Donato's Ristorante

• Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Donato's Ristorante

C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wat een top restaurant! Alles klopt. Eigenaar en bediening zijn ontzettend goed! het feit dat het zo vol zit elke avond (ook door de week) zegt al genoeg.
MARJA V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heel gezellig wij komen zeker terug, wij hadden in het begin te lang moeten wachten en erge honger.
Maar het was erg smaakvol
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het duurde erg lang voordat de drankjes kwamen. Na de eerste 2 ronden duurde het erg lang tot de volgende ronde kwam. Soms zelfs 45 minuten gewacht. Dat kan echt beter. Verder prima eten!
Bregje W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Voor de eerste keer wezen eten bij dit restaurant. We hebben de hele avond kunnen genieten van de sfeer en de lekkere gerechten. Kortom, ik kom zeker nog eens terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het eten viel ons niet mee. Te veel hapjes waren zicht- en proefbaar te lang van tevoren bereid. Wij hadden graag wat meer betaald voor betere kwaliteit. We hopen dat een en ander een volgde keer beter is.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
erg gezellig en vooral ontspannen sfeer, eten was erg lekker, prijs kwaliteit is erg goed en de bediening erg vriendelijk.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben heerlijk buiten gegeten. Goed ontvangst, lekker eten, vriendelijk personeel. Ze gaven ook aan dat als we het koud kregen dat we de mogelijkheid hadden om binnen verder te dineren. Er waren ook dekentjes aanwezig.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Donato's Ristorante brengt je meteen in italiaanse warme sfeer. De gastvrijheid spat er van af. Heerlijk om zowel buiten als binnen perfect te kunnen zitten. Er wordt met liefde, zorg en passie gekookt en vooral vers. Er is oog voor de gasten en aan alles wordt gedacht. Super onze complimenten.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Super lekker gegeten. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Mooie zaak ???? zeker voor herhaling vatbaar! AANRADER!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Net als in de winkel heerlijk en eerlijk eten. Het concept van een keuze uit een veelvoud aan kleine, echte Italiaanse, gerechten is een schot in de roos. We komen zeker terug.

Een aanrader.
Floor T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het was erg lekker. Je kreeg goede uitleg hoe het werkte en vervolgens duurde het ongeveer 30min voordat je je eten kreeg en dat vond ik goed. Ook zag het er overigens goed uit .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Zeer prettig en smakelijk eerste ontmoeting. Wat betreft inrichting is een advies om aan één tafel dezelfde stoelen te plaatsen. Nu twee lage en twee hoge stoelen. Verder is dit een aanwinst voor de horeca van Ravenstein.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten. De keuze was ruimvoldoende. En het is fijn dat je vanalles kunt proeven. De smaak van de gerechtjes is prima.
jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Eten was heerlijk en zag er ook nog smakelijk uit.Een lust voor het oog. Gezellige, nette , snelle bediening. Een aanrader. Wij komen snel terug.
M D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Echt de moeite waard! Volop genoten.
Ondanks vol restaurant, redelijk snel eten op tafel. Gezellige ambiance.
Omdat wij op donderdag zijn geweest nog in de ochtend kunnen reserveren. Andere dagen al gauw vol.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We werden na wat wachten verwezen naar een tafel buiten, prima plek. De tapas werd goed uitgelegd. De eerste ronde was prima, maar daarna ging het snel bergafwaarts. Steak was doorbakken, toast was zompig en de mascarpone bij het toetje was zo ver opgeslagen dat het naar boter smaakte. 50 minuten moeten wachten op één ronde, waarna het met de mededeling dat er iets fout was gegaan in de keuken zo snel mogelijk aan kwam. Meteen werd een zo goed als rauw stuk varkensvlees op tafel gezet. Drankje van de zaak gekregen na het lange wachten maar daarna werd niet beter opgelet. Reacties worden verwijderd online waardoor geen goed beeld ontstaat. De anti pasti, mini pizza's en profiterole waren wel lekker maar de rest haalde dit helaas omlaag.erg jammer
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Gezellige sfeer en leuke gerechtjes
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het ristorante heeft een Gezellige ambiance. Ze serveren, heerlijke gerechten. Zoheb je het gevoel in echt Italië te zijn. Dank je wel.
Michelle V.
Eén woord geweldig????!
Echt heerlijk gegeten, super service, leuke sfeer. Zeker een aanrader voor mensen die houden van uitgebreid tafelen en van allerlei verschillends proberen. Komen zeker terug