Donatello's

Haarlemmerstraat 20 2312 Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Donatello's

Een combinatie van de klassieke en moderne Italiaanse keuken is de kracht van dit Italiaanse restaurant. Vertrouwde gerechten en soms héél verrassend. Een plekje waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van de rijke Italiaanse keuken met al zijn dagverse ingrediënten. Mooi gepresenteerd door een vlotte bediening. Kies uit pizza’s, pasta’s of een risotto. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Kom Italiaans genieten in een ongedwongen ambiance!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Donatello's

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten, wij namen de grote mixed grill met z'n tweeën want 750 gram in 2-en is precies goed. Voor en nagerecht ook goed. En Donatello heeft ook voor degene die wat minder te besteden heeft keus genoeg.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was lekker alleen pizza was een beetje flauw. Verder lekker gegeten, vriendelijk personeel die de hele tijd vroegen of het smaakte. Top
Levi Ari P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk eten en een gezellige sfeer!
anja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij vonden het n echte aanrader, heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening
Servaas W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Duurde wat langer voordat het eten geserveerd werd. Pizza's en pasta waren smakelijk en ruim voldoende om de honger te stillen. Aangename en vriendelijke bediening.
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In Leiden zijn wij totaal niet bekend en er zijn zoveel restaurants. Ik wist niet goed wat ik van de kwaliteit kon verwachten van dit restaurant. Natuurlijk had ik al op iens gekeken en ook de menukaart bestudeerd. Het eten was allemaal even heerlijk. Ik had dit niet verwacht. Voor een eetcafé look is dit een heel goed restaurant. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Er zijn zoveel Italiaanse gerechten en niet alleen maar pizza's. Kortom, het was genieten.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Extra wachttijd omdat de bestelling was vergeten is geen ramp, maar biedt in het vervolg ter compensatie gratis koffie aan en je gasten gaan met een BIG SMILE de deur uit. Want de rest van het menu was gewoon top!
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
een prima restaurant met eenvoudig lekker eten voor een leuke prijs.
Elke keer dat we hier komen valt het op dat de bediening heel vriendelijk is !
Jokerkme .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten. Pizza. Ik zou niet gauw wat anders daar eten moet ik zeggen. Interieur is netjes en hetzelfde als 20 jaar geleden. Bediening supervriendelijk vooral ook naar de kinderen toe! Prijs kwaliteit prima in orde.
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met een Social Deal bon hier gegeten. Ruime gevarieerde keuzes. Prima voorafjes, lekkere pizza's en smakelijke toetjes. Prima, gezellige bediening. Jammer dat we voor t kraanwater moesten betalen. Dit werd niet verteld toen we om kraanwater vroegen.... dit zelf maar weer verrekend met de fooi.... Jammer
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij donattelo's in leiden. Het eten was er lekker snel en er was een vriendelijke en snelle bediening. Absoluut een aanrader!
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben met zijn 4en gegeten. Het voorgerecht was top, het hoofdgerecht (pizza) was wel prima. Het was zeker niet duur. De binnenkomst oogde sfeervol, maar wij werden achterin gezet waar de sfeer een stuk minder was, met name vanwege de felle verlichting. Ik zou er nog wel eens willen eten, maar dan in het sfeervollere gedeelte. Prima plek voor gemakkelijk eten met een goede prijs.
Peperoncino .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Opgegroeid met een vader die een pizzeria heeft, vriendin van een pizzaiolo en zelf pizza's kan bakken. Geniet ik erg van een lekkere verse pizza. Helaas was dat hier niet het geval. Ze gebruiken diepvries bodems. Een beetje kenner ziet en proeft dat gelijk.
