitleg), diverse taarten en andere zoetigheden en een beperkt aantal ontbijt- en lunchgerechten. Heerlijke koffie ! Helaas was de vitello tonnato op ; als alternatief aten we vers gesneden Italiaanse vleeswaren met brood en sla resp. salade met gerookte kip, Granny Smith en uitgebakken spek - allebei erg lekker.
Kortom : goed van eten en drinken, goede service, goede sfeer, alleen is de ruimte wat krap.