Donato's Gewoon Bijzonder

Nieuwstraat 26B 5371 AJ Ravenstein Nederland Kaart

Over restaurant Donato's Gewoon Bijzonder

Van groenteboer tot lunchwalhalla

Winkel, catering en gezellige lunchplek in één! Dat is Donato’s in Ravenstein. En waarom dan? Omdat Donato’s ‘gewoon bijzonder’ is. Ze begonnen met een traditionele groentewinkel, waar steeds meer pure en eerlijke producten uit Italië werden verkocht. Uiteindelijk begonnen ze met een catering en nu kun je er zelfs heerlijk lunchen!

Meer informatie over restaurant Donato's Gewoon Bijzonder

Maandag t/m Donderdag 08:00 - 18:00
Vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 08:00 - 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Heintz1954 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wij hebben als lunch de verrassingsbroodjes gekozen.
Dat is een waar feest om te zien en zeker om te eten.
Heerlijke halve broodjes, donker- en maisbrood belegd met warme brie, huisgemaakte eiersalade, tonijnsalade en carpaccio.De bediening is heel goed en zeer gastvriendelijk.
Sfeer is heel leuk omdat het in een deel van de winkel is.
Zeer zeker een aanrader om daar te gaan lunchen.
Wij komen er zeer zeker terug.
Saskia1987 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Super lekker eten, buffetten, maaltijden.
Ook met kerst een heerlijk menu wat je kunt bestellen en snel kunt op warmen.
Lekker hapjes wat je bestellen.
Ook heerlijke groente en fruit pakketten.
Wat moet ik er aan toevoegen. Ze staan open voor kritiek en doen er ook iets mee. Een super fijne zaak en leuk personeel.
Je betaalt misschien iets meer maar dan heb je ook kwaliteit en iets bijzonders.
Kimmie1234 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Lekkere broodjes,ik heb met de echte Parmaham gehad.de broodjes worden vers afgebakken dus als je meteen weer door moet effe een belletje geven zorgen ze dat het klaar staat.verder kun je er pizza,pasta enzovoorts krijgen.donato komt zelf van Sici lid en zorgt ervoor dat zijn producten zoveel mogelijk authentiek zijn.en in dit geval is het dus ook wat je van ver haalt is lekker.al met al dus een echte aanrader
Daan En S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Heerlijk gegeten, alles vers bereid. Echt topkwaliteit voor een eerlijke prijs. Laat je verrassen door een heerlijk broodje, de Italiaanse wraps zijn ook fantastisch! En 6 dagen per week open! Top