Doppio Espresso Enschede

• ...

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Enschede

Horecakenner84 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Matig. Koffie kwalitatief goed, maar dat komt door de boon, niet door het personeel. Personeel dramatisch slecht. Meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten. 18 min. gewacht op de koffie omdat ze een filmpje op facebook aan t kijken waren, en dan nog geen 'sorry' zeggen. Vieze tafels waardoor mensen weg/door liepen. Geen communicatie, geen overzicht. Verpest de hele zaak. Ondanks de lekkere koffie kom ik hier niet meer. En wel het lef hebben om belachelijke prijzen te rekenen voor de koffie.
Linda_w .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ondanks dat we op zaterdag middag kwamen, werden we goed geholpen. Ze komen ook netjes naar je tafel toe en zijn altijd gezellig.
Ik had de special met salted fudge, caramel en slagroom. Dit is echt een aanrader. Je krijgt een cappuccino met daarnaast op een schoteltje de slagroom, caramel en fudge blokjes. Dit maakt het handiger om te roeren.
Verder was het schoon en strak ingericht. Persoonlijk vind ik dit mooi, maar het is niet echt knus ofzo.
Fam_T .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
We wilden zaterdag lekker genieten van een echte espresso en kozen daar Doppio Enschede voor uit. De espresso op zich was wel lekker en van goede kwaliteit maar de bediening was zo ontzettend slecht dat dit bijna de smaak van de espresso bederfde. Buiten waren enkele tafeltjes vrij maar het vuile servies van de vorige klanten stond er nog. Daarom maar voor een plek binnen gekozen. Wij bestelden en wachtten op de espresso. En wachten op de espresso. Na ons waren er nog 3 groepjes klanten binnen gekomen en die hadden allen al de koffie. Wij maar eens vragen waar de onze bleef en ze waren het vergeten want het briefje was op de een of andere manier kwijt geraakt. Er kwam met moeite een sorry uit, meer niet. Let wel: het was er niet druk, hooguit 4 tafeltjes waren bezet. Gelukkig hadden de 6 jongemeisjes (bediening+bar) het wel erg gezellig met elkaar.