Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

Jouw recensie over het restaurant Don Pablo

henk H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Stokbrood met lekkere kruidenboter

Voorgerecht was ok maar niet bijzonder

Hoofdgerecht gemarineerde kip met fejitas was een tegenvaller de kip was mals maar smakeloos alleen een beetje marinade achteraf eroverheen gedruppeld. terugsturen om extra te laten doorbakken hielp ook niet. Jammer
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bij het kopje reserveren op de site, staat niet dat je telefonisch moet reserveren om tapas te kunnen eten. Helaas kon dit dus niet, waar wij wel op hadden gerekend. Uiteindelijk dus a la Carré besteld, maar hierbij moesten we erg lang wachten op het eten, terwijl de zaak helemaal niet vol zat.
Bedankt voor uw recensie. Jammer te horen dat jullie eigenlijk kwamen voor het onbeperkt tapas eten wat helaas niet meer mogelijk was. Op onze eigen website staat als eerste zin dat in het weekend tapas eten alleen via telefonisch reservering mogelijk is. Mocht u via de website van iens hebben gereserveerd dan staat dit er niet, helaas hebben wij hier geen zeggen over. Wij hopen dat jullie uiteindelijk, buiten de wachttijd om toch lekker hebben gegeten. Wellicht tot een volgende keer!
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
gezellig familie restaurant met heerlijk en smakelijk eten leuke en vlotte gezellige bediening je voelt je er direct thuis
Perry U.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Sfeervol restaurant, geweldig behulpzaam en vriendelijk personeel.
En echt elk gerecht was goed van smaak en perfect bereid.
Zeker een aanrader...
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Bijzondere gerechten en de mogelijkheid om eens wat anders te kiezen was erg leuk. De porties waren meer dan voldoende. De bediening was vriendelijk. Bij binnenkomst was het nog erg druk en duurde het even voordat de bestelling werd opgenomen. Drankjes waren er wel snel.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Alles was naar wens
karien.pieterse .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat er geen vegetarisch hoofdmenu op het keuzemenu stond, maar voor de bijzonder vriendelijke bediening alleen al komen we graag nog een keer terug!
Marcel-Marion D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Eten lekker en voldoende, prijs met iens actie prima, normale verhouding te duur.
Wijnglazen vrij klein en inhoud klein.
winja H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima No-nonsens restaurant. Gezellige levendige sfeer. Zeker om een keer terug te komen. Parkeergelegenheid lekker dichtbij.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekkere gerechten, en leuke en attente bediening.
sonja_19 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Combinatiegerecht als hoofdgerecht gekozen. Super lekker en zeker een aanrader als je niet kan kiezen. Toetje kon er nog net bij. Prima keuze voor een 3-gangen diner. Kom zeker nog eens terug.
karin551 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Don Pablo stond aangegeven als een Argentijns restaurant, maar bleek ook Mexicaans te zijn. Niet erg, maar wel jammer dat er geen steak in het keuzemenu stond... Wat er wel in stond was heerlijk of zag er -op de andere tafels - heel lekker en mooi uit. En het was meer dan genoeg. De bediening was erg snel, alert en vriendelijk. We waren echt te gast, terwijl het erg druk was. We gaan zeker nog eens terug en nemen dan een steak... Oja en de muziek was niet echt te volgen, dus had wel uit gemogen van mij.
kees W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk driegangen menu. gerechten zijn met zorg bereid en heerlijk gekruid. spareribs zijn bijzonder ook een aanrader voor de liefhebber is de vissoep. een prettige en vrolijke bediening maakt het avondje uit compleet.
aanrader!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker eten en een uitstekende service! De bediening had een perfecte timing. Restaurant zelf is echter erg donker en de inrichting is gedateerd.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening en dat voor een schappelijke prijs.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Redelijk eten, met beperkte glutenvrije opties. Service slecht met veel te lange wachttijd. we moesten al een uur wachten op onze voorgerechten (soep en tortilla-chips). Na 2,5 uur nog geen kinderijsje op tafel, waarna we aangegeven hebben die te willen laten zitten. Moesten er desondanks toch voor betalen! Aanleng limonade kost evenveel als een flesje cola (2,40 euro) en zelfs een glaasje kraanwater kost 2 euro. Voor het lange wachten wordt geen enkel excuus gemaakt, er wordt aangegeven dat dit normaal is. Wij komen hier nooit meer.
Jammer dat u uw etentje bij Don Pablo zo heeft ervaren. Tevens wil ik wel vermelden dat u niet helemaal eerlijk bent. Wij hebben het ijsje van de rekening gehaald en de overige ijsjes, zoals u eiste direct gebracht. Op een zaterdagavond in een volle zaak, kan de wachttijd (helaas) iets langer duren, excuses zijn daar natuurlijk ook direct voor gemaakt. De tijden die u vermeld zijn ook niet helemaal eerlijk, helaas. De manier waarop u met onze collega's heeft gesproken heeft hier veel impact gemaakt, deze manier van communiceren zijn wij hier niet gewend en is ook niet gewenst. Toen een van mijn collega's zag dat u met kinderen het restaurant bezocht werd u ook direct een tafel bij onze speelhoek aangeboden, zonder dat u hierom vroeg. Dit mag toch zeker wel goede service genoemd worden, ook in de drukte hebben wij samen met uw kinderen een leuke kleurplaat uitgekozen en hen de aandacht gegeven die zij van ons vroegen. Tevens heeft mijn collega de tijd genomen om u alle gluten opties voor te leggen.
George V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Inmiddels 4 keer gegeten. 2 x met AH-actie, en 2 maal 'gewoon' zeg maar.
Zoals altijd weer een heerlijk maaltje en ook de altijd opgewekte jonge dame zorgde voor een prettige sfeer.
Een echte aanrader en we gaan er zeker vaker eten...
George
Bedankt voor weer een mooie recensie. Goed te horen dat u zo enthousiast bent over Don Pablo. Wij hopen u en uw vrouw nog veel vaker te mogen ontvangen. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, team Don Pablo
veergio .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten en gezellige sfeer en bediening. Ook met de restaurantactie heerlijk menu voor een prima prijs!Voor herhaling vatbaar
loenen57 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en leuke bediening ! Erg goed eten, hoge kwaliteit, knus restaurant, de dames waren zeer vriendelijk.
Kortweg een aanrader voor iedereen en wij gaan zeker weer terug komen, tip : de spare rips.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een prima restaurant, met een goede ligging vanuit het centrum. De inrichting van het restaurant is knus en sfeervol. Het eten is lekker, maar je moet er van houden.