Donatello's

Haarlemmerstraat 20 2312 Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Donatello's

Een combinatie van de klassieke en moderne Italiaanse keuken is de kracht van dit Italiaanse restaurant. Vertrouwde gerechten en soms héél verrassend. Een plekje waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van de rijke Italiaanse keuken met al zijn dagverse ingrediënten. Mooi gepresenteerd door een vlotte bediening. Kies uit pizza’s, pasta’s of een risotto. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Kom Italiaans genieten in een ongedwongen ambiance!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Donatello's

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

6,7

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik bestelde een pasta met garnalen. waar op de kaart niet bij stond dat er champignons in de pasta zaten (deze lust ik niet) . De pastasaus smaakte echt nergens naar en 5 kleine garnalen was het maximale. Vriendinnen hadden een pizza welke wel lekker was.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
prima gegeten en de bediening was vlot en netjes! Wij werden vriendelijk geholpen en het is lekker eten en betaalbaar! Wel voor de zekerheid een reservering gedaan omdat wij op de vrijdagavond wilde gaan eten.
Joeri M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten voor weinig geld. Pizza's zijn mooi dun en natuurlijk erg lekker. Daarnaast de mogelijkheid om goedkoop een driegangenmenu te nemen
Kiki K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Bij Donatello's op het terrasje heerlijk 3 gangen gegeten met een vriendin. We moesten wel weer vroeg weg (eigenlijk gingen wij weg toen de meeste gasten net kwamen) en hadden gehoopt dat daar rekening mee zou worden gehouden: helaas niet (echt). Bij de reservering was dat al doorgegeven en toen de waiter aan tafel kwam bij ons.... Gelukkig maakte het overheerlijke eten het grotendeels goed en was het vooralsnog een geslaagd etentje!
Bonnie M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Vlotte bediening, ruime keuze en gunstige prijzen. De wachttijd is kort en het personeel vriendelijk. Heel leuk om met een groep jongeren te eten.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goede vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Kortom een aanrader voor eenieder die van de Italiaanse keuken houdt.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Belachelijk dat je voor een liter kraanwater 2 euro moet betalen. Voor een 2e mandje stokbrood (6 sneetjes) wordt 4 euro gerekend. Ik kom hier niet meer terug.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Zoals altijd: gewoon heel erg goed en nu sinds afgelopen maandag een nieuwe menukaart!
Bediening, service, eten, entourage:
gewoon top!
Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super snelle service en lekker gegeten!
Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten. De bediening was snel en het personeel was vriendelijk. Kortom, een leuke tent waar je goed kunt eten!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We kwamen met een groep van 20 man en dit is allemaal zeer goed gegaan! We kregen het eten snel en het personeel was top.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Komen hier regelmatig: goed eten, leuk en vriendelijk personeel. Gewoon lekker eten tegen een goede prijs.... Aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
vriendelijk personeel. prijs kwaliteit eten is ok. prima eten voor weinig geld. Goede plek om met kleine kinderen te zijn.
Tine S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De bediening was vriendelijk. We kregen ons heerlijke eten met korte wachttijd. De sfeer was goed. En de wc's zijn brandschoon.
Elja V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor een bijzonder lage prijs kun je hier echt wel aardig eten krijgen. Verwacht niet teveel van de kwaliteit van het eten, maar het smaakt oprecht prima. De bediening is vriendelijk en het eten en drinken komt snel. Wel hadden onze bedieners over het algemeen een erg chagerijnige blik en roddelden en smoesten ze veel over mensen die ze behoorden te bedienen. Hoewel wij dit grappig vonden, was het niet bepaald professioneel. Het restaurant zelf is viezig; spinnenwebben hangen van het platfond, tafels zijn ingekerft en vettig en in de toiletten hing een vieze ontlasting en urine lucht. Echter als we nog een keer goedkoop willen eten, komen we misschien terug. Romantisch is het niet, maar wel goedkoop.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker eten voor een prima prijs.
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wij komen al jaren bij donnatello's
Altijd heerlijk gegeten.
Helaas is de kaart veranderd.
En die piza die ik altijd nam er niet meer.
Dat was de pollo.
Ook geen piza meer met kip helaas.
Dus maar een andere besteld met Amerikaanse bodem.
Het leek wel een Turks brood met een beetje beleg.
Niet lekker dus.
De bediening vond ik ook heel slecht.
De lege borden bleven zeker 10 min staan vorige ze gehaald werden.
Terwijl het totaal niet druk was.
Na 15 min heb ik zelf om de desertkaart moeten vragen.
Ik vind het echt heel erg achteruitgegaan.
En ben eigenlijk niet meer van plan om te komen eten.
Dus denk dat ik naar de concrete overstap vip Italian schijnt wel heel goed te zijn voor dezelfde prijs.
Wel heel jammer.
Heb jaren genoten bij donnatello's
Maar helaas was het zeer teleurstellend gisterenavond.
Vond het gewoon zonde van het geld.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima gegeten op een drukke zaterdagavond!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima eten, goede bediening. Al met al een prima avond gehad.
Coolmax01 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Betaald wordt het gedeelte vd fles wijn die je hebt gedronken, dit systeem kan veel nauwkeuriger en daardoor in het voordeel van de klant