Doncurado

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00
Duur
Lang
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij binnenkomst zag alles er prima uit. De smaak van het eten is prima maar verhouding tussen prijs/ kwantiteit laat zeker de wensen over. Jarenlang in Spanje geweest maar nooit van deze kleine porties gehad voor deze prijs. Voor het geld dat je betaald verwacht je ook schoon servies en bestek en niet van die smerige opgedroogde plekken van vaatwasser. De wachttijden tussen de gerechten waren erg lang en daardoor ook geen vol gevoel als je weggaat. De bediening was aardig en heeft te vaak moeten excuseren voor het lange wachten en ongemakken vanuit de keuken. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Misschien niet helemaal representatief, een bedrijfsborrel met hapjes, maar ik vond de hapjes weinig met Spanje en pinxtos te maken hebben. De bediening was goed.
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier goed ontvangen en perfect gegeten voor een uitstekende prijs. Komen gaarne de volgende keer weer teug om jullie kaart verder uit te proberen.
Fennekeg .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten en prima service. We hadden vantevoren gebeld dat we met een groep met o.a. 4 kinderen zouden komen, en er was voor ons een mooi, afgezonderd hoekje ingericht met tekenmateriaal voor de kinderen (alleen een hard nodige puntenslijper ontbrak). Toen we toch liever buiten wilden eten ivm het warme weer was dat geen probleem. Doordat er buiten veel ruimte is en de kinderen ook op het naburige grasveldje en plein (niet afgesloten) konden spelen waren we daardoor de andere gasten ook niet tot last.
De broodplank met allerlei hammen en kazen was prima, en de pollo azucarado (soort Spaanse confit de canard maar dan met kip) was serieus de lekkerste die ik ooit heb geproefd. De hamburger had nogal droge, beschuitachtige broodjes en er zat nog een restje aluminiumfolie op, maar de 'vulling' maakte veel goed.
We hebben ook nog een paar blikjes olijfolie gekocht voor thuis, behalve olijfolie verkopen ze ook wijn en ham.
Defonz .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heel lekker " Proeverij van de chef " gegeten. Maar de wachttijd na het 3e gerecht was 40 minuten. Dat was wel erg lang. De service was goed, tot andere gasten ons en hun eigen bord kregen, dat was bij het 4e gerecht. De wachttijd werd toen ook 40 minuten. Het andere stel kreeg te horen dat één van de borden voor ons was. Maar tegen ons zeiden ze niets. Beetje raar. We hebben wel meer dat er een fout gemaakt wordt maar dan is men eerlijk en krijg je wat aangeboden tijdens het eten of wachten. Bij het afrekenen vroegen ze hoe het was en hebben we verteld dat we wel erg lang moesten wachten tussen de gerechten door.
Het excuus was dat er tussendoor klanten bestellingen kwamen afhalen. We konden een kortingsbon van 10% krijgen voor de volgende keer. Hebben we maar laten liggen. Er zijn genoeg andere restaurants die ook lekker eten maken. Fouten kunnen gemaakt worden maar wees eerlijk tegen de klant.
Esther3105 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben gekozen voor het "menu door de kaart" waarbij je eigenlijk door de kaart wordt geleid. Alles was goed op smaak en je kon duidelijk merken dat ze zich hadden gespecialiseerd in het Basken gebied van Noord Spanje.
De akoestiek was daarentegen wel slecht want we konden elkaar bijna niet verstaan. Er was een grote groep aan het borrelen maar eigenlijk was dit al vanaf het begin voordat ze binnen komen. Wellicht kunnen ze dit nog verbeteren? In de zomer zullen we zeker terugkomen om lekker op het terras te zitten en genieten van de kaart!

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Een van onze favoriete plekken. Heerlijk om te borrelen met hapjes! De hapjes zijn van top kwaliteit, bediening vriendelijk en sfeer relax.
Hansdebeer .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlijke wijn en de kleine gerechtjes zijn een genot voor de smaakpapillen. Een echte aanrader voor diegene die willen borrelen met een lekker klein hapje.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Op zaterdag heerlijk gegeten bij Doncurado. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu van € 27,50 per persoon. Ik at liever geen varkensvlees en daar is super goed rekening mee gehouden: lekkere kaas, vis en kip. Heerlijk. Mijn schoonouders en man hadden ham, varkenswang en ook kip. De moelleux als nagerecht was een fijne afsluiter. Ook de bediening was erg goed en vriendelijk!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Doncurado is een restaurant waar je knus zit. De gasten zijn vooral dertigers en veertigers en de bediening is jong en vlot. Je moet er tegen kunnen dat je wat ongevraagde adviezen krijgt. Dat je bijvoorbeeld niet moet beginnen met kaas, maar vooral ham moet nemen! En dat de rekening niet helemaal klopt. De kaart is er klein. We hebben er lekker gegeten en gedronken.
Noortje B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Deze leuke tapasbar in Den Bosch is een super leuke plek om gezellig te borrelen met een hapje met vrienden of collega's, maar ook een super leuke plek om heerlijk tapas te eten. De tapas met knoflook garnalen, kabeljauw en kip met olijven en chorizo waren heel erg lekker en smaakte prima bij de heerlijk wijn.
De bediening was erg attent, maar ik vond dat we na ons plateau met hammetjes erg lang moesten wachten op de bestelling voor onze keuze voor tapas.

Al met al een goede aanrader voor een gezellige avond met lekker tapas.
Melanie2015 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wij hebben gisteren een super geslaagde avond gehad bij Doncurado. De behoorlijk ingewikkelde dieetwensen van één van ons werden voortreffelijk tegemoet getreden ondanks de drukte die avond. Alle medewerkers waren zeer betrokken en zorgzaam. Het eten, nog speciaal voor ons samengesteld, was heerlijk! Vooral de pintxos met ham en aioli waren voortreffelijk. Echt een plek om terug te komen voor een relaxte avond met een goed glas wijn of sherry vergezeld van heerlijke Spaanse specialiteiten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Een geweldig tapasrestaurant. Een aanwinst voor Den Bosch. Het eten is er fantastich, je zit er super gezellig en de bedienig heel erg vriendelijk. Als je geen keuze kunt maken laat je dan gerust adviseren door het personeel. Altijd goed. Echt een aanrader dus!!
Jac K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Gisteravond gegeten met z'n vieren. Het eten en de wijn waren heel erg goed, uitstekend! Net als de bediening die vriendelijk en deskundig was, zich niet opdrong bij het maken keuzes maar wel prima en met aandacht adviseerde! Wij hebben een topavond gehad en komen zeker terug!
Fijnproever122321 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Heerlijke tapas, goede bediening die veel weet van de gerechtjes! TOP! Gezellig aan het water, waar je leuk kunt gaan borrelen!
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een leuke nieuwe tapasbar in Den Bosch. Op de begane grond van de Jheronimus Boschtoren met uitzicht over de hofvijver.
Een aanwinst voor de stad. Hier geen standaard tapas die je overal al krijgt. Iedere maand een wisselend menu van ongeveer 10 a 15 tapas geïnspireerd op het seizoen.
De zaak is mooi aangekleed en de bediening attent en servicegericht. Een echte aanrader!