Don Quichotte

Van Kinsbergenstraat 3 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

Niek D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
André V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Als je van lekker eerlijk eten houdt in een huiselijke sfeer dan ben je bij Don Quichotte op het goede adres. Uitgebalanceerde gerechten, goede bediening, die zeer bedreven is en kennis heeft van de gerechten. Regelmatig wordt de kaart aangepast aan de seizoenen. De ambiance is knus en gezellig. Je voelt je snel thuis.
Erica N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, we hebben niet lang hoeven wachten op een gerecht.
De wijn was ook heerlijk. Goede sfeer, tafeltjes stonden nu wel dicht bij elkaar. dat is normaal volgens mij niet zo.
Maar had daar geen last van.
Kortom heel fijn restaurant waar je erg graag naartoe gaat.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Blijft een heerlijke locatie om gezellig en intiem te kunnen eten. Kwaliteit eten prima en bediening geeft altijd iets extra's.
SMJV .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Was druk op deze woensdagavond,maar konden wel kiezen voor welke tafel. Bediening was erg beleefd en netjes naast onze wijn werk ook meerdere malen ons karaf water bijgevuld erg plezierig. Eten was erg lekker en zaten na 3 gerechten goed vol..paste geen koffie meer bij. Super lekker gegeten met een vriendelijke bediening.
Toiletgedeelte zou wel aan een vernieuwende uitstraling toe zijn.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed eten voor weinig met de ze aanbieding. Beetje rumoerig, en een gevaarlijk afstapje achter een gordijntje bij het toilet. Geweldig gegeten, personeel mag wel iets meer aandacht aan gasten geven.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg goed restaurant, gezellig en romantisch. Het is erg klein wat op zich niet uitmaakt, maar in het restaurant is het wel rumoerig. Wij zaten in de serre, waar dit minder was. Bij wc is een afstap achter een gordijn, als je dit niet in de gaten hebt kan je zeer hard vallen, dat is wel echt een minpunt. Buiten dit alles was het eten geweldig lekker! Mijn vrouw eet vlees altijd met saus, maar dit keer vond zet het lekkerder zonder saus. Kwaliteit van het eten is echt een aanrader, en hier draait het natuurlijk wel om, je komt tenslotte om te eten...
Ariehoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom zeer gastvrij ontvangen bij Don Quichotte en opnieuw voortreffelijk gegeten. Het personeel is zeer attent en uiterst behulpzaam. Zo wordt er telkens gevraagd wanneer de volgende gang geserveerd mag worden. De wildstoof is en blijft een aanrader!
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
het eten was over het algemeen heerlijk, alleen de biefstuk die we besteld hadden vonden we beiden veel te zout. de rest was prima.
we vinden de tafeltjes wel heel dicht bij elkaar staan en daardoor was het er zo lawaaiig dat je elkaar bijna niet kon verstaan en dus niet echt gezellig met elkaar kunt praten.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met de korting van de AH-restaurantactie. Bediening is heel erg vriendelijk en gaf een goede uitleg van de gerechten waar we uit konden kiezen. Er kwam zelfs nog een extra wildgerecht bij! We hebben genoten van het heerlijke eten!
Eén van de aanwezigen houdt niet van "volwassen" gerechten en koos als voorgerecht een halve soep en als hoofdgerecht frites met knakworst. Dat was goedkoper dan het AH-menu en daarom kregen we een aantal drankjes voor niets! Dat hadden wij niet verwacht en werden daardoor aangenaam verrast!
Kortom, dit etentje is ons heel goed bevallen en we komen zeker nog eens terug!
Titia04 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wildseizoen weer begonnen en genoten van een heerlijke avond. Gegeten met 6 , eten voor ieder individu precies goed gegaard. Bediening heel prettig met oog voor gastbeleving.
Britte L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super lekker gegeten met de Albert Heijn actie. Het eten was heerlijk en we konden zelf aangeven hoe lang we erop wilde wachten! Ook de wijn was lekker! Het eten was alleen te veel. Wij komen zeker weer terug!
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Werkelijk heerlijk bourgondisch gegeten met z'n 15-nen. Hartstikke leuk van alles wat proberen, ook voor de wat minder makkelijke eters. Iedereen was laaiend enthousiast.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
In een huiselijke omgeving word je van harte welkom geheten. In korte tijd was het grootste deel van de tafeltjes bezet, zonder dat het als druk werd ervaren. De gastheer en gastvrouwen namen alle tijd en aandacht voor de gasten. Wij kozen voor de heerlijke Italiaanse tomatensoep, lekkere biefstuk en ongekend lekkere brownies. En ja..... ook de koffie was prima.
Bessie G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Alles in dit restaurant draagt bij aan een echt avondje uit; de bediening en het eten zijn voortreffelijk. Vooral de manier waarop de bediening je behandelt, is uitmuntend. Wij werden het meest door Lotte bediend. Wat een topper! Dank aan allen van het restaurant voor deze geweldige ervaring. Wij komen zeker terug!
Nicolettewouters .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was top!!! Zeer betrokken personeel die goed adviseerden,heerlijk eten( wel beetje veel) ambiance ontzettend gezellig!
Mevwes .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het driegangenmenu was prima. Als voorgerecht had ik een bakje met champignons, saus en gegratineerde kaas (naam vergeten ). Hoofdgerecht angusbeef. Lekker, maar de saus erbij vond ik te nadrukkelijk. Het dessert niet genomen. Dat konden we zonder problemen omruilen voor ( in mijn geval) koffie met een Grand Marnier ernaast.
De ontvangst was erg vriendelijk. We konden kiezen binnen of buiten, met de mogelijkheid tussentijds te verkassen. Wat een aardige dames! We zaten achter het restaurant onder de luifel. Meteen een kan water en glazen gekregen en vooraf brood met een smeersel. De wijn ( Sauvignon Blanc) smaakte goed.
De meeste lof heb ik voor de bediening! Dit maak je echt niet overal mee!!!
Ariehoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wederom uitstekend gegeten bij Don Quichotte, ditmaal op het gezellige binnenplaatsje. We zijn op een hele nette wijze bediend, de bediende dacht op een prettige manier mee en was in het geheel niet opdringerig. We komen hier zeker vaker terug!
Ansbuis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Buiten het menu was er ook nog van alles mogelijk. Prima bediening, aardige mensen en een goede sfeer. Echt een aanrader!