Dolphia

Gronausestraat 664 7534 AM Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dolphia

Bert W. .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heb al eerder gegeten in dit restaurant. Na een eerder bezoek gaf ik tegenover de eigenaar aan dat ik het een gezellige TOKO vond. Dat viel niet in de smaak bij de eigenaar die dacht dat ik zijn zaak vergeleek met een afhaalchinees of iets dergelijks. Ik (rotterdammer) gaf daarom aan dat zijn zaak een gezellig restaurant is waar het goed eten is. Het feit dat ik al diverse keren eerder ben geweest moet toch aangeven dat ik altijd tevreden ben weggegaan. Dit keer me onthouden van Rotterdams commentaar en ook nu weer lekker gegeten. Het enige commentaar is dat het Restaurant met het oog op de wat langere termijn gemoderniseerd zou moeten worden. Het personeel is prima, gaat op een leuke manier met de gasten om.
Jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Hier als hoofd gerecht lever gegeten Dit waren erg, erg dunne plakjes Dus doorbakken helaas
Garnituur voldoende Prijs, kwaliteit ,oke Bediening goed
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Senioren restaurant, de menukaart duidelijk maar eenvoudig, de bediening correct.
Het decor is gedateerd. De kalfslever in dunne plakjes duidelijk te doorbakken. Hoeveelheden prima met verse groenten.
Edwina .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
vandaag voor het eerst tijdens de kerst bij dolphia gegeten. mijn moeder vindt het restaurant geweldig, en het is ook voornamelijk op senioren gericht. De prijs kwaliteit is over het algemeen goed te noemen, en als je oook nog een beetje gezond wilt eten krijg je er allerlei garnituur bij.
Vandaag vond ik het echter tegenvallen, de carpacio van fricandeau, dit had niets te maken met carpacio, carpacio behoort flinterdun gesneden te zijn... Het was echter nu gewoon boterhambeleg met een drupje saus en een toefje sla en een paar verdwaalde pijnboompitten. de fricandeau vond ik ook niet lekker, maar smaak kan verschillen. De wildbouillon vond ik ook smakeloos.
De hertenbiefstuk was groot en super gebakken, echt zoals het behoort te zijn. De saus vond ik zelf iets te veel kruidnagel inzitten, dit domineerde de smaak van de saus.
Toetje, tja niet veel aan te verknallen want het was veel ijs met verschillende sausjes. Jammer dat er niet echt iets zelf gemaakt is.
Bediening altijd prima, als het minder druk is dan is het restaurant wel een grote balzaal, echter ze hebben het vaak druk. het is wel een beetje oubollig.
Prijs kwaliteit, toch een soort van eetcafe doorgaans prima.
Vandaag beoordeel ik al het eten echter met een 5,5, deze magere voldoende gekregen dankzij goed hert, welke ik een 8 geef.
De cijfers die ik verder apart geef zijn gestoeld op andere eerdere ervaringen.
René V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Gisteren een lekkere uitsmijter wezen eten bij Dophia. 's Ochtends al genoten van een heerlijk kopje koffie en Cappuccino. Jammer dat wij pas om 11.30 uur terecht konden. De service van de ober was persoonlijk en hij had oprechte aandacht voor ons.
Bertvoogd .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Gezellig gegeten in een authentieke en sfeervolle ambiance. Vriendelijke en spontane bediening. De hazenpeper (wildkaart) was erg lekker.