Dolce Vita

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dolce Vita

Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
2x AH restaurantbon. Keuze uit vis (zalm) en vlees (diamanthaas). Flexibiliteit keuken (zeebaars ipv zalm: top!) Hoofdgerecht en voorgerecht was prima! Nagerecht niet bijzonder. Vriendelijke bediening maar te traag. Stagiaire moet nog veel leren, met name hoe ze met kinderen moet omgaan. Wel voldoende overall.
Heidi E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Nooit eerder bij Dolce Vita gegeten, maar wat is het daar leuk! Van de buitenkant vind ik
het er nooit zo interessant uit zien maar binnen in het restaurant is het sfeervol ingericht.
Aardig personeel ook, kwamen regelmatig vragen of het smaakte en of alles naar wens was.
De prijs van het verrassingsmenu is helemaal goed, waar voor je geld.
Het voorgerecht betreft diverse kleine gerechtjes, net als bij het dessert. Hoofdmenu keuze
uit vlees of vis.
Enige opmerking die ik nog wil plaatsen is de relatief hoge prijs voor een glas wijn.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Weer heerlijk genoten van de mooie voorgerechtjes; wat een smaken. Het hoofdgerecht, de varkenshaas, was super zacht en heel lekker met truffelsaus! We komen zeker weer terug.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gezellig buiten een drankje, binnen een leuke tafel, goed verzorgd, bediening top, je voelt je daar thuis.
N M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Erg vriendelijke bediening met als voorbeeld een goedlachse eigenaar waar niets teveel voor is!
Verrassingsmenu voortreffelijk!
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij maakten gebruik van de AH-actie. Driegangen menu met slechts de keuze vlees of vis. Als uitbater zou het de bedoeling moeten zijn om nieuwe klanten met de mogelijkheden van het restaurant en de kwaliteit van de gerechten kennis te laten maken, zodat ze ook zonder de AH-actie graag terugkomen. Dat is niet gelukt. Het aangeboden driegangen menu was eenvoudig en matig van smaak. Zo hebben wij geen goed beeld kunnen krijgen van dit restaurant. Concurrent Il Delicato deed dat bij een vorige AH-actie beter. Kies maar wat je hebben wilt, met als resultaat dat we daar graag naar terug gaan.
famwtom .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ontvangst vriendelijk, eten was goed,en lekker.
Restaurant ziet er leuk uit.
Leuke verrassings diner met ah restaurantactie.
schotber .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Bijzonder goed, zeer smakelijk eten en goede bediening. Ook de rode wijn bij de varkensfilet zeer aangenaam. Eigenaar gaf aan tafel adekwate toelichting bij de saus over het vleesje.
h.kaspers .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, in een prettige omgeving. Het eten was erg smakelijk en de uitleg bij elke gang was uitstekend,
Tijd tussen de diverse gangen was prima
martinenans .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuk menu: voor- en na tapas en hoofd keuze uit vlees of vis.
Attente bediening.
Voor een Italiaans restaurant zou de cappuccino beter kunnen.
ingwel .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijke lunch gehad met 6 verschillende mini belegde broodjes en verse soep. Bediening nam de tijd voor een gezellig praatje.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening met duidelijke uitleg over de gerechten, verrast met heerlijke gerechten.
Entourage is gezellig. Het enige minpuntje (met name voor de vriendin waar ik mee was) zijn misschien de trappen. Verder echt TOP!
urron .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Verrassingsmenu van 3 gangen. Voorgerechten bestonden uit 5 verschillende gerechten. Hoofdgerecht: vis met diverse kleine hapjes daarbij. Als nagerecht: tiramisu en ijs. Prima kleine gerechtjes gegeten. De wijn is als van ouds heerlijk!
ceeslangebeeke .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, aardig personeel. Het was boven verwachting. Ze hielden goed rekening met het feit dat we op tijd stonden voor een concert.
joke238 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Was heel erg gezellig en leuke contacten met bediening. Zelfs het receot van de heerlijke saus met zoethout gekRegen! Graag tot een volgende keer
marie-anne6 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De gerechten waren helaas over het algemeen wat vlak, weinig smaaak. M.u.v de desserts, die waren wel vlo van smaak. Het was druk maar het geluidniveau was buitensporig.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Verrassingsmenu via de AH. Leuk met allerlei kleine gerechtjes, leuk opgediend en lekker.
Wachttijd tussen de diverse gangen lang, op dessert half uur moeten wachten.
Rino V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prima eten, met veel zorg bereid, heel divers en compleet
Uitzonderlijke smaak
Goede uitleg en een heel vriendelijke bediening
Kortom aanrader!
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geluncht met bonnen van de AH restaurantactie. Ze serveerden een speciaal gerecht voor deze actie, bestaande uit allemaal kleine hapjes. Er werd keurig rekening gehouden met onze wensen en allergieen, en het smaakte uitstekend. Voor herhaling vatbaar!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. We kenden deze zaak al van eerdere bezoeken. De nadruk ligt op gerechten en niet op pizza. Prima om te bezoeken.