Don Quichotte

Van Kinsbergenstraat 3 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

Uitmuntend
9,3
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We kenden het restaurant en ondervonden de grote belangstelling ervoor. Vaak zijn ze voor AH-etentjes e.d. volgeboekt. We vonden het fijn dat het nu gelukt is; wij komen er graag en dat al gedurende lange tijd.
shamusilky .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alles was fijn , ontvangst - verblijf en de maaltijden waren heerlijk !
We hebben genoten . Een pluim voor iedereen bij Don Quichotte.
veronie1982 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer gastvrij en hartelijk.
Heerlijk in de binnentuin kunnen zitten.

Speciaal keuze menu, maar was voldoende keuze en vooral heerlijk!
Wij hebben genoten!
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben hier vaker gegeten. Maar ook met de AH-restaurantactie blijft de goede kwaliteit overeind.
Zeer vriendelijke en deskundige bediening. Misschien zouden er voor de restaurantactie iets meer keuzemogelijkheden kunnen zijn. Nu 3 mogelijkheden voor voor-, hoofd en nagerecht, misschien uitbreiden tot 5??
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellige ontvangst, prima uitleg over de gerechten, door personeel goed en adequaat geholpen, heerlijk gegeten , aanrader !!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima gegeten met z'n drieën. Het heeft uitstekend gesmaakt. Heerlijk buiten gezeten. De mensen van de bediening waren heel vriendelijk en behulpzaam.
Een heel klein min puntje: er was wel heel weinig groente voor drie personen.
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het was weer ouderwets gezellig en lekker eten. De bediening is uitermate persoonlijk en attent. Afwijken van het Iens menu tegen een kleine vergoeding was geen enkel probleem.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met AH restaurantkaart hier gegeten, 2e menu gratis, vaak worden porties hierop aangepast maar daar was niks van te merken, sterker nog ik vond de porties aan de ruime kant maar dat is uiteraard geen kritiek.
Voor de rest heerlijk gegeten met goede uitleg van menu en heerlijke Z-Afrikaanse rodr wijn.

R+J
Jason L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Jammer dat er een speciale menukaart was voor de AH actie. Eerder hier gegeten en toen was het eten erg goed. Nu vond ik de keuze van de gerechten minder.
Evie B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Don Quichotte. Ze hebben een uitgebreide kaart voor ieder wat wils. Goede en vriendelijke service en ze denken met je mee in aanpassingen en combinaties in gerechten! Heel gezellig en lekker gegeten!
ingridvan .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben eerder hier gegeten, toen was de baas er. Hij is zeer prettig in de omgang en attent. De baas was nu afwezig. Vonden we toch zeer jammer. Gelijk een andere sfeer.
Tea B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening, zeker een aanrader. Het restaurant heeft een leuke binnentuin, waar het in de zomer leuk is om te zitten.
E. S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fantasctische gastheer en -dame die je echt een warm welkom geven. Leuke uitlleg over de gerechten en een fantastische ervaring! Ik raad iedereen een bezoekje aan !!
fenny8 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ondanks dat we met korting door de AHbonnen kwamen eten was de service heel goed, de mensen heel vriendelijk en het eten geweldig!
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig restaurant in het centrum van Apeldoorn, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij gaan hier graag heen, een aanrader!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vanavond in dit restaurant gegeten met de AH restaurantactie. Een enigszins beperkt menu, maar voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten, een uitermate vriendelijke en attente bediening. Een aanrader !
S. V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Klein sfeervol restaurant met erg vriendelijk personeel. Snelle service en goeie prijs kwaliteit verhouding. Kleine opmerking is de hygiëne. Wij zaten bij het raam en er lag toch nog wat stof in de vensterbanken. Niet om te zeuren maar om toch even kritisch te zijn. Een dikke voldoende voor dit restaurant, wij keren nog terug!
Annemiek G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en vonden de bediening uiterst klantvriendelijk. Een aanrader!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten, professionele bediening. Zeer vriendelijk,gemoedelijk met verstand van zaken en oog voor de gast. Heel fijn dat je als gast mag aangeven of je de gerechten snel achter elkaar wilte hebben of liever wat langer wachten.
geolansc .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Zoals altijd hier weer heerlijk gegeten. Dit keer waren wij zelfs de eerste die gebruik maakten van de AH diner actie. Hiervoor was weer een speciaal menu samengesteld met verschillende gerechten. Voor ieder wel wat wils.
Als voorgerecht hadden wij de verse asperge soep, die als extra bij het menu besteld kan worden. Zalig! Als hoofdgerecht de Angus biefstukjes. Heel goed bereid en heerlijk mals vlees. Als nagerecht hebben wij de tiramisu met limoncello en gemarineerde aardbeien gekozen. Een echte aanrader. De bediening was zoals altijd heel vriendelijk. Je voelt je echt welkom.