Doppio Espresso Joure

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Joure

Maandag 11:00 - 18:00
Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Emiel A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Kopje koffie met een salade besteld. Koffie was prima maar de salade van 8,95 bestond slechts uit enkele flinterdunne plakjes eendenborst met wat rucola eronder. Toen wij achteraf een opmerking maakten over de wel heel karige salade, gaf de serveerster aan, dat er nog een broodje bij had behoren te zijn. Van haar baas kreeg ze te horen dat op geen enkele wijze iets gedaan kon worden aan onze klacht mbt de karige salade en het ontbrekende broodje. Heel jammer!!!
A L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Hier nu al een paar keer geweest met me dochter. Heerlijk koffie met wat lekkers erbij. Je moet wel geduld en tijd hebben,want je moet wel wat lang wachten op je broodje. En de glazen van de koffie moeten ze iets beter schoonmaken.
Gerst1956 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We kwamen met 6 man een broodje eten. Niets bijzonders gewoon iets van de kaart. Kopje koffie erbij en normaal met pak weg 30 minuten weer weg.
Nu bij Doppio niet, daar duurt het 10 minuten alvorens er iemand genegen is om de bestelling op te nemen en ons te voorzien van voldoende menukaarten. Dan 15 minuten voor het kopje koffie op tafel staat en vervolgens ruim 30 minuten voor de broodjes op tafel staan en dat lukt dan ook nog niet gelijktijdig.
Broodjes waren matig belegd t.o.v. de prijs.
I.v.m. het lange wachten kregen we na commentaar ons 2e kopje koffie van de zaak.
Bij het afrekenen werd zeer vervelend gereageerd toen we over het verloop een opmerking plaatsten waar ze om vroegen.
Bedankt voor de gegeven feedback. Alleen de drukte tijdens deze Hemelvaartsdag heeft ons totaal verrast, we hebben z.s.m. personeel erbij geregeld. Alleen kwam dit voor uw bezoek net te laat. Wij hopen dat we u bij een volgend bezoek, het tegendeel kunnen bewijzen in het verlenen van service.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Onze bestelling werd netjes opgenomen. Na ca een kwartier wachten kwam dan toch eindelijk ons kopje koffie met appelpunt. Helaas in twee heel erg vieze glazen. Daarnaast waren ze de lepels vergeten en de slagroom voor de appelpunt. Al met al geen topper!