Don Quichotte

Van Kinsbergenstraat 3 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

Annemiek G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten, professionele bediening. Zeer vriendelijk,gemoedelijk met verstand van zaken en oog voor de gast. Heel fijn dat je als gast mag aangeven of je de gerechten snel achter elkaar wilte hebben of liever wat langer wachten.
geolansc .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Zoals altijd hier weer heerlijk gegeten. Dit keer waren wij zelfs de eerste die gebruik maakten van de AH diner actie. Hiervoor was weer een speciaal menu samengesteld met verschillende gerechten. Voor ieder wel wat wils.
Als voorgerecht hadden wij de verse asperge soep, die als extra bij het menu besteld kan worden. Zalig! Als hoofdgerecht de Angus biefstukjes. Heel goed bereid en heerlijk mals vlees. Als nagerecht hebben wij de tiramisu met limoncello en gemarineerde aardbeien gekozen. Een echte aanrader. De bediening was zoals altijd heel vriendelijk. Je voelt je echt welkom.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heel persoonlijke benadering, dit maakt het verschil!
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk uit eten geweest. Super gezellig. Doen we vaker. De lever was PERFECT
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd gezellig om bij kees te eten. Eten was zoals gewend weer uitstekend. Binnenkort maar weer heen :)
JH H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Restaurant niet vol, drankje snel op tafel, maar toen 35 minuten moeten wachten op voorgerecht waar later binnenkomende klanten al veel eerder bediend werden. Voorgerechten waren OK. In eerste instantie kalfslevertjes besteld, helaas uitverkocht net zo als meerdere menu's. Ter vervanging tournedos besteld, medium .45 minuten na het voorgerecht gevraagd wanneer wij ons hoofdgerecht konden verwachten, terwijl later binnengekomen klanten al ruimschoots bediend waren. Komt er zo aan! Na 15 minuten nog niets, Na 20 minuten kwam het lang verwachtte hoofdmenu, Helaas bleken de tournedos rauw, koud en van buiten verbrand, Na weer lang wachten kwam de herkansing, Nu lauw van binnen, niet meer aangebrand maar bepaald niet medium. Al met al ca. twee en een half uur gewacht. Een afknapper dus!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
gemoedelijk
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Goede eerlijke gerechten, prima ambiance. Meerdere malen gegeten.
annemiekevansteen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wat een ontzettende knusse brasserie met een ruime keuze aan gerechten, leuke en vlotte bediening met persoonlijke aandacht. Echt een prima gelegenheid om nog eens naar toe te gaan!
janbark .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Mijn verjaardag gevierd met een heerlijk diner in een heel prettige en gastvrije sfeer met vrienden. Zeker een aanrader voor iedereen die lekker uit eten wil in een fijne omgeving met vooral gastvrije bediening.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Don Quichotte is een sfeervol restaurantje in het hart van Apeldoorn. Je wordt gastvrij ontvangen. Je voelt je heel erg welkom. Het is gezellig en huiselijk. De gerechten zijn uitstekend. Heerlijke wijn. Bijgerechten mag je bijbestellen. Kortom: zeer de moeite waard.
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellig gegeten, na een goede ontvangst, prima bediening.
Vooraf en hoofdgerechten prima, geen dessert genomen.
Was voor ons 1e keer. Voor herhaling vatbaar. Bistro-achtig.
Diecemer F.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij, mijn partner, en ik waren voor het eerst bij Don Quichotte. En het is ons uitermate goed bevallen. Onze vrienden komen erg vaak bij Don Quichotte en dat is natuurlijk een goed teken voor het restaurant. Wij waren op een maandagavond en het restaurant zal vol!!! Mocht de wachttijd langer geweest zijn dan redelijk dan is het ons niet opgevallen want het was reuze gezellig met ons vieren en wij waren bijna de laatsten die weggegaan zijn.
tboon .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig enthousiaste bediening, ongecompliceerd, èn professioneel. Weten de gerechten en bijbehorende wijnen aan te prijzen en de combinatie is heerlijk! Héérlijk gegeten.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij waren bewust vroeg gegaan ivm onze zoon van bijna twee (we wilden niet dat hij het hele restaurant op de kop zette). Nou hij vondt het prachtig,.. en het bedienend personeel was super lief voor hem. Daarnaast hebben we lekker gegeten en mijn dochter van 12 was helemaal blij met alle verwennerij. De kers op de taart was het vuurwerk bij het toetje.. Ik voelde mij echt jarig en had mijn verjaardag nergens anders willen vieren!! Eten, personeel, ambiance dikke 10!! Dankjulliewel
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
weer uit eten in dit voor ons bekende restaurant. voorgerechten waren heerlijk, maar helaas vielen de hoofdgerechten zwaar tegen. de Angus biefstuk was zo taai dat mijn partner die echt niet weg kreeg . de pangafilet van mij was heel erg machtig alsof deze gedrenkt was is olie of boter.wel kregen we hierdoor wat korting op de prijs en konden ook een nieuw stukje vlees krijgen maar dit niet aangenomen. de toetjes waren weer heerlijk. we moeten vaststellen dat we de vertrouwde kok erg missen.
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Buitengewoon vriendelijke ontvangst en bediening.
Het 3-gangenmenu was heerlijk.
Kortom alles was in 1 woord gewoon TOP !!!
janbark .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zeer gastvrij restaurant met lekker eten voor een schappelijke prijs in een goede sfeer en vooral gastvrij. Het was voor ons op 5 december een echt "HEERLIJK AVONDJE" met ook nog een Sinterklaas sfeertje. EEN AANRADER !!!!!
Jan en Henk