Doppio Espresso Gouda

Donderdag 08:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 08:00 - 18:00

Linsmat .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wil je genieten van een goed kopje koffie, vergezeld van een hartige of zoete traktatie? Dan is Doppio Espresso Gouda de koffiebar! We genoten hier van een zalig gebakje van de lokale bakker van Dijk en een lekkere tosti. De bediening is top, alles is vers en wordt zo veel mogelijk lokaal ingekocht. Inrichting modern en schoon. Dus: op naar Doppio!
Monica en Thomas
Dank jullie wel, Monica en Thomas. Fijn dat jullie zo tevreden waren! Heel graag tot een volgende keer!
Suhze .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vanmorgen tijdens het shoppen had ik ineens zo'n trek in een goede koffie!...maar eigenlijk geen tijd om te gaan zitten. En toen was daar Doppio! Ik stond even te kijken wat ik zou gaan kiezen (de keuze is groot), toen een attente medewerker me een beetje op weg hielp: uiteindelijk een Latte Machiato genomen, met op aanraden een hazelnootlikeurtje er in....echt hemels! Wat heb ik lopen genieten hiervan! Dankjewel Doppio voor dit geluksmomentje van de dag!
Beste Suhze,

Bedankt voor je reactie en beoordeling! De volgende keer zijn we er natuurlijk weer voor je na het shoppen. Of tijdens. Of gewoon zomaar. Graag tot de volgende keer!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor een goede kop koffie en erg lekker gebak kun ben je hier op de goede plek, prima bediening en erg leuke inrichting.
Beste WJA,

Bedankt voor deze reactie! We zien u graag nog eens terug!
AliceLeus .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Erg leuk koffiezaakje in Gouda! Ik heb er heerlijke koffie gedronken, nu far de beste in Gouda. Maar ook de lunchgerechten en taartjes (van Koekela uit Rotterdam, mmmm) zijn overheerlijk. Aanrader!!
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Leuk tentje op een handig hoekje om af te spreken. Bijna teveel koffiekeuze! Ik had zo´n kan doordrukkoffie, die kan ik thuis ook wel zetten! Maar de worteltaart viel in de smaak, vers bereid en de serveerster was erg attent.
John R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Erg leuk tentje waar ze uitstekende espresso en andere koffiespecialiteiten maken. Je kunt er ook een broodje bestellen. Daar is weinig mis mee, maar iets bijzonders moet je zeker niet verwachten. Je komt er dus meer voor de koffie, met eventueel wat lekkers erbij (taart, muffins, cookies).
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Mooi, vrij klein zaakje. Vriendelijke en vlotte bediening. Lekker broodje met vers gebakken brood en ruim beleg gegeten. Ze hebben een ruime keuze uit thee en heb hier de lekkerste thee ooit gedronken: Sweet Almond. Leuk dat je de thee ook meteen kan kopen in de winkel.