Donatello's

Haarlemmerstraat 20 2312 Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Donatello's

Een combinatie van de klassieke en moderne Italiaanse keuken is de kracht van dit Italiaanse restaurant. Vertrouwde gerechten en soms héél verrassend. Een plekje waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van de rijke Italiaanse keuken met al zijn dagverse ingrediënten. Mooi gepresenteerd door een vlotte bediening. Kies uit pizza’s, pasta’s of een risotto. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Kom Italiaans genieten in een ongedwongen ambiance!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Donatello's

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

6,8

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

W V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hiske H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening
We komen hier regelmatig
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Eten was erg lekker zoals altijd maar de service was erg jammer. Misschien wel een halfuur op onze drankjes gewacht die wij eigenlijk tijdens het eten wilden. Toen ze aan onze tafel kwamen, maar andere besteld. Ook hier moesten we erg lang op wachten en ze kwamen 2x met de verkeerde bestelling. Daarnaast vond ik ze erg onpersoonlijk. En klopte de bon niet aan het eind.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Medewerkers hadden meer oog voor opruimen van het gevallen bierglas, dan voor hun gasten. We wilden nog Koffie en dergelijke bestelken. Dat gedaan, maar na kwartier nog geen koffie. Ze waren ons vergeten ????????????
Daarna maar snel afgerekend en vertrokken. Jammer, jammer......
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk eten en geen geluidsoverlast.
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg goed, we kregen niet de 20% korting via iens, daarvoor in de plaats wel 2 porties brood met smeersels gratis.
Erg netjes, compliment,!!!
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Het eten was niet erg verfijnd, maar wel lekker. Het kalfsvlees voor de vitello tonnato was wat droog en niet smeuïg zoals het hoort. De lasagne was lekker van smaak, maar er zat wel erg weinig gehakt in. De tiramisu en de caramelo kletskop waren echter erg lekker!
Dana I.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
ik was met mijn familie en we haden een jarige bij de tafel maar de verjaardagsaktie was niet toegepast en dat vinden we jammer.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik bestelde een pasta met garnalen. waar op de kaart niet bij stond dat er champignons in de pasta zaten (deze lust ik niet) . De pastasaus smaakte echt nergens naar en 5 kleine garnalen was het maximale. Vriendinnen hadden een pizza welke wel lekker was.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
prima gegeten en de bediening was vlot en netjes! Wij werden vriendelijk geholpen en het is lekker eten en betaalbaar! Wel voor de zekerheid een reservering gedaan omdat wij op de vrijdagavond wilde gaan eten.
Joeri M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten voor weinig geld. Pizza's zijn mooi dun en natuurlijk erg lekker. Daarnaast de mogelijkheid om goedkoop een driegangenmenu te nemen
Kiki K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Bij Donatello's op het terrasje heerlijk 3 gangen gegeten met een vriendin. We moesten wel weer vroeg weg (eigenlijk gingen wij weg toen de meeste gasten net kwamen) en hadden gehoopt dat daar rekening mee zou worden gehouden: helaas niet (echt). Bij de reservering was dat al doorgegeven en toen de waiter aan tafel kwam bij ons.... Gelukkig maakte het overheerlijke eten het grotendeels goed en was het vooralsnog een geslaagd etentje!
Bonnie M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Vlotte bediening, ruime keuze en gunstige prijzen. De wachttijd is kort en het personeel vriendelijk. Heel leuk om met een groep jongeren te eten.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goede vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Kortom een aanrader voor eenieder die van de Italiaanse keuken houdt.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Belachelijk dat je voor een liter kraanwater 2 euro moet betalen. Voor een 2e mandje stokbrood (6 sneetjes) wordt 4 euro gerekend. Ik kom hier niet meer terug.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Zoals altijd: gewoon heel erg goed en nu sinds afgelopen maandag een nieuwe menukaart!
Bediening, service, eten, entourage:
gewoon top!
Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super snelle service en lekker gegeten!
Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten. De bediening was snel en het personeel was vriendelijk. Kortom, een leuke tent waar je goed kunt eten!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We kwamen met een groep van 20 man en dit is allemaal zeer goed gegaan! We kregen het eten snel en het personeel was top.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Komen hier regelmatig: goed eten, leuk en vriendelijk personeel. Gewoon lekker eten tegen een goede prijs.... Aanrader!