Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Donati

peter G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
geer V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
vaak langs donati gereden maar nooit binnen geweest. eindelijk maar is gereserveerd en tot onze verbazing prima bevallen een goede service met goede uitleg over wijnen, een goede keuken waar bij bij ons alles super gepresenteerd was en de smaakte klopte. wij komen zeker weer snel terug.
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
met de familie weer een keer bij Donati gegeten. dit keer zagen we op Facebook dat ze een heerlijk wild menu serveerde, vooraf 2 x het wild plateau en als hoofdgerecht 1x eend en 1x herten biefstuk. mooi gepresenteerd en vooral erg smaakvol! de service is top !
hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
wij hadden niet gereserveerd en gingen zomaar even langs bij donati. eenmaal aangekomen zat de zaak helaas helemaal vol. even overlegt en we zouden rond half 9 aan tafel kunnen. we zijn gegaan voor de saffraan risotto met zalm en de eendenborst met pompoen risotto. de smaken waren vers en goed op elkaar afgestemd. het dessert was een feestje een wild dessert met veel chocolade en een kaasplankje.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hoofdgerechten stelden teleur. Vooral degene die vegetarisch, moest zich behelpen met een karig bordje pasta, zonder enige aanvulling als een salade. Verpieterde aardappels, bruine, aangebrande broccoli. Het gerecht met zalm ging terug, omdat die nog niet gaar was. Dessert was over het algemeen goed.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Na lange tijd weer eens bij Donati geweest en het was top. We hadden het wild menu, wat je niet direct verwacht, met een bijpassende wijn. We hebben genoten en de service was perfect. Gaan zeker nog eens terug
Steffi E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ons eten was niet gaar en dit hebben we aangegeven. Helaas kwamen ze pas nadat we geen trek meer hadden pas naar ons toe. Toen was het excuus dat zij het altijd zo serveren voor de extra bite. Echter hebben we al eens eerder hier gegeten en toen was het wel gaar. Toen we dit aangeven, kregen we eigenlijk een vaag antwoord. Daarnaast hadden we een fles wijn met een wijnkoeler die aan de tafel hing. Het personeel liep er telkens tegen aan wat erg storend was. We hadden als dessert een cheesecake. Dit was echt een mini stukje, maar kostte wel €7,50. Niet waard voor die prijs. Het was ook veel te warm in het restaurant, waardoor je er toch niet echt lekker zit. We gaan niet meer terug..
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk geluncht. Fijn dat Donati op maandag open is.
Aardige bediening.
Peter '.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
lekker eten, goede sfeer.
zeker voor herhaling vatbaar
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Reserveren ging makkelijk. Redelijke menukeuze met AH-actiekaart. Bediening en kwaliteit van de gerechten was prima. Verder een goede actie dat de AH-kaart hergebruikt kan worden bij Donatie.
sylvie D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met AH-kortingsactie hier gegeten. Ik vind het altijd jammer wanneer er een aparte kaart voor zo'n actie is gemaakt. Daarbij werd voor sommige gerechten een toeslag gerekend die uiteindelijk wel 2x gerekend werd terwijl het 2e menu toch gratis zou zijn. Een 3-gangen menu kostte hierdoor 43,-. Dat vind ik teveel voor wat je ervoor kreeg. Volgende keer ga ik liever naar #Raimondi's Villa Rozenrust.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heel vriendelijk ontvangen. Buitengewoon smakelijk gegeten. Wijn was ook goed. Een aanrader!
Ondanks dat het restaurant aan een doorgaande weg gelegen is, is er geen hinder ondervonden van het verkeer.
Florette T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Helaas teleurstellende ervaring. Wij waren hier 2 weken geleden met 7 man. Het lekkerste waren het broodmandje en de amuse. De rest van het eten was teleurstellend. Twee van ons namen een pasta, een heel bord met een saus en verder niets, heel eenzijdig. Ook bij de andere gerechten geen groente en degene die salade nam had een bord met vooral heel veel slablaadjes en niet alle ingrediënten van de kaart. Verder moesten we 50 minuten wachten op het hoofdgerecht en was er één gerecht vergeten. We kregen een drankje van de zaak aangeboden als genoegdoening. Maar vervolgens liep de bediening weg en na een kwartier maar gevraagd wanneer we het drankje konden bestellen.
Annette Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuk restaurant, lekker gegeten, ruime keuze.
1e glaasje wijn karig ingeschonken, ws vanwege de AH-actie, jammer.
Bediening vriendelijk. Goede sfeer.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten, personeel attent en zeer vriendelijk.
Klasse zeker een aanrader en voor ons weer een restaurant om heerlijk
te genieten van de Italiaanse keuken.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Leuk en een fijn Italiaans restaurant in de buurt goede parkeergelegenheid.
Personeel erg vriendelijk, alles goed uitgelegd en zeer attent.
Voor ons een welkome nieuwe locatie om heerlijk te genieten, klasse!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten maar het duurde wat langer. Met goed gezelschap natuurlijk helemaal niet erg! Zeker. We kome zeker nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Voldoende keuze mogelijkheden en de bediening is zeer behulpzaam en attent. Wij komen zeker weer terug.
sandratom .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
super gegeten voor een betaalbare
prijs.
de bediening is netjes en sociaal.
als ik in de buurt ben kom ik zeker weer langs
sandratom .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
super super super gegeten voor een
betaalbare prijs.
als we in de buurt zijn komen we zeker weer langs.
maar alles was op en top.