Don Pizza

Meer informatie over restaurant Don Pizza

7,2
Ris S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Prima tent om ff snel een pizzaatje te eten. Verse ingrediënten op je pizza en altijd bereid om een vegetarische variant te maken.
Tammyw .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik ben niet tevreden over Don Pizza. Ik woonde in Capelle en had daar wel eens een pizza besteld. Maar ik kon me niet zo goed herinneren waarom ik er niet weg van was. Toen ik daar laatst kwam, wist ik het weer. De pizzarand is vrij hard en droog. Ik kan de pizza Margaritha, geen Margaritha noemen: te weinig kaas, en erg doorbakken. Je krijgt een bruine pizza met een paar groene blaadjes erop. Daarnaast is het personeel totaal met andere dingen bezig. Je wordt geholpen wanneer je binnenkomt en vervolgens als je drinken op is, moet je 3 kwartier zonder drinken zitten, want er wordt verder niks gevraagd. Dus je moet er zelf achter aan zitten. Ook maakt geen enkel personeelslid oogcontact. Zit je een kwartier te wachten voor de rekening, zijn we zelf maar opgestaan. En er stond niemand achter de toonbank. We willen betalen, krijgen we de rekening, personeel loopt weg: 10 min later zit je met je jas aan de tafel want er is weer niemand te bekennen. Daarnaast was er een mannelijke operazanger op de cd-speler, die net wat te hard stond.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wat een verrassing was dat. Ik ben niet zo'n pizza-fan, maar hier bij Don Pizza kreeg ik een een heerlijk krokant en vooral goed belegde pizza voorgeschoteld en ook de keren dat ik er terug ben gekomen.
Tijdens het wachten lekkere bolletjes brood op tafel (PAS OP dat je je vingers niet brandt) en voor het flesje wijn werd een koeler opgedoken.
De bediening, een duizendpoot, was een en al vriendelijkheid en gaf tips hoe je voor de kleinere kinderen kon bestellen, zoals een halve pizza.
Hoewel de pizza's telkens erg lekker en op smaak waren, kregen we ze niet op. Niet getreurd, daar hebben we de pizza-dozen voor, dus de volgende dag nog een hapje bij de borrel.
Het decor, een soort snackbar, laat wat te wensen over. Het is wel leuk hoe er constant mensen komen om af te halen. Voor hen is de 'duizendpoot' uiteraard net zo vriendelijk als voor de mensen in het afgescheiden deel aan een tafeltje.