Doppio Espresso Den Bosch

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Ben en Brenda 02-10-2016
Klantgericht
Wij gingen in 1e instantie koffie drinken bij Doppio.
Uitstekende koffie en zeer vriendelijke bediening.
Enige tijd later terug gegaan om te lunchen.
Bestelde een broodje dat nieuw op de kaart stond.
Het broodje viel enigszins tegen totaal anders dan ik verwacht had!
Ik vond dit zo teleurstellend dat ik er wat van ging zeggen.
De medewerkster zei dat ze het aan haar manage zou doorgeven.
Direct kwam de manager naar ons toe en vertelde dat het door mij bestelde nieuw voor hun was en dat ze heel blij was met mijn klacht.
Nu kon ze er iets aan doen want zelf had zij ook al het idee dat de bereiding anders moest.
Ik kreeg een geheel nieuw broodje bereid op de manier zoals zij zelf ook al bedacht had en dat was veel beter en smaakte prima.
Deze lieve dame die samen met haar partner deze zaak runt heeft het helemaal begrepen. Klantvriendelijk, gastvrij en zeer oprecht!
Iedereen wil graag waar voor zijn geld en als je ergens iets besteld verwacht je ook dat je iets aangeboden krijgt waarvoor je betaald!!!
Bij Doppio Den Bosch hebben ze dat heel goed begrepen.
Complimenten wij komen graag terug!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Hier een super lekkere latte op met een overheerlijke verse carrot cake! Het mag wel gezegd worden, het is een fijne zaak met prima koffie in een propere omgeving. Alles is gewoon super netjes en schoon, dat in combinatie met een spontane prettige niet opdringerige service heeft mij doen besluiten hier volgende week wéér koffie met gebak te gaan nuttigen.
Hedwich66 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van een social deal. Het was super ! Zeker niet het gevoel gehad dat je met een social deal kwam eten. Wij hebben vonden de ice koffie tiramisu een toppertje, deze zat niet in de deal maar was keurig aan ons uitgelegd dat we deze met bijbetaling konden nuttigen.
Wij komen zeker terug !
Butterflie .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik was een ochtend uit naar den Bosch, en wilde tot besluit de beroemde Bossche bol van Jan de Groot, en die kon je hier ook krijgen had ik op de heenweg gezien en tevens een vriendelijk gezicht, dus ik ging bij Doppio binnen, vrij modern maar niet storend, meteen een gedienstig waar kunnen we u mee helpen, een plaats gezocht, uitzicht op een mooie poster die de ruimte vergrootte, cappucino met Bossche bol bestelde ik, die vrij snel geserveerd werden, de cappucino met een hartje erop, met liefde gemaakt zei hij met een glimlach toen hij het neerzette, doet toch wel iets, halverwege werd even gevraagd of alles naar wens was, ja, dit heeft wel iets, de vriendelijkheid, de verzorgdheid van alles(wc ook, ook belangrijk), de sfeer, de t-shirts met make coffee, not war die ze droegen(goede koffie)
JRekkab .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wat een heerlijkheid om koffie, thee en lunch te nuttigen bij Doppio Espresso Den Bosch!! Personeel wat zichtbaar enthousiast aan het werk is, en verstand heeft van datgene wat er allemaal verkocht wordt. Ook tussentijds vragen of alles naar wens is, zijn de kleine dingen die onthouden worden voor een volgend bezoek.
Heb een Americano gedronken, heerlijk en daarnaast een Italiaanse tosti. Smaak van allebei erg goed. Echt een gastgerichte espressobar en aanrader om zeker een koffie, thee of meer te nuttigen!!
Mavdburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Samen met mijn vriendin Den Bosch bezocht. Lekker kopje koffie met een appelpunt en slagroom genomen bij doppio. Daarna nog een verse smoothie. Was heerlijk. Nette koffiebar en mooi ingericht. Het personeel was top, heel vriendelijk en behulpzaam. Je kan er ook lunchen maar dat hebben wij niet gedaan. Echt een aanrader.
Thatgirl .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vandaag wezen lunchen bij doppio. We mochten een leuk plekje uitzoeken en dat deden we. Toen kwam een vrouw uit de bediening en zei dat deze plaatsen al gerserveerd waren waarop ik zei wat jammer, dit zijn juist van die fijne banken. Waarop zij zei: Ja jammer hè. Na een half uur kregen we onze sandwiches. Ik weet niet of het normaal is om zo lang te wachten want zo druk was het niet. Misschien had dit te maken met onze social deal actie. Ik vond de dame overdreven vrolijk doen het was echt geacteerd. Wij komen hier niet terug het leek net een poppenkast.
Beste Thatgirl,

Allereerst hartelijk dank voor je bezoek aan Doppio Espresso Den Bosch. Het klopt inderdaad dat u aan een tafel ging zitten, welke gereserveerd (stond specifiek een bordje op de tafel) was voor een gezelschap van 6 personen. Hierop heeft onze collega gezegd, dat u een andere plaats mocht uitzoeken. Indien u duidelijk had aangegeven graag op een bank te willen zitten, hadden wij zeker meer vrije plaatsen gehad waar u kon zitten. Echter heeft u zelf gekozen voor een andere tafel met stoelen.
Wij vinden het spijtig dat u niks van bovenstaande punten heeft aangegeven tijdens uw verblijf bij ons en dit pas achteraf op een beoordelingssite zet. U heeft ons hierbij geen kans gegeven om een mogelijke oplossing te zoeken.

Reactie van proever:

Bedankt voor jullie reactie! Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het jammer vond dat we niet aan de tafel met bank konden zitten. Jullie konden hier een oplossing voor zoeken maar ipv daarvan zei de bediening jammer hè. Er werd ook niet gezegd ik ga kijken wat ik voor u kan doen. Overigens hadden wij al dagen van tevoren gereserveerd, terwijl jullie ook geen bordje voor ons neerzetten. Klantvriendelijkheid speelt hierin een grote rol, en daarin hebben jullie niet gehandeld. Nogmaals die kans hebben jullie zeker gehad.
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Bij binnenkomst waan je je gelijk in het zonnige italie! De eigenaren die een speciale vorm gegeven hebben aan de keten; 'doppio'. Ze hebben het eigen gemaakt en het is duidelijk dat ze erg gepassioneerd zijn. De heerlijke cappuccino's, prachtig opgeschonken, zijn zelfs heel erg lekker als decafe! Prachtige vormgeving van grote foto's aan de wand en strak design. Ze serveren goede en 'echte' Bossche Bollen. Een echte aanwinst!
Beste Wies12! Hartelijk dank voor je recensie en je komst naar Doppio Espresso Den Bosch. Fijn om te lezen dat je onze zaak mooi vindt en onze koffie 's heerlijk. Graag tot een volgende keer.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Bij binnenkomst attente bediening die je welkom heet, dat brengt al sfeer in de zaak! Wij zijn er voor een kopje koffie met wat lekkers om verder een strijdplan te maken wat we die middag in Den Bosch gaan doen. Een speciale koffie met slagroom en karamel, warme chocolademelk (met slagroom) en een cappuccino, vergezeld met carrot cake en brownie. De bediening ziet dat we met ons strijdplan bezig zijn en is behulpzaam. Later blijkt dat dit eigenaresse van de zaak zelf is. Wat weet zij goed de gasten in te schatten en wat goed gastvrouwschap is!! Op onze vraag waar een goede kapper zit, onderneemt zij direct actie, want Doppio werkt samen met een kapperszaak vlakbij (samenwerking = synergie)! Een afspraak is snel gemaakt / geregeld voor ons, wederom top! Ondertussen smaakt de koffie heerlijk en gaan de lekkerheden er in als koek... Kortom: een aanwinst voor Den Bosch en wat een goed staaltje ondernemerschap! Zeker een adres om naar terug te gaan, maar dan om ons te laten verrassen met lekkers op de lunchkaart. Bij vertrek werd ons nog meegedeeld dat als we bij de kapper vertering wilden hebben, zij dat dan komen brengen! Wat slim!
Beste Mario 69! Bedankt voor uw komst naar Doppio Espresso Den Bosch. Fijn dat u uw bezoek als zeer plezierig heeft ervaren. Graag tot een volgende keer als u weer in Den Bosch bent.