Dong Hui

M V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Hilbert D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Goedeprijs, kwaliteit goed en prima service.
Een leuke avond gehad. Het was alleen heel erg stil. We waren met ze tweeen.
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
bestelling hadden wij gedaan (zo spoedig mogelijk) maar kwam een uur later.
daar ze nog de verkeerde bestelling gebracht hadden gebeld zou de juiste bestelling
brengen na drie kwartier kwam die het omruilen zo konden we na twee uur eindelijk
gaan eten.
Jl.vd.holst .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hèt eten was perfect evenzo de bediening .jammerdat er geljk een verjaardagsfeestje was daardoor erg rumoerig en een ongezellige plaats om te eten waar wij zaten uitzicht op de toiletten
Collin72 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Een maandje geleden naar Vleuten verhuisd en hebben bij DonHui babi pangang en ossenhaas met bonensalade met nasi en mihoen besteld. Alles smaakte 'net niet' en we zullen niet snel voor de tweede keer komen. De tijd heeft hier een beetje stilgestaan.
AshVin G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Wij komen al tijden bij Dong Hui. Voor ons is het dichtbij en het eten is lekker. Ondanks ik zelf niet echt dol ben op Chinees, vind ik de Tepan gerechten echt heerlijk. Dit is echt een aanrader ongeacht welk gerecht.

De service is redelijk. De oudere man die er altijd is, is erg aardig, maar zeer chaotisch. Dit kan soms storend zijn. De rest van het personeel mag wat meer lachen.

Het decor is echt slecht. Het restaurant ziet er oud uit en een zakelijk diner zou ik hier zeker niet doen. Desondanks, ga je naar dit restaurant, probeer dan zeker de Tepan gerechten uit.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Dong Hui ooit een (afhaal) Chinees waar voor je om reed. Nu houdt het op. Al enige tijd gaat het online en telefonisch bestellen verkeerd. Verkeerde gerechten of er is een bak vergeten. Het eten zoals de in zwarte bonensaus gemaakte ossenhaas is niet meer wat het was. Andere kok? Ondanks de sympathieke hardwerkende eigenaar gaan we voortaan naar de andere in Vleuten!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vandaag Tipan met bami online besteld! De bestelling werd niet via mail bevestigd. Ik had bij ergens anders besteld toen er ineens werd afgeleverd!
De Tipan heeft niet de typische lekkere smaak die hoort bij Tipan! Waarschijnlijk niet op een gietijseren plaat bereid! Dit gerecht niet voor herhaling vatbaar!
Ik moet bij de revieuws een cijfer geven voor decor maar heb online besteld! Als ik het niet invul kan ik de revieuw niet plaatsen kom ik niet verder in het programma!

Ellie

John P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Vandaag een keer de afhaal bij deze Chinees geprobeerd. Loempiaatjes, mihoen compleet en bakbanaan. De loempiaatjes en banaan waren prima en de mihoen was ook redelijk, maar de sauzen die bij de gerechten zaten waren vrij zuur, niet zoals ik het gewend ben. Een tip voor de kok, proef van te voren even hoe je sauzen smaken.
Mama I.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Als je nu eens buiten de standaard gerechten kijkt en voor een specialiteit kiest, merk je dat dit restaurant zeker lekkere dingen biedt. Voor een Chinees zoals de Hollanders hem willen, een prima Chinees!
MichielAerends .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Van de week afgehaald bij Donghui. Het eten smaakte buitengewoon. Wij hadden babi pangang en ossenhaas met chilli saus genomen. Het zakje kroepoek van het huis en de vraag of wij een stempelkaart bij ons hadden was zeer attent van het personeel.
Het afhaalgedeelte is een soort lounge ruimte. Erg fijn allemaal en absoluut een aanrader.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Laatste week 2 keer gegeten, 1 keer afgehaald en 1 keer gezeten. Geen succes. Service is matig, we voelde ons totaal niet welkom. Een loempia zonder vlees was lastig. Heel standaard allemaal, typische Chineese smaak, niks bijzonders.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Ideale afhaal! Constante kwaliteit en goed van smaak. Loempia’s e.a. zijn lekker knapperig. We halen regelmatig een van de rijsttafels/menu’s. Variatie en lekker pittig gekruid. Een aanrader.
Denniswu .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Lekker afgehaald!
Loempia lekker krokant en de babi pangang was ook lekker zoals altijd.
Het personeel was super vriendelijk
Het is zeker een aanrader
Volgende keer zeker weer doen
Proever1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Wij halen regelmatig af bij restaurant donghui. Het eten is altijd kakel vers en smaakt uitstekend. De porties zijn lekker groot en de cassava Kroepoek is gratis. Sinds kort hebben zij een nieuwe menukaart die heel fris oogt. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk. Wij hebben nog niet in het restaurant gegeten,maar zullen dat zeker nog een keer doen.
Vleuten93 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Ambiance is typisch chinees, zelfs het aquarium met vissen ontbreekt niet. Eten viel erg tegen, ook van de afhaal.
. Porties van de afhaal zijn wel typisch chinees groot, maar de smaak was matig. Bijvoorbeeld de bekende babipangang, deze heeft weinig saus en een zeer matige smaak. Kroepoek bij? Betekent 2,50 euro extra. Vind het zelf geen aanrader