Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Donati

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten! Gezellige sfeer en goede huiswijn...Chardonnay.
Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn om de tafel eerder af te ruimen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellige entourage, heerlijke gegeten en een vriendelijke en ongedwongen sfeer. De prijs is zeker in verhouding met de kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar!
pas W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
met een groepje vrienden even binnen gelopen bij donati,
we werden netjes ontvangen en begeleid naar tafel. onze drankjes werden snel opgenomen en geserveerd. de kaart is uitgebreid en bied voldoende keuze we hebben heerlijk gegeten en komen zeker snel weer terug
bianca D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
een echte aanrader voor als je even niet weet waar je trek in hebt.
voor ieder wat wils op de kaart donati heeft een uitgebreide kaart met overheerlijke gerechten wij komen er graag!
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik vond het erg teleurstellend, de kaart was veel kleiner geworden, minder keuze uit de voorgerechten. Het eten was van smaak super maar erg weinig. Voorheen kreeg je veel meer vooral de carpaccio. Toetje was erg lekker, bediening was prima. Geef mij de oude kok maar terug.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima Italiaans eten - heerlijke pasta en risotto en aardig personeel. Wel wat gehorige ruimte...
hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
samen met mijn vrouw voor het eerst in voorburg, langs rijdend bij dit restaurant viel ons meteen de gezellige sfeer op die vanaf buiten duidelijk te zien is. besloten om maar is even binnen te gaan kijken. een mooie zaak die gerund word door jong enthousiast personeel. het eten smaakte prima en de service was goed als we in de buurt zijn komen we graag weer binnen lopen
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij gegeten bij Donati. Het eten was goed maar de service viel heel erg tegen! Het begon al dat de serveerster een vol flesje limonade in de nek van mijn moeder heen gooide. We zaten net en met een doorweekt vest en natte broek begon de avond dus al goed. Verder dan sorry kwam de serveerster niet. Bizar! We hebben zelf maar wat handdoekjes uit de wc gepakt om op te zitten. Ik had gamba’s als hoofdgerecht maar had er geen bakje of doekje bij om je handen schoon te maken. Dit kwam ook niet toen ik er om vroeg. Na het eten een toetje en koffie besteld. De koffie kwam snel, maar het toetje liet maar op zich wachten. Na bij 45 minuten, de koffie was al lang op. Maar gevraagd waar het toetje bleef, ze waren het vergeten. Toen maar zonder toetje de rekening gevraagd. Hier stond een fles wijn op die wij helemaal niet besteld hadden (we hadden überhaupt geen fles wijn besteld)
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Dit was onze tweede keer bij Donati, helaas een stuk minder dan de eerste keer. Bediening nog altijd extreem vriendelijk en attent. We moesten wel heel lang wachten op het eten en was weinig bijzonder. Grote garnalen vrij smakeloos, hetzelfde geldt voor de penne met garnalen. De ravioli met paddestoelensaus was heeeeel erg machtig, viel als een baksteen. Kortom sfeer is echt goed, maar het eten viel ons zo tegen deze tweede keer dat wij waarschijnlijk volgende keer Donati overslaan. Jammer!
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Als wij geen zin hebben om te koken vluchten wij naar Donati. Een gezellig restaurant met lekker eten, geen poespas, wat je besteld dat krijg je, heerlijk! Bediening is jong en vlot en behulpzaam. We eten de bruchetta en calamaris vooraf en daarna een lekkere pasta met kalfsvlees , Heerlijk! Wij komen zeker weer teug!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vooraf vertelde ik mijn vrienden over mijn eerdere ervaring bij Donati, één keer in de zomer en één keer in het najaar, buiten op het sfeervolle terras. Daarom nam ik ze een keertje mee. Vanwege het weer eten we nu binnen. De ontvangst verliep ietsjes rommelig. De sfeer is prettig en ontspannen; hoe meer mensen er arriveren des te meer rumoer is er; dat stoort enkele van mijn tafelgenoten, maar is niet hinderlijk. Gezien de royale aanloop is het een populaire eetgelegenheid; er worden zelfs mensen teleurgesteld omdat er geen vrije tafels meer zijn. Het brood vooraf smaakt goed; het serveren van de tweede portie duurt wat lang, waarschijnlijk omdat er tegelijkertijd veel mensen arriveren en de bediening merkbaar het overzicht ietwat kwijtraakt. Bij de voorgerechten van mijn tafelgenoten missen zij de 'diepere' Italiaanse kruidige smaak: ze besprenkelen hun porties daarom royaal met olie en peper. Mijn voorgerecht is prima. Bij de hoofdgerechten gold hetzelfde voor twee van de vier gerechten: nog
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige inrichting. Zeer vriendelijke bediening. Geweldig eten.
