Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 23:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Eten was erg flauw smaakloos echt erg jammer
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Gister weer een keer bij Donati gegeten, want ons direct opviel was dat het terras vernieuwd is. En de menu kaart ook weer vervangen is.
Vooraf 2x de petinni en als hoofdgerecht de tonijn en de kwartel. Mooie verse kwaliteit en goed bereid. Komen snel weer!
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De porties van de hoofdgerechten waren verschillend. We misten de groente bij de hoofdgerechten. Nagerechten waren prima verzorgd en erg smakelijk.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk om je echt welkom te voelen. Met 7 man prima AH-menu gegeten. Voldoende keus en ook geen probleem om met een allergie te komen. Vooraf had ik een heerlijke caprese met fantastische burrata, geweldig van smaak. Andere gasten hadden ook lekkere gerechten als vitello en carpaccio. De hoofdgerechten waren eveneens goed van smaak en mooi gepresenteerd. Opvallend anders was de tiramisu, maar zeker niet minder lekker. Was een goed diner met prima bediening. Het interieur zou misschien wat gezelliger kunnen.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Tijdens eerder bezoek genoten van heerlijke gerechten. Maar gisteren hebben wij ervaren dat de kok soms ook poging doet haut cuisine te koken. Dat leidt echter tot erg kleine porties en een erg minimaal gerecht. Bijv. 1 moot gebrande makreel met eigenlijk niets er bij.... En lamsvlees (1 mini-cotelette + 2 mini-filets) met nauwelijks groente en/of saus. Dit soort gerechten past niet bij dit type restaurant. Mijn vriendin had wel kalfsvlees met heerlijke risotto. Wijnen zijn lekker maar duur € 4,25/4,75 per (niet al groot) glas. Ondanks dat het vrij rustig was, was de bediening niet erg alert en moest ik flink moeite doen om aandacht te trekken. Bediening is wel erg vriendelijk. Tiramisu met mango was overheerlijk. Tochtende antieke draaideur is niet zo comfortabel. Tijdens eerder bezoek was de zaak erg lawaaiig. Ook staan er enkele 2 persoonstafeel zeer dicht op elkaar. AH-menu zou € 37,50 p.p. volgens de kaart moeten kosten...., wat echt veel te duur was. Met 2e persoon gratis was de prijs/kwaliteit wel goed.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hebben erg lekker gedineerd, prettige bediening en goede service. Alleen jammer genoeg wel erg rumoerig aangezien we vlakbij een groep behoorlijk luidruchtig gezelschap zaten; converseren met elkaar was wel behelpen.
bas H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met Valentijnsdag gegeten bij Donati, uiteraard zat het weer helemaal vol. Een mooi menu was samengesteld met een super mooie wijn. Ook konden we de keuze maken voor á la carte. Wij kozen voor het menu. Vooraf 2 x de Carpaccio tartaar en als hoofdgerecht een onwijs mooi gerecht met lamsfilet en lamskotelet. Mooi bereid en erg mals. Het dessert was een plaatje. In het midden de beroemde chocolade. Bol die smelt als er warme chocolade overheen gegoten word. Wij hebben genoten en komen zeker weer terug
etermolen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
heerlijk gegeten,gastvrij ontvangen , vooraf antipasti heerlijke hapjes voor beiden mijn vrouw lekkere varkenshaas met pancetta en groene asperges en roseval aardappeltjes en ik heerlijke australische bavet met eendenlever en rosevalaardappeltjes en truffel rissoto en toe hadden we een heerlijk chocolade taartje uit de oven kortom allemaal voor herhaling vatbaar a en e termolen
n F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
gister bij donati gegeten, het was erg druk dus het duurde allemaal wel wat langer, jonge bediening die zeker hun best deden om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin had, het eten was prima en ook de keuken had het denk ik wel even zwaar ook hier duurde het eten wat langer. totaal niet erg want wat uit de keuken kwam was van prima kwaliteit. niks te klagen en snel weer langs bij donati
benita123 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op ons verzoek bij de reservering een tafeltje in de erker gekregen. (Bij de draaideuringang kan het nl. erg tochten)
De makreelfilet van het voorgerecht was -anders dan verwacht- rauw ( zoals een zoute haring ) en dat had ik graag van te voren willen weten. Hij was wel perfect graatloos!
