Over het restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

Ambiance was goed.
Kortom prima restaurant!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Gezellig en goede service, eten en prijs kwaliteit op orde.
Kevin A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We waren voor een weekend weg in Apeldoorn en waren zeer aangenaam verrast door de heerlijke gerechten en het vriendelijke personeel. Als we nog een keer in de buurt zijn dan komen we zeker terug!
Fleur Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer nette vriendelijke bediening. Het eten was verrukkelijk en de sfeer is gezellig.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben hier gister avond met zijn 2tjes via de Albert Heijn actie gegeten. Het was in 1 woord: formidable! Chapeau Kees! Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo lekker heb gegeten. Bij elke gang waren we weer verbaasd over de smaak sensatie! Zeker voor herhaling vatbaar!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten via Albert Heijn restaurantactie was heerlijk! Bediening vriendelijk en professioneel. Inrichting beetje oubollig maar daardoor ook wel weer gezellig.
Ja N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zeer vriendelijk, leuk contact makend personeel. Ik heb het gevoel dat ze het ook fijn met elkaar hebben. Eten was lekker. Je kan je hier thuis voelen.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijke gegeten, ook via de Albert Heijn actie. Zeer vriendelijke personeel. Erg gezellig restaurant, echt een aanrader.
tr5043 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke klantgericht personeel. D gerechten zijn niet héél speciaal en bijzonder maar van goed niveau met een goede prijs/kwaliteit verhouding
John O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een gezellig huiselijk restaurant gesitueerd in een gezinswoning in het centrum. Prettige ontvangst en bediening. Goede producten, verzorgd opgemaakt.
Janine O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Genoten van het heerlijke eten, vlees was super lekker bereid. Heel vriendelijke bediening. Een zeer geslaagde avond gehad.
F H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij aten hier in het verleden regelmatig, maar door omstandigheden was het al weer een tijdje geleden. We waren verheugd te merken dat de hartelijke sfeer, de gastvrijheid en de kwaliteit van het eten nog steeds was zoals we dat gewend waren. We gaan gauw weer eens terug komen.
N. N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We kwamen daar voor de eerste keer en we vonden het heel geslaagd. Gezellig ingericht, uitstekende bediening en lekker eten. De biefstukjes waren precies goed. Voor vegetariërs is 2x een gerecht met kaas misschien iets te machtig maar wel lekker. Het toetje met 2 brownie's was overdadig. We kregen spontaan een doggy-bag aangeboden. Erg attent.
SMJV .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De medewerkster heeft zoveel kennis en doet het de uitleg zeer uitgebreid en uiterst vriendelijk. Erg hoog in ons vaandel dit fantastische restaurant..we komen er zeer regelmatig.
Shirley N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wat een top restaurant! Heerlijk gegeten en de vriendelijke bediening weet veel over de gerechten en wijnen. Aanrader!!!
Olga M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Leuk, lekker en gezellig!
Fijn restaurant.. waar je nog echt service krijgt.
snel je eten, heerlijke angusbiefstuk !
De brownies wil ik elke dag wel..
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Uniek lekker! Geweldig restaurant en heel persoonlijk. We hebben heerlijk gegeten gisteren en komen zeker nog eens terug
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Speciaal keuzemenu voiir 32,50. Procureur lapjes zijn zeer aan te bevelen! Vriendelijke bediening, kortom: prima!!
Romana S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten, goede prijs en vriendelijk personeel die ook altijd even een praatje met je maken. Ook kun je naar buiten lopen en zit je warm en droog!
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Met het AH menu op zich is niets mis, keuze uit 3, prima gegeten. Met het restaurant op zich ook niet, vlotte en keurige bediening, lekkere betaalbare wijn. Als je echter inderdaad pp 32,50 voor dit menu zou moeten betalen zou je je bekocht voelen. Voor 2 euro pp meer diner je in een sterrenrestaurant en wordt je de hele avond verwend. Ik vind echter dat je zo niet moet kijken. Ik heb voor 16,25 pp prima en lekker gegeten in een gezellige aangename ambiance en zo denken er kennelijk meer want het zat om ons heel gewoon vol.