Donatello's

Haarlemmerstraat 20 2312 Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Donatello's

Een combinatie van de klassieke en moderne Italiaanse keuken is de kracht van dit Italiaanse restaurant. Vertrouwde gerechten en soms héél verrassend. Een plekje waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van de rijke Italiaanse keuken met al zijn dagverse ingrediënten. Mooi gepresenteerd door een vlotte bediening. Kies uit pizza’s, pasta’s of een risotto. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Kom Italiaans genieten in een ongedwongen ambiance!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Donatello's

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

7,2

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
L. O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg lekker gegeten, lekkere penne pollo met pesto en een pizza met gerookte zalm. Service was goed en vriendelijk. Alles zag er schoon en netjes uit. Leuk versiert voor de kerst.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lage kwaliteit eten. Pizza oké. Pasta pesto niet goed genoeg. Risotto echt slecht, thuis beter. De prijs is laag maar zo is ook de kwaliteit van het eten. Bediening heel sympathiek. De inrichting is heel basis, niet super gezellig zeg maar. Al met al, je zou daar voor kleine prijs een pizza kunnen eten, maar ik zou het niet adviseren als je van goed en lekker Italiaans houdt
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
de pizza de luxe met zalm en garnalen was wat teleurstellend met 3 garnalen ,doe dan kleinere maar wat meer.de bediening was zeer vriendelijk.het was erg druk en volgens mij dan te weinig mensen misschien vandaar het uur wachten na binnenkomst op het eten.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten voor weinig geld. Ook lekker druk waardoor het gezellig is. Leuke en vriendelijke bediening.
Angelo R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Vriendelijk en goed ontvangen door zeer aardig en beleefd personeel, die ook wel een babbeltje met je maken.
Dit restaurant is ook een aanrader om goed en lekker te eten voor een redelijke prijs.
Zou wel een leuke tip zijn wat meer Italiaanse elementen te verwerken in de aankleding van het restaurant. Voor de rest niks op aan te merken.
kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten, wij namen de grote mixed grill met z'n tweeën want 750 gram in 2-en is precies goed. Voor en nagerecht ook goed. En Donatello heeft ook voor degene die wat minder te besteden heeft keus genoeg.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was lekker alleen pizza was een beetje flauw. Verder lekker gegeten, vriendelijk personeel die de hele tijd vroegen of het smaakte. Top
Levi Ari P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk eten en een gezellige sfeer!
anja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij vonden het n echte aanrader, heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening
Servaas W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Duurde wat langer voordat het eten geserveerd werd. Pizza's en pasta waren smakelijk en ruim voldoende om de honger te stillen. Aangename en vriendelijke bediening.
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In Leiden zijn wij totaal niet bekend en er zijn zoveel restaurants. Ik wist niet goed wat ik van de kwaliteit kon verwachten van dit restaurant. Natuurlijk had ik al op iens gekeken en ook de menukaart bestudeerd. Het eten was allemaal even heerlijk. Ik had dit niet verwacht. Voor een eetcafé look is dit een heel goed restaurant. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Er zijn zoveel Italiaanse gerechten en niet alleen maar pizza's. Kortom, het was genieten.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Extra wachttijd omdat de bestelling was vergeten is geen ramp, maar biedt in het vervolg ter compensatie gratis koffie aan en je gasten gaan met een BIG SMILE de deur uit. Want de rest van het menu was gewoon top!
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
een prima restaurant met eenvoudig lekker eten voor een leuke prijs.
Elke keer dat we hier komen valt het op dat de bediening heel vriendelijk is !
Jokerkme .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten. Pizza. Ik zou niet gauw wat anders daar eten moet ik zeggen. Interieur is netjes en hetzelfde als 20 jaar geleden. Bediening supervriendelijk vooral ook naar de kinderen toe! Prijs kwaliteit prima in orde.
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met een Social Deal bon hier gegeten. Ruime gevarieerde keuzes. Prima voorafjes, lekkere pizza's en smakelijke toetjes. Prima, gezellige bediening. Jammer dat we voor t kraanwater moesten betalen. Dit werd niet verteld toen we om kraanwater vroegen.... dit zelf maar weer verrekend met de fooi.... Jammer
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij donattelo's in leiden. Het eten was er lekker snel en er was een vriendelijke en snelle bediening. Absoluut een aanrader!
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben met zijn 4en gegeten. Het voorgerecht was top, het hoofdgerecht (pizza) was wel prima. Het was zeker niet duur. De binnenkomst oogde sfeervol, maar wij werden achterin gezet waar de sfeer een stuk minder was, met name vanwege de felle verlichting. Ik zou er nog wel eens willen eten, maar dan in het sfeervollere gedeelte. Prima plek voor gemakkelijk eten met een goede prijs.
Peperoncino .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Opgegroeid met een vader die een pizzeria heeft, vriendin van een pizzaiolo en zelf pizza's kan bakken. Geniet ik erg van een lekkere verse pizza. Helaas was dat hier niet het geval. Ze gebruiken diepvries bodems. Een beetje kenner ziet en proeft dat gelijk.
Dog .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Weer een keer bij dit restaurant gegeten, en het eten smaakte weer goed. De prijzen zijn acceptabel waardoor je met een redelijk bedrag de avond kunt afsluiten. De bediening is prettig, maar de stoelen en tafels vind ik nog altijd niet zo prettig.