Don Pablo

Hertogstraat 9 6511 RV Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Serranoham met brood
  • Hoofdgerechten
    • Combinacion Don Pablo
      Costillas
      Burrito de la Abuela met kip, gehakt of vegetarisch
      Fajitas Pollo
  • Nagerecht
    • Mousse de Chocolate
      Torta de Chocolate
      Vanille roomijs
      Koffie of thee

Over het restaurant Don Pablo

Zuid-Amerikaanse gastvrijheid

Don Pablo is oorspronkelijk gespecialiseerd in de Mexicaanse keuken, maar daarnaast serveren wij ook Argentijnse grillgerechten, tapas en exotische cocktails. De menukaart biedt de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde tapas, soepen, nacho's, voorgerechten, fajitas, Argentijnse grillspecialiteiten en desserts. Ervaar de Zuid-Amerikaanse smaken en gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Don Pablo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op maandag is Don Pablo gesloten.
Van dinsdag t/m zondag is Don Pablo geopend vanaf 17:00uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Don Pablo

Wim H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heel erg lekker (en veel) met AH bonnen gegeten met 6 personen. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed en gezellig. Leuke, spontane en vlotte bediening. Tempo een beetje aan de hoge kant, maar mocht de pret niet drukken. Een aanrader voor een gezellig avondje uit.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Hiervoor was een speciale kaart met 3 gangen menu. We konden kiezen uit 4 voorgerechten 4 hoofdgerechten en 4 nagerechten We hebben dit niet als een beperking ervaren. De gerechten waren erg smakelijk. De bediening was buitengewoon gastvrij en attent. Voor ons beslist een aanrader..
Bedankt voor deze recensie, goed te lezen dat alles naar wens is geweest. Om misverstanden voor andere gasten te vóórkomen willen wij nog graag benoemen dat er voor de AH actie géén speciale kaart wordt gebruikt. Wij hanteren voor deze actie ons reguliere driegangenmenu. Op deze kaart is er keuze uit vijf voorgerechten, vier hoofdgerechten en vijf nagerechten.
Cobie D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heel gezellig restaurant, vriendelijke en vlotte bediening. Eten was erg lekker.
Bedankt voor deze mooie recensie. Hopelijk tot een volgende keer!
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een vriendelijke ontvangst ! Een zeer prettige ambiance, en het eten was goddelijk lekker ! De combi Don Pablo was heerlijk wij komen zeker nog vaker terug .....vond het ook erg uitnodigend voor grotere groepen ...
Bedankt voor deze mooie recensie, goed te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!!
Bedankt voor deze mooie recensie! Hopelijk tot in de toekomst.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten, en de bediening was ook goed. We komen zeker nog een keertje terug
Bedankt voor deze fijne recensie! Goed te lezen dat alles naar wens is geweest. Tot een volgende keer!
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en super vriendelijke bediening. Wij gaan vaker ????.
Thalia M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het is super lekker eten, maar ook best heel veel.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Sinds lange tijd weer eens bij Don Pablo wezen eten, de laatste keer viel het tegen.
De A.H. actie was een goede manier om weer eens terug te gaan.
We werden blij verrast, we werden vriendelijk ontvangen en het eten was boven verwachting goed.
Maar vooral een grote pluim voor de bediening, allemaal vriendelijk en voorkomend (vooral Jamilla) de sfeer en de muziek waren ontzettend goed, kortom een geslaagde avond, ons zien ze zeker terug.
Bedankt voor deze erg mooie recensie. Wij vonden het erg leuk om jullie weer in ons restaurant te mogen ontvangen! Hopelijk tot snel.
Carijn R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Zeer lekker gegeten net de AH actie, voldoende keuze. Vond het alleen jammer dat je geen pittigheid kan kiezen. Wel een aanrader om te gaan eten!
Marie-Louise R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Leuke inrichting en sfeer. Vriendelijke bediening. Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend. Nagerecht, chocolademousse iets minder.
Walter E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Ondanks dat bij de reservering de AH actie niet is doorgekomen werd deze toch geaccepteerd.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Klant vriendelijk.
Stef K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Soms kunnen de porties kleiner zijn
FenMiepMarLon M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
knus, warm, kleurrijk, exotisch, mooie tafel!! uniek in zn soort.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gezellig gegeten bij Don Pablo. We waren ruim een half uur vroeger dan het gereserveerde tijdstip. Geen enkel probleem, we werden gastvrij ontvangen. En zoals altijd: supervriendelijke bediening en heerlijk eten. Wij komen zeker terug!
Weer bedankt voor deze mooie recensie, wij vinden het altijd erg leuk om jullie in ons restaurant te mogen ontvangen. Hopelijk weer tot snel!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk eten, ruime porties, perfect van smaak. Gezellig ingericht, ruimte om je tafel.
Bedankt voor deze mooie recensie, goed te lezen dat alles naar wens is geweest! Hopelijk tot in de toekomst.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Een leuk restaurant waar je heel goed en lekker kan eten.
Waren hier met van de AH actie, menu was uitgebreid en ruim voldoende.
Een aanrader!
Carli B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Voldoet precies aan de verwachtingen voor een Mexicaans restaurant. Gezellig en knus gegeten. Vooral de vissoep en de aardige bediening is een 10 waard!
Truus J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
zeer vriendelijk personeel,
we hebben heerlijk gegeten,
we komen zeker nog een keer terug.