Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Pamela ..
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vanavond een goede ervaring gehad bij Don Pablo. Heerlijk op het terras kunnen zitten en genoten van een heerlijke cocktail. Daarnaast natuurlijk smaakvol gegeten, de keuze was wel lastig omdat er zoveel keuzes zijn (pluspunt). Wij gaan zeker snel weer terug. Tip: de spare ribs zijn echt een aanrader!
sitahsinke .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Redelijke kwaliteit van het eten, geen hele speciale gerechten. Ook zijn er gerechten geschrapt de afgelopen tijd. Daarnaast duurde het erg lang voordat we onze gerechten ontvangen. Maar uiteindelijk wel prima gegeten.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten, goede service, uitgebreide kaart en genoeg redenen voor een leuke avond! Vooral de spare ribs zijn om je vingers hij af te likken
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed restaurant,heerlijk gegeten vriendelijk en behulpzaam personeel! gaan zeker terug!
Abraham D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker gegeten/goede ambiance
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij hebben genoten was erg gezellig en de bediening was super wij gaan zeker nog eens terug ......Toptent!!!!. Denken erg goed mee
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ik was jarig én we hadden een bon van AH. de gelegenheid om weer eens een restaurant te proberen. Erg vriendelijk ontvangen en verzorgd. Grappige ambiance, Mexicaans in vele kleuren en variëteiten. Lekker eten van de 'beperkte kaart', die bij de bon hoort. Spannende soep, heerlijke spareribs en zalige chocolademousse.
Waarschijnlijk komen we ook zonder bon nog wel eens terug!
Het geluidsniveau van de muziek vonden wij iets te luid.
Jeejaa ..
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij Don Pablo. Dit keer gekozen voor het driegangen menu. Voor het driegangen menu kun je uit vijf voorgerechten kiezen, dit zie je niet vaak. Het combinatie gerecht is heerlijk, leuk dat je op een bord van alles kunt proeven. Zeer te vreden!! Het personeel is zeer vriendelijk en staat ook open voor een praatje.
Choanne T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Keuken was eerst beter! Heerlijke salades en nacho's bij binnenkomst. Nu krijg je een bak sla met balsamico dressing en bij binnenkomst stokbrood i.p.v. nacho's, niet heel Mexicaans. Ook mogen de fajitas met minder olie gebakken worden, de kip zwemt in de olie! Nu snap ik dat uit eten lekker hoort te zijn en ik hier eigenlijk niet op moet letten maar het is bijna niet meer fijn te eten op deze manier. Service is soms goed en soms minder.
Makz K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
WIj kwamen hier met de albert heijn actie. Wij vonden het jammer dat de voorgerechten die je kon kiezen bestond uit 3 soorten soep, carpaccio of broodjes met serrano ham, niet een echt typisch mexicaanse/grill gerechten.
Het hoofdgerecht was helaas kwalitatief niet goed; de tortillas waren keihard en de kaas moesten we van het bord schrapen. Alles leek wat te lang in de oven gelegd.
Als toetje hadden we de chocoladetaart, die was overigens wel prima.

De bediening hartstikke vriendelijk en behulpzaam. Inrichting heel origineel en gezellig.
Wij zouden hier nog wel een keer terug willen komen met de hoop dat het eten wat beter is.
Benno L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Erg goed en een gezellige sfeer. Het eten is heerlijk.. Het is echt de moeite waard om te gaan eten. Leuk personeel en een mooi restaurant.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeer ruime porties en een goede bediening.
Kortom een super avond gehad.
We konen zeker nog een keer terug!
Lana P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk behulpzame service gehad. Door de muziek hangt er een hele gezellige sfeer. Raad Don Pablo zeker aan bij vrienden en familie en zelf kom ik ook zeker weer een keer eten.
Belend B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten zaterdag avond, eten kwam snel op tafel, geweldige sfeer binnen en een op en top bar man. Zeker voor herhaling vatbaar!
George V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Omdat de eerste keer (AH-actie) zeer goed bevallen was, nu voor de 2e keer (zonder actie dus) bezocht.
Wederom heerlijk gegeten en prima bediening. Wij zullen er zeker vaker komen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Er worden veel foute gemaakt in de bediening.
En daardoor dus ook op de rekening in dit geval heb ik 1.50 te veel betaald.

Voor de kinderen een redelijk leuk speelhoekje
w T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Bediening erg vriendelijk. Werkt hard. Eten niet spectaculair. Smaken beetje eenzijdig. Veel olie met zelfde smaak. Frituur hard gebakken. Wel heerlijk ijs!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goede kwaliteit en prijs verhouding. Vriendelijk personeel, houden goed rekening met persoonlijke wensen. Alles correct geleverd,
reclame1000 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het personeel was heel beleeft en behulpzaam. Het eten was lekker en goed heet. Hierdoor was bv de spareribs na 15 minuten nog steeds warm en lekker.
Lekkere vissoep en de carpaccio was heerlijk.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hebben meerdere keren naar de bar moeten lopen om iets te bestellen/regelen. Toetje bestellen duurde zo 45 min! Toch maar vragen om een kaart, vervolgens wordt de bestelling niet opgenomen. Kan echt niet! Men is vriendelijk maar je wordt niet gezien. We waren ruim een uur te laat op een feestje terwijl we ruime tijd over hadden na ons hoofdgerecht, komt echt door de trage bediening. Misschien meer bemanning of anders verdelen wie welke tafels gaat lopen. Ben na jarenlang tafelen hier echt afgeknapt door hoe het eraan toeging. Kan voor het personeel zelf ook niet leuk zijn zo. Jammer!