Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

Jouw recensie over het restaurant Don Pablo

sonja_19 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Combinatiegerecht als hoofdgerecht gekozen. Super lekker en zeker een aanrader als je niet kan kiezen. Toetje kon er nog net bij. Prima keuze voor een 3-gangen diner. Kom zeker nog eens terug.
karin551 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Don Pablo stond aangegeven als een Argentijns restaurant, maar bleek ook Mexicaans te zijn. Niet erg, maar wel jammer dat er geen steak in het keuzemenu stond... Wat er wel in stond was heerlijk of zag er -op de andere tafels - heel lekker en mooi uit. En het was meer dan genoeg. De bediening was erg snel, alert en vriendelijk. We waren echt te gast, terwijl het erg druk was. We gaan zeker nog eens terug en nemen dan een steak... Oja en de muziek was niet echt te volgen, dus had wel uit gemogen van mij.
kees W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk driegangen menu. gerechten zijn met zorg bereid en heerlijk gekruid. spareribs zijn bijzonder ook een aanrader voor de liefhebber is de vissoep. een prettige en vrolijke bediening maakt het avondje uit compleet.
aanrader!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker eten en een uitstekende service! De bediening had een perfecte timing. Restaurant zelf is echter erg donker en de inrichting is gedateerd.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening en dat voor een schappelijke prijs.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Redelijk eten, met beperkte glutenvrije opties. Service slecht met veel te lange wachttijd. we moesten al een uur wachten op onze voorgerechten (soep en tortilla-chips). Na 2,5 uur nog geen kinderijsje op tafel, waarna we aangegeven hebben die te willen laten zitten. Moesten er desondanks toch voor betalen! Aanleng limonade kost evenveel als een flesje cola (2,40 euro) en zelfs een glaasje kraanwater kost 2 euro. Voor het lange wachten wordt geen enkel excuus gemaakt, er wordt aangegeven dat dit normaal is. Wij komen hier nooit meer.
Jammer dat u uw etentje bij Don Pablo zo heeft ervaren. Tevens wil ik wel vermelden dat u niet helemaal eerlijk bent. Wij hebben het ijsje van de rekening gehaald en de overige ijsjes, zoals u eiste direct gebracht. Op een zaterdagavond in een volle zaak, kan de wachttijd (helaas) iets langer duren, excuses zijn daar natuurlijk ook direct voor gemaakt. De tijden die u vermeld zijn ook niet helemaal eerlijk, helaas. De manier waarop u met onze collega's heeft gesproken heeft hier veel impact gemaakt, deze manier van communiceren zijn wij hier niet gewend en is ook niet gewenst. Toen een van mijn collega's zag dat u met kinderen het restaurant bezocht werd u ook direct een tafel bij onze speelhoek aangeboden, zonder dat u hierom vroeg. Dit mag toch zeker wel goede service genoemd worden, ook in de drukte hebben wij samen met uw kinderen een leuke kleurplaat uitgekozen en hen de aandacht gegeven die zij van ons vroegen. Tevens heeft mijn collega de tijd genomen om u alle gluten opties voor te leggen.
George V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Inmiddels 4 keer gegeten. 2 x met AH-actie, en 2 maal 'gewoon' zeg maar.
Zoals altijd weer een heerlijk maaltje en ook de altijd opgewekte jonge dame zorgde voor een prettige sfeer.
Een echte aanrader en we gaan er zeker vaker eten...
George
Bedankt voor weer een mooie recensie. Goed te horen dat u zo enthousiast bent over Don Pablo. Wij hopen u en uw vrouw nog veel vaker te mogen ontvangen. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, team Don Pablo
veergio .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten en gezellige sfeer en bediening. Ook met de restaurantactie heerlijk menu voor een prima prijs!Voor herhaling vatbaar
loenen57 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en leuke bediening ! Erg goed eten, hoge kwaliteit, knus restaurant, de dames waren zeer vriendelijk.
Kortweg een aanrader voor iedereen en wij gaan zeker weer terug komen, tip : de spare rips.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een prima restaurant, met een goede ligging vanuit het centrum. De inrichting van het restaurant is knus en sfeervol. Het eten is lekker, maar je moet er van houden.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ben met mijn echtgenote wezen eten via AH bonnen. Mijn vrouw wilde vegatarisch eten. Zij bestelde vissoep maar hier zat duidelijk vlees in. Volgens de kok zat er geen vlees in. Vervolgens bestelde zij een vegatarische burrito. Deze was goed gevuld met kippenvlees. Gelet op de vorige reaktie en omdat mijn vrouw geen vegatarier is, hebben we niet gereklameerd. Ik heb geen klachten over het eten. Voor ons aanleiding niet meer dit restaurant te bezoeken.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was goed maar het duurde lang voordat het op tafel kwam. Wat ik wel heeeeel raar vond was dat op de rekening en bedrag stond van € 2,50 voor een kan (kraan)water waar mijn zoon om had gevraagd. We hadden haast omdat het al lang had geduurd dus ik heb er niets over gezegd maar het is voor mij een reden om niet meer terug te gaan. Voor alle duidelijkheid: we hadden ook allemaal minimaal één drankje besteld.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke, vriendelijke bediening. aanrader!
rienvaneldijk .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gelet op prijs/kwaliteit verhouding is dit een goed restaurant. Niet hoogstaand, maar wel acceptabel. De bediening is uitermate vriendelijk. De inrichting doet me teveel aan de kersttijd denken.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Duurde veel te lang voordat we eten kregen. Bestelling van drankjes ging ook de mist in. Geen geslaagde avond helaas
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heel gezellig restaurant, knus en zeer vriendelijke bediening. Eten was ruim voldoende en heerlijk als je vleesliefhebber bent als wij. Jammer dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we hier zeker vaker
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk eten en een goede, vriendelijke en vrolijke bediening.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk eten veel eten. Vlotte bediening. Restaurant oogt bij binnenkomst wat slordig niet uitnodigend. Zoals tafels met afgebladderde verf zal bij thema horen maar staat niet fris etc..
margret S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig ingericht aardige bediening en lekker eten.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een sfeervol en authentiek restaurant met prettige bediening. De gerechten waren smaakvol, dus we hebben heerlijk gegeten.