Doppio Espresso Alkmaar

Meer informatie over restaurant Doppio Espresso Alkmaar

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 12:00 - 16:00

• Betaalpas
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Ilse M. Fijnproever (5 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Beetje overrated dit tentje. Prima hoor, maar geen topkwaliteit barista zoals ze je doen geloven. Cappuccino was iig niet zoals een barista het zou doen. Alleerst al verkeerde kop gekozen, de verhouding melk espresso was niet goed en de smaak van de espresso was ook niet fijn. De brownie was geen brownie, maar leek eerder op een chocoladereep zo groot als de brokken choco waren en erg droog.
Recenser . Fijnproever (8 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Naar mijn mening de voorloper van de betere koffie zaken van Alkmaar.
Sindsdien is Alkmaar een beetje wakker geschud en zijn er steeds meer concurrenten bij gekomen.
Waar het hier om gaat is de kwaliteit, vakmanschap door de barista's en liefde voor koffie.
Dit proef je duidelijk terug in de koffie, mooi vormgegeven menukaart met eindeloze combinaties en keuzes.
De koffie is perfect en dat verwacht je dan ook gezien de prijs!
Geluncht heb ik hier ook wel is, prima broodjes simpel en smaakvol.
Toch kies ik persoonlijk ervoor om hier niet te lunchen maar gewoon lekker langs te komen voor een bak koffie.

Service.
Service is prima, vlotte dametjes met een vriendelijke uitstraling. De zaak is fris en oogt modern en heeft nog een mooie bovenverdieping!

Koffieliefhebber,

Zipp . Fijnproever (6 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Ik loop hier eigenlijk altijd langs, omdat het terras er niet zo heel gezellig uit ziet. Maar omdat het verder overal erg druk was ben ik hier laatst toch gaan lunchen.
Eenmaal binnen was ik erg verrast door het interieur. Het zag er erg licht en uitnodigend uit, ook de brownies en koekjes die ik op de toonbank zag staan zagen er allemaal erg goed uit.
Beiden een broodje geitenkaas gegeten. Het smaakte goed, alleen mocht de portie naar mijn mening wel iets groter. Voldoende brood hoor dat wel, maar meer geitenkaas of salade bijvoorbeeld.
Bediening was prima.
Lindavermeulen . Gastronoom (36 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Broodje zalm en een broodje geitenkaas waren lekker, niets mis mee maar ook niets bijzonders. Wel overheerlijke koffie en cappuccino. Prettige ruimte ook eventueel voor werkafspraken. Vriendelijke bediening van een italiaanse dame.
Ronaldalkmaar . Gastronoom (10 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Leuke lunchroom met een prettige moderne ambiance, eten was erg lekker en goed verzorgd. Diverse dranken op de kaart waren uitverkocht, bediening was ronduit slecht, veel te jonge meiden die gezellig aan het giebelen waren en totaal geen oog hadden voor de gasten, wij moesten continue vragen om wat te drinken te bestellen. Wij komen hier wel terug.