Don Quichotte

Van Kinsbergenstraat 3 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al een decennium lang is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

• Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Nicolettewouters . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was top!!! Zeer betrokken personeel die goed adviseerden,heerlijk eten( wel beetje veel) ambiance ontzettend gezellig!
Mevwes . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het driegangenmenu was prima. Als voorgerecht had ik een bakje met champignons, saus en gegratineerde kaas (naam vergeten ). Hoofdgerecht angusbeef. Lekker, maar de saus erbij vond ik te nadrukkelijk. Het dessert niet genomen. Dat konden we zonder problemen omruilen voor ( in mijn geval) koffie met een Grand Marnier ernaast.
De ontvangst was erg vriendelijk. We konden kiezen binnen of buiten, met de mogelijkheid tussentijds te verkassen. Wat een aardige dames! We zaten achter het restaurant onder de luifel. Meteen een kan water en glazen gekregen en vooraf brood met een smeersel. De wijn ( Sauvignon Blanc) smaakte goed.
De meeste lof heb ik voor de bediening! Dit maak je echt niet overal mee!!!
Ariehoogendoorn . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wederom uitstekend gegeten bij Don Quichotte, ditmaal op het gezellige binnenplaatsje. We zijn op een hele nette wijze bediend, de bediende dacht op een prettige manier mee en was in het geheel niet opdringerig. We komen hier zeker vaker terug!
Ansbuis . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Buiten het menu was er ook nog van alles mogelijk. Prima bediening, aardige mensen en een goede sfeer. Echt een aanrader!
Pithoho . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in de gezellige stadstuin. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is zeker een aanrader!
Joannyvoskamp . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Altijd lekker eten hier. Alles klopt en het was zelf super mooi weer waardoor we lekker buiten konden zitten. Een echte aanrader.
Het enige minpuntje is de Straatverlichting die rond 21:00 uur aangaat. Deze is wat fel......
Willemien93 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten en voor ieder wat wils met de uitgekozen gerechten op het keuzemenu. Vriendelijk personeel.
De hele sfeer in het restaurant, het eten en het personeel maakt Don Quichotte uniek en een fantastisch restaurant!
Dkarssies . Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker en goed eten bij Don Quichotte! Perfecte attente en zorgzame bediening. Angus steak weer lekker mals, en de witte chocolademousse is echt heerlijk!
R.oudbier . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben lekker gegeten de portie waren goed vlees angus beef was erg lekker weinig garnering bij het gerecht gegeten met ah actie, fijne prettige sfeer.
Soes1952 . Bourgondiër (4 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gegeten via ah-restaurantactie. Het was een samengesteld actiemenu, met keuze uit 3 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten.
Wij hadden beiden vooraf de gegratineerde champignons: voortreffelijk een absolute aanrader!
Als hoofdgerecht de angusbiefstuk en roodbaarsfilet - beide gerechten waren top!
Nagerechten: ijs met vers fruit - prima en Witte chocolademousse - aan de mousse had misschien iets meer smaak mogen zitten.
Heerlijk betaalbare huiswijn en meer dan voortreffelijke bediening.
We hadden hier al vaker gegeten en zullen hier graag blijven komen.
Veratreep . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
In een prachtig mooi pand met een super gezellige sfeer de allerlekkerste gerechten geserveerd gekregen. De angusbiefstuk was een sensatie.
Vonk645 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Hele leuke avond gehad met geweldig gastheerschap en uitstekende service! Genoten van lekker eten en heerlijke wijn. Wij komen graag een keer terug!
Margrietschipper3 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Het was erg druk, dus het duurde een beetje lang voor er iemand kwam, maar dat werd goed gemaakt door een drankje van het huis. Het eten was heel lekker, goede porties. En de bediening vond ik heel vriendelijk. Ze deden echt hun best om je het naar de zin te maken. Een aanrader.
Robinvanderlande . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk ontspannen, zeer hartelijk ontvangen en vriendelijke en warme sfeer.
Eten erg lekker.
Geslaagde avond!!!
Einde avond een koffie van het huis. We komen graag weer terug.
R.hoekstra783 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Ik heb maar een hoofdgerecht gehad. Biefstuk > heerlijk. Ook het voorgerecht champignons > voortreffelijk. Mijn vrouw had hetzelfde voorgerecht en is het met mijn mening eens. Haar hoofdgerecht (vis) was ook lekker. We hebben vooral genoten van de heerlijke sfeer de fantastische bediening , uitleg bij de gerechten en het lekker jezelf kunnen zijn zonder "opgejaagd" te worden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hanne.sopa . Fijnproever (7 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De ontvangst was zeer hartelijk. We konden kiezen uit meerdere tafeltjes en kozen een plekje bij de antieke schoorsteen. We kregen heldere uitleg over het AH menu. Er was ruim voldoende keuze! Voorgerecht was erg lekker gegratineerde champignons met kaas. Als hoofdgerecht de roodbaarsfilet met dillesaus genomen, verukkelijk! Het dessert, verse vruchten met vanille-ijs en slagroom vormde een frisse afsluiter. De huiswijn was ook goed en de bediening top! Ruim drie uur gebleven en heerlijk gegeten.
Moverbe . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zoals altijd was het etentje bij Don Quichotte geweldig. Goede sfeer, geweldig eten en de service top! De champignons als voorgerecht, de steak als hoofdgerecht en de brownie als toetjes waren heerlijk.
Bodhi43 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lekker en verse producten. Open voor kritische noot in een prima entourage. En het te stom voor woorden dat ik verplicht ben een account bij Iens te maken om deze recensie te versturen!
Javankempen53 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik was met vriendin gaan eten. We hebben heerlijk gegeten vooraf een champignonpotje met cashewnoten en kaas, als hoofdgerecht Angus steak met pepersaus en een stukje groente"taart",en toe witte chocolademousse met ijs...wij vonden de mousse erg zoet en voor mousse niet een beetje stevig...smaak viel ook tegen..dit werd gecompenseerd met een kopje koffie van t huis.. het personeel was echt TOP ...wij hadden een leuke avond...Joke&Joke