Top restaurant. Een plek om terug te komen. Bedankt voor de gezellige avond.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij hebben hier heerlijk geluncht. Vooral de ravioli fungi was echt een feestje. Vriendelijke bediening en gezellig ingericht.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Na een flinke tussenpoze maar weer eens geprobeerd. De service is vriendelijk en netjes. Het gekozen voorgerecht met makreel bleek niet beschikbaar (en dat met een redelijk beperkte kaart en op maandag?)
Dan maar de champignon room soep en die was smakelijk. De Branzino (zeebaars) vond ik matig. Met de vis was niets mis, maar met een minimale groente garnituur en wat (harde ongare) aardappelpartjes dik aan de prijs voor €22,00 en niet bijzonder qua smaakbeleving. Jammer dat eerdere recentie hierover kennelijk niet wordt gelezen. De Torta di Fromagio toe was o.k. Al met al een ‘gemiddeld’ restaurant.
Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gerechten smaakten goed. Amuse leuk. Enige kritiekpuntje was de lange wachttijd. Bediening zou de antipasti nog wel iets beter kunnen omschrijven dan rookvlees (bresaola) of Italiaanse parmaham (coppa di parma). En het brood was wat weinig erbij. Eigenlijk hadden we een kleine selectie verwacht van de voorgerechten, dus misschien even op de kaart omschrijven als je wat anders serveert. Verdere tips: geef een schaaltje voor de lege vongole schelpen (onhandig zo tussen je pasta), graag niet alleen een klein vorkje maar ook een klein lepeltje bij alle nagerechten. Tiramisu en ijs eet lastig met een vorkje. De bediening was verder erg vriendelijk.
Lu See L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was op een zaterdagavond, erg druk, moest erg lang wachten op de gerechten. Qua Italiaans eten, heb ik elders veel beter gegeten.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heel matig eten. Toen we binnnenkwamen werd gevraagd of we een social deal hadden... nooit van gehoord en nee dus.
Later begreep ik dat er een 3 gangenmenu aangeboden werd voor 17,50 a la carte. Ik begrijp dat je daar geen fatsoenlijk eten voor op tafel kunt zetten. Wij betaalden de hoofdprijs voor 4 voor en 4 hoofdgerechten. Onder andere vitello tonato; droog en smakeloos vlees met een flauwe saus er over, bruschetta met tomaat: hilarisch, 3 enorme witte getoaste boterhammen met niet al te klein gesneden tomaat, caprese, goede kaas maar met radijs en snippertjes wortel (echt!) . Hoofdgerechten waren Babette (niet mals) en gegrilde entrecote (met dikke witte pezen) en een paste fungi die ging maar thuis maak ik hem beter en een zalm die te k
lang gebakken was. Rekening ruim 200,-. Dus misschien toch maar die social deal als je goedkoop wil eten en dan niet teveel drinken! Ik raad in ieder geval dit restaurant niet aan.
Elliz H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Vorige week hier gegeten met een social Deal. Het voordeel is dat je alles van de kaart mag eten. Het eten is niet heel bijzonder. Mijn varkenshaas was kurkdroog en de gorgonzolasaus was nagenoeg niet te vinden. Mijn partner had een ossehaas, wij hadden medium besteld maar deze kwam nagenoeg rauw op het bord. Dat het eten niet duur is, compenseert men bij Donati met de prijs van de wijn. Een glas (niet bijzondere) huiswijn kost 4,75 euro per glas. Ik vind dit erg aan de prijs voor een doorsnee huiswijntje. Daarnaast worden de glazen erg karig ingeschonken. Karig is nog een understatement, met 2 slokken was het glas leeg.
De dames in de bediening zijn heel vriendelijk, of we nog iets willen drinken wordt wel erg vaak gevraagd. En dat begreep ik nadat we de rekening hadden gevraagd.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gemiddelde Italiaan, zeker een stuk beter als in het verleden, restaurant is gezellig bediening en gerechten zijn prima.
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Op een zaterdagavond, de zaak vol. Goed gegeten, prima wijn. Bavette uitstekend. Niet heel goedkoop, maar als de kwaliteit goed is komen we nog eens terug.