Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Kerstin B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
lekker eten vriendelijke bediening
zeker de moeite waard.
we komen terug
de borden waren nettjes opgemaakt
een hele leuke sfeer
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima bediening en op ons gemak gegeten. Verder niets om op te merken. Gaan beslist nog eens terug en een aanrader voor mensen die eens Mexicaans willen eten.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk en vlot persooneel leuk praatje maar wel correct,snelle bediening keuze menu hoofdgerechten had wel wat meer keus kunnen hebben.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zoals altijd een perfecte avond!!!
Karlijn B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We werden hartelijk ontvangen, Bediening was heel vriendelijk. We hadden gevraagd om een tafeltje bij het raam, die was er maar 1 en die kregen we:)
Het eten was prima! Lekkere carpaccio, kippensoep, burrito en de spare ribs waren top.
Keuze uit desserts was matig maar met wat bijbetalen konden we een ander dessert kiezen.
Maryam T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We heben nog nooit zo slecht Mexikaans gegeten. Zowel ons voorgerecht (carpaccio) als hoofdgerecht (kip burrito) waren niet vers. Het eten was oud en vooral de burrito smaakloos. Het leek wel een to go burrito bij de supermarkt, en zelfs die is nog verser. We vroegen ons af we oud eten geserveerd kregen omdat we meededen met de AH restaurant actie. Ook het nagerecht was heel simpel. Twee blokjes ijs op een simpele manier geserveerd. Ik denk niet ze een gekeurd zouden worden door de smaakpolitie. Kortom, zeer teleurstellend. Geen restaurantniveau!
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Cor I.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en het restaurant ziet er gezellig en kleurrijk uit, leuke sfeer. Komen zeker nog eens terug.
Niklas V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Service was goed, bediening erg vriendelijk, het duurde soms wel wat langer. Het is leuk ingericht, maar waar wij zaten was het erg stoffig. We hadden het driekeuzemenu, dat was ronduit slecht. Het smaakte oud en droog. Gelukkig hadden we een bon waardoor het 2e driegangenmenu gratis was, anders zou 27,50 een belachelijke prijs zijn geweest. Ook het dribken was vrij prijzig, 2,70 voor een klein biertje, geen aanrader helaas.
silvia P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bediening was aardig en een leuke actie van AH 2e gratis eten vooral als je met je gezin gaat!
kees W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
het driegangen menu bij Don Pablo is kwalitatief dik in orde. heerlijke goed gekruide Mexicaanse gerechten waarvan de smaak lekker even blijft hangen in de mond. de Combinacion is een aanrader en de Spareribs subliem goed. het bedienend personeel is vriendelijk en attent en vraagt tussentijds met oprechte belangstelling of je het naar de zin hebt en hoe het eten bevalt. wij voelden ons echt gast.
de prijs van het menu is met € 27.50 aan de hoge kant. dat is kijkende naar de gangbare prijzen in de horeca 10% te hoog.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij hebben héérlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en gaf goede informatie over het eten. We deden mee met de ah actie. Dit maakte geen verschil met hoe we benaderd werden. ( hebben we wel eens anders gezien). Kortom we komen graag nog eens terug.
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima Restaurant met een goede service en vriendelijk personeel. Eten was er redelijk snel, maar niet alles even warm. In het restaurant was het echt ontzettend heet.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Voorgerechten vielen helaas tegen, carpaccio was van slechte kwaliteit, het was heel glibberig spul. De tomatensoep was heet in plaats van pittig. Hoofdgerechten waren goed, toetje was helaas erg droog (chocolade taart)
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten. Door het mooie weer op het terras kunnen eten, gaf ons vakantiegevoel, mede door het enorm vriendelijke personeel!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Helaas was het niet mogelijk om een glaasje kraanwater naast het bestelde drinken te krijgen.
Kwaliteit vd gerechten is minder geworden ten opzichte van een half jaar geleden. Zo zijn de nachos vooraf vervangen door niet bijzonder stokbrood. Daarnaast zwom het hoofdgerecht in de olie. Door eerdere uitstekende ervaringen krijgen ze nog wel een keer een herkansing.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service. Werd soepel omgegaan met het 3 gangen menu van de AH. Leuke plek dicht bij het Centrum
Casa67 V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten op het gezellige terras. Er werd veel moeite gedaan om een plaatsje voor ons vieren te maken. Wij deden mee aan de AH-actie en zelfs dan viel er veel te kiezen. Vriendelijke, vrolijke en vlotte bediening. Wij komen graag een keer terug!
Pamela ..
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vanavond een goede ervaring gehad bij Don Pablo. Heerlijk op het terras kunnen zitten en genoten van een heerlijke cocktail. Daarnaast natuurlijk smaakvol gegeten, de keuze was wel lastig omdat er zoveel keuzes zijn (pluspunt). Wij gaan zeker snel weer terug. Tip: de spare ribs zijn echt een aanrader!
sitahsinke .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Redelijke kwaliteit van het eten, geen hele speciale gerechten. Ook zijn er gerechten geschrapt de afgelopen tijd. Daarnaast duurde het erg lang voordat we onze gerechten ontvangen. Maar uiteindelijk wel prima gegeten.