Doppio Espresso Leeuwarden

Vrijdag 08:00 - 18:30
Zaterdag 09:00 - 17:30

Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Drink hier de flat white cappuchino. ongelofelijk lekker. En de carot cake. En de heerlijk pittige mozzarella tosti met super mayo. Eenvoudig kan lekker zijn. Aardige hardwerkende meiden in de bediening.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Een prachtige zaak in het hart van Leeuwarden.
Voor een goed kop koffie kun je hier terecht, ook kun je hier (h)eerlijk lunchen!
Vriendelijke personeel en barista!
Aanrader
Erik .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Het ontbijt is prima en de keus in koffie is groot. Met name de Italiaanse tostie en de 'taartjes' zijn erg lekker. De ambiance is modern en prettig. Daarnaast is het er schoon. Het personeel is heel correct en vriendelijk. Leuke bijkomstigheid: de stempelspaarkaart voor een gratis koffie. Nadelen: de koffie is er veel te duur en waarom zijn er eigenlijk 3 kopgroottes? Doe gewoon een standaard hoeveelheid (medium) voor een standaard prijs. Het buitenterras mag van mij veel groter.
EMeNeR .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Wij bestelden een cola, een icetea, een broodje en een Italiaanse tosti rond 13.00 uur. De drankjes waren ronduit lauw en de icetea smaakte naar afwasmiddel (en zag er ook zo uit met een schuimkraag). Na drie kwartier (!) wachten werd een zeer droog wit broodje neergezet met daarop verlepte slablaadjes en 2 plakjes kaas, met een doodsimpele mosterdsaus. Er was geen enkele aandacht aan dit broodje besteed. Zo slecht hebben we het nog nooit meegemaakt. De tosti was ook niet bijzonder en had een vlakke smaak met een totaal niet bijpassend yoghurtsausje. De bediening was ook zeer ongeïnteresseerd en niet betrokken. We vroegen of we even een pen mochten lenen om een enquête van het museum in te vullen. Dat bleek niet mogelijk. Al met al een teleurstellende ervaring deze zaak. We moesten bijna € 16 afrekenen. Dat was het absoluut niet waard.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Mooie, prettige plek. Met name met mooier weer aan het pleintje. Vooral voor koffie met en gebakje. Dit kan vlot gemaakt en gebracht worden. Voor eten een ander tentje opzoeken, weinig kennis van zaken bij de bediening en te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Bij drukt ook lang wachten, er zou iets meer systeem in gemaakt kunnen worden (of betere aansturing?).
B V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Een mooi dag je uit in Leeuwarden met als ontbijt een echte Italiaanse ontbijt mooie verse broodjes goed belegd met echt super Italiaanse vlees!! hemelse koffie en prachtige thee.
Gelegen aan een leuk pleintje met fonteinen aan de voorzijde.
Zeer vriendelijk personeel en oplettend.
We hebben genoten echt een top ontbijt bedankt voor de goede zorgen.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
uitstekende koffie in velerlei variaties, heerlijk.
zo ook prima diverse lekker belegde broodjes,
maar best wel prijzig.. service gewoon goed, decor fantastisch mn terras op het prachtig gerenoveerde wilhelminaplein, zon als er zon is..
Lekker Ite I.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
De koffie is bepaald niet goedkoop (om niet ronduit te zeggen erg duur) maar wel èrg lekker. Leuke plek om eens een nieuwe koffiebereiding te proberen. Minpuntje: niet alle personeel is precies op de hoogte van de het hoe en wat van een speciale koffie, dat had ik op zo'n plek eigenlijk wel verwacht. Sandwiches zijn stevig aan de prijs, maar smaken goed.
Minke T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Heerlijke koffie en thee, muffins, cakejes etc. Broodjes (panini) ook erg lekker! Mooie locatie aan het Wilhelminaplein en fijne bediening.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Voor de beste koffie moet je hier heen gaan! Elke keer weer een top product. Qwa keuken en lunchkaart kunnen hier nog wel wat stappen gemaakt worden.