Donati

Parkweg 55 2271 AE Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Donati

Henk Lieffering L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Gevarieerde Antipasti.
Asperges van het dagmenu hadden nauwelijks smaak en waren zeer waterig.
Lamsrack prima. Zacht en smaakvol.
Zalm van dagmenu was erg droog en had weinig smaak.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima prijs/kwaliteitsverhouding zeker met gebruik maken van de social deal. Het feit dat je 3 gangen van de kaart kunt kiezen is zeer positief. De gerechten waren prima en verschillen niet van iemand die zonder sociaal deal geboekt heeft. Voorgerecht de coquilles, vervolgens de zeebaars en als afsluiting het kaasplankje. Wijn (Pinot Grigio) was goed en redelijk geprijsd (Euro 4,-- per glas en een fles voor euro 19,50). Verder vermeldenswaardig de jonge maar zeer vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goede prijs/kwaliteit. Flexibel en oplossingsgericht. Gastvrij, vriendelijk en servicegericht. Prima eetadres zonder opsmuk.
hans D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
een goede italiaan met een mooie keuze aan wijn. een redelijk uitgebreide kaart met veel lekkers er op! wij kunnen niet wachten tot de zomer om heerlijk op het terras te kunnen zitten!
pas W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
weer eens bij Donati binnen gelopen, dit keer wat later op de avond we werden zoals gewoonlijk goed ontvangen en naar tafel begeleid,
onze drankjes werden snel opgenomen en de kaart werd gebracht.
vooraf begonnen met een kleine portie pasta, en als hoofdgerecht de overheerlijke runder bavette / varkenshaas. wij hebben weer genoten en raden Donati zeker aan!
mark J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
5 jaar geleden kwamen wij hier maandelijks. Werdt weer eens tijd om te gaan eten. Wat een teleurstelling echt slecht eten. Thuis maak ieder een beter pasta, vlees was er niet te vind en verse pasta hebben ze hier niet van gehoord. Nieuwe eigenaar?
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Een goed Italiaans restaurant met een keur aan lekkernijen op de menukaart,die goed bereid zijn en vriendelijk en verzorgd worden opgediend
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
J
Ni
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht matig. Toen we als dessert kaas wilden bestellen, bleek dat niet goed ingekocht te zijn, dus niet mogelijk. Jammer.
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Fijn restaurant, goed eten, prijs-kwaliteit prima, goede service. Parkeren is wel een drama, openbaar vervoer voor de deur is wel handig
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Prettige sfeer, erg aardige bediening en heerlijk eten.
stormnl .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker eten, goed porties, duidelijk vers bereid, kortom aangenaam en kwalitatief uitstekend. Met drie gangen is het totaal plaatje toch redelijk aan de prijs
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten! Gezellige sfeer en goede huiswijn...Chardonnay.
Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn om de tafel eerder af te ruimen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellige entourage, heerlijke gegeten en een vriendelijke en ongedwongen sfeer. De prijs is zeker in verhouding met de kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar!
pas W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
met een groepje vrienden even binnen gelopen bij donati,
we werden netjes ontvangen en begeleid naar tafel. onze drankjes werden snel opgenomen en geserveerd. de kaart is uitgebreid en bied voldoende keuze we hebben heerlijk gegeten en komen zeker snel weer terug
bianca D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
een echte aanrader voor als je even niet weet waar je trek in hebt.
voor ieder wat wils op de kaart donati heeft een uitgebreide kaart met overheerlijke gerechten wij komen er graag!
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik vond het erg teleurstellend, de kaart was veel kleiner geworden, minder keuze uit de voorgerechten. Het eten was van smaak super maar erg weinig. Voorheen kreeg je veel meer vooral de carpaccio. Toetje was erg lekker, bediening was prima. Geef mij de oude kok maar terug.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima Italiaans eten - heerlijke pasta en risotto en aardig personeel. Wel wat gehorige ruimte...
hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
samen met mijn vrouw voor het eerst in voorburg, langs rijdend bij dit restaurant viel ons meteen de gezellige sfeer op die vanaf buiten duidelijk te zien is. besloten om maar is even binnen te gaan kijken. een mooie zaak die gerund word door jong enthousiast personeel. het eten smaakte prima en de service was goed als we in de buurt zijn komen we graag weer binnen lopen
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij gegeten bij Donati. Het eten was goed maar de service viel heel erg tegen! Het begon al dat de serveerster een vol flesje limonade in de nek van mijn moeder heen gooide. We zaten net en met een doorweekt vest en natte broek begon de avond dus al goed. Verder dan sorry kwam de serveerster niet. Bizar! We hebben zelf maar wat handdoekjes uit de wc gepakt om op te zitten. Ik had gamba’s als hoofdgerecht maar had er geen bakje of doekje bij om je handen schoon te maken. Dit kwam ook niet toen ik er om vroeg. Na het eten een toetje en koffie besteld. De koffie kwam snel, maar het toetje liet maar op zich wachten. Na bij 45 minuten, de koffie was al lang op. Maar gevraagd waar het toetje bleef, ze waren het vergeten. Toen maar zonder toetje de rekening gevraagd. Hier stond een fles wijn op die wij helemaal niet besteld hadden (we hadden überhaupt geen fles wijn besteld)