Donato Delicatessen

Maandag t/m Zaterdag vanaf 09:00
Zondag Gesloten

Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wat een pareltje in Den Haag ! Bij toeval ontdekt, voor lunch: heerlijk gegeten en zoveel keuze ! Eindelijk authentieke Italiaanse gerechten in een delicatessen-winkel annex lunchroom. De sfeer is helemaal Italiaans, prima prijs-kwaliteit verhouding en zoveel lekker te koop !
Een absolute aanrader !!
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lekker gegeten, een leuke Italiaan met lekkere vongole en nog meer. Leuke mensen die je snel helpen en aardig tegen iedereen zijn.
Wat fijn Iwan, Bedankt voor je recensie! Kom snel weer wat lekkers eten bij ons, genoeg keuze!
A presto!
Familie Donato
Elpidio M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Dario was weer fantastisch!! Ik had het vismenu met garnalencocktail, pasta met mosselen vongole en heerlijk ijs na.top Italian in den Haag bravi ragazzi ??????????
Grazie Elpi!
E G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Wat een heerlijke lunchroom! In een vriendelijke Italiaanse sfeer genoten van een pasta tartufo en heerlijke panini' s. Kakelvers en goed belegd. En je kunt eigenlijk niet naar huis zonder iets mee te nemen voor het avondmaal, er staat zoveel heerlijks in de vitrine van dit gezellige zaakje. Prijs/kwaliteit helemaal ok!
Sjors234 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Ik heb vandaag geluncht bij Donato Delicatessen. Wat zit je daar toch fijn!
Met een goed glas wijn en een pasta all'amatriciana is de middag zo voorbij.
Wij komen snel weer terug.
Grazie mille Sjors!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wat een pareltje hier in Den Haag. Authentiek Italiaans eten in knusse en gezellige sfeer. Alles wordt vers bereid. Plezierige bediening waarbij de eigenaar het liefst Italiaans of Engels spreekt omdat Nederlands zijn taal niet helemaal is ;-) Je waant je echt bijna in bella Italia! Echt een aanrader!
Grazie Tijn, fijn dat je genoten hebt, arrivederci!
Fredie .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Heerlijk ontspannen sfeer. Echt Italiaanse pasta. De kok van Donato kan echt goede pasta bereiden. Om heimwee naar Napels te krijgen! Wij hebben hier al verschillende keren een pasta gegeten en mee naar huis genomen. In één woord verrukkelijk! Dit kom je haast nergens tegen zo goed. Saluti da Federica
Grazie mille Federica!