Donatello's

Tongersestraat 30 6211 LN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Donatello's

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in het gezellige Maastricht, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten! Tevens mogelijk om gebruik te maken van ons all you can eat arrangement.

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
7,1
7,1
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wel hebben all you can eat gehad was echt lekker een aanrader
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten voor goede prijs. Pure ingrediënten, fijne en vriendelijke bediening. Altijd constant qua kwaliteit.
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
eerder geweest bij Donatello Nijmegen. Ruime porties, aangekleed met brood op tafel, olie e.d.
Nu hele kleine porties, weinig sfeer, kaal. Dat stelt teleur.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed en gezellig restaurant, kan ik iedereen aanraden.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk op het terras kunnen zitten, helaas liet de kwaliteit van het personeel en de service te wensen over en was het kwaliteit van het eten maar redelijk.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, tempo lag hoog, er werd snel afgeruimd. Personeel was niet erg ervaren. Maar dat deed niets af aan het lekkere eten. Prijs kwaliteit zeer goed.
Lily P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gezellig gedineerd met mijn jarige zoon. Leuk dat hier aandacht aan wordt besteed door het ijsje op te fleuren door een vuurwerk sterretje
graag gedaan en bedankt voor de leuke recensie.
Charisma D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Het eten was met één woord heerlijk! Personeel was erg vriendelijk en het is een perfecte romantische locatie voor koppels! Hier kom ik zeker weer terug! Een aanrader dus!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten in een prima sfeer!
Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Mikel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten was niet lekker en hebben super lang moeten wachten bij een opmerking naar het personeel werden we afgesnauwd. Komen hier zeker nooit meer!
sharon H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik vond het eten lekker, de bediening leuk. Alleen een beetje jammer dat de stoelen al op de tafels stonden terwijl wij een dessert waren aan t eten. Wacht de volgende keer even tot de gasten de zaak hebben verlaten, komt een beetje raar over zo
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een erg grote zaak met naar
verhouding weinig personeel. Goedkoop restaurant en dan mag je ook niet top verwachten. Het voorgerecht (Garnaaltjes met knoflook en een leuke dressing) was prima. Ik had als hoofdgerecht pizza diavola en ik moet eerlijk zeggen dat ik beter heb gehad. Al met al niet mis als je naar prijs kwaliteit verhouding kijkt. Het restaurant is populair onder studenten en je snapt al snel waarom. De bediening was vriendelijk, maar zeker niet snel. We hebben vaker te lang moeten wachten. Kort samengevat: prima eten voor weinig geld, maar verwacht niet teveel.
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met de social deal bonnen hier gaan eten. We waren al eens hier in de zaak geweest en dat was goed bevallen. Deze keer een iets mindere ervaring. Allereerst moesten we een dik half uur wachten op ons voorgerecht. Carpaccio en een soepje. Dat zou toch redelijk snel klaar kunnen zijn ? Als het nu ook nog druk zou zijn had ik er nog vrede mee, maar dit was wel erg lang. Beide voorgerechten smaakten overigens uitstekend. Als hoofdgerecht kozen we een biefstuk met kruidenboter en Penne met aubergine en courgette. Dit laatste was dik in orde en goed op temperatuur. Echter mijn biefstuk was dusdanig afgekoeld dat de kruidenboter niet meer smolt. Dus dat was minder. Voor de rest een leuke zaak met vriendelijk personeel. Deze keer een paar minpuntjes, maar die zijn te verwaarlozen.
annewinkens .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met een (grote!) groep vriendinnen gaan eten voor een verjaardag. Het was erg gezellig, eten was meer dan prima en de service was goed. Ook voor een vriendin met diabetes en meerdere allergieën werd er alles uit de kast gehaald. We zaten helaas wel boven in het pand - hier is het een stuk ongezelliger dan beneden. Ook leuk; ze bestonden 5 jaar, en gaven door middel van lootjes trekken een gratis diner weg (heel toepasselijk (toeval?) ging dat naar hun vaste klant, wat iedereen ook terecht vond).
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een paar dagen terug gaan dineren bij Donatello's. Rondom de Tongersestraat is voldoende parkeergelegenheid waardoor het zeer aantrekkelijk is om daar een hapje te komen eten. De prijzen van Donatello's zijn erg laag, maar op het moment dat je er zit begrijp je waarom. Bediening: voor de helft ingevuld met jonge, onervaren, niet-geinterreseerden part-timers kijken langs je heen. We hebben ongeveer 25min. op de kaart zitten te wachten. Daarna nog even lang op de rekening.
Het eten viel voor mij persoonlijk tegen. Mijn pasta was helaas overcooked, paprika in schijfjes gesneden wat ik persoonlijk helemaal niks vond en kip was ook droog, jammer. Mijn gezelschap had een trio van vlees en dat beviel naar zijn mening goed.
Ik ben in ieder geval niet overtuigd, jammer!
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Lekker gegeten met de social deal bonnen bij Donatello's.
We waren hier nog nooit geweest en hadden hier goede dingen over gehoord.
Ik had de garnalen, maar zal de volgende keer iets anders nemen, maar dat is een kwestie van smaak. Voor de rest alles in orde, vriendelijk personeel en lekker eten.
Een aanrader dus .
andre-anita .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ik had de salmone alla portofino genomen met frietjes en salade met een glas chardonay en als dessert panna cotta, was allemaal heel smakelijk en de hoeveelheid was ook genoeg. Mijn man had hetzelfde hoofdgerecht alleen als dessert coppa di nocci, Ook erg lekker. Vriendelijke bediening. ( met name Toos, had haar naam gevraagd). Wij gaan zeker terug.
Bedankt voor jullie recensie. Graag tot een volgende keer
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Als het kon zou het 3 X11 zijn.
Heel prettige sfeer,goede ambiance.Heel prettige en vriendelijke bediening,en het eten was heerlijk.
Mijn partner een vegatarische pasta,voor mij gegrild vlees,beiden een heerlijke tomatensoep vooraf.Op een maandag avond gezellig druk.
Dat het nog bestaat en voor dat geld. Werkelijk heel vriendelijke en goede bediening die verdienden een flinke tip.!
Nicolewij .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Leuk en lekker restaurantje. Het verbaasde me dat je voor die prijs zó lekker kunt eten! Ook de bediening was vlot en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Ik vind Donatello's een prima tent. Van maandag tot en met donderdag kan je hier voor 12,50 een driegangenmenu eten. Er kan worden gekozen uit 4 vaste voorgerechten en 2 vaste nagerechten en de elke pasta en pizza van de kaart. (de kaart die op de website staat was verouderd) De broccolisoep was lekker, niet erg bijzonder. het nagerecht was oké, we hadden duidelijk liever een ander toetje gekozen. Maar de pizza carpaccio en de pasta met biefstuk waren ontzettend lekker! De bediening vriendelijk al duurde het vrij lang voordat we onze drankjes kregen en werden opgenomen, maar later hoorden wij dat de ober daar pas voor de tweede keer aan het werk was. Er hing een gezellige sfeer, een beetje eetcafé-achtig.