Doppio Espresso Groningen

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 19:00
Zaterdag 09:00 - 19:00

Mary D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We liepen een stadwandeling in Groningen en kwamen bij Doppio uit. Strak ingerichte moderne koffiebar. Het was erg druk, maar gelukkig vonden we een plekje met leuk uitzicht over de zaak.
een heerlijke cappuccino en bijna nog lekkerder hazelnoottaart. Wel prijzig maar wij vonden het waard.
Vriendelijke bediening. Het is een grote zaak met maar één dames wc en dat is vreemd. Eind februari wordt de zaak uitgebreid met het pand ernaast en hopelijk geldt de uitbreiding ook het aantal wc's?
Mhuisman .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ver weg de beste koffie van de stad! Heerlijke gebakjes en voor lunch ook zeker een aanrader! Service altijd behulpzaam.
Proeversutgrunn .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Heerlijke koffie. Het eten smaakt ook goed. Vind het wel altijd wat rumoerig en druk, maar je kan er leuk zitten in je eentje of met een groepje.
STN789 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Lekker koffie. Niet goedkoop maar wel goed. De broodjes zijn ook goed. Bediening zou wat sneller kunnen maar is wel behulpzaam.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Het is redelijk aan de prijzige kan, maar de broodjes zijn heerlijk vers gemaakt en ook voldoende volume, de koffie is werkelijk subliem. En verder zorgt het decor en het personeel er wel voor dat je er heerlijk kunt je genieten! Echte aanrader.