Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Torta de Chocolate
      Vanille roomijs

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Don Pablo

P. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijk personeel lekker gezellig en eten lekker / goed volgende keer zeker weer
Geert P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Alles was t net niet...leek alsof het eten al eerder bereid was en opgewarmd.
Jammer dit via een recensie te moeten lezen, enkele keren gevraagd of alles naar wens was en helaas heeft niemand ons iets kenbaar gemaakt anders hadden wij samen naar een oplossing kunnen kijken. Jullie hebben gekozen voor onze onbeperkt tapas kaart, de gerechten op deze kaart worden vers bereid. De stukken vlees die jullie hebben besteld worden bij bestelling van een groot stuk afgesneden en daarna speciaal voor uw klaar gemaakt. Ondanks alles hopen wij jullie alsnog in de toekomst te mogen ontvangen!
Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het is altijd een gezellig restaurant om ongedwongen Mexicaans te eten: lekkere gerechten en geen opsmuk. De bediening is over het algemeen vriendelijk, maar dit keer vonden wij wel dat het aan attentheid ontbrak. De tafel voorbij lopen, terwijl je al 10. min. uitgegeten bent. De toetjeskaart kwam wel snel, maar vervolgens duurde het zeker 20 min. voordat er opgenomen werd, nadat we zelf met veel moeite de aandacht van de serveerders kregen. Na afloop hebben we dat met degene die de leiding had besproken en hij was alleen maar blij met onze opbouwende kritiek. "Dan kan ik er iets mee. Meestal is het zo dat mensen kritiek hebben, maar dat pas via de recensie melden (of helemaal niet). Dit heb ik veel liever." Dus advies in het algemeen: als je rustig zegt wat je ervan vindt, staat in ieder geval deze leidinggevende er voor open...
Bedankt voor deze eerlijke recensie! Wij horen liever eventuele kritiek punten ter plaatsen dan achteraf in een recensie. Uw punten zullen zeker worden meegenomen en tijdens de vergadering worden besproken. Nogmaals bedankt. Hopelijk tot een volgende keer!
Abir K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten
Ada W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten was echt niet lekker.
Onder andere burritos rundvlees die in een soort ketjapsaus dreven. Totaal niet Mexicaans. Capuchino had viese smaak en melk was niet goed. Sla verlept. enz. enz. Jaar of wat geleden had dit restaurant een prima Mexicaanse keuken.
Jammer te horen dat het etentje u niet goed is bevallen. Tevens ook erg jammer dat u dit niet direct heeft aangegeven, wij hadden dan samen kunnen kijken naar een eventuele oplossing! Hopelijk mogen wij u in de toekomst alsnog ontvangen en wij hopen dan dat alles uiteraard wel naar wens zal zijn.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Don Pablo een super restaurant en zeer vatbaar voor een volgende keer. Aardige mensen in de bediening en de maaltijd vlot bezorgd.
Bedankt voor deze mooie recensie! Goed te horen dat u zo enthousiast bent over het etentje bij restaurant Don Pablo. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen.
Nina I.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eten (onbeperkt tapas) viel tegen qua smaak en garnering. Bediening en inrichting prima.
Babs P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk en verzorgd,vriendelijk personeel gezellige zit....perfect gewoon!! Echt een aanrader!!!!
gerda W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig restaurant en lekker gegeten. Tempo van serveren en afhalen van borden en gerechten lag wel een beetje hoog.
Serva V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We werden vlot en vriendelijk bediend. Allebei zeer tevreden over het hoofdgerecht wat we besteld hadden. We komen zeker een keer terug!
Nadia C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Er is zelfs een speciaal desert voor ons gemaakt.
Fijne en vriendelijke bediening. Heerlijke muziek.
Nour E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Hele goede authentieke Mexicaanse restaurant! Uitstekende service, top eigenaar en uiteraard was het eten uitmuntend. 10/10.
Nour E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben na anderhalf uur wachten maar eens gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef. Er was iets misgegaan in de keuken. Kregen wel een kopje koffie aangeboden.
We hadden fajitas besteld. De uitvoering ervan was niet wat we verwachtten bij fajitas, bijna alleen maar reepjes vlees bovenop een paar uien en 3 stukjes paprika aan de rand. Jammer. De smaak was wel goed.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Altijd top!!! Een kleine culinaire vakantie!!!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten met vriendelijke bediening voor een eerlijke prijs.
Ronny L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij Don Pablo. Ik kom er al jaren, in verschillende gezelschappen en af en toe zelfs alleen. Het is altijd weer gezellig, het eten is altijd weer even lekker en de sfeer is altijd weer even goed. Een specifiek favoriet gerecht heb ik niet, het is allemaal zo lekker. De spareribs en fajitas bife hebben toch wel mijn voorkeur! Ik vind het altijd weer mooi hoe enthousiast de medewerkers zijn en blijven. Ik raad iedereen aan om eens bij dit restaurant te gaan eten, het zal je zeker niet teleurstellen.
henk H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Stokbrood met lekkere kruidenboter

Voorgerecht was ok maar niet bijzonder

Hoofdgerecht gemarineerde kip met fejitas was een tegenvaller de kip was mals maar smakeloos alleen een beetje marinade achteraf eroverheen gedruppeld. terugsturen om extra te laten doorbakken hielp ook niet. Jammer
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bij het kopje reserveren op de site, staat niet dat je telefonisch moet reserveren om tapas te kunnen eten. Helaas kon dit dus niet, waar wij wel op hadden gerekend. Uiteindelijk dus a la Carré besteld, maar hierbij moesten we erg lang wachten op het eten, terwijl de zaak helemaal niet vol zat.
Bedankt voor uw recensie. Jammer te horen dat jullie eigenlijk kwamen voor het onbeperkt tapas eten wat helaas niet meer mogelijk was. Op onze eigen website staat als eerste zin dat in het weekend tapas eten alleen via telefonisch reservering mogelijk is. Mocht u via de website van iens hebben gereserveerd dan staat dit er niet, helaas hebben wij hier geen zeggen over. Wij hopen dat jullie uiteindelijk, buiten de wachttijd om toch lekker hebben gegeten. Wellicht tot een volgende keer!
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
gezellig familie restaurant met heerlijk en smakelijk eten leuke en vlotte gezellige bediening je voelt je er direct thuis