Donatello's

Jansplein 50 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
b.e.m. C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Na de opname van de bestelling hebben we een uur moeten wachten op ons voorgerecht.
Rond 9 uur werden we het restaurant uit gekeken.
Erg jammer, want de gerechten waren heerlijk.
paulhoutman50 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
MarjanvR .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuk restaurant in het hartje van Arnhem. Prima eten aardig personeel. Kleine kaart met de AHactie maar voldoende keus, zeker als ook de pizza's en pastas bij de keuze hoort.
coribo .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
alles heerlijk vers! Alleen de parmezaan bij de risotto zat in een plastic zakjer. Een verbeterpuntje dus: vers geraspte parmezaan in een schaaltje. Verder niets te klagen!
bachbeco .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Genoten van een heerlijk, niet te groot, voorgerecht. Ook het hoofdgerecht was voortreffelijk.
Kortom een restaurant om nog eens te bezoeken.
Y B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer matig gegeten. Meer dan een uur gewacht op het hoofdgerecht. Erg vet. Pasta niks bijzonders. Zelfs de pasta van AH is verser en lekkerder. Bediening eet aan de bar zelf eerder dan gasten. Een glaasje water moet betaald worden.Het dessert hebben we maar overgeslagen. Beslist geen aanrader!
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We waren beiden echt super tevreden,heerlijk eten ,top bediening,echt respect dat niet zo'n groot team deze toch redelijke drukke avond goed liet verlopen.????
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We waren hier met AH-restaurantactie. Menu van € 24,95. Op zich niet zo heel veel keuze, vooral niet bij de toetjes, maar je mag voor hoofdgerecht ook uit de pizza's en pasta kiezen. Prijs/kwaliteitverhouding op zich goed. Eten was goed. Porties zijn vrij groot. We moesten wel wat lang wachten op het hoofdgerecht vanwege de drukte (op een maandag!). Personeel vriendelijk.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar er ging met de bestellingen wel het een en ander mis. Personeel had het erg druk en dat was te merken maar ze deden hun best.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bediening was slecht. We moesten erg lang wachten op ons eten en drinken. Het dessert wat we kregen was helemaal gesmolten en de slagroom was ingezakt. Erg jammer!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De tafeltjes waren erg laag, dus dat zat niet gemakkelijk. Ook was er nogal wat geluidsoverlast. Een glaasje kraanwater naast de wijn was niet mogelijk. De biefstuk was behoorlijk taai! Dus al met al matig.
Patricia N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten vond ik slecht van kwaliteit, de spies met biefstukreepjes besteld, helaas was het vlees erg taai, jammer.
Voor de rest genoeg frites met mayo. Dessert was ook matig. Een familielid had irisch coffee besteld, maar kreeg koud ijs bovenop de koffie ipv slagroom dit hoort niet. Personeel mag vriendelijker en klantgerichter zijn.
Daniëla F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke personeel en heerlijk eten. Alleen duurde het wat lang voordat we het eten hadden,
We gaan zeker weer terug en voor herhaling vatbaar!
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
prima gegeten ruime portie en voldoende keus,aardige dame in de bediening!we komen zeker nog eens om de pizza te proeven die zagen er heerlijk uit.
loes.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was goed. Jammer dat bij het afrekenen geen sorry werd gezegd toen bleek dat de toetjes extra in rekening waren gebracht. Die hoorden immers bij het menu.
CxxxM .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten met AH. Menu. Voorgerecht Capaccio.Hoofd gerecht oven schotel en een brussetta. ???????????? en als nagerecht Walnotenijs met caramelsaus.????
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten na een wandeling van 19 km. super aardig ontvangen, konden lekker buiten zitten en het eten was heerlijk. het hoofdgerecht hebben we niet helemaal opgegeten, was een beetje veel, maar het voor en nagerecht gingen schoon op.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Maandagavond gegeten bij Donatello's. De service was erg snel wat ook fijn was aangezien wij om half 9 gereserveerd hadden en de keuken half 10 sluit. Dit was dan ook geen probleem. Aardige serveersters en het was lekker rustig wat wij erg fijn vonden. Hebben wel op het terras gezeten omdat het binnen wat benauwd was. Het voedsel was ook erg lekker al moet ik wel zeggen dat ik niet terug zou gaan omdat ik het de volle prijs net niet waard vind al is dat misschien ook persoonlijke smaak. Het is met deze actie in ieder geval een aanrader!
Bastienne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Konden naast het driegangenmenu ook kiezen voor pasta of pizza als hoofdgerecht, wat zorgt voor veel keus. Met 2 personen en beiden 2 drankjes hebben we voor totaal €35,- gegeten.
Het was druk in het restaurant, wachttijd voor de 1e gang was 3 kwartier, wat we wel lang vonden. Daarna werden 2e en 3e gang vlot geserveerd. Bediening zou iets zorgvuldiger en vriendelijker kunnen.
w.a V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
hier gegeten via ahactie. Voldoende keuze uit een speciale 3 gangendiner kaart. De zaak zat helemaal vol en dat gaf een rumoerige omgeving. Bediening snel en eten prijs/kwaliteit voldoende.