Over het restaurant Donati

Mediteranean flavours

A speical mix of the Italian and French cuisine. You can taste that the dishes have been prepared with care, knowledge and love. The attentive staff will pamper you throughtout the evening so you'll go home with a smile.

Meer informatie over restaurant Donati

Maandag t/m Vrijdag 12:00- 23:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

charlie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Bijzonder prettig restaurant met vriendelijke, aandachtige bediening en smakelijk eten dat met zorg bereid is. Goede porties, hoge kwaliteit. Kom hier graag terug!
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten voor de derde keer.
Veel keuzes, goede kwaliteit eten en ook het tapbier en de huiswijn zijn dik in orde.
Het toetje was lekker maar mocht iets ruimer, we denken dat de cheesecake bijna op was ...
Gerdi H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Donati. De bediening was prettig. De gerechten waren van goede kwaliteit. Ik vond het wel een beetje duur.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was prima, mijn voorgerecht carpaccio had iets meer smaak kunnen hebben, maar dat is persoonlijk. Verder vlotte bediening en de acoustiek is verbeterd!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prima eten, ruime keuze, vriendelijke en vlotte bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
nel H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We kwamen met een grote groep; de tafel was al gezellig gedekt en de ontvangst was hartelijk, jassen werden aangenomen en er werd geholpen met de mooie, maar zware, draaideur.
Meteen kwam er ook een heerlijke amuse op tafel.
Er werd goed advies gegeven wat betreft de wijnkeuze.
Het was een verrassing dat er zoveel keuzemogelijkheden waren; iedereen kon eten wat hij/zij wilde.
Het eten werd mooi opgediend en was smakelijk. En ook zeker voldoende.
De tiramisu als dessert was anders klaargemaakt dan zoals wij die kennen: met mango. Dat is wel lekker, maar dat verwacht je niet als je tiramisu bestelt en was dus voor enkelen in het gezelschap een beetje teleurstellend.Misschien kan dat op de kaart worden aangegeven?
Lekkere koffie toe maakte het af!
Complimenten aan het personeel en aan de keuken!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Tafel geboekt om zes uur. Drie van ons namen een voorgerecht (inktvisringen) en 1 nam alleen een hoofgerecht.
Ons voorgerecht kwam om half zeven, wat overigens lekker was, maar om het hoofgerecht hebben we uiteindelijk gevraagd omdat het ondertussen 19.40 uur was. En alle mensen die om ons heen zaten (en later gearriveerd waren) al eten kregen en het restaurant verlieten. Men verontschuldigde zich en er was miscommunicatie onder het personeel werd gezegd. Hoofgerecht was kip pesto (kip laten liggen omdat er allemaal peesjes en harde stukjes in zaten, was dus niet goed van het bot gehaald. Pasta met rauwe spinaziebladen.Lasagna die voor 80% uit parmezaan bestond, dus heel zout en heel veel kaas. En een onder gemilddelde risotto). Toetje hebben we maar overgeslagen, want we hadden niet veel hoop meer. Toen ons gevraagd werd of het gesmaakt had hebben we het maar eerlijk gezegd. Personeel is vriendelijk, maar we komen hier nooit meer terug. We kregen koffie/thee van het huis, maar zelfs de cappucino's waren lauw....ter compensatie voor het lange wachten en de mindere kwaliteit van het eten. Jammer we hadden ons er best of verheugd want de recensies op Iens waren goed. Het was wel druk, maar alleen op de vloer liepen ze al met 5 man personeel, dus dat moest te doen zijn. We hebben 93 euro moeten afrekenen. Nog een klein dingetje, klein flesje water 2,75 p.s. Misschien gewoon een kan water van het huis op tafel zetten? Wij gaan niet meer terug, maar wellicht dat Donati toch wat met onze recensie kan doen voor toekomstige gasten.
mark D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
met koningsdag bij Donati eten. in middag hebben wij heerlijk bij de voordeur gestaan voor een drankje en een hapje deze werden bereid op de BBQ. gelijk gereserveerd voor het diner voor 18:30 het diner was al in volle gang en we kwamen een drukke zaak binnen. ondanks de drukte werden we netjes begeleid naar tafel, werden onze jassen opgehangen en onze drankjes opgenomen. mooie flessen water op tafel waar van ik het merk nog nooit gezien had een lekkere fles wijn eer bij en voor de kids wat fris. we hebben genoten van de asperges met lam en zalm. de kinderen van de pasta's en opa en oma van de truffel risotto en de saffraan. super avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar
lienver67 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het eten was heerlijk en het was gezellig fijn en gezellige bediening. Top komen zeker nog een keer terug.
