Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken. Maar naast Mexicaans eten hebben zij Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails op de kaart staan. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grilspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Er worden veel foute gemaakt in de bediening.
En daardoor dus ook op de rekening in dit geval heb ik 1.50 te veel betaald.

Voor de kinderen een redelijk leuk speelhoekje
w T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Bediening erg vriendelijk. Werkt hard. Eten niet spectaculair. Smaken beetje eenzijdig. Veel olie met zelfde smaak. Frituur hard gebakken. Wel heerlijk ijs!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goede kwaliteit en prijs verhouding. Vriendelijk personeel, houden goed rekening met persoonlijke wensen. Alles correct geleverd,
reclame1000 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het personeel was heel beleeft en behulpzaam. Het eten was lekker en goed heet. Hierdoor was bv de spareribs na 15 minuten nog steeds warm en lekker.
Lekkere vissoep en de carpaccio was heerlijk.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hebben meerdere keren naar de bar moeten lopen om iets te bestellen/regelen. Toetje bestellen duurde zo 45 min! Toch maar vragen om een kaart, vervolgens wordt de bestelling niet opgenomen. Kan echt niet! Men is vriendelijk maar je wordt niet gezien. We waren ruim een uur te laat op een feestje terwijl we ruime tijd over hadden na ons hoofdgerecht, komt echt door de trage bediening. Misschien meer bemanning of anders verdelen wie welke tafels gaat lopen. Ben na jarenlang tafelen hier echt afgeknapt door hoe het eraan toeging. Kan voor het personeel zelf ook niet leuk zijn zo. Jammer!
mark P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goed restaurant, knus sfeertje en een uitstekende bediening die regelmatig langslopen om je wat te drinken aan te bieden, zeker de moeite waard!
Emanuel M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. De onbeperkt tapas is een aanrader. Neem ook vooral de beroemde spareribs!
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was zo als altijd prima. De rauwkost kwam nu voor beiden in éèn schaaltje. Dat is jammer omdat op bord geen plaats is en je nu samen uit het schaaltje moet eten. De lekkere partjes kregen we elk in een eigen schaaltje. De cappuccino was niet warm genoeg en werd ten onrechte in rekening gebracht want was onderdeel memu
Jamilla ..
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en het restaurant geeft je het gevoel even helemaal op vakantie te zijn. Zeker een aanrader!!
Jamilla ..
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wauw, je krijgt meteen een vakantie gevoel als je het restaurant binnen stapt. Fijn dat er regelmatig wordt gevraagd of alles naar wens is. Zodra je hebt plaats genomen hoef je niet lang te wachten, er komt meteen een vriendelijke serveerster naar je toe. Het eten is ook erg lekker, veel keuze ook! Zeker een aanrader!! Zowel voor gezinnen als stelletjes.
carine D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige sfeer als je binnenkomt maar wanneer alle tafels bezet zijn is er wel veel lawaai. De vele tafeltjes staan dicht bij elkaar en je moet je concentreren om je gesprekspartner te verstaan. Qua prijs vind ik het ets te duur voor wat je krijgt. De carpaccio bijvoorbeeld is heel lekker maar je krijgt niet heel veel. Niet heel veel keus in nagerechten. Op zich prima om even met een vriendin of zo daar een hapje te eten maar zelf zal ik er niet zo snel weer heen gaan. Daarbij hadden wij ook pech met de service want het duurde heel lang (3 kwartier na voorgerecht) voor wij ons hoofdgerecht kregen. Maar goed, ik ga ervan uit dat dat incidenteel is.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bij Don Pablo waan je je weer even op vakantie. Super gezellige zaak en het eten is heerlijk. Veel keus en lekker bereid. Personeel is zeer gastvrij en ze houden rekening met alle wensen wat betreft het eten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bij binnenkomst direct tafeltje aangewezen gekregen bij de deur, er was niemand in de zaak (140 zitplaatsen) en we mochten nergens anders zitten ivm de reserveringen ( achteraf 4 tafeltjes) . Nog voor we de jas uit hadden getrokken stond er al een broodmandje op tafel en "wat willen jullie drinken" werd er gevraagd. Uit het menu van €26.95 een smakeloze carpaccio, met vette jonge kaas er over. De mexicaanse combi al even min smakelijk, de spareribs waren slecht van smaak en het ribvlies zat er nog op, de kip was smakeloos. Als dessert een cappucino......, dat is daar een normaal rechthoekig kopje koffie met warme melk.
arnold K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten in een leuke ,relaxte sfeer met een spontane bediening. Rustige ambiance zonder luidruchtige muziek .We komen hier zeker terug
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben vanavond van het tapasarrangement gebruik gemaakt. Dmv afvinkblaadjes konden we aangeven welke gerechten we wilden hebben.
De eerste twee ronden waren prima. De rondes daarna werden voor ons gevoel steeds kariger. We begonnen bijvoorbeeld met 4 gamba's en eindigden met 2. Helaas hebben we ook een ronde gehad waarbij veel al koud was. Soms duurde het ook lang tussen de gangen door.
Al met al was het wel een gezellige avond
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg goede sfeer en lekker Mexicaans eten. Wij hebben daar gegeten met de bon van de Albert Heijn, daardoor was het goed te betalen. Zo niet, dan vind ik het persoonlijk wat prijzig. Ook was het fijn dat je nog goed met elkaar kon praten, doordat er een gezellige drukte was. Een aanrader!
Tjiel P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Woensdag 4 januari bij Don Pablo wezen eten.

De uitstraling is precies wat je mag verwachten. Je waant je heus even in Mexico! Niks meer of minder dan ik verwachtte.

Maar met alleen uitstraling ben je er nog niet. Ik had gekozen voor het onbeperkt tappas eten. Een leuke kaart met bijpassende gerechten. Ruime keuze aan vlees, vis en groenten.

Kwalitatief waren de gerechten best aardig, met een paar uitschieters naar boven en naar beneden. Puur het eten zou het een voldoende zijn.

Nu is er een grote maar. De wachttijden tussen de rondes. De Efteling is er niets bij. Om half zeven zat ik aan tafel, twee uur later was ik bij de 3e ronden. De gemiddelde tijd tussen iedere ronden was zeker een half uur voor dat het bestelde op tafel stond (zelfs bij koude gerechten). Iets wat natuurlijk doodzonde is. Voor mij een afknapper. Of dit eenmalig is kan ik niet beoordelen, maar voor mij een 'no go'. Zonde want er zit meer in.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren hier met z'n 4en gegeten. Eens maar nooit weer. We hadden de kortingskaarten van de AH. Het voorgerecht was goed, pittig tomatensoepje. Het hoofdgerecht was ronduit schandalig. Veel te lang in de oven gelegen waardoor de kaas die gesmolten moest zijn als zwarte massa over de knetter harde tortilla heen lag. Alles was hard en uitgedroogd. Toen we er wat van zeiden kregen we een kopje koffie aangeboden. Borden zijn onaangeraakt terug de keuken ingegaan. Ronduit slecht en slecht opgelost. Jammer, ik streep m van mn lijstje af. Nooit meer.
Akis en Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Super gezellig ingericht en heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Melissa L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was weer heerlijk zoals altijd.. we zijn al vaker geweest en het is altijd goed bevallen..
Alles was netjes geserveerd..