Donatello's

Jansplein 50 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Ellis J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben lekker gegeten. Prijs en kwaliteitsverhouding was prima. Inrichting wat dicht op elkaar en ook beetje smoezelig ogend omdat het gedateerd is. Niettemin een fijne avond!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs in een gezellige eetgelegenheid. ????????
RME-Klaassen K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het voorgerecht was heerlijk: carpaccio en tomatensoep. Het hoofdgerecht was gemiddeld. We kregen met z'n tweeën een klein bakje patat wat 1 persoon alleen wel op kon. Een beetje weinig dus. Het toetje was prima. Wat betreft de hygiëne van het restaurant: het kwam wat smoezelig over. De vloer en de ingang waren niet erg schoon.
R. D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Met AH actie hier gegeten. Waarbij er standaard € 27,50 voor een 3 gangen menu wordt berekend. Jij kan wel minder gangen en bijv. pizza nemen, maar er wordt standaard € 27,50 berekend. Daar bovenop komen dus de consumpties.
Per saldo konden wij dus beter zónder de AH actie eten. Waren wij goedkoper uit geweest.
Personeel legt dit niet goed uit en is daardoor de deelname aan de AH actie misleidend.
Dus geen 50% korting op het totale 'diner', maar standaard € 27,50 met daar bovenop nog eens de consumpties.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We waren vroeg. De verwarming moest nog op gang komen, maar het bleef wat kil. Het eten was lekker. Het had wat sneller gekund.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten na dagje shoppen, ondanks zoek raken van bestelligsbon in de keuken , met een drankje van het huis en welgemeende excuses was het wat langer wachten geen ramp.
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Fantastisch gegeten, en een top service.
Y V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was druk op zaterdagavond, maar als je een glas koude wijn over je rug krijgt en het personeel laat je achter met de woorden "ik kom zo terug" en je laat zitten, dan ben ik wel teleurgesteld. Uiteindelijk kwam iemand de scherven opvegen en heb ik mezelf drooggedept met servetjes, maar op het gebied van goede service heeft Donatello's nog veel te leren. O ja, als gebaar zou er een flesje water van de rekening afgehaald worden, maar dat waren ze uiteindelijk toch vergeten. Een etentje kan gezellig zijn, maar ik kwam na de wijndouche thuis met een stinkende tas, rok en shirt.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het was gezellig met lekker eten.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Gisteravond gegeten met vrienden. Leuk en vlot personeel. Eten is prijs/kwaliteit goed te noemen.
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met mijn vriendin lekker wezen eten met gebruik van een AH bon. Genoeg keuze op het AH menu. Lekker buiten gezeten op het terras. Goed advies over de wijnkeuze.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een zeer rumoerig restaurant o.a. door de stenen vloer en schuiven van meubilair, gillende kinderen en daardoor niet voor herhaling vatbaar. Voor- en hoofdgerecht waren qua smaak en verzorging goed, in het nagerecht zat een haar. Toen ik dit had gemeld, kregen we een kop koffie ter compensatie. Bedienend personeel was vriendelijk en gastvrij. Er was genoeg keus met het AH menu. Qua rust geef ik toch de voorkeur aan Pinoccio (eveneens Italiaans restaurant).
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was goed met Ah bon zeker de moeite om terug te gaan.
Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het enige minpunt is dat je voor 1 driegangen menu 27,50 betaald en de andere gratis krijgt. Maar zelfs als je het duurste uitkiest van het menu voor 1 persoon zit je daar nog niet aan. Dus je hebt geen 2e menu gratis maar eigenlijk maar een 1/2 menu gratis. Enige minpunt. Verder top!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer vriendelijke mensen, eten is prima,we hebben gegeten via AH actie, dan is t natuurlijk helemaal een toppertje
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten met 4 personen dmv Albert Hein actie.
Aardige mensen bij ontvangst en bij bediening.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Rustig zitten eten , was lekker. Later werd het drukker.
Marinka H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Op het moment van binnenkomst zat er een groep, war men duidelijk niet op berekend was. Het duurde lang voordat de kaart kwam en een drankje opgenomen werd. Toen nog wachten op bestelling en daarna ruim een uur wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Ter compensatie werd een kop koffie aangeboden die vervolgens vrolijk doorberekend werd. Rekening is wel gewijzigd nadat wij erop gewezen hadden.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben een leuke avond gehad bij Donatello's. Hier gaan wij heen voor de scherpe prijs-kwaliteit-verhouding en omdat je er gezellig zit.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hebben heerlijk gegeten, en personeel is heel erg vriendelijk