Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

Carl R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
lekker gegeten, bediening is goed en netjes, prijs kwaliteit geheel volgens verwachting.
één klein nadeel erg warm in de zaak
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vooral de spareribs zijn heerlijk, daar kom je zeker voor terug. De bediening is erg vriendelijk, je voelt je er thuis.
Alleen wanneer je met wat oudere personen bent is het moeilijk goed te communiceren.
Cor F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Echt Mexicaans restaurant, zoals in meerdere gemeenten in Nederland. Eten was goed, vriendelijk personeel. Echt een restaurant om vaker te gaan. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en de keuze was goed.
v.dereus .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was heerlijk en ging erg vlug ik ben hier al vaker geweest en vind het altijd goed meestal neem ik het sissende pannetje lekker heet
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker en leuk gegeten. Als voorgerecht hadden we de carpaccio en vissoep. De carpaccio was lekker, de vissoep viel tegen want er zat heel weinig vis in. Dit hebben we ook aangegeven bij de bediening. Als hoofdgerecht de spareribs en die waren heerlijk. Als nagerecht de chocoladetaart welke ook erg lekker was. De bediening was ontzettend vriendelijk en betrokken bij de gast.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Waren op vakantie in Oosterhout en hebben heerlijk gegeten bij Don Pablo in Nijmegen . Erg gastvrij en bijzonder vriendelijk personeel.
A E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Met ah spaarkaart wezen eten bij Don Pablo , vriendelijk personeel en het eten was heerlijk mijn man had ribes die waren zo mals echt een aanrader ! Wij gaan zeker nog een keer eten bij Don Pablo !
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een AH diner kaart . Dat beperkt wel de keuze. Maar dat is te begrijpen. Volgende keer van de kaart eten. Is een grotere keuze. Personeel was erg vriendelijk.
Pamela ..
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Weer eens heerlijk gegeten! De spareribs zijn echt de beste ooit!!! Wat is de bediening toch vriendelijk. Er wordt graag advies gegeven en ook een praatje kan gehouden worden. Een echte aanrader.
Kerstin B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
gisteravond heerlijk gegeten.
lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten ergens.
jamilla wat ben jij een goede gastvrouw met je verloofde samen.
en dat 2 jongen mensen z'n mooie zaak runnen.
14 oktober komen we lekker tappas eten.

groetjes Tony & Andrea
Johannespeeters P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eigenlijk past hier maar een woord: schandalig. Overvette kost met gerookte kipfiletreepjes van de AH en wolkentoetjes van de super. Brrrrrrr.....
Mirella V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Personeel te weinig en de toiletten stinken heel erg en waren vies en al ober die drinken kom bedienen moet je wel fris ruiken en niet naar zweet maar voorde rest is het een prima restaurant.
Sandy40 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Aangekomen bij Don Pablo dachten we ....dat ziet er aan de buitenkant niet mooi/gezellig uit.
Maar eenmaal binnen....Super leuk ingericht en sfeervol!!
Met de AH restaurantactie spareribs allebei gegeten, was erg lekker.
Vissoep en Kippensoep vooraf, erg goed, en chocoladetaart en ijs met slagroom na, was ook erg lekker.
Zeer leuke bediening, kletsen gezellig met je en chekken steeds even of alles naar wens is.
Wij waren toerist, maar raden dit restaurant zeker aan.
Carlijn K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De lekkerste spareribs ooit!! Het vlees ouds zo mals dat het van het bot af valt. Vooraf hadden we een einder carpaccio. Deze smaakte ook heerlijk met flinterdun gesneden plakjes. De aankleding is gezellig met Mexicaanse sferen. De bediening en dan vooral her afruimen mag iets sneller naar mijn idee. Maar wij komen zeker terug voor die overheerlijke spareribs!
angelien1963 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig en super lekker mexicaans eten. Een mooie locatie midden in de stad . Top..
Leuke avond gehad. Zaten aan een ronde tafel wat erg gezellig is.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Eten weer prima. Karafje water werd niet in rekening gebracht. Sfeervol restaurant.
Aparte kaart met een aantal gerechten.
hilma D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Jammer dat jullie geen warmhouddeksel hadden. Mijn dochter was gevallen en kwam daardoor bijna een kwartier later aan tafel. het platte bord wat ik er opgelegd had hielp wel iets maar niet voldoende. Na ruim 5 minuten kwam de serveerster nog wel vragen of ze het opnieuw op moest warmen maar omdat wij al klaar waren met eten wilde mijn dochter dit niet. Dat vragen was wel attent.
A V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We vonden de smaak van de gerechten zeer teleurstellend. De soep was flauw en smakeloos (uit een pakje?), beide hoofdgerechten waren met een saus bedekt waarvan wij denken dat het uit een fles kwam en eigenlijk thuis hoorde bij een chinees restaurant (babipangangsaus...) Er werden duidelijk totaal geen verse kruiden gebruikt. De smaken die je verwacht bij Mexicaans, Zuid Amerikaans,... het was ver te zoeken.
lymameij2015 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heel fijn restaurant,,eten smakelijk!1Voor herhaling vatbaar.
De bediening erg vriendelijk,dat is een hele grote ,,plus,,
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
we hebben heerlijk met ons 4- en buiten op het terras kunnen zitten. De spareribs blijven favoriet bij onze dochters, maar de voor en nagerechten waren ook heerlijk. En... we hebben lekkere biertjes gedronken. Het was een feest er te eten. Vriendelijke bediening en die wedges, mmmmm heerlijk