Doppio Espresso Den Haag

• ...

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Den Haag

Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Aan de gezellige Fred gelegen lunchroom van een blijkbaar bekende keten. Ik kende de keten niet en weet dus niet hoe deze zaak zich verhoudt tot de andere vestigingen, maar ik ben wel zeer te spreken over Doppio Den Haag. De zaak is strak, schoon en met een leuk klein terrasje voor de deur. De bediening was opvallend attent, geduldig en oplettend. Wij kozen voor Doppio Lunch Compleet (Italiaanse tosti, slow coffee en verse jus d'orange). Dit was echt stuk voor stuk uitzonderlijk lekker.

Doppio Den Haag heeft ons positief verrast en wij komen hier en waarschijnlijk in andere vestigingen zeker nog wel een keer terug.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteren een lunch hier genomen. Kop koffie met verse jus d'orange en een Italiaanse tosti. Ik vond het prettig dat we ook voor een latte macchiato konden kiezen, aangezien wij beiden niet zo houden van een gewone kop koffie. Jus d'orange was inderdaad helemaal vers, zoals het hoort. Over de Italiaanse tosti waren wij het niet helemaal eens. Wel een grote portie. Maar ik had liever bruinbrood en was er verder helemaal tevreden over, ook een lekkere dipsaus. Mijn tafelgenoot had liever een tosti met meer kaas en geen tomaat. Enfin, smaken verschillen. Over het algemeen wel oké, maar zonder kortingsvoucher was ik hier niet gekomen, want het is wel erg duur.
Denis H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Ik ben al in veschillende DOPPIO's geweest in het land, Groningen, Breda, Hilversum, Rotterdam om in die verschillende zaken te kijken hoe de koffie en de taarten en het eten was, het interieur is overal wel in dezelfde styl opgezet, leuke ontspannen sfeer en de bediening is vriendelijk, attent en verzorgt. Alleen in Den Haag is soms de muziek niet precies wat je van een zaak als DOPPIO, een Italiaanse sfeer als je het interieur ziet, passend bij de sfeer die het oproept, en daarbij is het genre qua muziek niet passen bij het interieur. Het volume geluid is iets te luid en storend als je daar een krant wil lezen of aan het werk bent....jammer! Verder is het een leuke zaak! Misschien een item om daar over na te denken? Ik zou persoonlijk voor een andere radio zender kiezen, b.v. Alegro Jazz, echt gevarieerde muziek, Jazz en ook pop, funky e.a. Dee
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Na Doppio Groningen wilden we de nieuwe Doppio den Haag graag uitproberen. De ontvangst en service waren prima. De cappuccino naar onze zin niet warm genoeg. Het ontbijt was matig, één croissant met jam en boter uit voorverpakt kuipje. Ik wilde de yoghurt met vers fruit, vers fruit was er niet, dus dat werd, na overleg, yoghurt met muesli. We l de simpele muesli die ik thuis ook heb en niet bv granola. Dat was erg jammer, vooral omdat de prijs er niet om liegt.