Donatello's

Eerste Walstraat 18 6511 GG Nijmegen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Donatello's

Italiaanse passie

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje centrum, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Julia H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten.

Moet wel vaak lang wachten op de drankjes. Ik ben hier vaker geweest en dit is eigenlijk altijd zo.
Taner K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Eten was goed! Ook fijn dat er meer keuze was dan alleen pasta en pizza, De bediening was ook erg goed. Nogmaals excuus voor de gesneuvelde glazen ;)
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijk gegeten, snelle bediening, vriendelijk personeel
wibeij .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
: Eten bij Donatello,s betekent voor ons: smakelijk eten voor een redelijke prijs in een matige accommodatie met altijd een vriendelijke bediening.
Tania A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Adriana S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prima prijs en kwaliteit
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Veel keuze en erg lekker!!
Shannon S.
Lekker gegeten! Sim
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten maar je zit wel dicht op elkaar. Vooral de tafeltjes voor 2. Kleine tafel ook. Zeer vriendelijk personeel. Je zit midden in de stad dus je kunt meteen daarna een kroegje pakken !
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Keuze menu ah beetje beperkt.qwa kosten maakt het random niet veel uit.voor 24,75 kun je daar net boven of onder blijven.. EN graag VERLICHTING bij de ingang. Erg donker...
P B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
gemoedelijke sfeer.goede bediening.nette kaart en goede prijsverhouding.zal hier zeker terug komen.als enige min puntje was dat je tussen de gerechten door wat langer moest wachten.
Susanne W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Donatello's doet mee met de AH restaurant actie. Ik voel me compleet genept. Aangezien het 3 gangen menu 24,50 kosten exc drank. als ik het duurste van voor, hoofd en na gerecht nam van de reguliere kaart dan kwam ik nog geeneens op het bedrag van 24,50. Ik ben hier erg teleurgesteld door en zal niet meer terugkomen naar Donatello;s.
grietjemarten .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten! We konden kiezen van de hele kaart. Vlotte en vriendelijke bediening. Sfeervolle ruimte. We komen graag nog een keer terug.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk AH 3-gangenmenu gehad. Het waren lekkere gerechten en de porties waren meer dan voldoende. De mensen van de bediening waren vriendelijk en servicegericht.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten bij Donatello's. Het eten is gewoon lekker. Niet heel culinair maar prima prijs-kwaliteitverhouding. Ook veel keus in het menu. Het was wel erg warm in het restaurant.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We moesten bijna drie kwartier wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Het eten was goed maar niet bijzonder. Als je buiten staat dan denk je: wat is dit voor een tent? Maar binnen is het wel gezellig.
a.van.limbeek .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
vriendelijk hardwerkend en erg attent personeel,het eten was lekker en precies genoeg ,zodat het heerlijke ijs er nog bij kon.Gerrie en Albert
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk drie gangen menu voor de AH actie. Prima kwaliteit en genoeg keus. Kortom het was gezellig en lekker!!! Verder buiten de actie om lekker eten voor weinig geld. Top!!
gerrit_en_marjan .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gegeten met AH-actie. Voorgerecht champignons was karig, rest goed. Hoofdgerechten werden door allemaal gewaardeerd. Het toetje notenijs met karamelsaus werd geserveerd in alledaagse yoghurtschaaltjes omdat de dessertschaaltjes "op" waren. Dit was voor ons een beetje een aanfluiting.
janvanrossum .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Toetjes kunnen echt wel beter. Saai en 12 in een dozijn. We hadden de tiramissou en een ander taartachtig toetje wat erg droog was, een soort van chocoladecake. Voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker.