Donatello's

Tongersestraat 30 6211 LN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Donatello's

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in het gezellige Maastricht, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten! Tevens mogelijk om gebruik te maken van ons all you can eat arrangement.

Meer informatie over restaurant Donatello's

7,2

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Ton H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten. We hebben gekozen voor het all-inn concept. Je kunt dan voor € 23,50 alle gerechten van de kaart bestellen. De gerechten zijn dan aangepast tot “kleine hapjes”. Je kunt vervolgens onbeperkt twee gerechtjes per persoon per keer bestellen. Alle hapjes, koude voorgerechten, visgerechtjes, de mini pizza’s, vlees- of pastagerechtjes alles smaakte bijzonder lekker. Bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een minpuntje is dat de toiletten in de kelder zijn en alleen per trap bereikbaar. Dit is voor minder valide mensen erg lastig.
Titia E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Fijne avond en gesprek voeren ging helemaal goed, geen storende geluiden.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Pasta Gemberetti erg flauw van smaak, bediening prima!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met kleindochter gegeten bij Donatello’s. Prima prijs kwaliteit. Er zit erg veel snelheid in het serveren, mag iets rustiger....vriendelijk personeel.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We deden een paar daagjes Zuid-Limburg en toevallig was de AH-restaurantactie nog geldig. Normaal verwacht ik (als foodie) niet zoveel van de restaurants die daaraan mee doen, maar mijn bezoek hier was boven verwachtingen! De bediening was aardig en snel. Ik bestelde tomatensoep met basilicum. Dit was enorm lekker! Je zag/proefde echt dat het huisgemaakt was. Mijn hoofdgerecht waren de varkensmedaillons in rode wijnsaus met champignons. Was ook lekker, alleen ik miste nog iets neutraals erbij, zoals aardappels of rijst. En iets meer groenten. Nu was het een bord vol vlees en saus (maar het was wel lekker dus). Als toetje had ik coppa di noci: walnotenroomijs met gemengde nootjes, karamelsaus en slagroom. Ook smakelijk. Al met al was het eten boven verwachtingen. Ook vond ik de aankleding leuk/gezellig. Er stond muziek aan, maar niet hard. Dat vond ik wel fijn, ik ben er niet zo van als de muziek erg hard staat, zodat je zowat moet schreeuwen om elkaar te horen. We zaten trouwens wel bij de deur, waardoor we het beiden nogal koud hadden.
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wel hebben all you can eat gehad was echt lekker een aanrader
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten voor goede prijs. Pure ingrediënten, fijne en vriendelijke bediening. Altijd constant qua kwaliteit.
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
eerder geweest bij Donatello Nijmegen. Ruime porties, aangekleed met brood op tafel, olie e.d.
Nu hele kleine porties, weinig sfeer, kaal. Dat stelt teleur.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed en gezellig restaurant, kan ik iedereen aanraden.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk op het terras kunnen zitten, helaas liet de kwaliteit van het personeel en de service te wensen over en was het kwaliteit van het eten maar redelijk.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, tempo lag hoog, er werd snel afgeruimd. Personeel was niet erg ervaren. Maar dat deed niets af aan het lekkere eten. Prijs kwaliteit zeer goed.
Lily P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gezellig gedineerd met mijn jarige zoon. Leuk dat hier aandacht aan wordt besteed door het ijsje op te fleuren door een vuurwerk sterretje
graag gedaan en bedankt voor de leuke recensie.
Charisma D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Het eten was met één woord heerlijk! Personeel was erg vriendelijk en het is een perfecte romantische locatie voor koppels! Hier kom ik zeker weer terug! Een aanrader dus!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten in een prima sfeer!
Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Mikel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten was niet lekker en hebben super lang moeten wachten bij een opmerking naar het personeel werden we afgesnauwd. Komen hier zeker nooit meer!
sharon H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik vond het eten lekker, de bediening leuk. Alleen een beetje jammer dat de stoelen al op de tafels stonden terwijl wij een dessert waren aan t eten. Wacht de volgende keer even tot de gasten de zaak hebben verlaten, komt een beetje raar over zo
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een erg grote zaak met naar
verhouding weinig personeel. Goedkoop restaurant en dan mag je ook niet top verwachten. Het voorgerecht (Garnaaltjes met knoflook en een leuke dressing) was prima. Ik had als hoofdgerecht pizza diavola en ik moet eerlijk zeggen dat ik beter heb gehad. Al met al niet mis als je naar prijs kwaliteit verhouding kijkt. Het restaurant is populair onder studenten en je snapt al snel waarom. De bediening was vriendelijk, maar zeker niet snel. We hebben vaker te lang moeten wachten. Kort samengevat: prima eten voor weinig geld, maar verwacht niet teveel.
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met de social deal bonnen hier gaan eten. We waren al eens hier in de zaak geweest en dat was goed bevallen. Deze keer een iets mindere ervaring. Allereerst moesten we een dik half uur wachten op ons voorgerecht. Carpaccio en een soepje. Dat zou toch redelijk snel klaar kunnen zijn ? Als het nu ook nog druk zou zijn had ik er nog vrede mee, maar dit was wel erg lang. Beide voorgerechten smaakten overigens uitstekend. Als hoofdgerecht kozen we een biefstuk met kruidenboter en Penne met aubergine en courgette. Dit laatste was dik in orde en goed op temperatuur. Echter mijn biefstuk was dusdanig afgekoeld dat de kruidenboter niet meer smolt. Dus dat was minder. Voor de rest een leuke zaak met vriendelijk personeel. Deze keer een paar minpuntjes, maar die zijn te verwaarlozen.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met een (grote!) groep vriendinnen gaan eten voor een verjaardag. Het was erg gezellig, eten was meer dan prima en de service was goed. Ook voor een vriendin met diabetes en meerdere allergieën werd er alles uit de kast gehaald. We zaten helaas wel boven in het pand - hier is het een stuk ongezelliger dan beneden. Ook leuk; ze bestonden 5 jaar, en gaven door middel van lootjes trekken een gratis diner weg (heel toepasselijk (toeval?) ging dat naar hun vaste klant, wat iedereen ook terecht vond).