Donatello's

Tongersestraat 30 6211 LN Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Donatello's

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in het gezellige Maastricht, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten! Tevens mogelijk om gebruik te maken van ons all you can eat arrangement.

Meer informatie over restaurant Donatello's

maandag t/m woensdag 16:30 - 21:30 donderdag t/m zondag 12:00 - 21:30
Let op, het is niet mogelijk om een tafel op het terras te reserveren. Indien er plek is kunt u daar wel plaatsnemen.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Gidi M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
J. H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten. Vooraf in knoflookboter gebakken garnalen en een salade caprese, als hoofgerecht twee pizza’s met rosbief en carpaccio en toe allebei een bol ijs. Die met noten was verrassend lekker, de dmae blanche was zoals verwacht, maar werd wel - afwijkend - in een glas geserveerd. Erbij dronken we een lekkere nero d’avola. Het enige minpunt vond ik dat je voor het water moest betalen, ik wil gewoon-bijna- gratis kraanwater!
Carin J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekkere kaart en heel betaalbaar, heerlijk gegeten alleen voor een fles water 750 ml naturel ruim €5 is dan wel veel geld
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Gezellig restaurant en heerlijk eten! Vriendelijke bediening!
Angelina D.
Lekker gegeten. Fijne sfeer
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Leuk opgeknapte zaak! Netjes, heerlijk en goede service!
Wij komen er heel graag!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Alles prima behalve de temperatuur in het restaurant. Die was niet behaaglijk.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Hebben heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs. Vonden het allemaal een beetje krap gezien de ruimte. Verder was het prima in orde. Zeer goede en vriendelijke bediening. Komen op termijn nogmaals bij jullie dineren!!
Mona B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wij waren met 6 personen via de AH restaurant actie. 2 personen kregen een verkeerd voorgerecht waardoor we niet samen aten. De carpaccio was ontdooid, en daardoor zeer smakeloos. De pizza die aangepast zou worden, was niet aangepast. Drankjes duurden lang terwijl het niet druk was. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. Jammer...
Dione V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Erg krap
M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Onvriendelijke oudere dame in de bediening, carpaccio van slechte kwaliteit (net plastic), pasta veel te gaar. Jammer.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
We hebben h8er heerlijk gegeten in ontspannen sfeer en fijne bediening
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Vond de gerecht redelijk. Warm bord onder de capaccio , niet echt de bedoeling denk ik. Moest voor veel gerechten extra bijbetalen. Niet voor herhaling vatbaar
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Leuk restaurant met lekkere pizza’s. Wordt hard gewerkt door vriendelijk personeel. Gevarieerde klandizie (gezinnen, studenten, 50+). Prijs/kwaliteit goed.

Wat minder?
- Restaurant bestaat uit een voor en een achterdeel. Voorin zitten is leuker/knusser. Achterin is de accoustiek slechter (veel geluid) en is het ongezelliger. Cijfer inrichting en sfeer slaat op achterste deel, waar wij zaten.
- Carpaccio vrij duur voor wat je krijgt.
- Toiletten aan eind avond niet meer netjes.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Prima
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Prima eten maar de wachttijd was wel erg lang. De bediening was aardig.
Pien M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Ze waren onze bestelling kwijtgeraakt of vergeten.....hebben heel lang zitten wachten....dat was heel naar want we hadden een vervolgafspraak. Wel twee glazen wijn niet op de rekening gezet! Dank daarvoor
Gerrit F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Erg leuke locatie om Italiaans te eten dit restaurant. We konden kiezen uit een zeer uitgebreide kaart. Met een kleine bijbetaling was de kaart nog uitgebreider. Vriendelijke bediening. Een aanrader.