Dolce Amaro

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering
J.w.boon68 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Mijn vrouw en ik hebben gisteren prima gegeten bij Dolce Amaro. Eerst een Campari en een Natro Azzuro. De antipasto Siciliano was gevarieerd en lekker. Daarna at mijn vrouw papardelle a la casa en ik de ravioli beide heel smakelijk en ook de salata mista was prima. Een glas rode huiswijn erbij.
Vriendelijke bediening. Zeer an te bevelen.
Martijnlas .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Afgelopen weekend ben ik gaan eten bij Dolce Amaro. De oudste van bijna zeven zat bij K3 en de jongste van 5 wou, samen met papa, ergens pizza eten.
Dolce Amaro biedt niet alleen pizza, maar ook Italiaanse gerechten.
Er is een vaste kaart, en daarnaast per dag een aantal extra gerechten. Vis, vlees en vegetarisch. Allemaal leuke en geïnspireerde gerechten.
Toch koos ik voor het voorgerecht van het huis. Een heerlijke combinatie van diverse soorten ingelegde vis en gegrilde groentes. Mijn hoofdgerecht bestond uit pasta met zwaardvis, gegrilde aubergines met tomatensaus en munt. Echt heerlijk! De jongste koos voor een pizza met zalm. Lekker knapperig en voorzien van mooie dikke stukjes gerookte zalm. Het ging er in als godenspijs!
De (witte) huiswijn was meer dan prima, en daarmee een goede indicatie van de keuzes die de eigenaar en de kok maken; goed eten en drinken voor een mooie prijs.
Aan de toetjes kwamen we helaas niet meer toe. Dat moet in de toekomst er maar van komen: Dat we terug gaan komen is zeker.
Als laatste verdient de bediening nog een compliment: Vriendelijk, betrokken en attent.
Dolce Amaro is wat ons betreft een aanrader!
MarkBlue81 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Voor degene die een goed Italiaans restaurant zoeken in Delft. Samen met mijn vriendin heerlijke garnalen met saffraan saus gegeten en antipasti della cassa (een mix van verschillende vissoorten). De pinot grigio was ook perfect en de bediening is erg vriendelijk, wij werden snel geholpen. Dit restaurant is niet duur en de gerechten zijn van goede kwaliteit. Wij komen zeker weer terug hier.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het was weer een aangename avond. Campari vooraf, daarna tweemaal de vier verschillende bruschetta's. Die zijn echt lekker en gevarieerd. Ook de carpaccio manzo viel goed in de smaak. De pasta's (pappardelle en spaghetti) gingen er (al dente) ook goed in. De rode en witte huiswijnen ware ook prima net als de tiramisu. Alla prossima Emilio!
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Prima Italiaan voor een lekkere pizza. De pasta is wat saai met alleen carbonara saus, maar smaakt verder best. Tomaten met mozzarella en basilicum is heerlijk. Minpuntje is dat het allemaal wel erg lang duurt, maar de stralende lach van de serveerster doet de tijd vergeten.
Ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
De pizza vond ik helaas niet goed van kwaliteit, omdat de bodem niet zo dun was en de toppings niet zo smakelijk als beschreven. De antipasti daarentegen viel wel in de smaak! Vriendelijke bediening en prima sfeer.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Mijn antipasta bestond uit een aantal heerlijke eerlijke bruschetta's, mijn vrouw had de tomaten soep besteld. Alles smaakt alsof het in Italië gemaakt is, lekker vers en met de juiste ingrediënten. Daarna had ik de huisgemaakt ravioli, de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Na afloop nog een lekkere, uiteraard verse, tiramisu. Wij gaan hier vaker komen, dit restaurantje biedt precies wat we zoeken. Het personeel was uitermate vriendelijk en vakkundig, alhoewel niet altijd professioneel. Maar dat heeft ook weer zijn charmes.
Numan .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Afgelopen vrijdag heerlijk hier gegeten met mijn twee dochters, mijn favoriete restaurant in Delft! Vooraf de antipasto siciliano + daarna 1 van de gerechten of pasta's van de dag. Ik had de Italiaanse koteletten gekozen en mijn dochters de verse zalmfilet met aardbeiensaus. Als je van echt Italiaanse eten houdt (nee niet op de Hollandse manier) en van een nostalgische Italiaanse sfeer, dan is dit een aanrader.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Van buiten ziet het er gezellg uit, binnen ietwat verouderd interieur. Pizza besteld, de bodem was een beetje sponzig en niet heet. Jammer, huiswijn redelijk. Ik zou hier niet nog een keer gaan eten. Er was best wel wat lawaai van de buren, een cafe en een sloortlunchroom. Niet een restaurant waar je rustig met een wijntje kan genieten. Jammer.
Pieterschr .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Erg vriendelijke bediening, interieur doet wat verouderd aan.

Zalmcarpaccio als voorgerecht, vrij dik gesneden en iets te ver doorbakken. Flinke portie.

Als hoofdgerecht het vismenu van de dag: tonijnsteak. Tonijn zelf is lekker, bijgerechten (salade en aardappels) is wat beperkt en niet erg heer. Eten koelt snel af door onverwarmde borden.

