Donatello's

Jansplein 50 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
w.a V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
hier gegeten via ahactie. Voldoende keuze uit een speciale 3 gangendiner kaart. De zaak zat helemaal vol en dat gaf een rumoerige omgeving. Bediening snel en eten prijs/kwaliteit voldoende.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zondagavond hier gegeten. Voorgerecht was niet compleet. Hoofdgerecht waren ze ons vergeten. Uiteindelijk na een uur kregen we doorbakken biefstuk. We hadden medium opgeven. De rauwkost die erbij geserveerd werd was helemaal uitgedroogd!
Tot slot klopte de rekening ook niet.
We hebben het dan ook als zeer slecht ervaren en komen daar zeker niet meer terug
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Annebee R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Volgens mij was er een fikse prijs stijging vergeleken met vorig jaar.
Ik heb deze keer met de ah-actie meegedaan en dat zorgde voor een goede kwaliteit/prijsverhouding.
Wanneer ik géén gebruik had kunnen maken van de ah-actie had ik het te duur gevonden voor hetgeen wat ik serveert kreeg.
Samantha N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heel leuk en gezellig restaurant, eten is lekker en voor een goede prijs. Je wordt hier erg netjes en hartelijk geholpen.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke service! Oftewel als ik weer eens in Arnhem kom ga ik hier zeker terugkomen! Vooral de biefstuk????????
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Vriendelijk en behulpzaam. Kwam met de ah restaurant actie. Ze hadden speciaal menu en legde alles goed uit
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
jammerjammer, "nieuwe receptuur" maar niet beter !
Ook is het leuk geprijsde menuutje verdwenen: 24,50 voor een 3-gangen is niet echt goedkoop
hansvanherwijnen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zeer nette en vlotte bediening , zeer schone wijnglazen , zeker een aanrader. Wij waren er op 4 mei , het personaal kwam aan iedere tafel vragen of zij mee wilden werken aan de stiltevoering om 20.00 uur , wat door een ieder als prettig werd aanvaard . Het was dan ook STIL.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Lekker gegeten, heerlijke risotto met gamba's! De extra groenten hadden iets meer gegrild kunnen zijn, maar waren nog steeds prima. De chardonnay erg verfrissend.
Alwin A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuke locatie met vriendelijke personeel. Het eten was uitstekend.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima kwaliteit en service, vriendelijk en gastvrij. Heerlijk gegeten. Komen hier zeker terug, ruime keuze en gunstige prijzen.
phillybilly .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit.
Ik had de laatste keer een 3-gangen-menu. Een toetje wilde ik niet meer en vroeg om een kop thee. Jammer dat dat niet kon, althans niet ipv het toetje, ik moest er apart voor betalen! Jammer dat koffie/thee niet een 'nagerecht-keuze' is.
YVOBVO .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Keuze uit drie voorgerechten en twee nagerechten. Zowel de soep, gebakken champignons en ook de salade was erg lekker. Bij het hoofdgerecht konden we kiezen uit Pasta's en pizza's., ook deze waren erg lekker. De nagerechten, een verrassing met ijs, slagroom, stukjes fruit en een stukje cake, was heerlijk. Goede sfeer, snelle en aardige bediening. Alleen de plaatsen bij de verhoogde ruimte, was krap maar te doen.
ook zonder de AH restaurantactie, goed betaalbaar. Kortom, we komen zeker een keer terug.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
goede ontvangst, fijne plek toegewezen, snelle service, lekker eten maar toch een minpuntje...nl de soesjes bij het dessert waren nog bevroren. Bij vermelding hiervan zou dit aan de keuken doorgegeven worden en werden er excuses gemaakt.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een erg goede prijs. Genoten van de vriendelijke en snelle bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Johan .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eerste keer bij Donatello's in Arnhem. Vriendelijke bediening en de menukaart biedt voldoende keuze. Acceptabele prijzen.
Vanputter .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met 6 personen hier op dinsdag avond gegeten. Het was goed bezet. Pizza en pasta keuze menu voor een hele goedkope prijs. Hebben goed gegeten en een gezellige avond gehad. Leuke vriendelijke bediening. Die soms iets meer mogen opletten. Verder prima
Elysia S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij waren beiden verrast hoe veel en vullend het eten was. De lasagne en Pasta tres di Carne (aanrader) waren beiden smakelijk en goed vullend. Fijn dat je van het hele menu kunt kiezen, ook met de AH spaarzegels. De sfeer is gezellig en aan de achterkant een soort lounge gevoel en de voorkant een restaurant gevoel leek het. Vooraan was het dus wat rustiger, of dat door toeval kwam of altijd, dat weet ik niet gezien dit onze eerste keer was, maar zeker geen laatste!
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gegeten met de AH-dineractie. 2e 3-gangenmenu gratis. Lekker eten, goede bediening. Prijs-kwaliteit zeer voordelig! Ook zonder de bon zou ik hier gaan eten.