Doppio Espresso Hilversum

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 18:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
M O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Leuke eerste ervaring bij Doppio Hilversum vandaag. Grote latte macchiato met halve sandwich gebraden kipfilet en halve grilled sandwich prosciutto genomen (half staat niet op de kaart, maar gedeeld met mijn tafelgenote). De latte macchiato is erg lekker. (Wel aan de prijs vind ik, 4 euro voor een grote.) De beide sandwiches waren echt heeeeerlijk! Door het vriendelijke meisje in de keuken met zeer veel zorg, aandacht en liefde bereid, en dat merk je. Super! Bediening verder ook vriendelijk (je moet ze wel zelf opzoeken als je wat wilt bestellen). Het ziet er allemaal erg schoon en mooi modern uit. De hoge zitjes zitten wat ongemakkelijk maar dat is erg persoonlijk denk ik. De hoge tafeltjes vind ik in verhouding met de hoge krukken te hoog namelijk. Je voelt je net een peuter van 3 die net met de kin tot op het tafelblad komt;) echt een erg leuke prettige plek met vriendelijke mensen, een goede sfeer en fantastisch lekkere lunch. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Wezen lunchen bij Doppio, wat een afgang. Oud brood wat geserveerd wordt onder noemer biologisch...Mijn klacht kenbaar gemaakt bij het personeel, er wordt als compensatie een tosti geserveerd???? rekenen wel de volle rpijs voor het NIET opete van het zogenaamde biologische brood. Klagen heeft dus geen zin bij Doppio Hilversum
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
In de eerste lente-zon heerlijk op het terras van Doppio gelunched.
Lekkere broodjes, attente bediening, heerlijk gegeten.
Wel opletten dat je niet per ongeluk op het terras van de buren terechtkomt, dat is geen aanrader.
Cane27 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Schenken een goede koffie met daarbij lekker gebak. bediening zou wel wat alerter kunnen doen. Geluncht hebben we nog niet.
Vonjo .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Na het shoppen zaterdagmiddag was een lekker bakje koffie nu wel welkom.? Hiervoor naar het restaurant waar ze heerlijke koffie zetten. Dit is koffiebar Doppio Espresso.? Hier zetten ze de lekkerste koffie van Hilversum (althans dat vinden wij).? We nemen hier meestal een kop Cafe Mocha Bianca en Latte Macchiato. Goed gemaakt en goed op temperatuur. ?Tevens hebben ze hier heerlijke gebakjes. Deze nemen ze af van patisserie Remy uit Blaricum. Het zijn geen goedkope maar wel heerlijke gebakjes.? Dit is dan even genieten na een middagje shoppen.?
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Een heerlijk kop koffie en warme chocolademelk gedronken bij Doppio. Het bedienend personeel is reuze vriendelijk. Ontspannen sfeer. Een aanrader om 'ns aan te leggen. Veel succes gewenst.
Critica .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Lunch op terras van zalm op zuurdesem en prosciutto mozzarella tomaat op zuurdesem was erg vers en smaakvol. Zeer goed in verhouding met de prijs. Jammer dat we bij afrekenen binnen het prachtige assortiment gebak zagen, dat vraagt om terugkomst.

Veel bediening, vriendelijk maar over het algemeen niet heel kundig.

Zonnig terras buiten en veel ruimte binnen.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Bij een treinkaart een bon voor koffie/thee en appelgebak/muffin bij Doppio gekregen. Toevallig Doppio passerend, daar dus gebruik van gemaakt. Wat is Doppio leuk en goed. Ik kom zeker nog eens terug. Volop keuze uit heerlijke en niet standaard theesoorten. Goed appelgebak, vriendelijke barista, zonovergoten terras en schone toiletten. Ook binnen zag het er prima uit. Doppio en NS: bedankt voor deze leuke actie!
SergevdE .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Ik kom hier heel vaak voor een lekker kopje koffie. Echt the best in town qua koffie. Ik ben echt dol/gek op goede en lekkere Italiaanse kwaliteitskoffie en dat hebben ze hier. Soms een broodje en lekker drankje voor de koffie. Perfect - ik ben helemaal verkocht! Hulde aan de goede koffie!
Monique322003 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Bij Doppio koffie gedronken met een salade. Wat een drama. Er staan zeer onervaren jonge meisjes de bestelling op te nemen. Kwamen 3 keer vragen wat we ook al weer besteld hadden. Toen kregen ze het koffie apparaat niet werkend. Na 20 minuten kwam ze ook nog vertellen dat er geen slagroom meer was in het pand, dus of we toch maar iets anders wilden bestellen. Dat wel gedaan, maar de lol was er wel vanaf. Salade was prima. Niet voor herhaling vatbaar. Onze eigen koffie thuis is lekkerder.
Bastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2013
Vandaag hier heerlijk high tea met drie personen gegeten. Met eerst de etagère met hartige hapjes gekregen, daarbij een cappuccino (met een geweldig vormpje schuim door de barista gemaakt). Daarna nog is een etagère met zoete hapjes en een glas prosecco. Om als afsluiter een glas thee te nemen. Goed geproportioneerd. Vier dagen ervoor per mail gereserveerd, volgende dag meteen reactie. Zaak is modern en strak ingericht. Service: uitstekend. Eerste lente zon en ons werd gevraagd waar we wilde zitten.. Binnen of buiten op de binnenplaats. Wij wisten het wel ;-)
Pomm .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Terechte winnaar Publieksprijs Koffie Top 100. Uitstekende sfeer, overheerlijke koffie, prachtig gebak en heerlijke lunches.