Donatello's

Haarlemmerstraat 20 2312 Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Donatello's

Een combinatie van de klassieke en moderne Italiaanse keuken is de kracht van dit Italiaanse restaurant. Vertrouwde gerechten en soms héél verrassend. Een plekje waar je in een ongedwongen sfeer kunt genieten van de rijke Italiaanse keuken met al zijn dagverse ingrediënten. Mooi gepresenteerd door een vlotte bediening. Kies uit pizza’s, pasta’s of een risotto. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Kom Italiaans genieten in een ongedwongen ambiance!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Donatello's

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

6,7

Jouw recensie over het restaurant Donatello's

Kiki K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Bij Donatello's op het terrasje heerlijk 3 gangen gegeten met een vriendin. We moesten wel weer vroeg weg (eigenlijk gingen wij weg toen de meeste gasten net kwamen) en hadden gehoopt dat daar rekening mee zou worden gehouden: helaas niet (echt). Bij de reservering was dat al doorgegeven en toen de waiter aan tafel kwam bij ons.... Gelukkig maakte het overheerlijke eten het grotendeels goed en was het vooralsnog een geslaagd etentje!
Bonnie M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Vlotte bediening, ruime keuze en gunstige prijzen. De wachttijd is kort en het personeel vriendelijk. Heel leuk om met een groep jongeren te eten.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goede vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Kortom een aanrader voor eenieder die van de Italiaanse keuken houdt.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Belachelijk dat je voor een liter kraanwater 2 euro moet betalen. Voor een 2e mandje stokbrood (6 sneetjes) wordt 4 euro gerekend. Ik kom hier niet meer terug.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Zoals altijd: gewoon heel erg goed en nu sinds afgelopen maandag een nieuwe menukaart!
Bediening, service, eten, entourage:
gewoon top!
Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super snelle service en lekker gegeten!
Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten. De bediening was snel en het personeel was vriendelijk. Kortom, een leuke tent waar je goed kunt eten!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We kwamen met een groep van 20 man en dit is allemaal zeer goed gegaan! We kregen het eten snel en het personeel was top.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Komen hier regelmatig: goed eten, leuk en vriendelijk personeel. Gewoon lekker eten tegen een goede prijs.... Aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
vriendelijk personeel. prijs kwaliteit eten is ok. prima eten voor weinig geld. Goede plek om met kleine kinderen te zijn.
Tine S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De bediening was vriendelijk. We kregen ons heerlijke eten met korte wachttijd. De sfeer was goed. En de wc's zijn brandschoon.
Elja V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor een bijzonder lage prijs kun je hier echt wel aardig eten krijgen. Verwacht niet teveel van de kwaliteit van het eten, maar het smaakt oprecht prima. De bediening is vriendelijk en het eten en drinken komt snel. Wel hadden onze bedieners over het algemeen een erg chagerijnige blik en roddelden en smoesten ze veel over mensen die ze behoorden te bedienen. Hoewel wij dit grappig vonden, was het niet bepaald professioneel. Het restaurant zelf is viezig; spinnenwebben hangen van het platfond, tafels zijn ingekerft en vettig en in de toiletten hing een vieze ontlasting en urine lucht. Echter als we nog een keer goedkoop willen eten, komen we misschien terug. Romantisch is het niet, maar wel goedkoop.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker eten voor een prima prijs.
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wij komen al jaren bij donnatello's
Altijd heerlijk gegeten.
Helaas is de kaart veranderd.
En die piza die ik altijd nam er niet meer.
Dat was de pollo.
Ook geen piza meer met kip helaas.
Dus maar een andere besteld met Amerikaanse bodem.
Het leek wel een Turks brood met een beetje beleg.
Niet lekker dus.
De bediening vond ik ook heel slecht.
De lege borden bleven zeker 10 min staan vorige ze gehaald werden.
Terwijl het totaal niet druk was.
Na 15 min heb ik zelf om de desertkaart moeten vragen.
Ik vind het echt heel erg achteruitgegaan.
En ben eigenlijk niet meer van plan om te komen eten.
Dus denk dat ik naar de concrete overstap vip Italian schijnt wel heel goed te zijn voor dezelfde prijs.
Wel heel jammer.
Heb jaren genoten bij donnatello's
Maar helaas was het zeer teleurstellend gisterenavond.
Vond het gewoon zonde van het geld.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima gegeten op een drukke zaterdagavond!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima eten, goede bediening. Al met al een prima avond gehad.
Coolmax01 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Betaald wordt het gedeelte vd fles wijn die je hebt gedronken, dit systeem kan veel nauwkeuriger en daardoor in het voordeel van de klant
Abi-jane R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Toen wij aankwamen bij het restaurant werden wij niet bepaald vriendelijk onthaald omdat wij onze reservering tweemaal hadden gewijzigd. Dat was voor ons eigenlijk al een punt om weg te gaan. Uiteindelijk toch besloten om te blijven. Door de serveersters werd je niet eens vriendelijk aangesproken, er kon niet eens een goedenavond of Dankje wel van af komen. Er werd nauwelijks naar ons omgekeken. Normaal gesproken wil je weten of alles naar wens is bij je gasten. Alleen toen wij gingen afrekenen was er een van de serveersters die daar aandacht aan gaf. Het eten was redelijk te doen. De helft van de tafel had pizza en de andere helft risotto of pasta. De pasta was niet erg warm. Het was lauw en diende ook snel gegeten te worden. Sommige vonden de pizza iets te vettig, Al met al zouden wij als groep niet snel terug keren naar donatello’s.
Jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Gezellig & snel gegeten
L. O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg lekker gegeten, lekkere penne pollo met pesto en een pizza met gerookte zalm. Service was goed en vriendelijk. Alles zag er schoon en netjes uit. Leuk versiert voor de kerst.