Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Serranoham met brood
  • Hoofdgerechten
    • Combinacion Don Pablo
      Costillas
      Burrito de la Abuela met kip, gehakt of vegetarisch
      Fajitas Pollo
  • Nagerecht
    • Mousse de Chocolate
      Torta de Chocolate
      Vanille roomijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Don Pablo

Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de AH aktie. Hiervoor was een aparte menu kaart maar er was voldoende keuze. We komen zeker nog een keer terug.
Bedankt voor deze recensie. Goed te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot een volgende keer!
Sibel R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk en veel gegeten. Gezellige dame in de bediening. Werkt er pas vier dagen. Voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij zullen dit bericht zeker aan de desbetreffende collega laten lezen! Hopelijk tot in de toekomst.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
TE pittig! Droog vlees, de carpaccio was smaakloos. Advies van serveerster klopte niet. En op het moment dat je aangeeft dat je de kip pittiger vindt dan de spare-rips zeg ze dat dit echt niet waar is.
Toen ik vroeg of ik de bedrijfleider mocht spreken, om tot een oplossing te komen vanwege het TE pittige gerecht vanwege verkeerde advies zei ene personeelslid "staat in de keuken", de ander zei "nee, die is er niet". Op het moment dat ik op de bedrijfleider aan het wachten was vroeg een personeelslid "wat is er aan de hand, ik ben nieuwschierig". De bedrijfsleider gaf aan "tjah, misschien heeft u een slechte dag". Uiteindelijk wel een ander gerecht gekregen. Droge kip met soort zoete ketjap saus. Weinig mexicaans aan.
Jammer dat het etentje zo gelopen is. Er zijn zoveel alternatieve aangeboden en extra gerechten gemaakt, ook dat was niet goed genoeg. Helaas wilde u nergens in meegaan en gaf u telkens aan niets te willen proberen omdat waarschijnlijk alles te pittig zou zijn. U kwam via de AH-actie de minst pittige opties zijn de kipgerechten. Iedereen ervaart pittigheid anders, maar over het algemeen geven onze gasten aan dat de kipgerechten minder pittig zijn. Wij zijn een Mexicaans restaurant dat wil zeggen dat sommige gerechten pittig kunnen zijn. Het verhaal omtrent de bedrijfsleider die niet aanwezig was, is een misverstand. Onze collega heeft hem niet zien binnenkomen. Excuses daarvoor. Wij hebben de andere collega gevraagd of hij heeft gezegd nieuwsgierig te zijn, hij geeft aan dit absoluut niet te hebben gezegd. Wij vinden dit een erg vervelende situatie vooral omdat wij echt alles hebben geprobeerd en u alles heeft tegengehouden. Ondanks de voorvallen hopen wij u in de toekomst alsnog te mogen ontvangen.
Babette K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk ( en veel! ) eten en super aardig personeel! Nog nooit eerder geweest en door de Ah actie de eerste keer, maar zeker niet de laatste!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed gegeten, volle borden, lekkere smaken met vlotte bediening, zijn we in Nijmegen, dan komen we hier graag terug. Soms heb je pech, wij hadden geluk, we hadden gereserveerd met de AH-actie, dat we per ongeluk een duurder toetje kregen werd ons gegund.

Enige minpuntje was de temperatuur van het eten, wellicht doordat we uit het menu "moesten" kiezen was al het één en ander voor bereid, het was hierdoor? niet allemaal even warm.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goede bediening leuke gastvrouw het was gezellig en leuk het eten was heerlijk echt een aanrader
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Super vriendelijk personeel. Eten lekker en ruim voldoende. Toetjes zijn erg simpel.
Pauly L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Hartelijk ontvangst , kwamen eten van AH bon tweede drie gangen menu gratis. Ruime keuze en normale porties.
Goede uitleg over gerechten en producten . Komen graag nog een keer terug..
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Warme sfeer, vriendelijk/uitbundige medewerkers. Erg lekker Mexicaans eten, fijne AH-actie. Ontzettend grote porties!
Bedankt voor deze mooie recensie, goed te lezen dat jullie het etentje bij Restaurant Don Pablo zo prettig hebben ervaren. Hopelijk tot in de toekomst!
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Was rumoerig door andere gasten. Vervelend. Gerechten hadden pikanter gemogen. De inrichting is sober maar efficiënt. De sfeer werd deels verpest door luidruchtig gediscussieer door gasten aan een aangrenzende tafel.
Rene J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Er hangt een gezellige sfeer fijne en persoonlijke bediening en heerlijke spare ribs.
Bedankt voor deze mooie recensie. Goed te horen dat alles naar wens is geweest! Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lang wachten op hoofdgerecht. Salade/ groente was men vergeten.
Jammer dit nogmaals in een recensie te lezen, wij hebben onze excuses aangeboden en de salade alsnog (helaas te laat) toch aangeboden. Bij het afrekenen nogmaals onze excuses gemaakt. Wij hopen dat jullie wellicht een volgende keer een betere ervaring zullen beleven. Graag willen wij u vragen contact met ons op te nemen via info@donpablo.nl
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Mijn vriend en ik hebben hier via de restaurantactie van AH gegeten. Het eten was voor die prijs (tweede driegangenmenu gratis) erg goed. Doordat we niet lang hoefde te wachten tussen gerechten stonden we na iets minder dan 1,5 uur weer buiten. De voor- en nagerechten waren lekker, maar niet speciaal (of typisch Mexicaans) maar het hoofdgerecht sprong er dan wel weer uit. Als ik de volle prijs zou moeten betalen zou het een dikke 7 zijn, nu was het een dikke 8.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
lekker gegeten met vrienden, zeer leuk en correct personeel die met onze wensen rekening hielden.
zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan
R P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
jammer dat er zoveel tijd zat tussen voorgerecht en hoofdgerecht ( 1 uur ) , verder niets te klagen . prima eten en sfeertje.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurant tie. Aanrader!
Bedankt voor deze mooie recensie. Goed te horen dat alles naar wens is geweest. Tot een volgende keer!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten & prima bediening. Wij komen terug:)
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij vonden het erg leuk om jullie als gasten te mogen ontvangen. Wij kijken uit naar een volgende keer!
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben gezellig gezeten, en goed gegeten
Bedankt voor deze recensie. Goed te lezen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot een volgende keer!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten, grote porties, uitermate vriendelijk personeel. Leuk Mexicaans restaurant.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Met de ah-actie ook nog eens heel voordelig. Een aanrader.