Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Donati

Luc S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Super vriendelijke en snelle service, heerlijk eten!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Afgelopen zaterdagavond hier met vrouw en zoon voor het eerst gegeten.

Wanneer je door de zware draaideur binnenkomt, sta je ook meteen binnen in het restaurant direct aan een tafeltje waar mensen zitten te eten. Is niet altijd even handig.

Onze vooraf bij de reservering (via internet) doorgegeven dieetwensen zijn niet (meer) door de bediening teruggekoppeld aan ons. Kennelijk niet opgemerkt, terwijl de reservering zelf wel is opgemerkt..... Teleurstellend.

Aandachtspunten:
- De wachttijd voor onze voorgerechten viel tegen, duurde veel te lang. Wachttijd voor het hoofdgerecht viel weer wat mee.
- Bediening laat te lang de lege borden op tafel staan, lopen wel langs maar nemen niets mee ? Ergernis.
- Bediening loopt te vaak met lege handen terug naar de keuken ?
- De saus/jus bij de bavette is te zout.
- Op de menukaart is niet vermeld dat er groente/aardappeltjes geserveerd wordt bij de hoofdgerecht. Wel dat je bepaalde bijgerechten kan bijbestellen, dit is enigszins verwarrend.
- Duurt te lang voordat de bediening merkt dat je iets wil vragen/bestellen. Alert zijn en beter rondkijken is de oplossing.
- Prijs voor een fles plat water van 0,75 liter blijkt achteraf € 4,90 te kosten ! Per liter is dat ruim € 6,50 ! Belachelijk, lijkt wel een prijs voor een restaurant met een Michelinster. Ook de prijs voor een glas gewone huiswijn (niets bijzonders) is aan de forse kant. Dat kan dus beter.
- Tafeltjes staan m.i. te dicht bij elkaar.
- Bij het tafeltje naast ons was de pepermolen leeg ? Deze gasten vroegen namelijk aan ons om onze pepermolen te mogen gebruiken.

