Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken. Maar naast Mexicaans eten hebben zij Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails op de kaart staan. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grilspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zelfs mét AH-actie hebben we prima gegeten met 2 gezinnen aan een grote vierkante tafel voor 8 personen. Voldoende keuze voor de kinderen. Vriendelijk en attent personeel.
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zonder ah-actie is het restaurant veel beter. Nu was de keuze erg beperkt; bv geen mogelijkheid om voor rijst/bonen te kiezen. Geen groenten, nauwelijks salade.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met Albert Heijn Restaurantactie heb ik bij Don Pablo's een driegangenmenu gegeten met m'n vriend. Voor de AH actie konden we kiezen uit een aardige selectie van de menukaart (5 voorgerechten, 4 hoofdgerechten, 4 desserts). Vooraf namen we de pittige tomatensoep en carpaccio, als hoofdgerecht de spareribs en combinatie van gerechtjes (beide met gekruide aardappelpartjes en salade), en na hadden we chocoladetaart / chocolademousse met slagroom. Het eten viel goed in de smaak! Alleen de spareribs vielen wat tegen: er zat behoorlijk veel vet aan. De bediening was vriendelijk en erg snel, maar het was dan ook niet druk in het restaurant. Het interieur is lekker cliché Mexicaans. Al met al hebben we genoten van ons diner.
Hempie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vaak geweest bij Don Pablo maar er is nu onbeperkt tapas eten. Na 1,5 uur wachten hadden we eindelijk de eerste ronde van 2 gerechtjes. Toen weer een uur gewacht op de volgende. Kennelijk teveel tafels in het restaurant en de keuken kan het niet aan. Kwaliteit was ook aanmerkelijk minder dan voorheen. Heel jammer. Zeker omdat je hier ook beduidend meer betaald voor onbeperkt tapas.
Lauren Z.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voorheen kwamen wij regelmatig tapas eten van de kaart. Destijds erg goed. Nu is er alleen nog maar het onbeperkt tapas concept. Allereerst hebben wij een uur gewacht op het eten. Dit waren zeer beperkte porties, waardoor delen niet mogelijk was. Sinds de het nieuwe concept niet meer voor herhaling vatbaar.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Hoofdgerecht was zeer slecht, veel te vet. Je zag zelfs een hele vetlaag liggen op de wrap. Sfeer en inrichting gezellig. Beide zek geworden zeer waarschijnlijk door het vette eten. Geen aanrader! Voorgerecht en nagerecht waren oké. Maar wij gaan hier niet meer heen!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg lekker driegangendiner gehad. Vooraf een heerlijk malse Rundercarpaccio, als hoofdgerecht een perfecte T-Bone Steak. Als dessert citroenijs opgediend in een bevroren citroen gegeten. Heerlijk! Enige verbeterpunt is tijd tussen hoofdgerecht en dessert, wat nu wel erg lang was. Als reden werd hiervoor de Tapasbestellingen gegeven, maar dit moet in een restaurant te organiseren zijn.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellige eetgelegenheid. Personeel was vriendelijk. Jammer dat we niet met 4 personen (nog) konden reserveren met de AH restaurantactie. Hierdoor zag ik mij genoodzaakt mijn partner thuis te laten. Dit had klaarblijkelijk te maken met het aantal AH stoelen. Het restaurant was bij lange na niet vol geboekt. Eten was redelijk, maar erg weinig groente bij de gerechten.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Typisch Spaans ingericht, precies wat je verwacht. Gratis broodje met dip vooraf, bij het hoofdgerecht dat wij hadden zie je echter vaak wat zure room en guacamole, dit ontbrak.
Hidde K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Was voor ons de eerste keer als koppel. Vonden het heel erg gezellig en ook erg lekker. De kaaskroketje waren heerlijk. Hebben tapas gegeten en vonden eigenlijk alles wel heel erg lekker. Sfeer was heel gezellig, tafels wel redelijk dichtbij elkaar maar niet storend. Konden de gesprekken van de tafels om ons heen niet echt horen. Tussen sommige gangen duurden het wel wat langer. Waren er op de zaterdagavond. Maar vooral erg lekker en gezellig gegeten in een gezellige ambiance. Zouden het zeker nog een keer doen!!
