Donatello's

Jansplein 50 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Barbara P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig, druk bezocht restaurant op mooie lokatie mn voor pasta's en pizza's.
Ah menu duidelijk, goed van smaak, verzorgd opgediend en vaste prijs van 12, 95. Hoofdschotel te kiezen uit alle pasta' s en pizza' s van de kaart. Extra betalen voor weekend en voor karaf kraanwater.
Aanrader!
veergio .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima 3 gangen menu voor 12,95 en dan ook nog eens tweede menu gratis,ongelofelijk!
lekker gegeten, erg vriendelijke bediening en mooi plekje bui het raam.Gaan zeker terug!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ontvangst was niet echt hartelijk...we voelden ons niet welkom. Het eerste drankje ging lekker vlot daarna drama.....personeel ging steeds naar de keuken om eten te pakken en al kauwend weer in het restaurant te verschijnen. Drank bestellen was bijna onmogelijk. Pizza smaakte prima. Bij het afrekenen kregen we wederom totaal geen aandacht meer. De rekening werd in een erg smerig doosje....echt heel goor...met pepermuntje op tafel gesmeten....daarna nooit meer iemand gezien. Uiteindelijk maar naar de bar gelopen en snel weg gegaan. Kortom lekker eten en vreselijke service
X X.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Erg (fel) licht, inrichting kan denk ik ook beter
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lekker gegeten, alleen de linzensoep had een onbestemde smaak en er waren ook geen linzen in te bekennen. Hartelijk personeel, voordelig, behalve de halve liter huiswijn . Die was net zo duur als de rest van het menu.
Uiteetsterin .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wat een ongelooflijk goed en lekker eten voor een zeer schappelijke prijs !
Als voorgerecht een kleine salade van o.a. witlof, sla en walnoot; alles vers !
Hans Van A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Donatello's Arnhem is een sfeervol restaurant met een goede bediening. Men was zeer informatief, getuige de reacties op de gestelde vragen. Er werd leuke achtergrondmuziek gedraaid, die van kwalitatief goed niveau was.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Leuk restaurantje in het centrum van Arnhem. Goede prijs/kwaliteitverhouding, prettige bediening. Rustige entourage. Prima restaurantje om even een hapje te eten.
Jobo50 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening was goed en snel. Het restaurant was goed bezet. We hebben gegeten met de AH kaart en bij het hoofdgerecht konden we kiezen uit alle pizza's en pasta's: dus ruime keuze. Het eten was ook goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
gewoon een leuk lekker restaurant waar je nog met een normaal budget heeeerlijk uit eten kunt , de bediening is prima de keuze van het menu is prima tafeltjes en stoelen perfect
Jaapenaljojurriens .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alles zag er goed verzorgd uit en vriendelijk en behulpzaam personeel , gezellige sfeer,we komen zeker nog een keer terug
Frida G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij waren wat vroeg maar dat was geen probleem.
Was super knus en gezelig, het eten was ook nog lekker. De prijzen waren ook nog super vordelig.
Wij gaan zeker weer bij Donatello's eten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Klein maar fijn restaurant. Vriendelijke bediening, prima prijzen en heerlijk eten. Wij hebben de lasagna en pasta marco polo gegeten: voortreffelijk! Ook het voorgerecht was erg lekker, piadina en focaccia. Aanrader!
Evelien W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Houden alles wat er gebeurd goed in de gaten. Ik vind het leuk dat de keuze menukaart om de maand veranderd. Het is erg vrijblijvend en gemoedelijk. En altijd druk! Als je iets te vroeg of te laat komt is het nooit een probleem!
Mary Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super gegeten een aanrader en voor de prijs goed voor mensen met low budget .
Personeel vriendelijk en behulpzaam.goede lokatie
Janstaring47 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Ik had als hoofdgerecht de gewokte pasta met garnalen ,champignons,rucola in een zoete chilisaus.als nagerecht Italiaans ijs met kersen.de pasta was zalig.het nagerecht iets minder.teveel sap.bediening vriendelijk en behulpzaam.top
Maartenvangelder .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten (twee maal pizza) smaakte goed, voorgerecht niet bijzonder, nagerecht was goed. Op de service niets aan te merken, mooi op tijd, niet opdringerig. De Donatello's locatie in Arnhem is saai, verre van bijzonder.
Cockneylatic .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met AH actie hier gegeten waarbij de 2e persoon gratis eet. Vriendelijke bediening, goede portie, smaakvol. We waren een half uur te vroeg maar ook dit was geen probleem we konden gewoon aan tafel.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We waren iets te vroeg en hebben alvast iets te drinken besteld. We kwamen met een bon van AH, 2e gratis! 't Was héérlijk buiten op 't terras. Vooraf carpaccio van prima rosbief genomen. Mijn geliefde daarna Lasagne, en ik Gewokte Pasta, prima gevuld! Vrouwlief als dessert Panna Cotta, ik Straccatella-ijs. We hebben genoten lieve mensen, aan te bevelen!