De smaak van het eten is prima. Porties zijn ook goed.
William K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig plek om heerlijk te eten, bediening ook zeer vriendelijk.
Joopjjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellig intieme restaurant. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. De kwaliteit van de huiswijnen is voor verbetering vatbaar! Kom beslist terug.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige sfeer en goede kwaliteit eten. Verse rode peper op kinderportie spareribs niet zo handig, maar de ribs waren desondanks lekker en goed gegaard.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Na onze verhuizing naar Voorburg op ontdekkingtstocht naar de horeca in Voorburg. Via Social Deal met niet te hoge verwachtingen naar Donati. Als je weinig betaalt, moet je ook niet veel verwachten vind ik. Maar we zijn positief verrast! Vriendelijke bediening, smakelijke gerechten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ik ben dol op tiramisu, maar verbaas me toch altijd over het feit dat als je bij een Italiaans restaurant eet, het moeilijk is om een smakelijke tiramisu neer te zetten. Ook hier was ik teleurgesteld. Raad mensen dit restaurant wel aan.
emmastraat30 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prettige ontvangst en pure gerechten met ook het nagerecht met zorg en smaak gemaakt .Goede Passolo wijn l gedronken uit Zuid Italie vol van smaak maar wel aan de prijs per glas 4,75 wat precies op het streepje wordt geserveerd . Leuk tafeltje in de hoek en sfeer is hier prima en wat ruimtelijk .Aanrader .Ga weer terug over een week om hier weer te eten Maurits
Ab M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij zijn warsl. vergeten gisteravond ,na 3 kwartier ben ik eens gaan vragen waar het hoofdgerecht bleef.
Ik werd netjes te woord gestaan ,door de serveerster toen is er actie ondernomen
we hebben een kopje koffie gekregen dus dat was wel opgelost!
Toch is het erg jammer,en zeker niet leuk.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mede op basis van goede recensies hier gaan eten. Voorgerechten waren standaard en prima. Als liefhebbers allebei risotto als hoofdgerecht, allebei harde korrels dus niet gaar waarna de risotto terug de pan in ging met vocht en later dus wel gaar maar nat weer terug kwam op het bord. Uiteindelijk is dit oprecht prima opgelost door het restaurant, maar bij een Italiaans restaurant met verschillende soorten risotto's op de kaart mag in de eerste plaats verwacht worden dat de risotto goed is gekookt. Bovendien was de smaak ook niet super. Nagerecht: de tiramisu zat in een glas en was dun, meer een soort vla met een lange vinger, smaak was wel oke maar het was geen tiramisu. Samengevat zit je dus niet echt fijn en lekker te eten en voor ons dus al met al te veel redenen om niet zo snel terug te keren.
Arja B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk modern ingericht restaurant. Prima kwaliteit prijs verhouding.
Mag meer actie zijn naar klanten. Alle gerechten tegelijker tijd geserveerd op de juiste temperatuur.
Restaurant heeft een tuin waarin het in de zomer zeker de moeite waard is om in te dineren. .. .
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima gegeten. Gestart met een eenvoudige antipasti misto, gevolgd door een zalige ravioli met porcini en zwarte truffel. De saltimbocca en zeebaars sloten daar goed op aan. We misten wat aardappeltjes. Dolci waren niet spannend, gewoon lekker. Lekker flesje erbij. De bediening was top ( pluspunt). Erg druk en rumoerig voor een woensdagavond. Zonder meer herhaling waard
lkist .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten van het AH menu. Veel keus, voor ieder wat wils. Vlotte en gezellige bediening die ook over de wijn kon adviseren. Wij aten gamba's, carpaccio en tomatensoep als voorgerecht en pasta carbonara, zeebaars, saltimbocca en ravioli funghi als hoofdgerecht. Allemaal erg lekker. Afgesloten met heerlijke lava-cakejes en cheesecake.
peter G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
reserveren bij donati is tegenwoordig een must, op zondag zomaar even binnen lopen kan blijkbaar niet meer het restaurant zat helemaal vol. we hebben uiteindelijk even aan de bar gewacht tot er een tafel vrij kwam als service kregen we een drankje van het huis tijdens het wachten. we hebben heerlijk gegeten en de service was prima!
geer V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
vaak langs donati gereden maar nooit binnen geweest. eindelijk maar is gereserveerd en tot onze verbazing prima bevallen een goede service met goede uitleg over wijnen, een goede keuken waar bij bij ons alles super gepresenteerd was en de smaakte klopte. wij komen zeker weer snel terug.
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
met de familie weer een keer bij Donati gegeten. dit keer zagen we op Facebook dat ze een heerlijk wild menu serveerde, vooraf 2 x het wild plateau en als hoofdgerecht 1x eend en 1x herten biefstuk. mooi gepresenteerd en vooral erg smaakvol! de service is top !
hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
wij hadden niet gereserveerd en gingen zomaar even langs bij donati. eenmaal aangekomen zat de zaak helaas helemaal vol. even overlegt en we zouden rond half 9 aan tafel kunnen. we zijn gegaan voor de saffraan risotto met zalm en de eendenborst met pompoen risotto. de smaken waren vers en goed op elkaar afgestemd. het dessert was een feestje een wild dessert met veel chocolade en een kaasplankje.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hoofdgerechten stelden teleur. Vooral degene die vegetarisch, moest zich behelpen met een karig bordje pasta, zonder enige aanvulling als een salade. Verpieterde aardappels, bruine, aangebrande broccoli. Het gerecht met zalm ging terug, omdat die nog niet gaar was. Dessert was over het algemeen goed.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Na lange tijd weer eens bij Donati geweest en het was top. We hadden het wild menu, wat je niet direct verwacht, met een bijpassende wijn. We hebben genoten en de service was perfect. Gaan zeker nog eens terug
Steffi E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ons eten was niet gaar en dit hebben we aangegeven. Helaas kwamen ze pas nadat we geen trek meer hadden pas naar ons toe. Toen was het excuus dat zij het altijd zo serveren voor de extra bite. Echter hebben we al eens eerder hier gegeten en toen was het wel gaar. Toen we dit aangeven, kregen we eigenlijk een vaag antwoord. Daarnaast hadden we een fles wijn met een wijnkoeler die aan de tafel hing. Het personeel liep er telkens tegen aan wat erg storend was. We hadden als dessert een cheesecake. Dit was echt een mini stukje, maar kostte wel €7,50. Niet waard voor die prijs. Het was ook veel te warm in het restaurant, waardoor je er toch niet echt lekker zit. We gaan niet meer terug..
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk geluncht. Fijn dat Donati op maandag open is.
Aardige bediening.