Donatello's

Jansplein 50 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Donatello's

Zonnige gerechten

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje Arnhem, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Lekker gegeten, heerlijke risotto met gamba's! De extra groenten hadden iets meer gegrild kunnen zijn, maar waren nog steeds prima. De chardonnay erg verfrissend.
Alwin A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuke locatie met vriendelijke personeel. Het eten was uitstekend.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima kwaliteit en service, vriendelijk en gastvrij. Heerlijk gegeten. Komen hier zeker terug, ruime keuze en gunstige prijzen.
phillybilly .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit.
Ik had de laatste keer een 3-gangen-menu. Een toetje wilde ik niet meer en vroeg om een kop thee. Jammer dat dat niet kon, althans niet ipv het toetje, ik moest er apart voor betalen! Jammer dat koffie/thee niet een 'nagerecht-keuze' is.
YVOBVO .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Keuze uit drie voorgerechten en twee nagerechten. Zowel de soep, gebakken champignons en ook de salade was erg lekker. Bij het hoofdgerecht konden we kiezen uit Pasta's en pizza's., ook deze waren erg lekker. De nagerechten, een verrassing met ijs, slagroom, stukjes fruit en een stukje cake, was heerlijk. Goede sfeer, snelle en aardige bediening. Alleen de plaatsen bij de verhoogde ruimte, was krap maar te doen.
ook zonder de AH restaurantactie, goed betaalbaar. Kortom, we komen zeker een keer terug.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
goede ontvangst, fijne plek toegewezen, snelle service, lekker eten maar toch een minpuntje...nl de soesjes bij het dessert waren nog bevroren. Bij vermelding hiervan zou dit aan de keuken doorgegeven worden en werden er excuses gemaakt.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een erg goede prijs. Genoten van de vriendelijke en snelle bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Johan .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eerste keer bij Donatello's in Arnhem. Vriendelijke bediening en de menukaart biedt voldoende keuze. Acceptabele prijzen.
Vanputter .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met 6 personen hier op dinsdag avond gegeten. Het was goed bezet. Pizza en pasta keuze menu voor een hele goedkope prijs. Hebben goed gegeten en een gezellige avond gehad. Leuke vriendelijke bediening. Die soms iets meer mogen opletten. Verder prima
Elysia S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij waren beiden verrast hoe veel en vullend het eten was. De lasagne en Pasta tres di Carne (aanrader) waren beiden smakelijk en goed vullend. Fijn dat je van het hele menu kunt kiezen, ook met de AH spaarzegels. De sfeer is gezellig en aan de achterkant een soort lounge gevoel en de voorkant een restaurant gevoel leek het. Vooraan was het dus wat rustiger, of dat door toeval kwam of altijd, dat weet ik niet gezien dit onze eerste keer was, maar zeker geen laatste!
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gegeten met de AH-dineractie. 2e 3-gangenmenu gratis. Lekker eten, goede bediening. Prijs-kwaliteit zeer voordelig! Ook zonder de bon zou ik hier gaan eten.
Jadique .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een aanrader! Genoeg keus in het keuzemenu en de gerechten zijn lekker. Prettige sfeer en het personeel vriendelijk. Leuke zaak, niet groot en daardoor knus.
liesbethsloots .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was heel lekker voor een leuke prijs. De bediening was heel vriendelijk.
Het interieur kan wel een beetje sfeer gebruiken.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
AH actie:
Voor- en nagerecht waren redelijk. In het ijs (nagerecht) waren veel ijskristallen wat het ijs minder maakte.
Onze pizza's waren heerlijk.
Voor de prijs hebben wij goed gegeten.
Jacqy L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Goede en snelle service terwijl het druk was. Hier totaal geen hinder van gehad.
Het eten was erg vers en zeer smaakvol. We hebben er van genoten!
En de bediening was erg vriendelijk!
Wij hebben een hele gezellige avond gehad en zaten behoorlijk vol met al dat lekkere eten :)
Een echte aanrader. Wij gaan zeker vaker!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ik ben hier na een bezoek aan het openluchtmuseum met een vriend gaan eten. We werden netjes ontvangen en kregen meteen een plaats. We aten een driegangenmenu met de AH-restaurantactie en konden uit drie voorgerechten, alle pizza's en pasta's en drie nagerechten kiezen. Alles was van goede kwaliteit en verre van duur. Zeker een aanrader!
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hadden om half zes afgesproken na het winkelen. Wel wat vroeg, maar er waren al meer mensen toen wij kwamen en het bleef ook doordruppelen, zodat het het toch nog aardig druk werd.
Het eten was prima en de bediening goed en gezellig.
Barbara P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig, druk bezocht restaurant op mooie lokatie mn voor pasta's en pizza's.
Ah menu duidelijk, goed van smaak, verzorgd opgediend en vaste prijs van 12, 95. Hoofdschotel te kiezen uit alle pasta' s en pizza' s van de kaart. Extra betalen voor weekend en voor karaf kraanwater.
Aanrader!
veergio .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima 3 gangen menu voor 12,95 en dan ook nog eens tweede menu gratis,ongelofelijk!
lekker gegeten, erg vriendelijke bediening en mooi plekje bui het raam.Gaan zeker terug!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ontvangst was niet echt hartelijk...we voelden ons niet welkom. Het eerste drankje ging lekker vlot daarna drama.....personeel ging steeds naar de keuken om eten te pakken en al kauwend weer in het restaurant te verschijnen. Drank bestellen was bijna onmogelijk. Pizza smaakte prima. Bij het afrekenen kregen we wederom totaal geen aandacht meer. De rekening werd in een erg smerig doosje....echt heel goor...met pepermuntje op tafel gesmeten....daarna nooit meer iemand gezien. Uiteindelijk maar naar de bar gelopen en snel weg gegaan. Kortom lekker eten en vreselijke service