Over het restaurant Don Quichotte

Dineren in het hart van Apeldoorn

De veelzijdige keuken van dit restaurant zorgt er voor dat iedereen hier met een voldaan gevoel de avond afsluit. Gerechten worden op een klassieke manier bereid en verschillen van malse tournedos tot ajam smoor. Al meer dan 15 jaar is Don Quichotte een begrip in Apeldoorn. En dat is niet voor niks! De combinatie van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een memorabele avond.

Meer informatie over restaurant Don Quichotte

• Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Excelente!!
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Geweldige ambiance, we zaten in de binnentuin; heel erg leuke bediening met oog voor detail. Heerlijk gegeten kalfslever en "egel". Te veel om op te eten, dus kregen we de rest mee in een doosje. Prima! Lekker wijntje erbij en ijs en brownies als dessert.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben ontzettend genoten van het eten ..en het personeel erg vriendelijk kregen bij elk gerecht uitleg echt fantastisch .. hebben gelijk een nieuwe afspraak gemaakt .
w.stolte .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was de eerste keer dat we hier gegeten hebben. We werden vriendelijk ontvangen, en de bediening was erg goed kregen goede uitleg van het eten. Het was erg gezellig en hebben heerlijk gegeten,komen zeker een keer terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Top zo als altijd! Gezellig, gastvrij en lekker eten. Wij komen er graag. Dank je wel Kees, Lotte en kook en bedieningbrigade.
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Fantastisch restaurant, we komen hier al jaren erg graag!
familie V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
We komen zeker nog eens genieten van het lekkere eten.
Ook met AH restaurant bon een keuzemenu voor iedereen.
VLees,vis en vegetarisch.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Werden heel vriendelijk ontvangen met veel aandacht voor de klant het eten was prima ruim voldoende kregen zelf iets extra van de groente quice
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het eten viel ons erg tegen. Hier is geen verfijning te verwachten. Het is degelijk en veel. De uitleg bij de gerechten duurde veel te lang en was te uitgebreid. We kregen aanvankelijk met z'n vieren slechts 1 minibakje sla, maar we konden bij bestellen en toen kwam er gelijk een tweede, grote schaal sla. De frites waren ook niet echt lekker. Er was geen gekookte of gegrilde groente bij de gerechten. De sauzen waren niet verfijnd. Het nagerecht ( brownie resp. verrassingsijs) was eenvoudig. We zijn misleid door het gemiddelde recensiecijfer 9.1. Wij vonden het veel minder, meer een 7.8.
yvonneboshuis .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vaker geweest. Opnieuw heel tevreden!
Goede gezellige uitleg over menu.
Wachttijd tussen de gerechten wordt steeds aangepast aan je wensen. Erg prettig en attent.
Dit was niet aan te geven in schema hierboven.
shamusilky .
Topavond gehad ????????
Alles was prima , ontvangst en bediening een 10+ en het eten een 10+.
Niets te wensen over voor ons vieren !!!
elly R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Na hun vakantie kwamen ze met een nieuwe kaart. Die gerechten waren weer als van ouds, heerlijk. We hebben het er weer erg gezellig gevonden ge komen hier grrag weer terug.
Ellie
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fantastische gastvrijheid, zeer gezellige plek en heerlijk eten!! Komen hier beslist nog eens terug. Zelfs met AH-spaarkaart wordt je hier buitengewoon goed bediend!
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prettige ontvangst in een gezellige ambiance. De gerechten waren uitermate smaakvol en redelijk geprijsd. Alhoewel de bediening uiterst vriendelijk was, liet zij wel een paar steekjes vallen: 1) de wachttijden waren m.n. bij het opnemen van de bestelling aan de (te) lange kant; 2) wanneer een gerecht niet beschikbaar is, moet dat meteen bij de bestelling gemeld worden en niet na 10 minuten.
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het was weer een fantastisch sfeertje en ook het eten was weer uitstekend. Al jaren een genot om met onze kinderen naar Don Quichotte te gaan.
CarolineAV .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zoals we gewend zijn van alle keren dat we hiervoor al bij Don Quichotte gegeten hebben, in één woord: top!
De behulpzaamheid en service met een lach van het vriendelijke personeel (en daarbij ook zeker de persoonlijke touch van uitbater Kees) zijn ingrediënten voor een perfecte avond. Minstens zo noemenswaardig zijn de kwaliteit van de gerechten en het feit dat die gerechten in dermate bourgondische hoeveelheden geserveerd worden dat het leeg eten van het bord een prestatie op zich is! Het moge duidelijk zijn; Don Quichotte is niet voor niets ons favoriete restaurant! En iedereen die we er mee naartoe nemen is het overduidelijk met ons eens!
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een hartelijke ontvangst door de gastheer die ons aansluitend de kaart kwam brengen. Hij gaf een prettige en goede toelichting bij de verschillende gerechten. Wat een fijn begin, dat belooft nog wat. En dat werd allemaal ingelost. Heerlijke tomatensoep, malse biefstuk en kippedijtjes (zeg maar sate), trio van chocola toe. Allemaal gewoon goed, zowel de mensen als het eten en het decor. Volgende keer weer!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel, goede sfeer, uitgebreide kaart en lekker eten. En in de zomer bij mooi weer is de binnentuin heerlijk vertoeven. Zeker een aanrader!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een supergezellige avond met heerlijke, smaakvolle gerechten. Kortom met z'n allen genoten. Don Quichotte is en blijft een absolute aanrader!
elly R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het was mooi weer en we aten buiten. DQ ligt in een eetstraatje. Het was een oergezellige sfeer. De bediening was heel vriendelijk en rustig. Het eten was uitstekend en de sfeer geweldig. Wat wil een mens nog meer.
Een geweldige aanrader.