Over restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 17:00- 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,3/10
Jan G. (0 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Florentina1 . Expertproever (5 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
We hebben hier erg lekker gegeten. Wel hebben we een uur op ons voorgerecht moeten wachten, dat was veel te lang. Het restaurant zal niet vol. Op mijn opmerking hierover werd niet echt gereageerd.
Het hoofdgerecht en dessert kwamen daarna wel vlot door.
De cheesecake van het dessert was een erg klein stuk.
Het restaurant is wel een aanrader.
Ton03 . Meesterproever (62 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Hans V. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Na een lekker dagje strand even uitwaaien op het terras bij Donati,
Lekker in de avond zon een carpaccio en een overheerlijke week speciaal de ossenhaas met pesto en parmaham een goed glas rode wijn en een gezellige bediening. Is onze avond prima verlopen
Vivian B. Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Danielle V. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten, geweldige locatie, zowel binnen als buiten. Het personeel is erg vriendelijk, keuze van het menu is uitstekend en de kwaliteit van het eten is ook zeer goed.
Top tent, het was al een vaste stek maar zeker de moeite waard om terug te gaan.
Vvnh1 . Expertproever (8 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk bij Donati gegeten, met zijn vieren namen wij de week speciaal gevulde tournedos met groene pesto. Dit is een echte aanrader. Ook de tiramisu is super. De bediening is jong en doet en prima. Geen legen glazen en ook niet on nodig aan tafel!
Marian.hersbach . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben met de AH restaurantactie een prima avond bij Donati beleefd. Dat kwam niet alleen door het lekkere eten, heerlijke truffelrisotto van opa is een aanrader, maar zeker ook door Kirsten die als gastvrouw een persoonlijk tintje weet te geven aan de avond. Wij komen zeker terug!
Donvdp . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten! De bediening was uitstekend en uiterst gemoedelijk. De kaart bleek achteraf uitgebreider te zijn dan initieel op de ah website bekend was gemaakt, dit was voor ons een prettige verassing om bijvoorbeeld voor enkele euro's meer een regulier toetje van het normale menu te kunnen bestellen. Snelle bediening en goede tijd tussen elke maaltijd! Decoor viel ons ook alles mee, we hadden het wat simpeler verwacht, maar het blijkt een rustige enigsindse romantische uitstraling te hebben. Dit tot onze prettige verassing!
Al met al een aanrader!
Naomipleunis . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gister voor het eerst bij donati gegeten. Bij binnenkomst bleek er iets mis te zijn gegaan met onze reservering. Ondanks dat het onwijs druk was werden wij goed geholpen en kregen wij een tafel toegewezen. De bediening was erg jong maar deed het uitstekend! Goede uitleg over het menu, vriendelijk, meedenkend met mijn dieet wensen en zorgde voor een prettige sfeer in het restaurant. Het eten was heerlijk, bij binnenkomt kregen we een brucceta van het huis. De calamari is een echte aanrader! En als ik op de borden om mij heen keek zag alles er eigenlijk goed uit! Normaal ben ik niet zo van de recensies schrijven, maar dit restaurant verdient een goede recensie! Ik kom zeker nog eens terug.
Fharland . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was de eerste keer, dus wel gerecht het lekkerst is, geen idee. Ik had Zeebaars war voortreffelijk was, als voorgerecht tomatensoep met room, ook prima en toe cheesecake, heerlijk.
Nancy V. Expertproever (8 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten was heerlijk en veel keus met het AH restaurantactiemenu. Personeel was erg vriendelijk.
Al met al voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Mehdieatemad . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij donatie,(lekkere garnalen , en mix van vlees ) kinderen vinden het ook erg leuk daar,
Ze zijn heel vriendelijk en prima sfeer .
Hanneke V. Fijnproever (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Donati. Maar doe je dat met de AH-actie, dan is de menuprijs met ruim een tientje verhoogd. Komt wat berekenend over. Gemiste kans, jammer.
Joyce V. Fijnproever (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben voor het laatst bij Donati gegeten toen de vorige eigenaar er nog was. Nu met de AH actie de gelegenheid genomen om bij de huidige eigenaar het te proberen. En we hebben het goed gehad. Eten was lekker en de jonge bediening deed keurig hun best. Wij komen zeker nog eens terug.
Ruud X. Meesterproever (17 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ca 2 weken geleden bij Donati gegeten mede n.a.v veel positieve recensies , maar toen helaas een vrij negatieve recensie geschreven mbt de kwaliteit van met name het hoofgerecht: kip met knoflook en citroen.
Heel sportief en korrekt werden wij benaderd door de eigenaar van Donati zodat we onze ervaringen nog eens konden toelichten. Gezien deze klantvriendelijke en positieve benadering besloten we vanavond nogmaals bij Donati te gaan eten en deze keer was het top. Wederom als hoofdgerecht de kip met citroen en knoflook maar deze keer heerlijk gegaard in een pannetje met ruim voldoende knoflook en citroen; echt smullen.
Ook de voorgerechten ,courgette soep en pettini waren heerlijk en we sloten een mooie avond af met een heerlijke gelati espresso.
Dit alles bij Italiaanse temperaturen op een fraai terras
De bediening was wederom vriendelijk en correct en na afloop hebben we de chef persoonlijk bedankt voordeze fijne avond waarop alles klopte
We hebben ervaren dat het goed toeven is bij Donati en zullen onze ervaring van 2 weken geleden als een incident beschouwen.
Basf88 . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Nog even voor dat de vakantie van de kinderen voorbij is bij Donati eten. De zaak is gezellig aangekleed en heeft een goede sfeer. De nog wat jonge bediening doet het super en heeft voldoende aandacht voor hun gasten. het eten was heerlijk vooral de saltimbocca en de Bavette zijn een echte aanrader. De kids mochten in de keuken kijken en zelf hun dessert maken (dat vonden ze erg leuk) Wij hebben genoten en komen vast snel weer langs
Tamaravandwakker . Expertproever (5 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuk restaurantje, aardige bediening. Eten is echter niet zo bijzonder en je moet net iets te lang wachten tussen de gangen. Risotto was net niet gaar, kan beter. Wel genoten van de gezellige sfeer in het restaurantje.
Bkoks . Fijnproever (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
lekker gegeten, erg druk maar dat is misschien logisch op een zomeravond, alle gerechten prima maar de presentatie op de borden slordig.