Doppio Espresso sneek

• ...

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso sneek

Yvonne381 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Koffie en broodjes vallen enorm tegen. Niet vers. Brood uit de vriezer, slagroom uit de spuitbus. 2 koffie en 2 tosti's voor €25,- Wij hadden er meer van verwacht.

Bedienen en decor prima
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Leuk tentje, ziet er gezellig uit doordat de ruimte in verschillende delen is opgedeeld door hoger gelegen delen en een lager stuk.
Bediening is erg vriendelijk. Eten en drinken redelijk zoals bij de meeste vestigen van doppio.
Maurice930 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vandaag een high tea bij Doppio Sneek.

Gisteren heb ik gebeld om te reserveren en aan de telefoon werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd er gezegd dat de high tea iets zou afwijken. Dit komt omdat er een dag van tevoren normaal petit fours worden besteld maar, dat er nu lekkernijen uit eigen keuken wat klein worden gesneden omdat op zondag niet geleverd kan worden. Fijn dat ze het aangeeft en geen probleem. Ik reserveer voor drie personen.

Bij binnenkomst worden we vriendelijk welkom geheten en we kiezen boven een tafel. Leuke Chesterfield bank die volledig is doorgezeten :-) maar dat heeft wel wat. Ik zelf zit in een lekkere fauteuil.

Omdat ik zelf meer een koffiedrinker ben mag ik uit koffie kiezen. Fijn dat hier geen probleem van wordt gemaakt. Ook onze dochter mag er frisdrank bij drinken zonder dat dit berekend wordt. Uiteraard zonder dat dit de spuigaten uitloopt natuurlijk. Erg servicegericht dus! Je mag gewoon alle thee kiezen die ze hebben daar en daar zitten best wat prijzige tussen als je die los wilt hebben. Wat ik hiermee wil aangeven is dat je erg waar voor je geld krijgt.

De eerste toren alleen al heeft lekkere broodjes. Je mag drie (verschillende) kiezen en het ziet er goed uit en vult goed. Alle producten zijn lekker vers. De tweede toren zit vol met zoetigheden en zoals gezegd zou deze afwijken. Nou, niet erg hoor :-) Lekkere carrot cake, blue berry muffin, prima brownie en een blondy (witte brownie). Volgens mij vergeet ik nog iets. In ieder geval, lekker! Ook veel, zoveel dat ik een doggybag heb gevraagd. Daar ben ik absoluut niet van maar dit was te lekker om te laten liggen :-)

Het decor is zoals je bij Doppio verwacht. Hier vind ik het wel leuk dat ze twee relaxte hoekjes hebben waar je ook een soort huiskamertje hebt. De service vond ik echt super goed. De dames in de bediening waren vriendelijk en servicegericht. Baas, als je meeleest, houden die twee.

De stempelkaart die je bij Doppio krijgt is weer aardig bijgestempeld want met zijn drieën ben je dan €60,- kwijt. Voor wat je krijgt is dit met zijn drieën een zeer goede prijs/kwaliteit en dus zeker een aanrader.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Met twee personen broodjes gegeten. Niet verrassend maar wel OK. Drank met verse sinaasappelen en wortels smaakte beetje stoffig. Capucchino en verse jus smaakten goed.
Jacko V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Prima koffie, lunch was smakeloos, flauw. Jammer, de kaart oogt goed, gezellig tentje, alleen het eten zelf blijft ver achter bij de getoonde afbeeldingen en de bijgeleverde saus was meer sladressing. Doppio is prima om even snel wat te drinken maar meer niet!