Doppio Espresso Arnhem

Vrijdag t/m Zondag 08:00 - 18:00
- Ontbijt 08:00 - 18:00

Tdams .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Leuke tent om te zien, maar de kwaliteit van de koffie is helaas matig.
Op basis van beoordelingen hier terecht gekomen en daardoor toch wel wat verwachtingen gehad met betrekking tot de koffie.
Broodje was prima, maar waar het echt om gaat: (slow) koffie was helaas matig en cappuccino idem dito.
De service laat eveneens te wensen over; het personeel is heel vriendelijk, maar wachttijden zijn te lang ondanks dat het niet druk was.
Voor een broodje kan je hier prima terecht, maar de échte koffie liefhebber zal hier teleurgesteld vandaan komen.
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat we de verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken, wij denken dat we heel veel beter kunnen. Allereerst onze excuses, we zouden heel graag uw contactgegevens ontvangen om dit recht te zetten en van onze kant om er van te leren. Mogen we van u horen op arnhem@doppio-espresso.nl?

Hopelijk mogen we u snel weer ontvangen!
Ilja M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij komen zeer regelmatig bij Doppio's Arnhem. Het is een heel gezellig tentje waar ze de lekkerste koffie van Arnhem serveren. Ook de iced caramel machiato is een absolute aanrader en niet te vergeten de iced tea die ze zelf maken.
We hebben nog niet alle taarten uitgeprobeerd maar degene die we al wel hebben geproefd waren allemaal overheerlijk!
Lunchtip: probeer eens de Tuna melt. Yammie!

Personeel is heel erg vriendelijk en gastvrij en werken hard.
Samengevat: toptent om een lekker bakkie met taartje te doen maar ook ontbijt & lunch kunnen wij aanbevelen.
GuusD .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
In eerste instantie kom je hier natuurlijk voor de koffie of cappuccino in dit geval maar ook de broodjes blijken top te zijn! Medewerkers zijn zeer service gericht en vriendelijk. Heerst een goede sfeer in deze winkel.
LM001 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijke koffie en goddelijke cheesecake! Bediening is persoonlijk en vriendelijk.
Hier ga ik vaker naartoe voor een bakkie tussen het shoppen door!
AlexGeniet .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Waanzinnige koffie met dito cheesecake! Ik ben hier regelmatig te vinden voor een fijne break in de dag. Helaas is ontbijten of lunchen er nog nooit van gekomen maar dit staat hoog op het verlanglijstje. Ga zo door!
Kim I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Lekkere sandwiches en broodjes, altijd vers klaar gemaakt! Ook de keuze uit koffie en thee is super.
De gebakjes zijn om je vingers bij af te likken.
De gastheer Walter is erg klantgericht en komt altijd even een praatje maken. Zijn personal touch geeft Doppio Arnhem net even dat beetje extra's!