Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Serranoham met brood
  • Hoofdgerechten
    • Combinacion Don Pablo
      Costillas
      Burrito de la Abuela met kip, gehakt of vegetarisch
      Fajitas Pollo
  • Nagerecht
    • Mousse de Chocolate
      Torta de Chocolate
      Vanille roomijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Don Pablo

Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gezellig restaurant. Al enkele malen gegeten. Nu ook weer prima verzorgd voor een heel redelijke prijs. Aardige en snelle bediening. We zullen er nog vaker komen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Erg aardig personeel. Toen het pittig was kreeg ik een beetje suiker tegen de hitte.
S M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wat een super leuk sfeer vol restaurant . Met super vriendijlijk aardig personeel. Het was echt een gezellige avond met heerlijk eten. Een echte aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Leuk restaurant met lekker eten en aardige bediening
Anjo H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel echt een aanrader.
Jachanjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het duurde iets te lang allemaal
J. D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, goeie prijs, kortom een 'tent' om terug te komen.
Angelahermens H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Je krijgt veel en veel lekker voor je geld. De bediening is vlot en vriendelijk. Al jaren ons faforite restaurant. Als ik dan toch een klein minnetje mag geven ; mag wel iets minder zout in de gerechten. Wel die lekkere kruiden laten blijven !! Verder top.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk eten, leuke sfeer. We werden geholpen door twee fantastische meiden met een groot gevoel voor humor.
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij vonden het erg leuk om jullie als gast te mogen ontvangen en hopen jullie viertjes snel weer terug te zien!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prima gegeten voor goede prijs
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
wij aten het driegangen menu voor € 27,50. de prijs-kwaliteit is in orde. voorgerecht carpaccio en vissoep zijn smakelijk. de hoofdgerechten waren een Combinacion (wrap/taco en sparerib) en een grote sparerib. de sparerib is uitstekend en ruim bemeten dat geldt ook voor de Combinacion. de bediening is bijzonder attent en vriendelijk.
in het restaurant was het erg warm en er is nauwelijks een mogelijkheid tot verkoeling. dat is een punt van aandacht. zeker de moeite waard dit een keer te proberen.
Angelien G.
Heerlijk ontspannen gegeten
Bedankt voor deze recensie. Goed te lezen dat alles naar wens is geweest en jullie ontspannen hebben kunnen genieten van een diner bij Restaurant Don Pablo. Hopelijk tot een volgende keer!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Eten was goed.Sommige tafels en stoelen staan te dicht op elkaar. Service was oké
Eloy V.
Heerlijk gegeten.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gegeten met AH actie. Keuze uit een aantal voor- , hoofd- en nagerechten. Eten is prima in orde. Personeel erg vriendelijk. Glaasje kraanwater wordt gratis gebracht.
Aangezien er een aantal tafels waren met 6-8 personen was het erg levendig.
Bedankt voor deze goede recensie. Wij vonden het erg leuk om jullie als gast te mogen ontvangen. Wellicht tot in de toekomst!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Eten is prima en meer dan genoeg. Bediening is erg vriendelijk maar we moesten steeds wel lang wachten.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Eten was heerlijk. Alleen vind ik het jammer dat je overladen wordt met de vraag of je nog wat wilt drinken en dat kraanwater moeilijk te 'bestellen' is.
Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Bediening was heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor deze recensie. Goed te lezen dat jullie het etentje zo positief hebben ervaren, wij vinden het erg leuk zo'n mooie recensie te ontvangen. Wij kijken uit naar jullie volgende komst!
Twan H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Uitstekende kwaliteit van het eten. Je krijgt behoorlijke porties voor een redelijk bedrag. Het personeel is zeer vriendelijk.
Bedankt voor uw recensie! Wij vinden het erg leuk zo'n mooie recensie te lezen. Hopelijk tot een volgende keer.