Donatello's

Tongersestraat 30 6211 LN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Donatello's

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in het gezellige Maastricht, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten! Tevens mogelijk om gebruik te maken van ons all you can eat arrangement.

Meer informatie over restaurant Donatello's

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Aldegonda S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Het personeel is erg vriendelijk. Prijs kwaliteit is prima. Ik vond het erg snel gaan. Voor en hoofdgerecht. Helaas hadden ze ons nagerecht vergeten te serveren. Dus tussen de tweede en derde gang zat héél lang
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Met SD een 3 gangen menu. Restaurant is ongeorganiseerd en bediening is vriendelijk maar bestelde brood bij voorgerecht niet geserveerd. Wachten op drankje duurt lang. De gerechten zijn Makro klaar, basic basic eten. Geen smaak aan de gerechten, buiten de flessen kant en klaar sauzen. Nooit meer!
Maud D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Aardige bediening. Prijs kwaliteit is in verhouding.
Verbeterpuntje soep zou warmer geserveerd kunnen worden.
Louis D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Goede bediening, zakelijk maar leuk. Goede prjjs- kwaliteitverhouding.
Jeanne A.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De bediening kan beter. Lang moeten wachten.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eerlijk eten voor een goede prijs in een gezellige ambiance. Goede bediening.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker gegeten. Vreemd dat bij het 3 gangen keuze menu bijna overal voor moet worden bijbetaald. Maak het dan gewoon €5 duurder komt heel anders over.
Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten, een echte aanrader
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten. We hebben gekozen voor het all-inn concept. Je kunt dan voor € 23,50 alle gerechten van de kaart bestellen. De gerechten zijn dan aangepast tot “kleine hapjes”. Je kunt vervolgens onbeperkt twee gerechtjes per persoon per keer bestellen. Alle hapjes, koude voorgerechten, visgerechtjes, de mini pizza’s, vlees- of pastagerechtjes alles smaakte bijzonder lekker. Bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een minpuntje is dat de toiletten in de kelder zijn en alleen per trap bereikbaar. Dit is voor minder valide mensen erg lastig.
Titia E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Fijne avond en gesprek voeren ging helemaal goed, geen storende geluiden.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Pasta Gemberetti erg flauw van smaak, bediening prima!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met kleindochter gegeten bij Donatello’s. Prima prijs kwaliteit. Er zit erg veel snelheid in het serveren, mag iets rustiger....vriendelijk personeel.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We deden een paar daagjes Zuid-Limburg en toevallig was de AH-restaurantactie nog geldig. Normaal verwacht ik (als foodie) niet zoveel van de restaurants die daaraan mee doen, maar mijn bezoek hier was boven verwachtingen! De bediening was aardig en snel. Ik bestelde tomatensoep met basilicum. Dit was enorm lekker! Je zag/proefde echt dat het huisgemaakt was. Mijn hoofdgerecht waren de varkensmedaillons in rode wijnsaus met champignons. Was ook lekker, alleen ik miste nog iets neutraals erbij, zoals aardappels of rijst. En iets meer groenten. Nu was het een bord vol vlees en saus (maar het was wel lekker dus). Als toetje had ik coppa di noci: walnotenroomijs met gemengde nootjes, karamelsaus en slagroom. Ook smakelijk. Al met al was het eten boven verwachtingen. Ook vond ik de aankleding leuk/gezellig. Er stond muziek aan, maar niet hard. Dat vond ik wel fijn, ik ben er niet zo van als de muziek erg hard staat, zodat je zowat moet schreeuwen om elkaar te horen. We zaten trouwens wel bij de deur, waardoor we het beiden nogal koud hadden.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wel hebben all you can eat gehad was echt lekker een aanrader
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten voor goede prijs. Pure ingrediënten, fijne en vriendelijke bediening. Altijd constant qua kwaliteit.
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
eerder geweest bij Donatello Nijmegen. Ruime porties, aangekleed met brood op tafel, olie e.d.
Nu hele kleine porties, weinig sfeer, kaal. Dat stelt teleur.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed en gezellig restaurant, kan ik iedereen aanraden.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk op het terras kunnen zitten, helaas liet de kwaliteit van het personeel en de service te wensen over en was het kwaliteit van het eten maar redelijk.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, tempo lag hoog, er werd snel afgeruimd. Personeel was niet erg ervaren. Maar dat deed niets af aan het lekkere eten. Prijs kwaliteit zeer goed.