Doppio Espresso Apeldoorn

• ...

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Apeldoorn

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Goede espresso en de lekkerste appeltaart ooit.
Appeltaart kan bij restaurants erg tegenvallen en zelfs een echt lekkere is vaak net minder dan thuis vers gebakken.
Maar hier.... Perfect! De korst is zo lekker knapperig en verder is de smaak ook heel goed.
Charly66 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Zomerse Geitenkaas gegeten was overheerlijk! Bediening was super gastvrij! Lekkerste koffie van Apeldoorn erbij gehad! Was super!!! Zeker een aanrader!!!
Dymph V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Super nette en mooie espressobar. De chaicinno en de raspberry macaron iced coffee zijn heerlijk. Voor de broodjes hoef je hier echter niet te komen. Wij bestelden de tuna melt. Dit was geroosterd brood met droge stukken tonijn en té grote stukken groente. Ook was er teveel peper over het broodje gestrooid. Naast het broodje werd een 'wasabimayonaise' geserveerd. Dit was een zure waterige substantie wat ook helemaal niet naar wasabi smaakte. Wij vonden dit echt super tegenvallen en zullen dus ook niet terugkomen voor een broodje.