Donatello's

Jansplein 50 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het enige minpunt is dat je voor 1 driegangen menu 27,50 betaald en de andere gratis krijgt. Maar zelfs als je het duurste uitkiest van het menu voor 1 persoon zit je daar nog niet aan. Dus je hebt geen 2e menu gratis maar eigenlijk maar een 1/2 menu gratis. Enige minpunt. Verder top!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer vriendelijke mensen, eten is prima,we hebben gegeten via AH actie, dan is t natuurlijk helemaal een toppertje
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten met 4 personen dmv Albert Hein actie.
Aardige mensen bij ontvangst en bij bediening.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Rustig zitten eten , was lekker. Later werd het drukker.
Marinka H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Op het moment van binnenkomst zat er een groep, war men duidelijk niet op berekend was. Het duurde lang voordat de kaart kwam en een drankje opgenomen werd. Toen nog wachten op bestelling en daarna ruim een uur wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Ter compensatie werd een kop koffie aangeboden die vervolgens vrolijk doorberekend werd. Rekening is wel gewijzigd nadat wij erop gewezen hadden.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben een leuke avond gehad bij Donatello's. Hier gaan wij heen voor de scherpe prijs-kwaliteit-verhouding en omdat je er gezellig zit.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hebben heerlijk gegeten, en personeel is heel erg vriendelijk
Maureen K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het duurt allemaal wel een beetje lang terwijl het terras niet vol zat. Binnen waren hoog uit twee tafels bezet.
Yara B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Erg vriendelijk personeel!!
Xian R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De service was slecht. Na een uur hadden we ons voorgerecht nog steeds niet. We moesten zelf vragen of we drankjes bij mochten bestellen, omdat ze steeds maar voorbij ons liepen. Teleurstellende service en het eten was ook matig, vooral heel vet
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
we moesten erg lang wachten, geen placemate op tafel, tweede gang geen bestek, voorgerecht was slecht, brood vergeten, hoofdgerecht de pizza was keihard niet te snijden, spaghetti was koud, nagerecht ging... al met al niet goed!!
Yorick B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten duurde veelste lang. Excuus van de bediening was: het is druk dus meerdere mensen moeten wachten. Leken niet serieus genomen te worden hierin.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Leuk klein restaurant in het centrum van Arnhem. Vriendelijk personeel. Eten kan wel beter. Ik had inktvisringen vooraf die waren prima, niks bijzonders. Daarna had ik de pasta met chilisaus besteld maar het was meer chilisaus met pasta eigenlijk. Als toetje het citroen-sorbetijs, tot onze verassing mét chocoladesaus, niet een logische combinatie vonden we.
Al met al een redelijke ervaring maar qua eten liggen er wel verbeterpunten.
J.A.M. W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Eten was zeer goed, ook netjes geserveerd, alleen het dessert, ijs coup, werd zo op tafel gezet, miste een servetje. Waarom niet schoteltje eronder met servetje, toont meer als een coup zo op tafel. ook degene die het bracht, het werd er zo neer gezet. Dat is het enige, verder was het eten en overige bediening voortreffelijk.
D.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We komen vaker terug!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We waren er met twee kleine kinderen. Het heeft drie kwartier geduurd voor de voorgerechten op tafel kwamen en daarna weer drie kwartier voor de hoofdgerechten kwamen. De desserts hebben we maar niet genomen omdat de kinderen na twee uur aan tafel gezeten te hebben het zat waren en wij ook niet weer eens drie kwartier wilden wachten. Al bij al geen aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Tafels buiten waren hoog t.o.v. stoel en nogal wankel
Manouk B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Met de AH actie hier gegeten. Je hebt ongeveer keuze uit 5 voorgerechten en veel hoofdgerechten en 4 nagerechten, dit is het 3 gangen menu voor €27,50. Het eten was prima en de bediening was aardig.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Lekker eten en goede service!
Corina R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Personeel loopt erg hard en wilt graag helpen maar kan het niet bol werken dus 1 of 2 personen extra zou het ze makkelijker maken en klantvriendelijker omdat er dan minder lang gewacht hoeft te worden. Eten is lekker wel wat simpel.