Donatello's

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Helma D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten in gezellig eethuis.
Goede prijzen, veel keuze mogelijkheden en goede service.
Kortom een aanrader.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima eten, te lange wachttijd bij drukte. Blijkbaar is het restaurant niet in staat bij drukte toch tijdig te serveren. Het bedienend personeel straalt stress uit, jammer.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Als de patat goed gebakken zou zijn had ik het eten met zeer goed beoordeeld. De rode wijn was het geld niet waard. We hadden een royale tafel.
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Myrrii L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De tafel was erg krap. Dit is opzich niet zo erg maar dan is het wel fijn als lege glazen en flesjes zo snel mogelijk van tafel worden gehaald. We hadden aan het eind van de avond toch een behoorlijke verzameling vergaard. Verder deden de meisjes hard hun best om het iedereen naar de zin te maken. Eten kan beter. Mijn pizza was erg vet en zout. Het broodachtige deeg van de pizza is niet helemaal mijn ding, Ik houd van een traditionele dunne pizzabodem. We waren bij Donatello Arnhem en dan is Pinoccio op de Korenmarkt een betere keus.
m.poels .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben bijna drie uur in het restaurant doorgebracht, waarvoor men zich achteraf verontschuldigde. Eerst werden er niet de bestelde gerechten gebracht. Ook klopte de rekening niet; de gratis maaltijd werd toch in rekening gebracht. Dit was echter snel gecorrigeerd.
gidi V.
zeer verwarrende bediening.
verkeerde gerechten .
aan verkeerde tafels.
lange wachttijden.
na drie kwartier iets te drinken.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten koud en niet lekker, het was er erg druk wachttijd dus heel lang. kwamen er om half zes en om 8 uur hadden we ons toetje nog niet er waren geen schaaltjes meer, om kwart over acht zonder gebruik van het ijsje te maken weg gegaan na gemopperd te hebben werd er van onze rekening het stokbrood en twee drankjes afgehaald al met al een slechte avond
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
de medewerkers zijn geduldige mensen die om de zoveel tijd vragen of alles naar wens is. in het restaurant zelf is het wel erg warm.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heel lekker gegeten
Zeer vriendelijke bediening
Tafeltje was wat wiebelig zodra je op ging staan en vast hield aan de tafel ging hij kantelen,maar dat is peanuts hoor
erik.louise .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Doordat het erg druk was, was het soms paniek bij sommige collega's.
De ruimte tussen de tafels op de verhoging was erg krap, waardoor ze moesten verontschuldigen.
Het eten was erg lekker, bediening was goed en erg vriendelijk.
trudyalive .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten was minder lekker als voorheen..pizza niet doorbakken en minder ingrediënten erop..en de prijs stuk duurder dan voorheen...Wij gaan niet meer met A&H actie..
ingridruchti B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De porties mogen wat groter zijn en de ruimte tussen de tafeltjes ook; verder was het gezellig en de bediening vriendelijk en behulpzaam
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We hadden hoge verwachtingen. De zeer jonge bediener had het echter niet. Het duurde allemaal eindeloos. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht bijna een uur. Er werd wel koffie aangeboden als compensatie, maar ja... Positief was dat kraanwater gratis was.
AliceT .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We zijn al heel lang klant bij Donatello,vind nu teleurstellend betreft de Pizza, de bodem is broodachtig en de ingredienten is erg nattig, hierdoor voel je snel vol in de maag (machtig).De keuze van de driegangen menu viel tegen voor de prijs.
RuthBootsma .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben twee uur in het restaurant gezeten en alleen een voorgerecht gehad. Moesten zelf om tweede drankje vragen. Na 1,5 uur gevraagd hoe het met het hoofdgerecht stond, zou met spoed gemaakt worden. Na 2 uur zijn we weggegaan. Het gerecht stond nog niet eens in de oven... Het was echt teleurstellend. We hebben onze spaarkaart teruggekregen en onze drankjes afgerekend.
Vlindertje1 L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Toen we vertelden dat onze zoon jarig was werd het toetje heel speciaal. Echt geweldig. Bedankt, dit maakte de avond helemaal af
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten bij Donatello's is een aanrader, het eten was heerlijk en de bediening heel leuk. Genoeg keuze op de kaart en een terras buiten. Het restaurant ligt midden in het centrum van Arnhem aan een sfeervol plein.
b.e.m. C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Na de opname van de bestelling hebben we een uur moeten wachten op ons voorgerecht.
Rond 9 uur werden we het restaurant uit gekeken.
Erg jammer, want de gerechten waren heerlijk.