Over het restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

9,4

Jouw recensie over het restaurant Don Quichotte

F H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij aten hier in het verleden regelmatig, maar door omstandigheden was het al weer een tijdje geleden. We waren verheugd te merken dat de hartelijke sfeer, de gastvrijheid en de kwaliteit van het eten nog steeds was zoals we dat gewend waren. We gaan gauw weer eens terug komen.
Shirley N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wat een top restaurant! Heerlijk gegeten en de vriendelijke bediening weet veel over de gerechten en wijnen. Aanrader!!!
Olga M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Leuk, lekker en gezellig!
Fijn restaurant.. waar je nog echt service krijgt.
snel je eten, heerlijke angusbiefstuk !
De brownies wil ik elke dag wel..
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Uniek lekker! Geweldig restaurant en heel persoonlijk. We hebben heerlijk gegeten gisteren en komen zeker nog eens terug
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Speciaal keuzemenu voiir 32,50. Procureur lapjes zijn zeer aan te bevelen! Vriendelijke bediening, kortom: prima!!
Romana S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten, goede prijs en vriendelijk personeel die ook altijd even een praatje met je maken. Ook kun je naar buiten lopen en zit je warm en droog!
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Met het AH menu op zich is niets mis, keuze uit 3, prima gegeten. Met het restaurant op zich ook niet, vlotte en keurige bediening, lekkere betaalbare wijn. Als je echter inderdaad pp 32,50 voor dit menu zou moeten betalen zou je je bekocht voelen. Voor 2 euro pp meer diner je in een sterrenrestaurant en wordt je de hele avond verwend. Ik vind echter dat je zo niet moet kijken. Ik heb voor 16,25 pp prima en lekker gegeten in een gezellige aangename ambiance en zo denken er kennelijk meer want het zat om ons heel gewoon vol.
pithoho .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was weer top!! Het is iedere keer weer ontzettend fijn, goed en gezellig!! Een echte aanrader. We komen zeker weer een keer terug.
w.stolte .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk en we kregen goede uitleg van de gerechten. We komen zeker weer terug.
hcslijkhuis .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was weer geweldig we hebben een hele gezellige avond gehad de eigenaar (Kees) en z'n team hebben weer geweldig voor ons gezorgd
henk jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede ontvangst. Mochten weer plaatsnemen in de Serre. Samen met twee stellen. Lekker rustig. Direct na aanzitten werd mandje brood met knoflooksaus gebracht en konden we drinken bestellen. Kaart aangeboden en goede uitleg van de beschikbare gerechten gekregen. Voorgerecht, ossenhaas puntjes, was uitstekend, hoofdgerecht, verse zalm voor haar - anges voor hem, ook zeer goed en toetje, brownies, heerlijk. Tijdens het eten werd meermaals geïnformeerd of alles naar wens was en of er nog brood aangevuld kon worden. Al met al een prima avondje uit in een gemoedelijke sfeer.
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was er erg druk, er zat al een hele grote, rumoerige , groep toen wij om 18.30 uur binnenkwamen.
Alles duurde erg lang, lang wachten voordat er een drankje werd opgenomen, daarna lang wachten op de kaart etc. Het albertheijn menu is wel leuk. Voorgerecht met drie soorten garnalen was niet goed, er was maar 1 soort garnalen die erg koud waren en smakeloos. Het hoofdgerecht werd om 20.30 uur geserveerd.
Het dessert brownies met straciatella ijs was heerlijk.
Samengevat, het eten was, op het voorgerecht met de garnalen na, redelijk. De wachttijd voor het hoofdgerecht was langer dan een uur, het dessert was lekker en de prijs kwaliteit was goed.
Gerla A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant. Vriendelijke bediening en de uitleg over de gerechten is altijd een feestelijke beleving.
WHC B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Wij kenden het restaurant al en komen hier zeker nog eens terug. De gerechten zijn goed, de prijs prima en de bediening heel klantvriendelijk.
Jansen-en-co .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Wat een hartelijke ontvangst en goede uitleg over de kaart. Tomatensoep en trio van garnalen waren prima voorgerechten. Te veel kaas over de gegratineerde champions, het lag er als een dikke plak bovenop.
Angusbiefstukje als hoofdgerecht was prima. Procureurlapje was redelijk. De geitenkaassalade bevatte maar weinig salade, maar de geitenkaas was heerlijk. Friet en groenten als bijgerecht smaakten matig. De rode huiswijn, net nieuw op de kaart, een blend van drie wijnen, smaakte vlak. De Spaanse crianza was daarentegen lekker vol van smaak.
Al met al een hele gezellige en goed verzorgde avond gehad.
Anne-Marie S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vriendelijke ontvangt, mochten zelf een tafel uitzoeken. Omdat wij momenteel een koolhydraat arm dieet volgen kregen we ipv brood olijven. Ook met de rest van het menu werd er meegedacht en zo nodig aangepast. Het eten was echt heerlijk: De angusbiefstuk is echt een aanrader, zo mals!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heeeerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel! Ook met mijn glutenvrij dieet was het geen enkel probleem en werden er de nodige aanpassingen gedaan. Echt top!
Rineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk, een restaurant waar je vanzelf al een kannetje water op tafel krijgt!
We waren met de AH-restaurantactie. Don Quichotte had een leuk keuzemenu voor ons en we hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk, vrolijk en attent. Echt een aanrader!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Leuke ontvangst, vriendelijke mensen en heerlijk gegeten, in 1 woord geweldig als ik in de buurt zou wonen zouden ze mij daar vaker zien .
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heel gastvrije ontvangst, in overleg zijn veel aanpassingen in het menu mogelijk. Het is elke keer weer een feestje om te dineren bij Don Quichotte!