Maikel H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Onlangs weer bij Don Pablo gegeten. En zoals wel vaker hebben wij genoten van de spareribs, echt een aanrader!
Fiona H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Dit was de derde keer, dat we bij Don Pablo gingen eten. De voorgaande keren was het erg lekker, goede en vriendelijke bediening. Deze keer echter was het niet goed. De garnalen waren taai en droog, de gekruide, gebakken aardappeltjes waren oud en taai en ze waren vergeten de kruiden erover te doen.... Alle gerechten smaakten eigenlijk of ze niet vers waren. Alleen de spare-ribs waren lekker.
De bediening was een beetje klungelig en er werd maar 1 keer gevraagd of alles goed was (toen alles net op tafel stond en we nog niets hadden geproefd...) We komen niet voor een 4e keer terug.
NicoleXXX .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik ben vorig jaar eerder bij Don Pablo wezen eten en ik vond de spare ribs destijds fantastisch. Je kreeg er een lekker sausje bij en de spare ribs waren mals en sappig. Gisteren vielen ze me tegen, ze waren wat droog, geen sausje erbij. Kleine tegenvaller. Het personeel was daarentegen super vriendelijk en kwam voldoende langs om bestellingen op te nemen.
SHD H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het restaurant was gezellig ingericht en het eten was heerlijk.

De bediening liet echter wel wat te wensen over en dat was erg jammer. Bij binnenkomst kregen we meteen de menukaart, maar het duurde erg lang voor de serveerster terug kwam om de drankjes op te nemen. Na de bestelling, kwam het wel vrij vlot. Na het dessert leek al het personeel verdwenen en waren ze druk bezig met het opruimen van het terras. Inderdaad een stuk belangrijker dan de gasten die binnen zitten en best nog een drankje of koffie hadden gelust. Uiteindelijk vroegen we maar de rekening omdat we klaar waren met wachten of er nog iemand zou komen om te vragen of we nog iets wilden drinken. Toen we iets zeiden van het feit dat het wel erg lang duurde voordat er iemand kwam, kregen we zelfs een vrij bot antwoord.
Jammer, want dit maakt dat we waarschijnlijk niet meer terug zullen komen naar dit restaurant, ondanks dat het eten erg lekker was.
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De soep was vrij pittig, de rest van het eten goed. De bediening was super vriendelijk, mooi decor, en wat we niet opkregen mochten we in een doggy bag mee :)
Sarahh2016 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Mijn vriend en ik hebben genoten van het eten. Als voorafje nam hij de carpaccio - heel lekker - en ik de kippensoep. Daarna namen we allebei de grote burrito, die we hebben meegenomen in een doggy bag omdat hij zo groot was. Helaas wat minpuntjes voor de service: mijn vriend spreekt alleen Engels en de bediening nam niet de moeite om hem ook aan te spreken, wat ongemakkelijk was. Dat neemt niet af dat ik dit restaurant zeker zou aanraden, want de vorige keer dat ik hier at was de bediening zeer vriendelijk, het is er zeer sfeervol ingericht en het eten is heerlijk.
J.lthvandijk .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een avond met goede vrienden eten bij Don pablo met de ah actie. Eten was gewoon goed en genoeg, bediening was prettig om te ervaren. Een geslaagde avond en is zeker aan te raden.
Joost_janssen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben met zijn tweeën heel gezellig gegeten bij Don Pablo. Vooral de sparerips en de fagitas zijn zeker aan te raden. De bediening was vriendelijk, we komen zeker nog een keer terug!
Annelien_gerard .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben hier vaker gegeten, ook in het kader van de ahctie. Nu voor het eerst een samengestelde menukaart. Het voorgerecht hebben we gekozen voor carpacio. Deze was belegd met reepjes kaas, wat voor ons niet had gehoeven. Verder lekker. Een hoofdgerecht de fajita, was heerlijk. Ander hoofdgerecht de verschillende gerechten. Spareribs, buritto en taco. Dit was ook lekker. Als toetje 2 bollen vanilleroomijs, dit was gewoon goed. De bediening buitengewoon vriendelijk, ook niet lang hoeven wachten op de gangen.