Donatello's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Donatello's

Italiaanse passie

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje centrum, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Geert M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima Italiaans restaurant. Prijs kwaliteit is goed en snelle en prima service. Qua sfeer en aankleding mag het wel wat meer te bieden hebben. Is wat donker allemaal, wat meer sfeerverlichting aanbrengen zou al een oplossing zijn.
femke S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor een aangename prijs! Snelle service en hele aardige bediening.
Tafels alleen wat krap op elkaar..
arzu Y.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wel lekker gegeten, alleen we waren met zn 5’en en zaten echt heel krap aan een tafeltje. Het was er aardig vol en iedereen zit te dicht naast elkaar. Te kleine ruimte en veel lawaai.
Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Alle pizza’s waren zoals altijd heerlijk. De bediening was vlot en het restaurant is zeer sfeervol ingericht. Complimenten!
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ondanks de wat povere uitstraling een erg leuk restaurant. Goede service. Vriendelijke bediening. Heerlijk eten voor een zeer gunstige prijs. Echt een aanrader.
Maricris G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben erg genoten van ons bezoek aan Donnatello's. De pizza's en de pasta waren erg lekker en het toetje was verrukkelijk. De bediening was vriendelijk en snel met het serveren van onze drankjes en eten.
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten fijne bediening.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
gezellig, zeer betaalbaar en informeel!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gerecht waarvoor we speciaal kwamen n.a.v. menukaart op site Iens (kippenlevertjes) niet te krijgen. Stond niet op kaart van Donatello. Biefstuk, hoewel € 4 extra betaald, niet gevraagd hoe je hem gebakken wilde hebben. Alsnog niet medium geserveerd en na nieuwe poging smakeloos. Tafelblad plakkerig. Maar na alle eerdere opmerkingen niet de behoefte om daar te midden van alle andere gasten ook nog commentaar op te leveren.
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het geluid , is af en toe wat rumoerig. Maar dat kan te maken hebben dat we een tafel in een hoek hadden gereserveerd. Daardoor worden de lage tonen van de muziek ook versterkt.Een tafel naast ons vroeg of de bassen van de muziek wat weg gedraaid konden worden .Dit hielp wel....Een leuk restaurant, maar de aankleding ( Italiaans) zou wel wat uitbundiger mogen.Neem als vergelijk het Mexicaanse restaurant Poppocapatel verder op in Nijmegen...dat heeft dat net wat meer looks ... Grtz Manolito....
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Had mijn stokbroodje nog niet op of de pizza stond al op tafel.Binnen 5 minuten voorgerecht hoofd gerecht op tafel.Leek wel lopende band werk.Binnen een half uur stonden we weer buiten.Wat een gezellig etentje moest worden is ons erg tegen gevallen .Vroeger kwamen we hier vaak,was altijd gezellig lekker en sfeervol.Nu het gevoel dat we zo snel mogelijk weggewerkt worden.Het is ook geen aanbeveling om hier gezellig te eten ,maar meer om een snelle hap weg te werken.
Martien S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Altijd goede maaltijd qua prijs-kwaliteitverhouding, snelle service en vlotte bediening.
John G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima
heidi G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Inrichting zoals plafond en muren kunnen wel een opknapbeurt gebruiken!
Corrine J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We hebben heel lekker gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en bediening is heel vriendelijk en attent.
De ligging t.o.v. centrum en schouwburg is ook heel gunstig.
JJWG S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Bij het reserveren had ik aangegeven, dat ik dit etentje gaf naar aanleiding van mijn verjaardag. Hier is helaas niet op teruggekomen!! Daardoor heb ik niet de beloofde korting ontvangen. Minpuntje.

Verder ben ik tevreden. Een van mijn gasten had in het gerecht kip verwerkt zitten, die niet gaar was. Toen er iets van gezegd is, kregen we meerdere stukjes kip, die wel gaar waren. Prettig afgehandeld!!
JJWG S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
We hebben een erg gezellige avond gehad. En....ik kom a.s. vrijdag weer....voor mijn verjaardag met mijn familie!!
Dat zal vast ook heel gezellig worden.
Zeinab A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Lekker gegeten voor een mooie prijs!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
lekker eten, voldoende keuze en een snelle en
vriendelijke bediening. zeker aan te raden.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
niet alles was gaar kwaliteit producten kon beter
op zich wel een aardige bediening hebben het wel erg druk
wat minder druk zou voor zowel klant als personeel beter zijn