Doppio Espresso Breda

• ...

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Breda

Dick W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Middelmatig kopje koffie en een aangelengd glas jus 'd orange. De Italiaanse tosti was simpelweg smakeloos en laf van smaak (een paar plakjes tomaat met een of andere (smeer)kaas). Fantasieloos. Doppio zal ik niet snel weer binnen lopen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Heel gezellig koffie tentje. Helaas was mijn worteltaart erg droog, deze werd gelijk van de rekening gehaald toen ik het aangaf, super service dus.
Heb hier ook diverse keren gelunched en dat is altijd super! Pand is erg gezellig aangekleed.
KickinShrimps .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Een keer een speciale cappuccino gedronken op het terras en een keer binnen genoten van een lunch. Bediening is vriendelijk, gerechten smaakten ons goed. Ideale locatie.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Goede koffietent op de Grote Markt met een terras. De cappuccino en ook het gebak (appeltaart en cheesecake) smaakte goed. Verder vriendelijke en snelle bediening.