Dong Hui

6,8

Jouw recensie over het restaurant Dong Hui

ambar .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteravond met een Groupon voor een Kantonese rijsttafel hier gegeten. Het eten was smakelijk, maar weinig voor een gezin van 4 met 2 tienerjongens. We vonden het restaurant ongezellig, ouderwets ingericht en smoezelig. De wachtruimte voor het afhaalloket zag er stukken beter uit! Het personeel weet op geen enkele manier het gevoel te geven dat je uit eten bent. Bijzonder ongeïnteresseerde en onpersoonlijke service. We hadden liever afgehaald en alles thuis opgegeten.
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu gekozen. Borden worden allemaal uniek versierd. Het is iedere keer opnieuw een verrassing wat de kok voor die avond heeft bedacht. Goede bediening.
Annettebrasker B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Moesten lang wachten tussen de gerechten en er zat geen nagerecht bij dus al met al niet goedkoop! Verder gezellige sfeer en aardige bediening.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima eenvoudige Chinees met goed eten, lekker vlees en mooi opgemaakte borden! Alleen bij de dimsum bleek dat de olie aan vervanging toe is. Iets meer smaakvariatie in de saus zou goed zijn.
David B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Laat op de avond willen we toch nog een hapje eten voor het naar huis rijden.
We vinden 'Dong Hui' met gemak. Voordeel: veel parkeergelegenheid in de buurt!
Het restaurant is een sfeervol, omgebouwd woonhuis. Nette tafels met prima ruimte ertussen. Schone tafellakens en échte servetten!
Een potje Chinese thee (€2,20) arriveert snel en kort daarna onze vegetarische gerechten (zonder Ve-Tsin): mihoen met tausiesaus (€13,-) en Lo Hon Tjai (verschillende schrijfwijzen) (€14,50).
We eten rustig en met smaak.
Opvallend 1: de passende Chinese muziek zónder stemmen.
Opvallend 2: de hoogst originele en fraaie opmaak (garnering/decoratie) van de borden waarop het eten geserveerd wordt.
Tip voor het restaurant: serveer het eten op kleine(re) ovale schalen in plaats van 'normale' borden.
soediono K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Eten was lekker .
van voorgerecht tot de nagerecht was super.
was de moeite waard om terug te gaan
heel relax sfeertje en buiten is ook rustig een echte dorp.
Hilbert D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Goedeprijs, kwaliteit goed en prima service.
Een leuke avond gehad. Het was alleen heel erg stil. We waren met ze tweeen.
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
bestelling hadden wij gedaan (zo spoedig mogelijk) maar kwam een uur later.
daar ze nog de verkeerde bestelling gebracht hadden gebeld zou de juiste bestelling
brengen na drie kwartier kwam die het omruilen zo konden we na twee uur eindelijk
gaan eten.
jl.vd.holst .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hèt eten was perfect evenzo de bediening .jammerdat er geljk een verjaardagsfeestje was daardoor erg rumoerig en een ongezellige plaats om te eten waar wij zaten uitzicht op de toiletten
Collin72 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Een maandje geleden naar Vleuten verhuisd en hebben bij DonHui babi pangang en ossenhaas met bonensalade met nasi en mihoen besteld. Alles smaakte 'net niet' en we zullen niet snel voor de tweede keer komen. De tijd heeft hier een beetje stilgestaan.
AshVin G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Wij komen al tijden bij Dong Hui. Voor ons is het dichtbij en het eten is lekker. Ondanks ik zelf niet echt dol ben op Chinees, vind ik de Tepan gerechten echt heerlijk. Dit is echt een aanrader ongeacht welk gerecht.

De service is redelijk. De oudere man die er altijd is, is erg aardig, maar zeer chaotisch. Dit kan soms storend zijn. De rest van het personeel mag wat meer lachen.

Het decor is echt slecht. Het restaurant ziet er oud uit en een zakelijk diner zou ik hier zeker niet doen. Desondanks, ga je naar dit restaurant, probeer dan zeker de Tepan gerechten uit.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Dong Hui ooit een (afhaal) Chinees waar voor je om reed. Nu houdt het op. Al enige tijd gaat het online en telefonisch bestellen verkeerd. Verkeerde gerechten of er is een bak vergeten. Het eten zoals de in zwarte bonensaus gemaakte ossenhaas is niet meer wat het was. Andere kok? Ondanks de sympathieke hardwerkende eigenaar gaan we voortaan naar de andere in Vleuten!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vandaag Tipan met bami online besteld! De bestelling werd niet via mail bevestigd. Ik had bij ergens anders besteld toen er ineens werd afgeleverd!
De Tipan heeft niet de typische lekkere smaak die hoort bij Tipan! Waarschijnlijk niet op een gietijseren plaat bereid! Dit gerecht niet voor herhaling vatbaar!
Ik moet bij de revieuws een cijfer geven voor decor maar heb online besteld! Als ik het niet invul kan ik de revieuw niet plaatsen kom ik niet verder in het programma!

Ellie

John P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Vandaag een keer de afhaal bij deze Chinees geprobeerd. Loempiaatjes, mihoen compleet en bakbanaan. De loempiaatjes en banaan waren prima en de mihoen was ook redelijk, maar de sauzen die bij de gerechten zaten waren vrij zuur, niet zoals ik het gewend ben. Een tip voor de kok, proef van te voren even hoe je sauzen smaken.
Mama I.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Als je nu eens buiten de standaard gerechten kijkt en voor een specialiteit kiest, merk je dat dit restaurant zeker lekkere dingen biedt. Voor een Chinees zoals de Hollanders hem willen, een prima Chinees!
MichielAerends .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Van de week afgehaald bij Donghui. Het eten smaakte buitengewoon. Wij hadden babi pangang en ossenhaas met chilli saus genomen. Het zakje kroepoek van het huis en de vraag of wij een stempelkaart bij ons hadden was zeer attent van het personeel.
Het afhaalgedeelte is een soort lounge ruimte. Erg fijn allemaal en absoluut een aanrader.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Laatste week 2 keer gegeten, 1 keer afgehaald en 1 keer gezeten. Geen succes. Service is matig, we voelde ons totaal niet welkom. Een loempia zonder vlees was lastig. Heel standaard allemaal, typische Chineese smaak, niks bijzonders.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Ideale afhaal! Constante kwaliteit en goed van smaak. Loempia’s e.a. zijn lekker knapperig. We halen regelmatig een van de rijsttafels/menu’s. Variatie en lekker pittig gekruid. Een aanrader.
denniswu .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Lekker afgehaald!
Loempia lekker krokant en de babi pangang was ook lekker zoals altijd.
Het personeel was super vriendelijk
Het is zeker een aanrader
Volgende keer zeker weer doen
Wilton K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Wij halen regelmatig af bij restaurant donghui. Het eten is altijd kakel vers en smaakt uitstekend. De porties zijn lekker groot en de cassava Kroepoek is gratis. Sinds kort hebben zij een nieuwe menukaart die heel fris oogt. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk. Wij hebben nog niet in het restaurant gegeten,maar zullen dat zeker nog een keer doen.