L W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanavond bij Donati gegeten. Vanaf binnenkomst ruim twee uur en een kwartier gewacht op het eten. Pasta was niet goed gaar, de rest van het eten was ook wat lafjes. De kou van de tochtige draaideur blies ondertussen onder de tafel door. Onderbezette en wat onervaren maar vriendelijke bediening/keukenbrigade. Jammer, er is best wat van te maken, maar ze zijn er nog niet..
wilma B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Personeel heel vriendelijk. Te veel gasten voor personeel. Lange tijd tussen de gangen.
Door draaideur tocht binnen.
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
weer een keer langs bij donati. reserveren is wel echt nodig, wij werden met 4 personen voor aan het raam geplaatst vlak naast de mooie maar wel koude draaideur. de zaak zat helemaal vol en de bediening moest erg door lopen om alles voor elkaar te krijgen. we hebben zoals gewoonlijk weer goed gegeten wij namen vooraf 4x de makreel erg apart gerecht maar wel onwijs lekker. als hoofdgerecht 2x de saltimbocca en 2x de bavette mooi mals vlees en goed gebakken. het is super om te zien dat de eigenaar met de nieuwe kaart gehoor heeft gegeven aan de gasten bij elk hoofdgerecht kan nu een bijgerecht gekozen worden, ondanks dat we wat langer hebben moeten wachten toch een prima avond.
pvdv05 V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met AH bonnen gegeten. Voorgerecht prima niet speciaal. Als hoofdgerecht de kalfsoester. Het was te veel. twee stukken taai vlees met heel veel risotto en daarover nog een saus. Het geheel was niet lekker. De keuze uit dessert is beperkt maar de tiramisu was het best van de hele avond, ook wel weer veel. De bediening is traag maar wel heel vriendelijk. Het is wel een zeer aangename omgeving. De AH bonnen hoefde we niet in te leveren. en dat zie je tegenwoordig wel vaker. Deze actie gaat ten onder aan zijn succes. Restaurant verhogen de menu prijzen en nog hier en daar een supplement, zodat ze bij een gratis tweede menu er toch goed uitspringen. Daarom zetten de restaurants de komende maand de actie nog voort. Volgens mij is de actie bedoeld om kennis te maken met restaurant die je nog niet kent. Wij vonden het nog te duur voor wat we gekregen hebben. Zullen er dus niet terug keren.
eugenevaneijk .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een leuk gezellig restaurant op een top locatie in het mooie Voorburg. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Een jonge enthousiaste groep mensen die een mooi restaurant aan het bouwen zijn. Een aanrader. Wij komen er zeker terug!
sterrenacht .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de AH actie hier een tafeltje geboekt. 1 grote lange ruimte met divers formaat tafels wat gemoedelijk aandoet. als de zaak vol zit zal het wel rumoerig zijn maar nu ging het prima. leuke, jong brigade die je meeneemt in hun gezelligheid. eten is heerlijk normaal wat aan de hoge kant denk ik maar met de bon was het te doen.wij gaan binnenkort weer terug!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening en heerlijk eten. Je voelt je te gast. Personeel doet er alles aan om je nog een keer te laten komen.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, keuze en eten was ruim voldoende, leuke gelegenheid, echt een aanrader, kom hier zeker nog eens terug, met of zonder korting.
karelria .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jonge enthousiaste bediening, vriendelijk nooit opdringerig. Mooi opgemaakte gerechten. Uitstekend van kwaliteit.
Een aanrader. Restaurant was helemaal vol tot aan het dessert liep het voor onze tafel ondanks de drukte "op rolletjes" wachttijd op het dessert was wat lang, maar de kwaliteit van o.a. de Tiramisu maakte het volledig goed.
Fred_en_Maja .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was zaterdagavond en het was er druk en lawaaierig. Het eten was goed en juist geprijsd. Door het lawaai konden we amper met elkaar praten. De serveersters deden hun best, maar we moesten redelijk lang wachten tussen de maaltijden. Voor 1 persoon was bij de reservering opgegeven, zo zoutarm mogelijk, maar is dit in alle drukte vergeten. Jammer, maar men bood wel hun verontschuldigingen aan.