Donatello's

Tongersestraat 30 6211 LN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Donatello's

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in het gezellige Maastricht, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten! Tevens mogelijk om gebruik te maken van ons all you can eat arrangement.

Meer informatie over restaurant Donatello's

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
7,1
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, tempo lag hoog, er werd snel afgeruimd. Personeel was niet erg ervaren. Maar dat deed niets af aan het lekkere eten. Prijs kwaliteit zeer goed.
Lily P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gezellig gedineerd met mijn jarige zoon. Leuk dat hier aandacht aan wordt besteed door het ijsje op te fleuren door een vuurwerk sterretje
graag gedaan en bedankt voor de leuke recensie.
Charisma D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Het eten was met één woord heerlijk! Personeel was erg vriendelijk en het is een perfecte romantische locatie voor koppels! Hier kom ik zeker weer terug! Een aanrader dus!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten in een prima sfeer!
Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Mikel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten was niet lekker en hebben super lang moeten wachten bij een opmerking naar het personeel werden we afgesnauwd. Komen hier zeker nooit meer!
sharon H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik vond het eten lekker, de bediening leuk. Alleen een beetje jammer dat de stoelen al op de tafels stonden terwijl wij een dessert waren aan t eten. Wacht de volgende keer even tot de gasten de zaak hebben verlaten, komt een beetje raar over zo
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een erg grote zaak met naar
verhouding weinig personeel. Goedkoop restaurant en dan mag je ook niet top verwachten. Het voorgerecht (Garnaaltjes met knoflook en een leuke dressing) was prima. Ik had als hoofdgerecht pizza diavola en ik moet eerlijk zeggen dat ik beter heb gehad. Al met al niet mis als je naar prijs kwaliteit verhouding kijkt. Het restaurant is populair onder studenten en je snapt al snel waarom. De bediening was vriendelijk, maar zeker niet snel. We hebben vaker te lang moeten wachten. Kort samengevat: prima eten voor weinig geld, maar verwacht niet teveel.
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met de social deal bonnen hier gaan eten. We waren al eens hier in de zaak geweest en dat was goed bevallen. Deze keer een iets mindere ervaring. Allereerst moesten we een dik half uur wachten op ons voorgerecht. Carpaccio en een soepje. Dat zou toch redelijk snel klaar kunnen zijn ? Als het nu ook nog druk zou zijn had ik er nog vrede mee, maar dit was wel erg lang. Beide voorgerechten smaakten overigens uitstekend. Als hoofdgerecht kozen we een biefstuk met kruidenboter en Penne met aubergine en courgette. Dit laatste was dik in orde en goed op temperatuur. Echter mijn biefstuk was dusdanig afgekoeld dat de kruidenboter niet meer smolt. Dus dat was minder. Voor de rest een leuke zaak met vriendelijk personeel. Deze keer een paar minpuntjes, maar die zijn te verwaarlozen.
annewinkens .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met een (grote!) groep vriendinnen gaan eten voor een verjaardag. Het was erg gezellig, eten was meer dan prima en de service was goed. Ook voor een vriendin met diabetes en meerdere allergieën werd er alles uit de kast gehaald. We zaten helaas wel boven in het pand - hier is het een stuk ongezelliger dan beneden. Ook leuk; ze bestonden 5 jaar, en gaven door middel van lootjes trekken een gratis diner weg (heel toepasselijk (toeval?) ging dat naar hun vaste klant, wat iedereen ook terecht vond).
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een paar dagen terug gaan dineren bij Donatello's. Rondom de Tongersestraat is voldoende parkeergelegenheid waardoor het zeer aantrekkelijk is om daar een hapje te komen eten. De prijzen van Donatello's zijn erg laag, maar op het moment dat je er zit begrijp je waarom. Bediening: voor de helft ingevuld met jonge, onervaren, niet-geinterreseerden part-timers kijken langs je heen. We hebben ongeveer 25min. op de kaart zitten te wachten. Daarna nog even lang op de rekening.
Het eten viel voor mij persoonlijk tegen. Mijn pasta was helaas overcooked, paprika in schijfjes gesneden wat ik persoonlijk helemaal niks vond en kip was ook droog, jammer. Mijn gezelschap had een trio van vlees en dat beviel naar zijn mening goed.
Ik ben in ieder geval niet overtuigd, jammer!
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Lekker gegeten met de social deal bonnen bij Donatello's.
We waren hier nog nooit geweest en hadden hier goede dingen over gehoord.
Ik had de garnalen, maar zal de volgende keer iets anders nemen, maar dat is een kwestie van smaak. Voor de rest alles in orde, vriendelijk personeel en lekker eten.
Een aanrader dus .
andre-anita .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ik had de salmone alla portofino genomen met frietjes en salade met een glas chardonay en als dessert panna cotta, was allemaal heel smakelijk en de hoeveelheid was ook genoeg. Mijn man had hetzelfde hoofdgerecht alleen als dessert coppa di nocci, Ook erg lekker. Vriendelijke bediening. ( met name Toos, had haar naam gevraagd). Wij gaan zeker terug.
Bedankt voor jullie recensie. Graag tot een volgende keer
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Als het kon zou het 3 X11 zijn.
Heel prettige sfeer,goede ambiance.Heel prettige en vriendelijke bediening,en het eten was heerlijk.
Mijn partner een vegatarische pasta,voor mij gegrild vlees,beiden een heerlijke tomatensoep vooraf.Op een maandag avond gezellig druk.
Dat het nog bestaat en voor dat geld. Werkelijk heel vriendelijke en goede bediening die verdienden een flinke tip.!
Nicolewij .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Leuk en lekker restaurantje. Het verbaasde me dat je voor die prijs zó lekker kunt eten! Ook de bediening was vlot en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Ik vind Donatello's een prima tent. Van maandag tot en met donderdag kan je hier voor 12,50 een driegangenmenu eten. Er kan worden gekozen uit 4 vaste voorgerechten en 2 vaste nagerechten en de elke pasta en pizza van de kaart. (de kaart die op de website staat was verouderd) De broccolisoep was lekker, niet erg bijzonder. het nagerecht was oké, we hadden duidelijk liever een ander toetje gekozen. Maar de pizza carpaccio en de pasta met biefstuk waren ontzettend lekker! De bediening vriendelijk al duurde het vrij lang voordat we onze drankjes kregen en werden opgenomen, maar later hoorden wij dat de ober daar pas voor de tweede keer aan het werk was. Er hing een gezellige sfeer, een beetje eetcafé-achtig.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Vlot na het winkelen bij dit pizza restaurant naar binnen gelopen. De zaak bleek vol te zitten met Grouponners die €13,50 voor 3 gangen hadden betaald. In het restaurant zelf kosten 3 gangen door de week €12,50 wat natuurlijk geen geld is.

