Donker & Blond - Etten-Leur

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Donker & Blond - Etten-Leur

22-03 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het broodje viel tegen. Helft van het broodje was ongesmeerd omgekeerd om te kunnen stapelen. Ziet er leuk uit, maar een droge hap. Had verzocht om boter, niet gehonoreerd. Kreeg zonder probleem een kuipje becel light. Men blijkt geen roomboter te hebben, dit kan niet. De tosties bij de buren zagen er niet echt smakelijk uit. In feite was de fish burger een tegenvaller. We vinden het niet voor herhaling vatbaar
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ging die dag samen met vriendin naar film en we wilden wat eten dus waren op high tea uitgekomen. Dag van te voren gereserveerd voor 4 uur 's middags. Wist toen nog niet dat de keuken om 5 uur dicht zou gaan en dat ze om half 6 sluiten dit is bij het aannemen vd reservering ook niet verteld. Hier kwam ik de dag zelf pas achter. Dit bij binnenkomst nagevraagd er werd ons verteld dat dit geen probleemwijken endan we in alle rust zouden kunnen eten. Dit was ook zo maar je merkte op het laatst wel dat ze erg duidelijk gingen opruimen dan zit je toch niet meer zo op je gemak. Had het verteld bij het aannemen vd reservering dat hadden we eerder gekomen. Ondanks dit was het allemaal erg lekker. Soep de warme en als afsluiter de koude ronde. Meer dan genoeg.
dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vandaag heb ik hier met mijn dochter gegeten.
De kaart is simpel maar volledig voor een lunchzaak. Voor mijn dochter was er bijvoorbeeld een simpele boterham met pindakaas. Bij de boterhammen of broodjes kun je uit een blond of een donker broodje kiezen. Leuk bedacht. Het eten is prima: niet geweldig, maar ook niet slecht. Ik zag grote porties voorbij komen. Ik vond de koffie niet zo.
De service is prima. De medewerkers hebben verstand van horeca. De appelsap van mijn dochter kwam bijvoorbeeld met een lolly in het rietje.
De uitstraling van de zaak is niet zo mijn ding. Het voelt een beetje kil en vol. Wat het goedmaakt is een speelkeuken voor de kinderen.