Donatello's

Tongersestraat 30 6211 LN Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Donatello's

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in het gezellige Maastricht, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten! Tevens mogelijk om gebruik te maken van ons all you can eat arrangement.

Meer informatie over restaurant Donatello's

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 21:30
Let op, het is niet mogelijk om een tafel op het terras te reserveren. Indien er plek is kunt u daar wel plaatsnemen.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De gerechten waren wederom erg goed. Niet meer de 'keten-pizza's' van vroeger en ook de soep, het vlees en pasta waren erg lekker.
Jammer dat het bij de bestellingen van de drankjes wat minder goed ging: tot 2x toe moeten herinneren aan verzochte extra drankjes, dan een verkeerde bestelling bezorgd krijgen en vervolgens op de rekening een extra drankje aangetroffen, dat niet werd besteld.. Het zal aan de drukte hebben gelegen. :)
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede en leuke bediening , mooie sfeer , genoeg keuze in gerechten, een aanrader voor een avondje uit eten.
Sannne W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hier gegeten met de AH-actie. Goede wijnen voor een prima prijs. Service begon erg traag en niet heel vriendelijk, maar het was erg druk op dat moment. Later was de service een stuk beter. Voor een leuke prijs goed gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding is prima! We vonden het alleen wel erg warm in het restaurant.
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben genoten van de heerlijke gerechten! Vooral de pizza met dunne en super smaakvolle bodem was favoriet!!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Vriendelijke service, tegen het eind van de avond ging het allemaal wel wat lang duren. Lekker eten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk voorgerecht meloen met ham. Smakkelijke Spaghetti, tagliatelli en een lekker voorgerecht.
Ingmar W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
vriendelijk personeel. prima prijs/kwaliteit
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Snelle en leuke bediening. Knus en gezellige inrichting. Het eten was voldoende en erg lekker.
M.B. D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Wij hebben boven verwachting heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel.
Wij komen hier zeker weer terug als wij weer in Maastricht zijn
Leandro N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Hartelijk dank
M-L. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We waren aangenaam verrast door de ontvangst, de service, het eten, kortom alles was in orde en dat ondanks de drukte. Klasse!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bijzonder gezellig restaurant. Het eten was redelijk. De risotto aan de vette kant. Wij aten hier met de AH bonnen en kregen de prijs van een drie-gangen menu à 15,95 korting. Gunstige prijs voor een drie gangen menu. De bediening en sfeer waren uitstekend.
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We waren met 8 personen en hadden begrepen dat we maar met 2 ah kaarten mochten eten bleek met 4 maar kaarten lagen in hotel. Het was geen probleem en de bediening was prima.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gegeten, vlotte en vriendelijke bediening!
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuke zaak! Aangenaam verrast. Het eten was heerlijk! Ook glutenvrij. De service was ondanks 2 hele grote gezelschappen snel en vriendelijk. Je merkte er haast niets van, chapeau voor de chefs. Kom er zeker nog een keer.
PETER S.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben gezellig gegeten met z'n vijven. De ene vond het wat lekkerder dan de andere. Na een proefrondje merkte ik dat het ene gerecht duidelijk meer smaak had dan het andere. Het leek mij dat het ene gerecht door een andere kok gemaakt zou kunnen zijn dan het andere en dat daarmee de kwaliteit van de gerechten niet consistent was. Toen mijn vriendin en ik een paar weken daarvoor met z'n tweeën waren komen eten, waren we positief verrast door de kwaliteit. Deze keer viel dat helaas een beetje tegen.
B.hofman H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zalig gegeten met de AH actie, antipasta vis was rijk van smaak, mooi opgemaakt en portie ruim voldoende. De pizza’s zijn lekker dun en ook enorm lekker. De tiramisu ook
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker eten gezellige inrichting vriendelijk personeel uitstekende locatie om lekker te ontspannen!