Hopelijk is het dan warmer zodat we buiten kunnen zitten.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Eten was erg flauw smaakloos echt erg jammer
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Gister weer een keer bij Donati gegeten, want ons direct opviel was dat het terras vernieuwd is. En de menu kaart ook weer vervangen is.
Vooraf 2x de petinni en als hoofdgerecht de tonijn en de kwartel. Mooie verse kwaliteit en goed bereid. Komen snel weer!
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De porties van de hoofdgerechten waren verschillend. We misten de groente bij de hoofdgerechten. Nagerechten waren prima verzorgd en erg smakelijk.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk om je echt welkom te voelen. Met 7 man prima AH-menu gegeten. Voldoende keus en ook geen probleem om met een allergie te komen. Vooraf had ik een heerlijke caprese met fantastische burrata, geweldig van smaak. Andere gasten hadden ook lekkere gerechten als vitello en carpaccio. De hoofdgerechten waren eveneens goed van smaak en mooi gepresenteerd. Opvallend anders was de tiramisu, maar zeker niet minder lekker. Was een goed diner met prima bediening. Het interieur zou misschien wat gezelliger kunnen.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Tijdens eerder bezoek genoten van heerlijke gerechten. Maar gisteren hebben wij ervaren dat de kok soms ook poging doet haut cuisine te koken. Dat leidt echter tot erg kleine porties en een erg minimaal gerecht. Bijv. 1 moot gebrande makreel met eigenlijk niets er bij.... En lamsvlees (1 mini-cotelette + 2 mini-filets) met nauwelijks groente en/of saus. Dit soort gerechten past niet bij dit type restaurant. Mijn vriendin had wel kalfsvlees met heerlijke risotto. Wijnen zijn lekker maar duur € 4,25/4,75 per (niet al groot) glas. Ondanks dat het vrij rustig was, was de bediening niet erg alert en moest ik flink moeite doen om aandacht te trekken. Bediening is wel erg vriendelijk. Tiramisu met mango was overheerlijk. Tochtende antieke draaideur is niet zo comfortabel. Tijdens eerder bezoek was de zaak erg lawaaiig. Ook staan er enkele 2 persoonstafeel zeer dicht op elkaar. AH-menu zou € 37,50 p.p. volgens de kaart moeten kosten...., wat echt veel te duur was. Met 2e persoon gratis was de prijs/kwaliteit wel goed.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hebben erg lekker gedineerd, prettige bediening en goede service. Alleen jammer genoeg wel erg rumoerig aangezien we vlakbij een groep behoorlijk luidruchtig gezelschap zaten; converseren met elkaar was wel behelpen.
bas H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met Valentijnsdag gegeten bij Donati, uiteraard zat het weer helemaal vol. Een mooi menu was samengesteld met een super mooie wijn. Ook konden we de keuze maken voor á la carte. Wij kozen voor het menu. Vooraf 2 x de Carpaccio tartaar en als hoofdgerecht een onwijs mooi gerecht met lamsfilet en lamskotelet. Mooi bereid en erg mals. Het dessert was een plaatje. In het midden de beroemde chocolade. Bol die smelt als er warme chocolade overheen gegoten word. Wij hebben genoten en komen zeker weer terug
etermolen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
heerlijk gegeten,gastvrij ontvangen , vooraf antipasti heerlijke hapjes voor beiden mijn vrouw lekkere varkenshaas met pancetta en groene asperges en roseval aardappeltjes en ik heerlijke australische bavet met eendenlever en rosevalaardappeltjes en truffel rissoto en toe hadden we een heerlijk chocolade taartje uit de oven kortom allemaal voor herhaling vatbaar a en e termolen
n F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
gister bij donati gegeten, het was erg druk dus het duurde allemaal wel wat langer, jonge bediening die zeker hun best deden om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin had, het eten was prima en ook de keuken had het denk ik wel even zwaar ook hier duurde het eten wat langer. totaal niet erg want wat uit de keuken kwam was van prima kwaliteit. niks te klagen en snel weer langs bij donati
benita123 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op ons verzoek bij de reservering een tafeltje in de erker gekregen. (Bij de draaideuringang kan het nl. erg tochten)
De makreelfilet van het voorgerecht was -anders dan verwacht- rauw ( zoals een zoute haring ) en dat had ik graag van te voren willen weten. Hij was wel perfect graatloos!
L W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanavond bij Donati gegeten. Vanaf binnenkomst ruim twee uur en een kwartier gewacht op het eten. Pasta was niet goed gaar, de rest van het eten was ook wat lafjes. De kou van de tochtige draaideur blies ondertussen onder de tafel door. Onderbezette en wat onervaren maar vriendelijke bediening/keukenbrigade. Jammer, er is best wat van te maken, maar ze zijn er nog niet..