Wij hebben ons beperkt tot pizza's; niks mis met een goede pizza. Helaas ging met de bestellingen van alles mis, verkeerde bodems en verkeerde toppings en verkeerde combinaties.
Op onze opmerking dat dingen wellicht waren verwisseld werd warrig en niet attent gereageerd.

Afijn, de pizza's waren prima, beetje aan de kleine kant, en vooral waar voor het geld voor de €7,50 die voor een pizza gevraagd wordt.

De inrichting is eenvoudig maar prima in orde.
De bediening is niet echt geweldig. De dames doen hun best, te vaak wordt redelijk dwingend gevraagd of er nog iets gedronken wordt.
In de bediening missen we iets van een Mestreechse sfeer, het was voor ons een beetje te Noord Hollands.
Wij hebben inderdaad een actie lopen met social deal deze gaat echter officieel pas in vanaf 2 januari. Omdat er toch al wat mensen gereserveerd hadden via het social deal systeem hebben we deze mensen eerder laten komen. Op 30 december waren dat er precies 2. Wij vinden het jammer als er dingen mis gaan en horen dat graag op de avond zelf zodat wij het ter plekke op kunnen lossen.
Joseph K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Prijs / kwaliteit is perfect. Wij hebben er heerlijk gegeten. Wijn is goed.
Personeel erg vriendelijk. Ambiance gedateerd, eenvoudig maar goed.
ShaMan .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Prima restaurant. Met zn twee gegeten. De bediening is erg vriendelijk en snel.
De steak was super! zo mals en lekker ben ik ze niet vaak tegengekomen.
De pizza was wat aan de kleine kant, maar erg lekker.
De prijzen zijn ' normaal' in de regio, maar goedkoop in vergelijking met Amsterdam/Rotterdam.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Donatello's heeft zeer lage prijzen, logischerwijs is het eten dan ook niet geweldig. Maar de pizza's zijn erg lekker en ze hebben veel en moderne keuze aan de ingredienten voor op de pizza. Je kan het ook helemaal zelf samenstellen. Beetje jammer: als je een ingredient op een pizza weghaalt en een andere ervoor in de plaats vraagt moet je hiervoor betalen. Pasta en andere gerechten zijn van mindere kwaliteit dan de pizza's. Maar allemaal zeer goedkoop en wel smakelijk. Buiten is er een terras.. Binnen gewoon normaal bruin interieur, niks bijzonder. Service is niet proffesioneel. Na 3 keer vragen om een menukaart hadden we nog steeds geen kaart. Ze zijn wel allemaal vriendelijk en correct. Voor een goedkoop maar leuk avondje uit is Donatello's prima geschikt.
Dave156 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Van het eten in dit restaurant moet je niet al te veel verwachten, maar wat wil je ook voor die prijs. De pizza's zijn vrij klein. Beste keus is nog een lasagne, die kun je moeilijk verprutsen. De bediening is wel oké, al vind ik het altijd storend als ze direct gaan tutoyeren. De inrichting is vrij standaard, niet veel op aan te merken.