Over restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 17:00- 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

robvei .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Afgelopen zondag samen met mijn vrouw voor het eerst meegedaan met de AH restaurantactie en Donati uitgekozen, op loopafstand van huis. Online gereserveerd en op afgesproken tijdstip aangekomen. Verwelkomd door een vrolijke en vriendelijke dame, tafel stond gereserveerd. Wij wilden echter graag een andere tafel, wat direct ok was. Lekkere huiswijn gedronken en onze keuze gemaakt voor het 3-gangen menu. Mijn vrouw had vooraf de courgettesoep en als hoofdgerecht de zalm en ikzelf nam de rundercarpaccio en als hoofdgerecht de kalfsoester. Zowel voor- als hoofdgerecht smakelijk en meer dan voldoende. Mijn vrouw had dus geen plekje meer voor het dessert, ikzelf heb me tegoed gedaan aan een cappuccino. Over het algemeen zeer tevreden met een speciale pluim voor de dames van de bediening, alle drie super!! Zeker waard om nog eens terug te komen.
robvei .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
JaLuKo .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was een prima 3 gangen diner met genoeg keuze en goed advies over de wijn. Het nagerecht de tiramisu viel tegen in smaak en samenstelling, andere nagerecht het chocolade taartje was prima.
Vriendelijk ontvangst en prima service.
Pdekeyzer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij vonden het tegenvallen. We hadden er meer van verwacht. Eten viel tegen. Menu via AH. Bediening was wel goed. Beetje studentenachtig restaurant, zeer jonge medewerkers. Absoluut geen Italiaans sfeertje of smaak. ga hier nooit meer heen.
Ita V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Via de AH restaurantactie dit restaurant gekozen en heerlijk gegeten. We komen hier zeker nog eens terug, ook zonder de actie...
Liekevdh .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met de AH bon een nieuw restaurant uitgeprobeerd. Verassend lekker, op een fijne locatie, goede parkeergelegenheid en leuke sfeer.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Je proeft dat het eten hier met zorg wordt bereid. Al het eten is vers, van een mooie kwaliteit en erg smakelijk. De vitello tonato was heerlijk. Ook de varkenshaas met gorgonzola was erg mals, met lekker knapperig gestoomde groenten. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het restaurant is gezellig en zat helemaal vol op de zaterdagavond dat wij er waren.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vorige week gegeten bij Donati met vriendinnen. Het personeel is zeer vriendelijk en gaf precies de goede hoeveelheid aandacht waardoor je een heerlijke sfeer heb! Ook het eten was verrukkelijk! De bavette is een echte aanrader! We hebben een super avond gehad en komen zeker nog eens terug!
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en verse producten . Hele vriendelijke bediening: netjes maar niet te formeel. Gezellige inrichting en prachtige toiletten (niet heel belangrijk maar laat wel zien dat ze aandacht geven aan de inrichting en hygiene). Meer dan goed, een echte aanrader.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
de bediening was uitermate vriendelijk en de kaart werd goed uitgelegd,
een leuke wijn kaart. en een uitgebreide diner kaart. wij hebben lekker gegeten! zeker een aanrader!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De kaart bevat een keur van prachtige Italiaanse gerechten. Daarbij is de bediening van een goed niveau. Chapeau
Lindsey K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten hier , leuke sfeer , zeker voor herhaling vatbaar! Personeel is vrieneijk en een goed ontvangst
Bvdvelde .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben een superleuke avond gehad. Heerlijk gegeten en een lekkere wijn erbij. Wij waren hier met de AH-bonnen, maar zijn als een vorst behandeld. De porties waren royaal en met zorg bereid. Wij komen hier zeker nog eens terug, ook zonder de kortingsbonnen!
Reinie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was super zowel voor en nagerecht. Ze hadden speciaal voor os Dame Blancheren gemaakt en dat vond ik echt geweldig van ze. Alleen jammer dat de cappuccino lauw was naar voor de rest geef ik jullie een 10.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In eerste instantie leek het erop dat de reservering niet goed was gegaan maar goed opgelost door de gastvrouw.
We hebben lekker gegeten, de sfeer was goed!!
Ik kom zeker nog een keer terug...
Zina W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een goed ontvangst. Bij de deur en netjes begeleid naar tafel, drankjes werden flot opgenomen en we kregen een amuse van het huis, prijs kwaliteit verhoudingen. Liggen goed voor ons zeker voor herhaling vatbaar
N F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
onlangs weer bij donati gegeten en toch weer lekker gezeten, zo te zien gaat het goed met donati want reserveren is zeker nodig, ze zaten namelijk goed vol, ondanks dat het remoerig word in de zaak vind ik het juist wel sfeer hebben de bediening doet uiterst hun best om de avond zo goed mogelijk te laten verlopen en het ons naar de zin te maken, zeker gelukt en een super avond gehad. het eten is iedere keer weer een feestje, de eigenaar staat zelf in de keuken en kwam ook bij ons nog even aan tafel om netjes te vragen of alles naar wens was.( een kok aan tafel is altijd leuk) komen snel weer terug!
K65961a .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant waar ik zeker nog terug kom.
Wel lang moeten wachten op het bestellen van onze order cq het eten zelf. Dit was overigens het wachten wel waard. Heel gezellige klantbediening van met name 1 zeer grappige, vriendelijke en beleefde man.
Vvhn1 N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
na 2 maanden weer een keer langs donati, wat ons opvalt is dat ze erg druk bezig zijn met het veranderen van de zaak, de style van de bord opmaak veranderd ook alles in betere zin, wijnen die tijdelijk geleverd worden zijn super, wederom ons weer vermaakt bij donati
Smannieco .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De bediening was erg vriendelijk, een tikkeltje overdreven zelfs. Eten was van redelijke kwaliteit, zal alleen niet zonder AH bon daar gaan eten dan is het echt veel te duur.
Bon wel goed nakijken, 2 thee besteld en er stonden er 10 op de bon (tikfout?)