Donatello's

Eerste Walstraat 18 6511 GG Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Donatello's

Italiaanse passie

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje centrum, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,2
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was erg lekker, alleen de bediening was niet zo goed. We hebben meerdere keren vaker om iets moeten vragen omdat het vergeten was.
marja1948 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten van de A-H rest. bonnen, goede porties dus niet als bij sommige restaurants kleine porties, vriendelijke bediening dus zeer tevreden.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Lekker eten , prijs kwaliteit verhouding , super , vriendelijk behulpzaam personeel !!! Kortom een aanrader !!!
Zoë E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker en gezellig restaurant. Heb daar samen met mijn partner gegeten ten eren van ons driejarig jubileum. Van te voren gebeld en het restaurant heeft ervoor gezorgd dat er sterretjes in het toetje kwam, en van chocoladesaus was een drie gemaakt. Daarnaast ontzettend vriendelijk personeel, en heerlijk eten!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
we hadden er wat meer van verwacht, bij het samenstellen van de pizza ging het fout toen we de rekening kregen want ze hadden te veel berekend.
de pizza van mijn partner was lekker krokant terwijl mijn bodem niet gaar was.
het licht bracht wel redelijk sfeer maar de tafels stonden er dicht op elkaar waardoor je elkaar gesprekken kon volgen dus dat viel ons tegen.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een hele mooie prijs. Bediening ook erg vriendelijk.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Smakelijk, prima service en zeer korte wachttijd (we hadden haast). Het eten was wel wat zout en de desserts wat magertjes (qua keuze en opmaak).
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gezellig met collega's. Lekker gegeten en gezellig gezeten. Personeel vriendelijk en gebruik gemaakt van het 3-gangen menu.
mariette_van_mierle .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. Hebben op ons gemak een keuze kunnen maken. Het smaakte fantastisch . Vriendelijke bediening
Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De service was geweldig. Drankjes waren snel aan tafel na bestellen. Het eten was perfect. Ik had een focaccia als voorgerecht. Mijn hoofdgerecht was de pasta met grote garnalen. Echt verrukkelijk! En als toetje natuurlijk de tiramisu. Wij gaan nog vaak terug komen :)
Shelbs .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Donatello heeft de lekkerste pizza's van Nijmegen maar voor pasta ga ik voortaan een deurtje verder. De pasta is niet bevallen vanwege een overvloed aan saus. Erg jammer!
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisteren hier gegeten met een vriendin, we waren beide heel positief over eerdere ervaringen. Helaas was het dit keer minder dan in onze heugenis. We zaten in een heel donker hoekje tussen de groepen, wat op zich niet heel erg is. Maar een beetje meer licht zou dat hoekje niet misstaan. Het eten was zeker lekker, maar de service viel heel erg tegen. We moesten best lang wachten op onze drankjes en wanneer we een vraag hadden, kwamen ze hier pas na een hele tijd op terug. De bediening is daarentegen wel aardig, wat ook een gunfactor geeft. Jammer genoeg viel een van de collega's de andere wel af toen we een opmerking maakte over de duur van onze bestellingen: ''onze barvrouw is nieuw''. Dit kan je niet zo glashard zeggen, help haar dan of communiceer het vantevoren. Je bent samen een team. De volgende keer bedenk ik me toch nog een keer wanneer ik hier kom eten.
lerrie .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Ik kom al een jaar of 10 bij donatello's Nijmegen. Altijd met veel plezier! Het eten is er geweldig en ik heb er altijd een geweldige tijd. Of ik nu met z'n tweeen daar ben of met een grote groep, we worden altijd goed verzorgt. Er is ruim voldoende keus en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed! Ik eet meestal een soep vooraf, een pizza als hoofdgerecht en ijs na afloop.
malou_hendriks .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Eten was goed! Je kon kiezen uit verschillende gerechten die mooi opgedekt zijn. Bediening was aardig. Het eten duurde alleen best lang (voor ons niet storend), maar het was ook druk.
marijkekranendonk .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
fijn dat de besproken tafel klaar staat, de drankjes en heerlijke pizza's niet lang op zich laten wachten, de kan met water gratis is en last but not least de bediening vriendelijk en servicegericht is.
madeleineg .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke en snelle bediening en ongedwongen sfeertje. Ga zeker nog eens terug
Andy G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Lekker eten, met een goede snelheid van service, voor een goede prijs. De dames van de bediening waren aardig en makkelijk aan te spreken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mirjam_74 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten voor een mooi prijsje. Inrichting is netjes en sfeervol. Levendig restaurant met vrij veel jongeren (studenten) en groepen, kan als enigszins lawaaierig worden ervaren, maar voor ons was dit geen bezwaar.
Toiletten waren wel schoon, werden ook nog schoongemaakt terwijl we er waren, maar het rook er niet heel fris (urinelucht), daar zou wellicht nog iets aan gedaan kunnen worden.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Hier met een grote groep wezen eten. Leuk restaurant als je binnenkomt. Wij namen vooraf mandjes met stokbrood. Gewoon prima. Hoofdgerecht nam ik spaghetti gamberetti. De portie wat ik kreeg was enorm klein. Dit ben ik niet van Donatello's gewend. In het filiaal van Arnhem serveren ze namelijk wel normale porties. Zelfs mijn tafelgenote die hetzelfde had besteld, klaagde er over. Pasta ging nog wel, maar heb betere gehad. Service was ok maar kwam erg chagrijnig over. We zijn met een grote groep dus er wordt veel gepraat en gekletst. Als je niet tegen wat geluid kan dan zou ik niet op een vrijdagavond in de horeca gaan werken. Het eten werd wel vlot geserveerd. Voor een goedkope maaltijd ben je hier aan het juiste adres. Pizza's zagen er trouwens wel goed uit.
ainsleymeijers .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Het eten was heerlijk. Het enige puntje was dat we erg lang op het eten moesten wachten, en toen we aan kwamen was ons tafeltje nog bezet, dus we moesten wachten.