Doppio Espresso Drachten

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Doppio Espresso Drachten

Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gister samen een lunch compleet besteld.
Heerlijke verse jus!! En mijn filter koffie was uitstekend. Mooie bitterheid en mooie tinten van fruit.
Hierbij kregen we een heerlijke tosti.
Vriendelijke eigenaar die ons prima heeft geholpen.
Arvid B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Lekker frisse en moderne locatie, waar het goed toeven is. Jonge bediening, niet direct horeca 'tijgers', maar wel heel netjes en vlot. Heerlijke koffie, goed vers gebak en ook de lunch is prima. Ook een prettige locatie om lekker met je laptopje te werken in alle rust.
Margreet570 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Lekker lunchen met fantastische koffie! Geen betere koffie te vinden in Drachten.
Persoonlijk advies wat het beste bij elkaar matcht qua koffie en lunch.
Bediening duurt soms wat lang.
famryh .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
De lunch bij doppio is heerlijk. Bijzondere tosti s die nergens anders verkrijgbaar zijn. Speciale koffies e.d. Aanrader. Voor de kinderen is er speelgoed.