Over het restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

9,5

Jouw recensie over het restaurant Don Quichotte

IK N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Wij gaan vaak uit eten, maar ik heb zelden meegemaakt dat je zo hartelijk ontvangen wordt. Ze namen de tijd om over het menu te vertellen en vroegen ons netjes na het voorgerecht of we daarna direct het hoofdgerecht wilden of even wilden pauzeren. Wat ook een plus was, eindelijk een keer genoeg saus bij mijn lekkere stukje vlees! In tegenstelling tot andere restaurants waar je op de helft van je vleesje geen saus meer hebt. Ook bij het broodje een lekker smeersel waar we niet om hoefden te vechten. Complimenten voor de Franse mosterd soep. We vonden het top en hebben jullie bovenaan ons lijstje gezet voor als we weer in de omgeving verblijven!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
we hebben gezellig en lekker gegeten en werden goed verzorgd.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten, enthousiast personeel. Absoluut een aanrader.
Wilfred H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima eten, gezellige sfeer! Aanrader!
Christoph B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Enorm attente bediening. Wil voelden ons echt welkom. De gerechten werden toegelicht, op onze wens werd een kleine portie aangeboden. Brood met boter kwam op tafel, zonder dat wij er om hadden moeten vragen. Hetzelfde gold voor een karaf water bij de wijn. Bij vertrek werden wij geholpen onze jassen te zoeken en aan te trekken. - Wij komen terug, en wel met veel plezier.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Tijd geleden dat we hier waren, maar het was weer prima, zowel de ontvangst, bediening en natuurlijk het eten.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Goede sfeer en lekker eten!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Op maandag 15 januari 2018 bij Don Quichotte gegeten. Wij werden door de eigenaar Kees gastvrij ontvangen en hebben gegeten van een geweldig 3 gangen diner. Vooraf hadden wij een bourgondische schaal met voorgerechten. Daarna 2 geweldige hoofdgerechten, te weten stoofpotje van Wild en een grill trio. Als nagerecht genoten wij van brouwnies met ijs en slagroom en 3 soorten cheeseecake. Alles smaakte voortreffelijk en dat in de gemoedelijke huiskamersfeer van Don Quichotte. Dit restaurant is onze top in Apeldoorn. Kees en medewerkers, ga zo door en verwen ons nog vaak met jullie kookkunsten en de warme sfeer. Bedankt voor de gezellige avond.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Het was heel lang geleden, dat wij zo vriendelijk ontvangen zijn Niks is heb teveel .Of je nu net 2 of met 10 pers komt dineren, ze behandelen u hetzelfde Jammer dat wij van België zij, of wij kwamen er iedere week Dikke pluim aan allen mensen die daar werken Het eten is er daar lekker.
Guy en Nadine
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gezellige sfeer, bediening met kennis en met humor. Zeer gastvrij. Eten is top.
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Mijn verjaardag gevierd met 6 personen. Ontvangst was hartelijk.
Gerechten waren goed in proportie, de wildstoof op de tijdelijke kaart verrukkelijk!
Gelukkig had ik nog ruimte voor de cheesecake want die wil je niet missen.
De tafel van Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Keurige ontvangst, zeer goed en kundig personeel die nog een beleving geeft bij de uitleg over de gerechten en de wijnen. Ook de gehele inrichting van het pand was een verrassing. Gezellig, netjes en intiem.
Martijn W.
De bediening, en de keuken zijn zeer gepassioneerd en dat is aan alles te merken. Professionals die je als klant net dat beetje extra geven wat je bij andere zaken vaak mist. Heerlijk gegeten en met veel toegevoegde waarde geserveerd.
lauwran M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Met het gezin lekker gegeten in een leuke ambiance met zeer vriendelijke bediening. We gaan zeker nog weer eens terug.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wat een tegenvaller dit bezoek, mede gezien eerdere recensies. Binnengetreden op een zwaar besneeuwde winteravond. Het menu genomen dat aan tafel werd gepromoot, met een voorgerecht met o.a. wildpaté en ook het hoofdgerecht met wild. Het voorgerecht viel al behoorlijk tegen: een soort salade met dan daarin wildpaté en ook een hamsoort (u merkt al het is niet echt blijven hangen), waarvan het flikker-alles-maar-door- elkaar-dan-zit-er-altijd-wel-wat-lekkers-tusssen heel erg groot was, wat een rommeltje, ook van smaken (oh ja met ook nog twee schijfjes mandarijn). Het hoofdgerecht was eigenlijk ook één grote gemiste kans. Een werkelijk voortreffelijk stuk vlees, ook prima gegaard, maar vergezeld van een steenkoude soort salade van rode biet en ook nog een even steenkoud half gestoofd peertje. Wat een rare combinatie. En zo zit je dan alleen maar je heerlijke stuk vlees weg te eten, wat dan ook eigenlijk niet meer geslaagd is. Erg jammer allemaal, wij komen niet meer terug....
Sonja C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.
Gerrit L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Weer prima gegeten!!
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima sfeer, zeer gemotiveerde en vriendelijke bediening (eigenaar?) Bijzonder gastvrij, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Wij vonden het in 1 woord prima en gaan zeker terug!
Gerrit L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Uitstekend gegeten, mooie/goede menukaart.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima plek om lekker te eten!!!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017