Dolce Vita

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
ingwel .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijke lunch gehad met 6 verschillende mini belegde broodjes en verse soep. Bediening nam de tijd voor een gezellig praatje.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening met duidelijke uitleg over de gerechten, verrast met heerlijke gerechten.
Entourage is gezellig. Het enige minpuntje (met name voor de vriendin waar ik mee was) zijn misschien de trappen. Verder echt TOP!
urron .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Verrassingsmenu van 3 gangen. Voorgerechten bestonden uit 5 verschillende gerechten. Hoofdgerecht: vis met diverse kleine hapjes daarbij. Als nagerecht: tiramisu en ijs. Prima kleine gerechtjes gegeten. De wijn is als van ouds heerlijk!
ceeslangebeeke .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, aardig personeel. Het was boven verwachting. Ze hielden goed rekening met het feit dat we op tijd stonden voor een concert.
joke238 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Was heel erg gezellig en leuke contacten met bediening. Zelfs het receot van de heerlijke saus met zoethout gekRegen! Graag tot een volgende keer
marie-anne6 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De gerechten waren helaas over het algemeen wat vlak, weinig smaaak. M.u.v de desserts, die waren wel vlo van smaak. Het was druk maar het geluidniveau was buitensporig.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Verrassingsmenu via de AH. Leuk met allerlei kleine gerechtjes, leuk opgediend en lekker.
Wachttijd tussen de diverse gangen lang, op dessert half uur moeten wachten.
Rino V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prima eten, met veel zorg bereid, heel divers en compleet
Uitzonderlijke smaak
Goede uitleg en een heel vriendelijke bediening
Kortom aanrader!
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geluncht met bonnen van de AH restaurantactie. Ze serveerden een speciaal gerecht voor deze actie, bestaande uit allemaal kleine hapjes. Er werd keurig rekening gehouden met onze wensen en allergieen, en het smaakte uitstekend. Voor herhaling vatbaar!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. We kenden deze zaak al van eerdere bezoeken. De nadruk ligt op gerechten en niet op pizza. Prima om te bezoeken.
T S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met een wat grotere groep gegeten. Wellicht een wat langere wachttijd vanwege de verschillende gerechten maar zeker de moeite waard.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk eten, goed van smaak. Alleen de pizza met gegrilde groenten was saai. Zeer weinig gegrilde groenten, weinig smaak en heel vet. Ik was voornamelijk kaas aan het eten. De rest van de gerechten waren uitstekend.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met z'n vieren gegeten met het AH menu. Was uitstekend. Voorgerecht bestond uit een aantal verschillende voorgerechtjes. Echt heel lekker. Hoofdgerecht was varkenshaas (3x) en kabeljauw. Mooi opgemaakt bord met lekkere gebakken aardappelen, pasta en wat groenten. Vlees c.q. vis was heel goed bereid en dat gold ook voor de garnering. Daarna weer een laatste gang met verschillende gerechtjes. Ook weer heel lekker. Samengevat: zeer goed gegeten. De bediening was vriendelijk. Wel zaten we beneden en dat is qua inrichting minder dan boven. Het tempo van opdienen was goed. Niet te snel, niet te langzaam. Dolce Vita ga zo door!
mma.van.der.zijden .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Deze manier is zo leuk om restaurantjes te bezoeken waar je niet aan denkt of er gewoon aan voorbij loopt. We vonden het niet leuk dat we als AH gasten werden bestempeld, maar dat was iets te vlug geoordeeld. Het was een enthousiaste jonge bediening echt fris. `Toen de tent vol zat kon ik mijn partner aan de andere kant van de tafel bijna niet verstaan. geluid is natuurlijk lastig en die hoge ramen en die twee etages helpen niet erg mee niet iedereen heeft een heel scherp gehoor. alles bij elkaar was het een geslaagde avond
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden het AH menu.. Leuke variatie aan vis en vlees, goede smaken. Daarnaast ook nog eens een uiterst vriendelijke en gepassioneerde bediening. Aanradertje!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer heerlijk bijgepraat met lieve vrienden en genoten van het AH-diner:lekkere voorgerechtjes nagerechtjes en een eigen keuze voor het hoofdgerecht: prima eten!
N V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bij Dolce Vita hebben we heerlijk geluncht, op een vrijdag, het was er lekker rustig.
Vriendelijke bediening. Het restaurant is moeilijk toegankelijk voor mensen die moeilijk ter been zijn (alleen per trap te bereiken- geen lift gezien).
j. K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk, correct en goede kwaliteit. Het was een etentje in het kader van de ah actie, maar dat maakte voor de kwaliteit niets uit : was zeer goed
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten we hadden zegels gespaard van ah dus kregen een verrassingsmenu stuk voor stuk heerlijke gerechten .
De sfeer was prima leuke inrichting
Personeel zeer vriendelijk kortom voor herhaling vatbaar
PD65 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het menu van de AH-actie. Eerst 5 kleine voorgerechtjes (carpaccio, risottoballetje, courgetterolletje, pompoensoepje en gegratineerde oester), vervolgens kabeljauwfilet met een tomatenmengsel erop en lekker veel verschillende groente erbij en tien nog 3 kleine nagerechten. Echt heel erg lekker! Prijs van het menu was € 31,50 maar de 2e persoon was gratis, dus echt een koopje????