Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken. Maar naast Mexicaans eten hebben zij Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails op de kaart staan. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grilspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jamilla ..
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en het restaurant geeft je het gevoel even helemaal op vakantie te zijn. Zeker een aanrader!!
Jamilla ..
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wauw, je krijgt meteen een vakantie gevoel als je het restaurant binnen stapt. Fijn dat er regelmatig wordt gevraagd of alles naar wens is. Zodra je hebt plaats genomen hoef je niet lang te wachten, er komt meteen een vriendelijke serveerster naar je toe. Het eten is ook erg lekker, veel keuze ook! Zeker een aanrader!! Zowel voor gezinnen als stelletjes.
carine D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige sfeer als je binnenkomt maar wanneer alle tafels bezet zijn is er wel veel lawaai. De vele tafeltjes staan dicht bij elkaar en je moet je concentreren om je gesprekspartner te verstaan. Qua prijs vind ik het ets te duur voor wat je krijgt. De carpaccio bijvoorbeeld is heel lekker maar je krijgt niet heel veel. Niet heel veel keus in nagerechten. Op zich prima om even met een vriendin of zo daar een hapje te eten maar zelf zal ik er niet zo snel weer heen gaan. Daarbij hadden wij ook pech met de service want het duurde heel lang (3 kwartier na voorgerecht) voor wij ons hoofdgerecht kregen. Maar goed, ik ga ervan uit dat dat incidenteel is.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bij Don Pablo waan je je weer even op vakantie. Super gezellige zaak en het eten is heerlijk. Veel keus en lekker bereid. Personeel is zeer gastvrij en ze houden rekening met alle wensen wat betreft het eten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bij binnenkomst direct tafeltje aangewezen gekregen bij de deur, er was niemand in de zaak (140 zitplaatsen) en we mochten nergens anders zitten ivm de reserveringen ( achteraf 4 tafeltjes) . Nog voor we de jas uit hadden getrokken stond er al een broodmandje op tafel en "wat willen jullie drinken" werd er gevraagd. Uit het menu van €26.95 een smakeloze carpaccio, met vette jonge kaas er over. De mexicaanse combi al even min smakelijk, de spareribs waren slecht van smaak en het ribvlies zat er nog op, de kip was smakeloos. Als dessert een cappucino......, dat is daar een normaal rechthoekig kopje koffie met warme melk.
arnold K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten in een leuke ,relaxte sfeer met een spontane bediening. Rustige ambiance zonder luidruchtige muziek .We komen hier zeker terug
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben vanavond van het tapasarrangement gebruik gemaakt. Dmv afvinkblaadjes konden we aangeven welke gerechten we wilden hebben.
De eerste twee ronden waren prima. De rondes daarna werden voor ons gevoel steeds kariger. We begonnen bijvoorbeeld met 4 gamba's en eindigden met 2. Helaas hebben we ook een ronde gehad waarbij veel al koud was. Soms duurde het ook lang tussen de gangen door.
Al met al was het wel een gezellige avond
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg goede sfeer en lekker Mexicaans eten. Wij hebben daar gegeten met de bon van de Albert Heijn, daardoor was het goed te betalen. Zo niet, dan vind ik het persoonlijk wat prijzig. Ook was het fijn dat je nog goed met elkaar kon praten, doordat er een gezellige drukte was. Een aanrader!
Tjiel P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Woensdag 4 januari bij Don Pablo wezen eten.

De uitstraling is precies wat je mag verwachten. Je waant je heus even in Mexico! Niks meer of minder dan ik verwachtte.

Maar met alleen uitstraling ben je er nog niet. Ik had gekozen voor het onbeperkt tappas eten. Een leuke kaart met bijpassende gerechten. Ruime keuze aan vlees, vis en groenten.

Kwalitatief waren de gerechten best aardig, met een paar uitschieters naar boven en naar beneden. Puur het eten zou het een voldoende zijn.

Nu is er een grote maar. De wachttijden tussen de rondes. De Efteling is er niets bij. Om half zeven zat ik aan tafel, twee uur later was ik bij de 3e ronden. De gemiddelde tijd tussen iedere ronden was zeker een half uur voor dat het bestelde op tafel stond (zelfs bij koude gerechten). Iets wat natuurlijk doodzonde is. Voor mij een afknapper. Of dit eenmalig is kan ik niet beoordelen, maar voor mij een 'no go'. Zonde want er zit meer in.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren hier met z'n 4en gegeten. Eens maar nooit weer. We hadden de kortingskaarten van de AH. Het voorgerecht was goed, pittig tomatensoepje. Het hoofdgerecht was ronduit schandalig. Veel te lang in de oven gelegen waardoor de kaas die gesmolten moest zijn als zwarte massa over de knetter harde tortilla heen lag. Alles was hard en uitgedroogd. Toen we er wat van zeiden kregen we een kopje koffie aangeboden. Borden zijn onaangeraakt terug de keuken ingegaan. Ronduit slecht en slecht opgelost. Jammer, ik streep m van mn lijstje af. Nooit meer.
Akis en Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Super gezellig ingericht en heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Melissa L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was weer heerlijk zoals altijd.. we zijn al vaker geweest en het is altijd goed bevallen..
Alles was netjes geserveerd..
WESSELVANEWIJK .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
heerlijk gegeten alles prima voor elkaar het eten de bediening gewoon goed.we komen er zeker nog eens terug.
ook aanbevolen bij vrienden
Maikel H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Don Pablo! Inrichting was sfeervol. We vonden het wel jammer dat de nachos als appetizer niet meer bestaat. Gelukkig waren de dipjes bij het stokbrood wel lekker.
sanderjanssen20 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het eten was heerlijk, maar vooral bij het hoofd- en nagerecht moesten we lang wachten. Ook duurde het, omdat we achterin het restaurant zaten, soms lang voordat er iemand bij ons kwam.
Niem R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super gezellig restaurant met een echte sfeer. Het eten was goed en het personeel is er gezellig bij. Komen hier terug komend jaar.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Via de spaaractie van Albert Heijn zijn wij gaan eten bij dit restaurant. We hadden de keuze uit een aantal vaste gerechten. Wij kozen alledrie voor de carpaccio, deze was volstrekt smakeloos en leek wel ontdooit te zijn. Tweemaal spareribs als hoofdgerecht, deze waren droog en er zat weinig marinade op. Een persoon had een combigerecht, ook dit was rondom droog, alle gerechten. Het enige wat van dit gerecht echt lekker was, was juist het stukje spareribs, dit zegt wel iets...... de wedges waren taai en droog, al verschillen de meningen hierover.
Als toetje kozen we allemaal voor de chocolademousse, deze was duidelijk geschift, de smaak was dus best ok, maar de textuur was zeer korrelig. De slagroom uit bus was niks mis mee.
Helaas best veel geel geld voor een in z'n geheel genomen waardeloze maaltijd.
me_crazy_girl .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eten Was ok, niet bijzonder gekruid. Jammer dat we vanwege ah actie een aparte menukaart kregen.
Toen we het eten bijna op hadden werd er pas aan ons gevraagd of het naar wens was.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren met z'n vieren wezen uiteten bij don pablo. Vriendelijk personeel en erg lekker eten. De sfeer binnen is aangenaam en het eten duurde niet al te lang. Ik heb zelf de spare ribs op, echt een aanrader. Je krijgt meer dan genoeg op je bord.
Aike H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
leuk restaurantje! geeft het gevoel in het buitenland te zijn. prima service: vragen regelmatig of alles naar wens is en goed eten! veel keuze ut gerechten en prima uitleg wat de namen inhouden.