Dolce Vita

Beneluxlaan 3A 9501 CT Stadskanaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dolce Vita

Gitta S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Het Dolce Vita menu nr 1 gehad. Prijs kwaliteit verhouding super! Vriendelijke bediening. De tiramisu als toetje is een aanrader!!
PaKok .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
op 07-09-2015 gegeten bij Dolce Vita samen met 2 andere vrienden.
vooraf hadden we het kruidenbrood met kruidenboter, dat was lekker.
toen kwam het hoofdgerecht, voor mij was het vis schotel met zalm en garnalen afgemaakt met een rosé saus, een absolute aanrader!! De chef kwam persoonlijk langs om te vragen of alles naar wens was. Kortom eten: geweldig, Bediening: hartstikke goed en Decor was zeer modern.
ik heb een mooie avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
MissCeejee .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Dolce Vita: het goede leven
Heerlijke pizza, salades en pasta's.
De bediening is heel vriendelijk.
Dit restaurant is een aanrader.
ESaskiaK .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Dit is een ontdekking. Voor ons een eindje rijden, maar dat hebben we graag over voor deze geweldige pizza's. De korst van de pizza is heerlijk dun en krokant, zo vind je ze maar zelden. Uitsluitend verse ingredienten op de pizza. Ook de salade was heel goed. Met vriendelijke bediening en goede rode wijn was het helemaal af. De inrichting is on-pizzeria achtig strak, wel eens leuk om iets anders te zien dan rieten manden en flessen wijn met lange en vreemdgevormde halzen.