Donatello's

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Donatello's

Italiaanse passie

Voor de beste pizza’s en pasta’s ben je bij Donatello’s aan het juiste adres! Naast een smaakmakende kaart mogen ze hier, in hartje centrum, ook wel speken van een prachtige locatie. Sluit een dagje winkelen of cultuur snuiven af met een heerlijk diner, waarbij wijn en spijs hand in hand gaan. De vriendelijke bediening zal je adviseren waar nodig, maar legt je hoe dan ook in de watten!

Meer informatie over restaurant Donatello's

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De soep was niet warm en hebben erg lang moeten wachten op het hoofd gerecht.
Patat waren allemaal kleine stukje.
Geen restaurant waar ik nog een keer heen zou gaan. Jammer.
carla S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De carpaccio was heel erg lekker vlees met erin rucola enz.
De ovenschotel met kip en kaas eroverheen was ook heel lekker.
Ik kom hier wel vaker eten en het is elke keer weer een lekkere maaltijd.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
alles ging goed tot het dessert, dit duurde lang voordat we konden bestellen en uiteindelijk was het dessert al bijna gesmolten
Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten op mijn verjaardag (en door de verjaardagsactie ook nog eens lekker voordelig :) )
Door een gasstoring in de keuken was er een beperktere kaart die avond, maar dit gaf voor ons geen problemen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, goed georganiseerd, snelle bediening, je hebt de ruimte. Personeel komt geregeld langs voor eventuele wensen. Een aanrader !
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Echt lekker eten (zeker mbt betaalbare prijs) en zeer vriendelijke bediening. Aankleding wat oubollig en wc niet 'aantrekkelijk' (mag wel wat frisser)
kees W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
wat ons direct opviel is de vriendelijkheid van het personeel. wij voelden ons gelijk gast en dat is een compliment waard.
het menu dat wij aten was een driegangen menu met de AH-actie. prima menu met een juiste prijs/kwaliteit verhouding en een ruime keuze.
mooie voorgerechten carpaccio bonbon en Inktvisringen met een mooi knoflooksaus.
hoofdgerechten naast het menu ook een vrije keuze uit alle pasta's en pizza's. truffelpasta was voortreffelijk en de spies met varkenshaas en biefstuk precies goed gegrilld.
een opmerking wel over de salade bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. die salade van ijsbergsla of rucola verdient meer aandacht. deze was zo kaal op het bord gelegd met nagenoeg geen dressing. dit kan echt beter en kost nauwelijks moeite. het dessert van walnoot/karamel ijs tenslotte was samen met een uitstekende koffie een mooie afsluiting van dit fijne eetavondje.
v.cornelissen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wachttijd was nogal lang. Teleurstellend was dat we op het laatst geen koffie meer konden bestellen, omdat de koffiemachine al was uitgeschakeld.
h.uden7 V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gezellig druk restaurant. Lekker gegeten, vlotte bediening. Ruime portie. Geboekt via AH. Ruime keuze, prijs/kwaliteit uitstekend.Voor herhaling vatbaar.
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eerder bij Donatello's gegeten (in Arnhem), gister voor het eerst in Nijmegen. Bediening in het begin was vriendelijk, gedurende de avond leek het alsof ze moe en ongeïnteresseerd waren (was ook druk met een grote groep naast ons). Voorgerechten goed en lekker, hoofdgerecht 3x "spiedino alla griglia" (vlees was lauw, werd niet gevraagd of we peperroomsaus wilden, kregen kruidenboter) en 2x "stufato di gamberonii" (nauwelijks garnalen erin). Tussen voor- en hoofdgerecht zat 75 minuten!
Voorkeur gaat de volgende keer weer uit naar Arnhem, daar was het beter.
D I.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
het is een gezellig restaurantje met een snelle bediening,

een minpuntje: het ijs was al gesmolten toen het werd uitgeserveerd
lfmvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellig en informeel sfeertje. Vlotte bediening met tijd voor een praatje. Het is een restaurant waar je gemakkelijk even binnenloopt voor een lekkere pizza of een bordje pasta.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Aan de buitenkant niet aantrekkelijk in een klein straatje en je kan niet naar binnen kijken. Maar eenmaal binnen positief verrast.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was erg lekker, alleen de bediening was niet zo goed. We hebben meerdere keren vaker om iets moeten vragen omdat het vergeten was.
marja1948 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten van de A-H rest. bonnen, goede porties dus niet als bij sommige restaurants kleine porties, vriendelijke bediening dus zeer tevreden.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Lekker eten , prijs kwaliteit verhouding , super , vriendelijk behulpzaam personeel !!! Kortom een aanrader !!!
Zoë E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker en gezellig restaurant. Heb daar samen met mijn partner gegeten ten eren van ons driejarig jubileum. Van te voren gebeld en het restaurant heeft ervoor gezorgd dat er sterretjes in het toetje kwam, en van chocoladesaus was een drie gemaakt. Daarnaast ontzettend vriendelijk personeel, en heerlijk eten!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
we hadden er wat meer van verwacht, bij het samenstellen van de pizza ging het fout toen we de rekening kregen want ze hadden te veel berekend.
de pizza van mijn partner was lekker krokant terwijl mijn bodem niet gaar was.
het licht bracht wel redelijk sfeer maar de tafels stonden er dicht op elkaar waardoor je elkaar gesprekken kon volgen dus dat viel ons tegen.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een hele mooie prijs. Bediening ook erg vriendelijk.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Smakelijk, prima service en zeer korte wachttijd (we hadden haast). Het eten was wel wat zout en de desserts wat magertjes (qua keuze en opmaak).