Dolce Vita

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 17:00

Rino V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prima eten, met veel zorg bereid, heel divers en compleet
Uitzonderlijke smaak
Goede uitleg en een heel vriendelijke bediening
Kortom aanrader!
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geluncht met bonnen van de AH restaurantactie. Ze serveerden een speciaal gerecht voor deze actie, bestaande uit allemaal kleine hapjes. Er werd keurig rekening gehouden met onze wensen en allergieen, en het smaakte uitstekend. Voor herhaling vatbaar!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. We kenden deze zaak al van eerdere bezoeken. De nadruk ligt op gerechten en niet op pizza. Prima om te bezoeken.
T S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met een wat grotere groep gegeten. Wellicht een wat langere wachttijd vanwege de verschillende gerechten maar zeker de moeite waard.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk eten, goed van smaak. Alleen de pizza met gegrilde groenten was saai. Zeer weinig gegrilde groenten, weinig smaak en heel vet. Ik was voornamelijk kaas aan het eten. De rest van de gerechten waren uitstekend.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met z'n vieren gegeten met het AH menu. Was uitstekend. Voorgerecht bestond uit een aantal verschillende voorgerechtjes. Echt heel lekker. Hoofdgerecht was varkenshaas (3x) en kabeljauw. Mooi opgemaakt bord met lekkere gebakken aardappelen, pasta en wat groenten. Vlees c.q. vis was heel goed bereid en dat gold ook voor de garnering. Daarna weer een laatste gang met verschillende gerechtjes. Ook weer heel lekker. Samengevat: zeer goed gegeten. De bediening was vriendelijk. Wel zaten we beneden en dat is qua inrichting minder dan boven. Het tempo van opdienen was goed. Niet te snel, niet te langzaam. Dolce Vita ga zo door!
mma.van.der.zijden .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Deze manier is zo leuk om restaurantjes te bezoeken waar je niet aan denkt of er gewoon aan voorbij loopt. We vonden het niet leuk dat we als AH gasten werden bestempeld, maar dat was iets te vlug geoordeeld. Het was een enthousiaste jonge bediening echt fris. `Toen de tent vol zat kon ik mijn partner aan de andere kant van de tafel bijna niet verstaan. geluid is natuurlijk lastig en die hoge ramen en die twee etages helpen niet erg mee niet iedereen heeft een heel scherp gehoor. alles bij elkaar was het een geslaagde avond
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden het AH menu.. Leuke variatie aan vis en vlees, goede smaken. Daarnaast ook nog eens een uiterst vriendelijke en gepassioneerde bediening. Aanradertje!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer heerlijk bijgepraat met lieve vrienden en genoten van het AH-diner:lekkere voorgerechtjes nagerechtjes en een eigen keuze voor het hoofdgerecht: prima eten!
N V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bij Dolce Vita hebben we heerlijk geluncht, op een vrijdag, het was er lekker rustig.
Vriendelijke bediening. Het restaurant is moeilijk toegankelijk voor mensen die moeilijk ter been zijn (alleen per trap te bereiken- geen lift gezien).
j. K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk, correct en goede kwaliteit. Het was een etentje in het kader van de ah actie, maar dat maakte voor de kwaliteit niets uit : was zeer goed
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten we hadden zegels gespaard van ah dus kregen een verrassingsmenu stuk voor stuk heerlijke gerechten .
De sfeer was prima leuke inrichting
Personeel zeer vriendelijk kortom voor herhaling vatbaar
PD65 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het menu van de AH-actie. Eerst 5 kleine voorgerechtjes (carpaccio, risottoballetje, courgetterolletje, pompoensoepje en gegratineerde oester), vervolgens kabeljauwfilet met een tomatenmengsel erop en lekker veel verschillende groente erbij en tien nog 3 kleine nagerechten. Echt heel erg lekker! Prijs van het menu was € 31,50 maar de 2e persoon was gratis, dus echt een koopje????
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het onderste gedeelte van het restaurant. Prima bediend en zaten vlak bij de keuken, waarin rustig en vol passie werd gewerkt.
Flora D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met de Ah bonnen een prima 3 gangen menu aangeboden gekregen, rekening gehouden met schaaldier allergie.
Vooral de kleine voorgerechtjes waren heerlijk.Bediening vriendelijk en ondanks dat ze wijn en bordjes vergeten waren toch prima in orde.
josebuis .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Weet dat het daar gezellig is en eten goed is. Maar helaas gisteren een nare ervaring, reservering was goedgekeurd voor 13.00 uur lunch, helaas stond voor een dichte deur.
Marli W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een parade aan voorafjes&toe en een heerlijk hoofdgerecht,vriendelijke bediening,al met al een geslaagd verjaardags diner
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We kregen een verrassingsmenu. Het smaakte prima, borden waren leuk opgemaakt en de bediening was ook goed."..............
Vincentia .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Bediening vriendelijk en vlot, voorgerechtjes redelijk, hoofdgerecht: bij de keuze voor vis mochten we niet vooraf weten welke vis het zou worden. Het droge, smaakloze stukje vis werd bij serveren gepresenteerd als kabeljauw.......maar dat was het echt niet! Toetje: kokosijs smaakvol, de andere twee toetjes leken variaties van hetzelfde, de een met koffiesmaak, de ander met een vruchtensapje erop. Jammer als je niet zo'n pudding mens bent. Het lepeltje paste trouwens niet in het potje waarin het geserveerd werd....
De prijs- kwaliteit verhouding met ah bon is redelijk, als ik het volle pond had moeten betalen was het dit zeker niet waard.
We zaten beneden en daar was het in het begin ongemakkelijk warm. Geen idee waar ik met mijn jas heen moest, dus die hing achter over mijn stoel.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Uitstekend gegeten, gewoon top, hadden het verassingsmenu
Ligt op top locatie tegenover theater