Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Serranoham met brood
  • Hoofdgerechten
    • Combinacion Don Pablo
      Costillas
      Burrito de la Abuela met kip, gehakt of vegetarisch
      Fajitas Pollo
  • Nagerecht
    • Mousse de Chocolate
      Torta de Chocolate
      Vanille roomijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Don Pablo

Huub B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Was rumoerig door andere gasten. Vervelend. Gerechten hadden pikanter gemogen. De inrichting is sober maar efficiënt. De sfeer werd deels verpest door luidruchtig gediscussieer door gasten aan een aangrenzende tafel.
Rene J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Er hangt een gezellige sfeer fijne en persoonlijke bediening en heerlijke spare ribs.
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lang wachten op hoofdgerecht. Salade/ groente was men vergeten.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Mijn vriend en ik hebben hier via de restaurantactie van AH gegeten. Het eten was voor die prijs (tweede driegangenmenu gratis) erg goed. Doordat we niet lang hoefde te wachten tussen gerechten stonden we na iets minder dan 1,5 uur weer buiten. De voor- en nagerechten waren lekker, maar niet speciaal (of typisch Mexicaans) maar het hoofdgerecht sprong er dan wel weer uit. Als ik de volle prijs zou moeten betalen zou het een dikke 7 zijn, nu was het een dikke 8.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
lekker gegeten met vrienden, zeer leuk en correct personeel die met onze wensen rekening hielden.
zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan
R P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
jammer dat er zoveel tijd zat tussen voorgerecht en hoofdgerecht ( 1 uur ) , verder niets te klagen . prima eten en sfeertje.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurant tie. Aanrader!
Bedankt voor deze mooie recensie. Goed te horen dat alles naar wens is geweest. Tot een volgende keer!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten & prima bediening. Wij komen terug:)
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij vonden het erg leuk om jullie als gasten te mogen ontvangen. Wij kijken uit naar een volgende keer!
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben gezellig gezeten, en goed gegeten
Bedankt voor deze recensie. Goed te lezen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot een volgende keer!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten, grote porties, uitermate vriendelijk personeel. Leuk Mexicaans restaurant.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Met de ah-actie ook nog eens heel voordelig. Een aanrader.
Siep H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Voldoende keuze voor het AH Menu. Heerlijk gegeten! Ze hebben zelfs de prijs gewonnen voor Leukste restaurant van Nijmegen 2018. Zeker verdiend!
Bedankt voor deze prachtige recensie, hier zijn wij erg blij mee! Goed te lezen dat alles naar wens is geweest, wij hopen jullie vaker in ons restaurant te mogen ontvangen.
Anique W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De carpaccio leek op die van de supermarkt (niet vers gesneden). In de spareribs zaten kleine stukjes bot, waardoor het niet fijn eten was. Wel lekker van smaak overigens! De chocolademousse was prima. Bediening erg vriendelijk.
Ruben N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding. Kippensoep mag wel iets beter. Was meer een boullion met wat stukken kip en verder kon ik niet veel ontdekken:) maar hoofdgerecht was erg veel en lekker! Te veel om een toetje te nemen:)
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijne plaats. Heerlijk eten. Heel erg veel.
Bedankt voor deze recensie. Goed te horen dat jullie het etentje goed hebben ervaren. Hopelijk tot een volgende keer!
Dorothy S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk, voldoende eten.
Goede keuken, heel vriendelijk personeel
Ga zo door????
L. E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Vriendelijke bediening,. Meer dan voldoende smaakvol, ( te) pittig eten.
Naar eigen wens buiten gegeten. ( aan de straat) Niet ingeschat erg veel lawaai van verkeer.
Soms rookoverlast van andere gasten. Leerzaam voor een volgende keer. Toch maar binnen eten.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige ambiance, mede door de vriendelijke bediening. Keuzemenu Ok op de nagerechten na. Twee chocolade desserts, vanille ijs of koffie of thee. Dat is te weinig keuze en te simpel. Gerechten zelf heel Ok en smakelijk.
Adri D.
ga zeker nog eens terug
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij werden zeer hartelijk ontvangen, door een alleraardigste jonge dame.
Na het drinken te hebben geserveerd ,werd ons de menu kaart uitgelegd , deze keuze was ondanks dat wij gebruik maakte van de AH aktie , zeer naar onze tevredenheid .
Kortom, een leuke zeer geslaagde avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder AH zegels.
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij zijn erg blij te lezen dat jullie etentje bij Restaurant Don Pablo zo goed is bevallen. Hopelijk tot in de toekomst!