Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 23:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Perfect restaurant met goed italiaans eten, leuke plek in Voorburg. Fijn terras en goede gastvrije ontvangst. Kortom een aanrader.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Porties zijn prima, wachttijd tussen de gerechten precies goed. Bediening is attent en servicegericht. We komen hier zeer regelmatig en het is eigenlijk altijd goed.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
voor de eerste keer gegeten bij donati, binnen gekomen door een wat oudere zware draai deur (wel super mooi) . goed ontvangen door de gastvrouw en naar tafel begeleid. drankjes werden vlot opgenomen en de menu kaart werd netjes aan tafel uitgelegd, voor ons 2 maal de carpaccio een groot bord met een ruime overheerlijke runder carpaccio. en 2 maal de bavette (wat een heerlijk mals stuk vlees ) een echte aanrader!!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten. Prima antipasti misto, daarna als extra tussengerecht de spaghetti vongole. Hadden we nog nooit gegeten en was erg lekker. De bavette en zeebaars sloten er goed op aan. Het dessert was teleurstellend, met name de tiramisu met mango (!). We hadden er een lekker flesje wijn bij en (gratis) water.
Onder dankzegging aan de AH-actie rekenden we afgerond € 100 af. Herhaling waard.
Thuis gekomen bleek de nota abusievelijk € 10 te hoog, op ons mailtje werd snel en adequaat gereageerd.
We komen sneller terug, benieuwd of een lunch evengoed bevalt.
Triple L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ik kom hier eerlijk gezegd niet graag terug. Het vlees was enorm taai en wordt ongetwijfeld ingekocht voor de laagste prijs en verkocht voor de hoogste prijs. Het toetje was gelukkig wel smaakvol en de bediening deed erg hun best om alles goed te maken. Wat ook jammer was, is dat er binnen geen of zeer zacht muziek wordt gedraaid wat helaas leidde tot weinig tot geen Italiaanse sfeer.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor de eerste keer gegeten. Echt heerlijk! Voorgerecht en hoofdgerechten waren super. Personeel erg vriendelijk. Wij komen terug!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was een zeer geslaagde avond en we konden heerlijk buiten zitten. Super vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk!
hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima gegeten, vriendelijke en attente service. Goede ontvangst. Stoeltjes waren goed in zitcomfort
Ga er nog een keertje eten !
Hans B
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, aardige enthousiaste bediening. Wachttijd was precies goed. Enige tip. We kregen het stokbroodje (wat overigens heerlijk was) vrijwel direct met het voorgerecht. Dat vond ik te snel.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik keek eens rond op de site van Iens voor een restaurant in het centrum van Voorburg, en stuitte op deze gelegenheid. Nou, van die keuze heb ik werkelijk geen tel spijt gehad. Want het eten smaakte op-en-top goed: een kakelverse pasta vooraf naast een salade met hele mooie Parmaham, daarna een dubbele(!) kalfsoester met een unieke smaak en zalige risotto naast een zalmmoot met aparte saffraanrijst. We genoten van álles! Wat vooral opvalt is de relatief jonge bediening die met ruim aantal present is, maar allerminst 'aanwezig' is zonder dat ze ook maar iets uit het oog verliezen: hun vriendelijke, attente houding straalt van ze af!
De prijzen zijn heel redelijk, de porties royaal en onze wijnen waren voldoende smaakvol.
Dus mocht ik nog eens in Voorburg op zoek zijn naar een goed restaurant, dan kom ik heel graag weer langs!
19anne52 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met 4 personen gegeten via Ah restaurantactie. Licht aangepaste maar toch gevarieeerde kaart, voor elk wat wils. Gerechten zagen er mooi uit en waren goed van smaak. De gebakken (rosevelt) aardappeltjes waren niet lekker. Toen we dat doorgaven aan de bediening werd daar serieus op gereageerd. Er volgde een prettige compensatie.
