Doppio Espresso Hoofddorp

• ...

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Hoofddorp

Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Leuke tent, mooie plek ook om te flex werken. Voldoende stopcontacten en gratis WiFi, het is echter niet zo dat het vol zit met mensen met laptops.
Leuke mix in publiek.
De koffie is goed, de Italiaanse tosti redelijk een beetje flauw. Wel een leuk combi menu met de tosti, koffie en jus.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Wij bestelden een sandwich caprese a € 6.50 en tonijn a € 6.25.
Tot onze verbazing bestond de caprese uit slechts 1 boterham en de tonijn met 2.
Een simpele sandwich met tomaat en mozzarella voor €6.50 !! Wow.
Het smaakte wel erg lekker maar in combinatie met een kopje thee a € 3.95 vonden wij dit wel heel erg duur.
Dit was dus eenmalig!
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Ze winnen regelmatig prijzen voor hun kwaliteit koffie en dat dragen ze in de zaak ook uit. Dit jaar nog een prijs gewonnen van de Horeca Misset en dat is toch niet de minste. Ze zitten ook in Amsterdam al zie je dat hier op deze site niet terug. De broodjes zijn lekker en koffie zelfs zeer goed. Ik kom hier graag weer, al is het alleen al voor een bakkie.
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Op koningsdag hier een broodje met een cappuccino genuttigd, op zich goed enkel jammer dat de kaart niet overeen komt met de kassa en dat je vervolgens moeite moet doen om je te veel betaalde geld terug te krijgen.
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Laats hier geluncht, tijdens een koude regenachtige herfstdag. De koffie was erg goed en ook diverse keuze in theesoorten! Koffie en thee wordt in een speciaal glas geserveerd, waardoor de drank lekker lang warm blijft..super! Lunch was ook erg lekker.. keuze uit landbrood, zuurdesembrood of een ciabatta. Beetje prijzig, maar het zeker waard voor de kwaliteit. Jonge bediening, nog beetje onzeker soms, maar wel erg vriendelijk. Zeker een aanradertje!
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Hier een tijd geleden met mijn vriendin geweest. (NS dagkaart deal + gratis koffie/thee met gebak).

Het eten:
Er redelijk ruime keuze uit gebakjes. Ik nam een appelkaneel muffin, deze had een fijne textuur en een zeer goede smaak. Een heerlijke muffin. Ook was er een ruime keuze aan aparte thee soorten. De naam van de thee die ik had weet ik niet meer maar was wel erg lekker.

De service:
Redelijk jong personeel (rond de 20+) maar erg vriendelijk en beleefd.

Het decor:
Een leuke centrale zaak, vooral in de zomer fijn om te zitten, ook het binnen interieur is erg modern en mooi.

Dit is een leuke plek om een hapje of drankje te nemen.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Nieuwe aanwinst in Hoofddorp voor een heerlijke kop koffie maar zeker ook leuke lunch gerechten. Al diverse keren geweest. Goede bediening met aandacht voor de gasten. Favoriet is de lunch compleet met een heerlijke Italiaanse tosti. Ook leuk is de keuze uit 3 soorten brood.