Dog .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Weer een keer bij dit restaurant gegeten, en het eten smaakte weer goed. De prijzen zijn acceptabel waardoor je met een redelijk bedrag de avond kunt afsluiten. De bediening is prettig, maar de stoelen en tafels vind ik nog altijd niet zo prettig.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op goed geluk binnengekomen voor een lunch.
Mijn vriendin had zin in vitello tonnato, maar kon dat op de kaart niet vinden.
Dat was wel de dinerkaart waar ook tijdens de lunch alles van te bestellen is.
Toen ze dat meldde bij de overigens zeer vriendelijke en behulpzame man die ons (en iedere andere gast) bediende, gaf hij te kennen dat op de lunchkaart wel een broodje vitello staat maar dat deze ook als voorgerecht geserveerd kon worden. Samen met een duidelijk huisgemaakte heerlijke champignonssoep was dit een prima lunch voor haar. Ik bestelde een verse lintpasta met basilicumsaus, spekjes, knoflook en een kleine biefstuk. (Ja, die staat zo op de kaart )
Super lekker, echt Italiaans en huisgemaakte kwaliteit.
Bij het afrekenen gaf de ober nog diverse tips om Leiden te verkennen.
Kortom, zeer tevreden weer op weg, alles was overigens voor een zeer schappelijke prijs.
Ik ben zelf chef-kok geweest en weet wanneer iets met zorg en goede ingrediënten is klaargemaakt
sophie-fluitend .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Als we in leiden zijn eten we standaard hier !
Het eten is super lekker voor een zeer goede prijs.
Jammer dat de gnocchis van de kaart zijn gehaald want deze vond ik altijd heerlijk.
Je eet en drink met ze 2e 3 gangen voor nog geen 30 euro per persoon.
Echt een aanrader ! Het is best klein en vaak druk waarom het een beetje choatisch overkomt maar daar merk aan het eten niks van
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Eten is goed voor deze prijs maar voor een paar euro meer heb ik beter belegde en grotere pizza's gegeten. Maar als je budget niet toereikend is, kun je hier best eten.
Bediening is vriendelijk maar het duurde allemaal best lang, ook voordat het eerste drankje geserveerd werd. Wat ik een grote tegenvaller vond, was dat naast ons een tafeltje werd schoongemaakt met een middel dat op je luchtwegen sloeg, wacht daar gewoon mee tot sluitingstijd.
Restaurant ziet er gedateerd uit, kan wel een opknapbeurtje gebruiken.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Twee maal achter elkaar gegeten bij het kleine, smalle, drukke maar gezellige restaurant. Gastvrij ontvangen door de eigenaar, die ons direct een plekje gaf. Met de opmerking dat ik volledig glutenvrij moest eten, werd gezegd dat dit geen enkel probleem zou zijn; en niets iets minder waar! Glutenvrije focaccia, pizza, pasta, alles! Met dezelfde glimlach. Week erna was de keuze snel gemaakt waar te eten! Fantastisch gegeten. En dat voor weinig geld. Fantastisch, voor iedere hap een aanrader!
Jinte S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ik heb nu een aantal keer gegeten in dit restaurant, en het is mijn absolute favoriet. Ik ben een lastige eter, en mijn aangepaste gerechten zijn iedere keer in één keer goed bezorgd, voor een aangepaste lage prijs. De bediening is heel vlot en vriendelijk, en het eten is heerlijk. De pasta is verrukkelijk, en alle pizza's en voorgerechten die mijn vrienden er hebben gegeten zijn ook zeer goed. Je kunt hier prima meerdere gerechten en drankjes nemen, voor minder dan €20,- per persoon. Het restaurant is lang, smal en knus, met romantische muziek op de achtergrond, ideaal voor (studenten)dates. Ik blijf hier nog jaren lang iedere maand terug komen!
DeZieligeKoe .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Echte studentenplek. Goedkoop uit eten, prijs-kwaliteit prima, maar niet bijzonder spannend of hoogstaand eten. Service was oké; minpuntje was dat er van tevoren ons gevraagd werd of we brood als voorgerecht wilden, maar dit pas na het hoofdgerecht klaar was.