Conclusie: goed restaurant (we aten daar ook enkele keren buiten actie's om) met erg vriendelijke bediening
adrielledehoog .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met de ah actie gegeten. Het eten is heerlijk! Niets dat tegenviel. Alles goed op smaak en goede porties. Lekkere wijn. Inrichting van restaurant vind ik persoonlijk wat ongezellig, weinig Italiaans. Maar Donati is echt een aanrader!
charlie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Bijzonder prettig restaurant met vriendelijke, aandachtige bediening en smakelijk eten dat met zorg bereid is. Goede porties, hoge kwaliteit. Kom hier graag terug!
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten voor de derde keer.
Veel keuzes, goede kwaliteit eten en ook het tapbier en de huiswijn zijn dik in orde.
Het toetje was lekker maar mocht iets ruimer, we denken dat de cheesecake bijna op was ...
Gerdi H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Donati. De bediening was prettig. De gerechten waren van goede kwaliteit. Ik vond het wel een beetje duur.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was prima, mijn voorgerecht carpaccio had iets meer smaak kunnen hebben, maar dat is persoonlijk. Verder vlotte bediening en de acoustiek is verbeterd!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima eten, ruime keuze, vriendelijke en vlotte bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
nel H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We kwamen met een grote groep; de tafel was al gezellig gedekt en de ontvangst was hartelijk, jassen werden aangenomen en er werd geholpen met de mooie, maar zware, draaideur.
Meteen kwam er ook een heerlijke amuse op tafel.
Er werd goed advies gegeven wat betreft de wijnkeuze.
Het was een verrassing dat er zoveel keuzemogelijkheden waren; iedereen kon eten wat hij/zij wilde.
Het eten werd mooi opgediend en was smakelijk. En ook zeker voldoende.
De tiramisu als dessert was anders klaargemaakt dan zoals wij die kennen: met mango. Dat is wel lekker, maar dat verwacht je niet als je tiramisu bestelt en was dus voor enkelen in het gezelschap een beetje teleurstellend.Misschien kan dat op de kaart worden aangegeven?
Lekkere koffie toe maakte het af!
Complimenten aan het personeel en aan de keuken!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Tafel geboekt om zes uur. Drie van ons namen een voorgerecht (inktvisringen) en 1 nam alleen een hoofgerecht.
Ons voorgerecht kwam om half zeven, wat overigens lekker was, maar om het hoofgerecht hebben we uiteindelijk gevraagd omdat het ondertussen 19.40 uur was. En alle mensen die om ons heen zaten (en later gearriveerd waren) al eten kregen en het restaurant verlieten. Men verontschuldigde zich en er was miscommunicatie onder het personeel werd gezegd. Hoofgerecht was kip pesto (kip laten liggen omdat er allemaal peesjes en harde stukjes in zaten, was dus niet goed van het bot gehaald. Pasta met rauwe spinaziebladen.Lasagna die voor 80% uit parmezaan bestond, dus heel zout en heel veel kaas. En een onder gemilddelde risotto). Toetje hebben we maar overgeslagen, want we hadden niet veel hoop meer. Toen ons gevraagd werd of het gesmaakt had hebben we het maar eerlijk gezegd. Personeel is vriendelijk, maar we komen hier nooit meer terug. We kregen koffie/thee van het huis, maar zelfs de cappucino's waren lauw....ter compensatie voor het lange wachten en de mindere kwaliteit van het eten. Jammer we hadden ons er best of verheugd want de recensies op Iens waren goed. Het was wel druk, maar alleen op de vloer liepen ze al met 5 man personeel, dus dat moest te doen zijn. We hebben 93 euro moeten afrekenen. Nog een klein dingetje, klein flesje water 2,75 p.s. Misschien gewoon een kan water van het huis op tafel zetten? Wij gaan niet meer terug, maar wellicht dat Donati toch wat met onze recensie kan doen voor toekomstige gasten.