Dolce Vita

N V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
j. K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk, correct en goede kwaliteit. Het was een etentje in het kader van de ah actie, maar dat maakte voor de kwaliteit niets uit : was zeer goed
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten we hadden zegels gespaard van ah dus kregen een verrassingsmenu stuk voor stuk heerlijke gerechten .
De sfeer was prima leuke inrichting
Personeel zeer vriendelijk kortom voor herhaling vatbaar
PD65 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het menu van de AH-actie. Eerst 5 kleine voorgerechtjes (carpaccio, risottoballetje, courgetterolletje, pompoensoepje en gegratineerde oester), vervolgens kabeljauwfilet met een tomatenmengsel erop en lekker veel verschillende groente erbij en tien nog 3 kleine nagerechten. Echt heel erg lekker! Prijs van het menu was € 31,50 maar de 2e persoon was gratis, dus echt een koopje????
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het onderste gedeelte van het restaurant. Prima bediend en zaten vlak bij de keuken, waarin rustig en vol passie werd gewerkt.
Flora D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met de Ah bonnen een prima 3 gangen menu aangeboden gekregen, rekening gehouden met schaaldier allergie.
Vooral de kleine voorgerechtjes waren heerlijk.Bediening vriendelijk en ondanks dat ze wijn en bordjes vergeten waren toch prima in orde.
josebuis .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Weet dat het daar gezellig is en eten goed is. Maar helaas gisteren een nare ervaring, reservering was goedgekeurd voor 13.00 uur lunch, helaas stond voor een dichte deur.
Marli W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een parade aan voorafjes&toe en een heerlijk hoofdgerecht,vriendelijke bediening,al met al een geslaagd verjaardags diner
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We kregen een verrassingsmenu. Het smaakte prima, borden waren leuk opgemaakt en de bediening was ook goed."..............
Vincentia .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Bediening vriendelijk en vlot, voorgerechtjes redelijk, hoofdgerecht: bij de keuze voor vis mochten we niet vooraf weten welke vis het zou worden. Het droge, smaakloze stukje vis werd bij serveren gepresenteerd als kabeljauw.......maar dat was het echt niet! Toetje: kokosijs smaakvol, de andere twee toetjes leken variaties van hetzelfde, de een met koffiesmaak, de ander met een vruchtensapje erop. Jammer als je niet zo'n pudding mens bent. Het lepeltje paste trouwens niet in het potje waarin het geserveerd werd....
De prijs- kwaliteit verhouding met ah bon is redelijk, als ik het volle pond had moeten betalen was het dit zeker niet waard.
We zaten beneden en daar was het in het begin ongemakkelijk warm. Geen idee waar ik met mijn jas heen moest, dus die hing achter over mijn stoel.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Uitstekend gegeten, gewoon top, hadden het verassingsmenu
Ligt op top locatie tegenover theater
Gee V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Afgelopen weekend hier met AH bonnen gegeten.
Conclusie:
- met de AH bon wordt je als tweederangs klant behandeld;
- € 31,50 is veel te veel voor de kwaliteit en kwantiteit van het eten;
- de bediening is slecht en de eigenaar is ronduit onbeschoft;
- hier kom ik nooit meer.
Arriënne D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was uitstekend van kwaliteit en smaak. De bediening deed erg zijn best om dienstverlenend te zijn maar ze waren duidelijk onder bezet . De aandacht voor de gasten was om die reden minder.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met de ah bonnen hier gegeten. Het is een verrassingsmenu, voorkeur voor vlees, vis of vega kan worden aangegeven. Vooraf verschillende hapjes gekregen, smaken warenngoed. Hoofdgerecht van zeebaars en varkenshaas waren erg lekker. Ook het nagerecht bestond uit verschillende hapjes. Erg leuk om zo meerdere dingen te proeven.

We zaten wat in tijdnood vanwege een voorstelling waar we naartoe moesten. Ondanks dat de kok ook met een catering opdracht bezig was werd ons eten heel snel bereid zodat we op tijd weg konden. Top service!
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer verrassend menu met lekkere hapjes als voorgerechtjes...leuke keuze van de chef kok!
Bediening was heel attent. Voor herhaling vatbaar! Grazie
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Hier gegeten met een groep van 10 personen. De soep van de dag (aubergine-capucijners) was niet heel opwindend, de rigatoni met worst waren lekker maar erg vet. Leuk om deze aan tafel in de kaas te flamberen, maar dat werd weer teniet gegaan doordat er bij het opscheppen geknoeid werd op tafel. De bediening was niet top, bestelde drankjes werden vergeten, en hoofdgerecht geserveerd terwijl het voorgerecht nog niet afgeruimd was. Ook moesten we erg lang wachten op de pizza's, terwijl het restaurant toch volgens de website vanaf 5 uur open is voor diner. Van mijn tafelgenoten begreep ik overigens dat de pizza's wel prima waren, de tortelloni werden minder gewaardeerd.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Eten was prima, prattige bediening en zeker de moeite waard voor herhaling.
0172 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
N.a.v. de AH restaurantactie kwam ik dit restaurant tegen op de website. BIj het menu voor de lunch stond dat Dolce Vita een verrassingsmenu aanbied, daarom belde ik het restaurant waar we precies uit konden kiezen. Mevrouw (vermoed de eigenaresse) klonk licht onzeker en gaf aan dat ze geen keuze kon maken maar dat de gasten uit 1 menu op de lunchkaart mochten kiezen en dan de 2e gratis krijgen (Prima keus, alleen als dit op de website wordt verteld zou het ren stuk drukker zijn)

Toen ik mevrouw aan de lijn had vroeg zij of ik niet via jullie de reservering wil doen maar rechtstreeks via haar op de telefoon. Dit kan je de klant echt totaal niet vragen! Als je samen met jullie werkt heb je daarin de keuze gemaakt..

Eten was voortreffelijk alleen gaf ze ons het gevoel dat we niet welkom waren vanwege de AH actie (ook daarvoor geld wanneer je ergens aan mee doet moet je er ook volledig voor gaan)

Ondanks dat het eten goed was zullen wij door deze ervaring hier niet meer komen.

EMFC .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een heerlijk AH verrassingsdiner op een heerlijke zomeravond. Erg vriendelijke bediening, mooi terras. Voor herhaling vatbaar!
rpwit .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
eten was heel goed
maar bediening was niet goed
drankjes vergeten
duurde heel lang,
waren metz,n 4e maar ik kreeg gerecht pas later, toen de andere het al op hadden!!!!!
heel jammer, een keer daarvoor was het prima in orde