Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 17:00- 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, keuze en eten was ruim voldoende, leuke gelegenheid, echt een aanrader, kom hier zeker nog eens terug, met of zonder korting.
karelria .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jonge enthousiaste bediening, vriendelijk nooit opdringerig. Mooi opgemaakte gerechten. Uitstekend van kwaliteit.
Een aanrader. Restaurant was helemaal vol tot aan het dessert liep het voor onze tafel ondanks de drukte "op rolletjes" wachttijd op het dessert was wat lang, maar de kwaliteit van o.a. de Tiramisu maakte het volledig goed.
Fred_en_Maja .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was zaterdagavond en het was er druk en lawaaierig. Het eten was goed en juist geprijsd. Door het lawaai konden we amper met elkaar praten. De serveersters deden hun best, maar we moesten redelijk lang wachten tussen de maaltijden. Voor 1 persoon was bij de reservering opgegeven, zo zoutarm mogelijk, maar is dit in alle drukte vergeten. Jammer, maar men bood wel hun verontschuldigingen aan.
El035 V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hadden dit restaurant gekozen vanwege de vele goede recensies. We hadden hoge verwachtingen - mede vanwege de prijs, 37.50 voor 3 gangen - waaraan helaas niet is voldaan. Een tafeltje bij de deur (veel last van tocht), een erg lange wachttijd tussen de gerechten (>1 uur), tegenvallende gerechten (flauwe risotto, vette vis, weinig tot geen groenten bij de gerechten), jonge bediening met weinig ervaring en slechte communicatieve vaardigheden. Hierdoor kregen wij het idee dat er niet goed werd omgegaan met onze klachten. Uiteindelijk is de klacht wel opgepakt, naar ons idee te laat waardoor wij niet met een goed gevoel de deur uit zijn gegaan. Zullen hier niet snel terugkeren.
JbbvM .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer goed gegeten. Welkom goed. We hoefden niet te wachten, er kwam meteen een gastvrouw naar ons toe en wees ons een erg leuk tafeltje aan. Binnen een mum van tijd stond er een amuse op tafel en werd het aperitief gevraagd. De Albert Heijn kaart was goed. Diverse gerechten met veel diversiteit. Het broodplankje leek wat duur, € 4.75 maar hier heb je heel lekker en vers brood voor met tapende en aioli.
De gerechten waren super. We hadden carpaccio en kalfsmuis. De carpaccio kon je met supplement van eendenleverkrullen krijgen. het hoofdgerecht was ook zeer goed, heb alleen de gorgonzola saus gemist, maar het was zo goed dat het eigenlijk niet nodig was.
Het dessert van mij, de cheesecake had iets groter gemogen.

Prijs kwaliteitsverhouding prima. We waren met 7 drankjes, waaronder 5 wijntjes € 92.50 kwijt. Zondag gaan we weer.
hwpaldenhuijsen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met de A.H bon naar DONATIE leuke ongedwongen sfeer, jonge brigade in de keuken, en bediening, stoelen zitten goed erg belangrijk als je ruim 2 uur moet zitten.
Het voorgerecht was een vrije keuze van de kaart, ( speciaal gemaakt voor de A.H GASTEN ) een heerlijke salade van warme gamba's op een bedje van sla met spekjes ,avocado ,courgette, en een heerlijke dressing samen met een heerlijke pinot noir
Het tweede gerecht was een herten biefstukje, met spruitjes, stukjes wortel , en een heerlijke wildjus , apart bij besteld frites, mijn partner had een kalfsoester, met een marsala saus,erg lekker,
Als dessert een chocolade taartje, waar de chocolade uitliep als je het doormidden snee,met een bolletje ijs.
Wanneer je nog bonnen over hebt zou ik ze hier inwisselen
DB58 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, mooi opgemaakte borden! Al met al een zeer geslaagde avond! We komen graag terug!
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteren met een vriendin en schoonmoeder en manlief hier gegeten.
Heerlijk eten en zeer vriendelijke service!!! Blij dat ze in Voorburg zitten!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voor het eerst sinds t
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom weer een fijne avond gehad bij Donati. Bediening en service goed, eten en wijn beide zeer goed! De prijs- kwaliteitverhouding is ook heel goed. Blijft een echte aanrader!
an.tonio .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Na jaren dagelijks langs gekomen en zag dat het altijd druk was de stap gewaagd met de ah restaurantactie gereserveerd.
Het menu was zeer goed en voldoende met een zeer leuke bediening.
Gaan nu vaker met vrienden voor een leuk avondje uit.
robvei .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Afgelopen zondag samen met mijn vrouw voor het eerst meegedaan met de AH restaurantactie en Donati uitgekozen, op loopafstand van huis. Online gereserveerd en op afgesproken tijdstip aangekomen. Verwelkomd door een vrolijke en vriendelijke dame, tafel stond gereserveerd. Wij wilden echter graag een andere tafel, wat direct ok was. Lekkere huiswijn gedronken en onze keuze gemaakt voor het 3-gangen menu. Mijn vrouw had vooraf de courgettesoep en als hoofdgerecht de zalm en ikzelf nam de rundercarpaccio en als hoofdgerecht de kalfsoester. Zowel voor- als hoofdgerecht smakelijk en meer dan voldoende. Mijn vrouw had dus geen plekje meer voor het dessert, ikzelf heb me tegoed gedaan aan een cappuccino. Over het algemeen zeer tevreden met een speciale pluim voor de dames van de bediening, alle drie super!! Zeker waard om nog eens terug te komen.
robvei .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
JaLuKo .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was een prima 3 gangen diner met genoeg keuze en goed advies over de wijn. Het nagerecht de tiramisu viel tegen in smaak en samenstelling, andere nagerecht het chocolade taartje was prima.
Vriendelijk ontvangst en prima service.
pdekeyzer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij vonden het tegenvallen. We hadden er meer van verwacht. Eten viel tegen. Menu via AH. Bediening was wel goed. Beetje studentenachtig restaurant, zeer jonge medewerkers. Absoluut geen Italiaans sfeertje of smaak. ga hier nooit meer heen.
Ita V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Via de AH restaurantactie dit restaurant gekozen en heerlijk gegeten. We komen hier zeker nog eens terug, ook zonder de actie...
Liekevdh .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Met de AH bon een nieuw restaurant uitgeprobeerd. Verassend lekker, op een fijne locatie, goede parkeergelegenheid en leuke sfeer.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Je proeft dat het eten hier met zorg wordt bereid. Al het eten is vers, van een mooie kwaliteit en erg smakelijk. De vitello tonato was heerlijk. Ook de varkenshaas met gorgonzola was erg mals, met lekker knapperig gestoomde groenten. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het restaurant is gezellig en zat helemaal vol op de zaterdagavond dat wij er waren.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vorige week gegeten bij Donati met vriendinnen. Het personeel is zeer vriendelijk en gaf precies de goede hoeveelheid aandacht waardoor je een heerlijke sfeer heb! Ook het eten was verrukkelijk! De bavette is een echte aanrader! We hebben een super avond gehad en komen zeker nog eens terug!