De tiramisu is erg lekker!

Verder werd er maar een keer bestelling voor drinken opgenomen, dat is wellicht wat weinig.
1Maria .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij eten hier vaker, want hier wordt met liefde gekookt. Ook aandacht besteed aan het servies, mooie glazen en karaf. De perfecte prijs/kwaliteit verhouding, echt 'n aanrader. Ik zou zeggen, laat het decor voor nu, anders wordt deze plek te populair, bovendien is het decor goed genoeg.
Wij komen graag weer teug.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Als wij zin in hebben in een heerlijke pasta gerecht komen wij bij dit adres. De pasta is duidelijk de specialiteit van het huis, vers gedraaid, vullingen die wekelijkse variëren en iedere keer wordt je verrast. De vleesgerechten en de toetjes zijn ook behoorlijk goed, dus is er genoeg keuze. Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten en wij waren zeer tevreden over het sfeer, de bediening en natuurlijk het eten. Ik had gekozen voor de gevulde ravioli gevuld met vis. Gewoon top!
ED S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na een lange tijd weer is buiten de deur gegeten.
Kwamen hier terecht omdat bijna alles vol zat.
de bediening is zeer vriendelijk.
De gerechten zijn van goede kwaliteit en smaken prima, Garnalen cocktail en carpacho als voor gerecht.
De garnalen welgeteld 7 stuks is wel wat aan de dure kant voor €7,50
Ravioli €17,- was veel te weinig ik ben echt geen grote eter maar dit was echt te weinig.
De Lasagne was wel voldoende .
Over de kwaliteit niets dan goed het was verrukkelijk,maar de portie's echt te klein.
Ik hoop dat ze hier iets aan doen dan zien ze ons zeker nog een terug anders toch maar bij een ander proberen.

Raul S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Het is een leuke Italiaanse trattoria! Wij komen hier ook regelmatig als wij zin hebben in pasta gerechten en speciale desserts. De keuken maakt iedere dag verse pasta. Gevuld of niet en altijd aangepast aan seizoen ingrediënten. De dessert zijn hier echt speciaal, try the Cannoli!
Wij hebben vorige week heerlijk gegeten, echt Italiaans! Top.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Vorige week met 3 vriendinnen geweest. We werden heel vriendelijk ontvangen en ik heb heel lekker gegeten. Vooraf antipasti Siciliana en pizza Grandiosa. Helaas had ik geen trek meer in een nagerecht maar de tiramisu zag er heerlijk uit. Ook de huiswijn was van prima kwaliteit en ik kreeg een lekker vol glas. Prijs/kwaliteit prima! Ik ga zeker een keer terug om de huisgemaakte pasta te proeven.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Een sympathiek buurtrestaurant, dat is de uitstraling. Italiaanse uitbaters.
Zeker niet duur. Vandaag er een pizza gegeten, die eigenlijk volstrekt ondermaats was:
weinig en flauwe smaak, bodem o.k. maar deeg binnen was niet gaar of bevatte een extreem rubberachtige kaassoort. Ingredienten erop smakeloos. Kortom, dit was 'm dus niet. Misschien dat de eigenaar/kok het niet zo heeft op pizza's, maar wij wel! Het maakt de indruk van een obligaat gerecht, dat als even Italiaans wordt beschouwd als een rijsttafel Indonesisch in Indonesie. Gek genoeg was de tonijnsalade één van de betere sinds lange tijd elders. Ook het brood was heel acceptabel/thuisgebakken, terwijl de knoflooksaus gewoon lekker was. Eerlijk gezegd, verdenk ik de kok van behoorlijke kookkwaliteiten maar "verspilt 'ie die mooi niet aan aangeklede stukken brood uit de oven". De veelal lovende pasta-recenties verraden 'm namelijk. Dus, of van de kaart die pizza's, of maak er wat lekkers van! De vorige kok maakte de heerlijkste ever, en zoiets namaken is nu niet echt een culinair huzarenstukje. Overigens is de inrichting typisch een doorsnee Italiaan, wat ook best wel eens doorbroken mag worden, maar is zeker niet ongezellig.
Torodrago .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Als je echt verse pasta wilt eten, ben je hier zeker aan het goede adres! Zowel de pasta met sugo di pomodoro als die met sugo di carne was voortreffelijk. De tiramisu is zeker een aanrader! Daarnaast was de service uitstekend. Kortom: zeker een aanrader!
Mir_Delft .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Heerlijke antipasti, een superverse tagliatelle alle vongole en een verrassende tiramisu, what better way to enjoy live!
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Goede sfeer en heerlijk eten. Verrukkelijke antipasti (bruschetta was top!) en een geweldige verse pasta met vongole. Als dessert een tiramisu met een twist - de espresso mocht naar eigen smaak erover heen: echt fantastisch! Emilio is een charmante Italiaan en heeft aardige mensen in de bediening. Een aanrader dus!
Lied84 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Gister avond bij Dolce Amaro gegeten en we hebben genoten. Als voorgerecht hadden we een heerlijke bruschetta en daarna een royale en smakelijke pasta. We sloten het diner af met een tiramisu om je vingers bij af te likken. Wij komen hier zeker nog een keer terug.