Donatello's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wel even gezellig gezeten, maar pizza niet superlekker. Heb ik wel lekkerder gehad elders. Vroeg ivm dieet melkvrije pizza. Geen kaas er op maar wel bakje creme fraiche erbij. Niet heel handig.
anita P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Bij Donatello's is het heerlijk, betaalbaar en gezellig eten. De mensen zijn er erg vriendelijk en aardig. Ik ga er al jaren met plezier naar toe.
Christine M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was erg lekker en ook niet te duur. Echter was de bediening niet erg attent. We moesten zelf continue ze bij de tafel roepen als we nog iets wilden bestellen.
Daphne G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Geweldige pizza gegeten. Vriendelijke bediening.
Ro L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het eten was zeer teleurstellend. De pizza smaakte naar de pizza van dr ah, wel oke maar niet restaurantwaardig. Pasta had letterlijk geen smaak! Wij komen nooit meer terug.
Frieda N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
De bediening mag wat vaker langskomen om te vragen of er nog wat te drinken moet komen.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Altijd druk hier. Dat komt voornamelijk door de prijs-kwaliteit verhouding, die prima is. Wel jammer dat er erg weinig en kleine toiletten zijn, maar de ruimte is nu eenmaal beperkt.
J.E. P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed. Jammer dat de bediening traag was. Het duurde een uur voordat we een voorgerechtje (stokbrood) op tafel hadden. De tafeltjes staan erg dicht op elkaar en de muziek net iets te hard.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten
Ziengs Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Was gezellig en goed eten. We hebben het goed naar onze zin gehad. Bedankt voor een geslaagde avond. Kom graag weer eens terug iig.

Enige opmerking voor het aanbod van een drankje. Mag ook vanuit jullie zelf komen. ????
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De tafeltjes staan erg dicht op elkaar dus als een andere tafel klaar is met eten moet je dan even ruimte maken. Eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vrij klein restaurant. Reserveren is wenselijk. Vriendelijk personeel.
Bij bestellen glas wijn wordt gevraagd of glaasje water gewenst is.
Eten is snel gereed en smaakte voortreffelijk.
Bij ah actie aangepaste keuze welke niet geheel overeenkomt met de ahrestaurantactie site.
Bij de biefstuk spies frites Met mayonaise, saus, echter weinig groente (klein beetje salade)
Muziek was af en toe hinderlijk.
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
tafeltjes erg dicht op elkaar moeilijk er tussen uitkomen door stoelen die te brede rugleuning hebben.
Het eten was prima
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was zondagmiddag 5 uur, het restaurant was goed gevuld, , werden leuk ontvangen en kregen al snel ons drankje, daarna het hoofdgerecht, vond de kinderpizza tegenvallen, beetje donkerbruin verbrand, maar ze hebben hem op. de rest was goed en lekker. De twee bolletjes ijs met slagroom en chocoladesaus was precies genoeg.
.Was leuk om daar een keer te eten, zullen er niet zo snel weer heen, veel te ver bij ons vandaan. Maar op de terugweg van ons vakantie verblijf, was het goed te doen.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten in gezellig eethuis.
Goede prijzen, veel keuze mogelijkheden en goede service.
Kortom een aanrader.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima eten, te lange wachttijd bij drukte. Blijkbaar is het restaurant niet in staat bij drukte toch tijdig te serveren. Het bedienend personeel straalt stress uit, jammer.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Als de patat goed gebakken zou zijn had ik het eten met zeer goed beoordeeld. De rode wijn was het geld niet waard. We hadden een royale tafel.
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De friet was nauwelijks in het frituurvet geweest, (slap, niet helemaal gaar) wij kregen het idee toen we iets van zeiden dat er niets mee gedaan werd bij omliggende tafeltjes zagen we later dezelfde lichte friet verschijnen.
Myrrii L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De tafel was erg krap. Dit is opzich niet zo erg maar dan is het wel fijn als lege glazen en flesjes zo snel mogelijk van tafel worden gehaald. We hadden aan het eind van de avond toch een behoorlijke verzameling vergaard. Verder deden de meisjes hard hun best om het iedereen naar de zin te maken. Eten kan beter. Mijn pizza was erg vet en zout. Het broodachtige deeg van de pizza is niet helemaal mijn ding, Ik houd van een traditionele dunne pizzabodem. We waren bij Donatello Arnhem en dan is Pinoccio op de Korenmarkt een betere keus.
m.poels .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben bijna drie uur in het restaurant doorgebracht, waarvoor men zich achteraf verontschuldigde. Eerst werden er niet de bestelde gerechten gebracht. Ook klopte de rekening niet; de gratis maaltijd werd toch in rekening gebracht. Dit was echter snel gecorrigeerd.