Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Daphne G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was ook gezellig. Lekker in het zonnetje gezeten binnen en de keuze van het ah restaurantactie was ook prima.
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Top gegeten! Genoeg keus voor een aantrekkelijke prijs! De zaak zat vol, dus reserveren is aan te bevelen. Ook werd er rekening gehouden met allergieën etc.
davemagazijn .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hette Romke H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een geschikte gelegenheid om een lekker hapje te eten - veel keuze. Bij enige drukte (te) rumoerig. Voor mooi zomerweer een aantrekkelijk terras
ingrid200 B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg lekker gegeten met goede mogelijkheden voor vegetarische gerechten. Dessert was subliem. Alles was goed, waardoor wij met een goed gevoel weer naar buiten gingen en niet te vol zaten. Dankzij de AH actie hebben wij dit restaurant leren kennen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met AH actie afgelopen zondag gegeten. Heel goed wij merken geen verschil als wanneer wij zonder bon daar eten. Misschien alleen dat de keuze iets beperkter is, maar nog steeds ruim voldoende. Bediening was ook nu weer reuze gastvrij en goed. Sfeervol restaurant wat gezellige vol was, zonder dat je overlast hebt van de stemmen van andere tafels. Al met al een restaurant waar we graag komen en door de AH actie nog aantrekkelijker qua prijs.
mieke.asselman .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ja, was erg gezellig, heerlijk eten en hele aardig bediening, het was een belangrijke"vrouwenvoetbalavond", had graag tv gekeken, ze kwamen steeds de uitslag vermelden. Top.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
waren zeer tevreden over het gebodene, vonden de porties aan de grote kant. Kregen op vriendelijke wijze advies en kunnen deze Italiaan zeer aanbevelen
c.toet .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hadden een 3 gangen menu . Het voorgerecht was carpaccio leuk opgediend met een heerlijke dressing, daarna gegrilde zalm met risotto,dit was ook heel smakelijk en het nagerecht , tiramissu was verrukkelijk .
Lekker wijntje erbij . Kortom een aanrader .
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
2x gegeten 2x niet tevreden. Carpaccio op een warm bord.. Spaghetti zonder smaak.
Slechte bediening tafel wordt niet vlot afgeruimd. Pasta niet haar waardoor er nieuwe gemaakt moest worden en mijn man hierdoor alleen kon eten.. Toen hij klaar was met eten moest ik nog beginnen.
Mil D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gisteren met een 3-gangen aanbd van SocialDeal hier voor het eerst geweest en het is beslist niet tegengevallen.

Heerlijk buiten op terras gezeten. Het restaurant ligt aan de Parkweg, maar het terras wordt afgeschermd door een groene haag, dus je zit er eigenlijk heel rustig.

We konden uit de hele, uitgebreide kaart kiezen met slechts voor 2 gerechten een meerprijs van € 2,50

Amuse op soort toast met rauwe ham was prima binnenkomenr.
Voorgerechten Calamari fritti en Insalata di burrata waren ook prima.
Hoofdgerechten zeer malse Controfiletta alla Grillia geserveerd met verse groenten en Roseval aardappeltjes en een heerlijke Lasagne volgden.

Nagerecht Scroppino gekozen.

Zeer aanbevelenswaardig restaurant!
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zaten heerlijk buiten.
Vriendelijke en vrolijke bediening.
Wijn goed gekoeld. Kraanwater erbij op ons verzoek: Prima!
Het eten smaakte heerlijk.
Het dessert: cheese-cake en een glaasje limoncello erbij was een mooie afsluiting!
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Bediening ontvangt je netjes bij de deur en begeleid je vriendelijk naar je gereserveerde tafel. drankjes werden vlot opgenomen. een overheerlijke amuse werd ons voorgeschoteld en de menu kaart werd direct netjes uitgelegd. de keuken is vanaf het restaurant goed te zien en je ziet hier de koks met een vriendelijke lach hard werken. het eten was goed bereid en ook hier hebben we niks over te klagen. kortom we komen zeker terug
coralukas .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen en de keuze was voldoende. Bediening was vlot en erg welwillend.....................................................................................................................................................................
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voorheen waren wij erg enthousiast over dit restaurant, maar dit keer vonden wij de kwaliteit van het eten veel minder. Het leek wel of er een nieuwe kok was. Voorheen waren de borden met grote zorg opgemaakt, nu kregen we een niet erg decoratieve berg risotto met een stuk vlees/vis erop. Alles smaakte ook nog vrij flauw. Het toetje dat als tiramisu verkocht wordt, is geen tiramisu maar een glas room met rode vruchten. Niet slecht als je daarvan houdt, maar geen tiramisu. Kortom, wij kennen wel betere Italiaanse restaurants.
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
weer een keertje bij donati gegeten. dit maal met de AH spaar actie bon.
wij verwachten een kleine keuze maar krijgen nagenoeg de gehele diner kaart tot onze beschikking. sommige gerechten met een kleine meerprijs maar prima te doen. wij kregen een overheerlijke 3 passo geschonken als advies wijn en daarbij namen wij 2 maal de gegrilde bavette super bereid en overheerlijk mals. de bediening was attent. desondanks dat de zaak aardig vol zat werden we netjes geholpen. komen zeker weer een keer terug!!
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vorig jaar ook hier gegeten en dat was goed bevallen. We verheugden ons er dan nu ook op op met 4 Personen te eten ter gelegenheid van verjaardag van jongste zoon, met AH-restaurantactie. We kregen een stukje triplex met daarop een verkreukeld kopietje met de gerechten waar we uit konden kiezen. Het zag er niet uit en we vonden het ook weinig gastvrij. Het duurde allemaal veel te lang, de bediening was niet vriendelijk en de kwaliteit was matig. We komen hier zeker niet meer terug, mede ook omdat het er op lijkt dat gasten via de AH-restaurantactie Een stuk minder welkom zijn dan anderen.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Door de AH restaurantactie en goede recensies hebben wij bij Donati gereserveerd. Het was voor ons de eerste keer. Altijd een verrassing, maar vriendelijke en goede bediening. Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Een absolute aanrader!!!!!!
alicia B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten, goeie sfeer en fijne bediening. Het eten duurde wel wat lang.