Don Quichotte

Van Kinsbergenstraat 3 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellig gegeten, na een goede ontvangst, prima bediening.
Vooraf en hoofdgerechten prima, geen dessert genomen.
Was voor ons 1e keer. Voor herhaling vatbaar. Bistro-achtig.
Diecemer F.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij, mijn partner, en ik waren voor het eerst bij Don Quichotte. En het is ons uitermate goed bevallen. Onze vrienden komen erg vaak bij Don Quichotte en dat is natuurlijk een goed teken voor het restaurant. Wij waren op een maandagavond en het restaurant zal vol!!! Mocht de wachttijd langer geweest zijn dan redelijk dan is het ons niet opgevallen want het was reuze gezellig met ons vieren en wij waren bijna de laatsten die weggegaan zijn.
tboon .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig enthousiaste bediening, ongecompliceerd, èn professioneel. Weten de gerechten en bijbehorende wijnen aan te prijzen en de combinatie is heerlijk! Héérlijk gegeten.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij waren bewust vroeg gegaan ivm onze zoon van bijna twee (we wilden niet dat hij het hele restaurant op de kop zette). Nou hij vondt het prachtig,.. en het bedienend personeel was super lief voor hem. Daarnaast hebben we lekker gegeten en mijn dochter van 12 was helemaal blij met alle verwennerij. De kers op de taart was het vuurwerk bij het toetje.. Ik voelde mij echt jarig en had mijn verjaardag nergens anders willen vieren!! Eten, personeel, ambiance dikke 10!! Dankjulliewel
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
weer uit eten in dit voor ons bekende restaurant. voorgerechten waren heerlijk, maar helaas vielen de hoofdgerechten zwaar tegen. de Angus biefstuk was zo taai dat mijn partner die echt niet weg kreeg . de pangafilet van mij was heel erg machtig alsof deze gedrenkt was is olie of boter.wel kregen we hierdoor wat korting op de prijs en konden ook een nieuw stukje vlees krijgen maar dit niet aangenomen. de toetjes waren weer heerlijk. we moeten vaststellen dat we de vertrouwde kok erg missen.
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Buitengewoon vriendelijke ontvangst en bediening.
Het 3-gangenmenu was heerlijk.
Kortom alles was in 1 woord gewoon TOP !!!
janbark .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zeer gastvrij restaurant met lekker eten voor een schappelijke prijs in een goede sfeer en vooral gastvrij. Het was voor ons op 5 december een echt "HEERLIJK AVONDJE" met ook nog een Sinterklaas sfeertje. EEN AANRADER !!!!!
Jan en Henk
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was erg lekker, de mensen waren erg vriendelijk echter werd er op een gegeven moment aangegeven dat het hoofdgerecht er met 5 á 10 minuten zou zijn. Dat duurde helaas 45 minuten. Op zich niks mis mee, echter moet er dan ook niet worden aangegeven dat het 5 á 10 minuten is. Voor de rest super service en heerlijk eten. Kan het iedereen aanraden.
André V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Als je van lekker eerlijk eten houdt in een huiselijke sfeer dan ben je bij Don Quichotte op het goede adres. Uitgebalanceerde gerechten, goede bediening, die zeer bedreven is en kennis heeft van de gerechten. Regelmatig wordt de kaart aangepast aan de seizoenen. De ambiance is knus en gezellig. Je voelt je snel thuis.
Erica N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, we hebben niet lang hoeven wachten op een gerecht.
De wijn was ook heerlijk. Goede sfeer, tafeltjes stonden nu wel dicht bij elkaar. dat is normaal volgens mij niet zo.
Maar had daar geen last van.
Kortom heel fijn restaurant waar je erg graag naartoe gaat.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Blijft een heerlijke locatie om gezellig en intiem te kunnen eten. Kwaliteit eten prima en bediening geeft altijd iets extra's.
SMJV .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Was druk op deze woensdagavond,maar konden wel kiezen voor welke tafel. Bediening was erg beleefd en netjes naast onze wijn werk ook meerdere malen ons karaf water bijgevuld erg plezierig. Eten was erg lekker en zaten na 3 gerechten goed vol..paste geen koffie meer bij. Super lekker gegeten met een vriendelijke bediening.
Toiletgedeelte zou wel aan een vernieuwende uitstraling toe zijn.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed eten voor weinig met de ze aanbieding. Beetje rumoerig, en een gevaarlijk afstapje achter een gordijntje bij het toilet. Geweldig gegeten, personeel mag wel iets meer aandacht aan gasten geven.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg goed restaurant, gezellig en romantisch. Het is erg klein wat op zich niet uitmaakt, maar in het restaurant is het wel rumoerig. Wij zaten in de serre, waar dit minder was. Bij wc is een afstap achter een gordijn, als je dit niet in de gaten hebt kan je zeer hard vallen, dat is wel echt een minpunt. Buiten dit alles was het eten geweldig lekker! Mijn vrouw eet vlees altijd met saus, maar dit keer vond zet het lekkerder zonder saus. Kwaliteit van het eten is echt een aanrader, en hier draait het natuurlijk wel om, je komt tenslotte om te eten...
ariehoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom zeer gastvrij ontvangen bij Don Quichotte en opnieuw voortreffelijk gegeten. Het personeel is zeer attent en uiterst behulpzaam. Zo wordt er telkens gevraagd wanneer de volgende gang geserveerd mag worden. De wildstoof is en blijft een aanrader!
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
het eten was over het algemeen heerlijk, alleen de biefstuk die we besteld hadden vonden we beiden veel te zout. de rest was prima.
we vinden de tafeltjes wel heel dicht bij elkaar staan en daardoor was het er zo lawaaiig dat je elkaar bijna niet kon verstaan en dus niet echt gezellig met elkaar kunt praten.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met de korting van de AH-restaurantactie. Bediening is heel erg vriendelijk en gaf een goede uitleg van de gerechten waar we uit konden kiezen. Er kwam zelfs nog een extra wildgerecht bij! We hebben genoten van het heerlijke eten!
Eén van de aanwezigen houdt niet van "volwassen" gerechten en koos als voorgerecht een halve soep en als hoofdgerecht frites met knakworst. Dat was goedkoper dan het AH-menu en daarom kregen we een aantal drankjes voor niets! Dat hadden wij niet verwacht en werden daardoor aangenaam verrast!
Kortom, dit etentje is ons heel goed bevallen en we komen zeker nog eens terug!
Titia04 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wildseizoen weer begonnen en genoten van een heerlijke avond. Gegeten met 6 , eten voor ieder individu precies goed gegaard. Bediening heel prettig met oog voor gastbeleving.
Britte L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super lekker gegeten met de Albert Heijn actie. Het eten was heerlijk en we konden zelf aangeven hoe lang we erop wilde wachten! Ook de wijn was lekker! Het eten was alleen te veel. Wij komen zeker weer terug!