Donatello's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Donatello's

Italiaanse passie

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje centrum, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Snelle service, bediening was zeer vriendelijk. Eten was lekker en genoeg. Zeker een aanrader!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening, snelheid mag wat hoger, vriendelijke prijs, kortom prima
......................................................................................................................
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goed verzorgd, gezellige bediening. Top
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Ik kwam aan en vertelde dat ik had gereserveerd, maar mijn reservering was nergens terug te bekennen. Ik had zelfs nog een bewijs op mijn telefoon. Nou toen ik daarna eenmaal aan een tafel zat moest ik nog naar een andere tafel, waar niet eens fatsoenlijk plek was. Mijn vriendin en ik hebben de hele avond met onze buik tegen de tafel aangezet, omdat het zo krap was, en we moesten zelfs aan de naast gelegen tafel vragen of zij wat wilden verschuiven met hun tafel. Het was dat het eten lekker was, maar anders was er toch een flinke klacht gekomen.
verstege .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Binnenkomst niet zo prettig, veel mensen aan de bar voor afhaal/wachten op tafeltje/afrekenen. 1Persoon achter de bar die alles alleen moet regelen, ondertussen ook nog drankjes voor de gasten in het restaurant. Onduidelijk waar je je moet melden als je gereserveerd hebt, iedereen staat door elkaar. Daarna ook nog lang wachten totdat iemand je kan vertellen welke tafel voor je gereserveerd is. Tip: aparte rij voor reserveringen, zodat die mensen al naar hun tafeltje kunnen, geeft ook weer ruimte bij de bar. En dat meer mensen van het personeel de reserveringen mogen inzien, nu is er maar 1 persoon die al bovenstaande taken regelt. Eten was top, ook de tijd tussen de gerechten was prima. Meteen een drankje, na ong. 30 min hoofdgerecht en daarna nog ong. 15 minuten tot nagerecht. Pluspunt: glaasje water voor kind niet op de rekening!!
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een bon van Social Deal. Wat helemaal top is dat er een uitgebreide kaart is, vaak zie je bij Social Deals een vrij beperkte keuze maar hier dus helemaal niet.
Zeker de moeite waard om nog eens te komen.
megan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Goed restaurant,heerlijk eten, goede sfeer
Jarl Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima gegeten voor een hapje. Beetje studentenkoozie en het tempo zit er stevig in. Goed eten voor een prima prijs.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk pizza gegeten met de kinderen voor weinig geld! Hadden wel gereserveerd en dat is ook maar goed ook want het was erg druk!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk italiaans eten voor een goede prijs. Wel jammer dat de beloofde 20% korting op de rekening die op de IENS website vermeld stond niet uitomatisch werd berekend. Nu kwamen we er thuis pas achter dat we alsnog het volle pond hebben betaald. Maar gelukkig was dat nog steeds schappelijk.
Harmke D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Waarschijnlijk de lekkerste pizza's van Nijmegen! Prima service, en inrichting. De wachttijd is kort, dus prima om hier te eten vóór bijvoorbeeld de bioscoop of theater.
Jerry I.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima eten, goede kaart en prettige bediening!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Eten en bediening waren top! Entiurage is redelijk sober en verouderd.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten!
Megan K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Onze tafel was nogal klein voor 5 personen. Verder was het eten lekker en er hing een leuke sfeer. De service was ook erg goed.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en het eten smaakte prima. Een 3-gangen menu voor €12,95 daar kun je niet teveel voor verwachten, maar het was heerlijk. Prijs-kwaliteit is top bij Donatello's!
Shannon G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het eten was lekker en de service was goed. We hoefden niet lang te wachten en een aanpassing maken in het gerecht was geen probleem. Het viel me wel op dat er veel minder vegetarische opties waren dan eerst, en ook maar weinig variatie hierin.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten.

Moet wel vaak lang wachten op de drankjes. Ik ben hier vaker geweest en dit is eigenlijk altijd zo.
Taner K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Eten was goed! Ook fijn dat er meer keuze was dan alleen pasta en pizza, De bediening was ook erg goed. Nogmaals excuus voor de gesneuvelde glazen ;)
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijk gegeten, snelle bediening, vriendelijk personeel